Ik heb er maar een paard voor gezet ipv de ezel ...quote:Op donderdag 26 september 2013 18:25 schreef APK het volgende:
Ik ben al veel te lang een 'Burro', tijd voor een ander onderschrift
Wat raar je onderschrift, volgens mij zit je nergens mee (en goed in je vel)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, jij doet toch ook niet de hele dag 'Sqeeeeeeeeeeeeeeeeeek'?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat raar je onderschrift, volgens mij zit je nergens mee (en goed in je vel)
Nee dat staat er al bijna acht jaar, ik ben niet zo van de verandering.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, jij doet toch ook niet de hele dag 'Sqeeeeeeeeeeeeeeeeeek'?
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er maar een paard voor gezet ipv de ezel ...![]()
[ afbeelding ]
Beter ja. Ik heb mijn lesje wel geleerdquote:Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef APK het volgende:
Oh en ik zit met genoeg dingen hoor, dat lijkt mij menselijk, maar ik tief het liever niet meteen allemaal op het interwebz
Welk lesje?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter ja. Ik heb mijn lesje wel geleerd
Gewoon niet meer haten op FANN, je gaat toch ook niet tegen Badr zeggen dat 'ie even op moet bokken omdat hij in de weg staat?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
En daar gaan we het hier niet meer over hebben natuurlijk en gelijk heb jequote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat zou ik een uitdaging wel noemenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon niet meer haten op FANN, je gaat toch ook niet tegen Badr zeggen dat 'ie even op moet bokken omdat hij in de weg staat?
Dat haat woord is ook niet gepast.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon niet meer haten op FANN, je gaat toch ook niet tegen Badr zeggen dat 'ie even op moet bokken omdat hij in de weg staat?
Ik heb het Badr verhaal niet meer gevolgd afgelopen weken, maar denk dat ie gauw in de weg staat...quote:Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat zou ik een uitdaging wel noemen
Is Interwebz-speak, jeweets toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat haat woord is ook niet gepast.
Daar gaat het meestal mis. Je leest wat je reageert en binnen no time staan er dm's op fokquote:
Ik had geen probleem eikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |