Nee, daar ben ik een beetje op tegen, althans, ik wil dat soort dingen zelf niet doen; anders had ik om te beginnen wel me ingeschreven via een goed doel. Je moet onnoemelijk veel geld ophalen, en een groot deel daarvan gaat dan ook nog weer eens naar de marathon zelf in plaats van naar een goed doel: die goede doelen kopen plaatsen voor 450 pond per persoonquote:Op donderdag 26 september 2013 19:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor een goed doel gaan lopen! Zo is m'n vader ook aan een startbewijs gekomen in 2012.
OT: blij dat het fysiek erg goed gaat, maar verder... Eenzaam en daardoor rusteloos
Aan 't piekeren ofzo?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:56 schreef einschtein het volgende:
Overigens voel ik me op een gemiddelde avond redelijk moe, vooral deze week. Maar zodra ik in bed lig, kan ik totaal niet in slaap komen. Ik denk dat ik aan zo'n 3 of 4uur aan slaap kop, afgelopen zondag op maandag maar een half uurtje écht geslapen.
Dat zeker. Mijn hoofd overloopt met nare en verkeerde gedachtes, wat mij ontzettend opvreet en wat op wordt gestart door de kleinste dingen.quote:
Herkenbaar.. Moet je echt wat aan (laten) doen. Het niet kunnen slapen versterkt die gedachtes ook nog eens alleen maar, waardoor je in een vicieuze cirkel komt te zitten.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat zeker. Mijn hoofd overloopt met nare en verkeerde gedachtes, wat mij ontzettend opvreet en wat op wordt gestart door de kleinste dingen.
Maar heb ook niet echt de zin om te gaan slapen.
Dat klopt helemaal, alleen ben al geen fan van dokter en al helemaal niet van het heen gaan terwijl ik het niet zo heel belangrijk vindt.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Moet je echt wat aan (laten) doen. Het niet kunnen slapen versterkt die gedachtes ook nog eens alleen maar, waardoor je in een vicieuze cirkel komt te zitten.
Ik heb als hulp nu wel slaappillen gekregen, dat wel.
Ik verheug me nu gewoon al op 't lekker (lang) slapen vanavond/vannacht.
Als je er niet van kunt slapen is het belangrijk genoegquote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, alleen ben al geen fan van dokter en al helemaal niet van het heen gaan terwijl ik het niet zo heel belangrijk vindt.
Ik kan die gedachtes ook wel bij mijn vriendin kwijt, om te luchten zeg maar. Kan alles bij haar kwijt, alleen ben gewend om dingen op te kroppen en het gewoon voor mijzelf te houden. Daar ben ik wel aardig wat in veranderd, alleen deze gedachten krijg ik er gewoon niet uit gegooid.
Je bent niet de enige die dat vind, maar ik ben zo ontzettend koppig.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je er niet van kunt slapen is het belangrijk genoeg.
En ik ben er ook geen fan van hoor, maar ik heb vandaag toch maar eens de stap genomen.
Als het je zelf niet lukt, is er gewoon geen andere optie dan hulp vragen.
Nee, ik heb deze al eens een maand eerder 'geleend' van iemand anders.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat vind, maar ik ben zo ontzettend koppig.
Knap, moet ik zeggen. Eerste avond dat je gaat slapen met die pillen, of?
Ben benieuwd, hoop voor je dat het helpt.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik heb deze al eens een maand eerder 'geleend' van iemand anders.
Van de huisarts heb ik twee weken terug pillen gekregen; maar die werkte niet.
En vandaag heb ik dus de 'geleende' pillen voorgeschreven van de huisarts, want die werken perfect.
Edit: die pillen zijn trouwens niet mijn oplossing hoor, alleen een 'hulpje', om in ieder geval een beetje goed te kunnen slapen, zodat ik niet prikkelbaarder ben door slaaptekort.
Linkin park en wel ok...quote:Op donderdag 26 september 2013 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oude Linkin Park albums aan het luisteren, grappig dat ik alle teksten nog ken
En het gaat wel oke verder.
edit:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |