Ik heb er maar een paard voor gezet ipv de ezel ...quote:Op donderdag 26 september 2013 18:25 schreef APK het volgende:
Ik ben al veel te lang een 'Burro', tijd voor een ander onderschrift
Wat raar je onderschrift, volgens mij zit je nergens mee (en goed in je vel)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, jij doet toch ook niet de hele dag 'Sqeeeeeeeeeeeeeeeeeek'?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat raar je onderschrift, volgens mij zit je nergens mee (en goed in je vel)
Nee dat staat er al bijna acht jaar, ik ben niet zo van de verandering.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, jij doet toch ook niet de hele dag 'Sqeeeeeeeeeeeeeeeeeek'?
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er maar een paard voor gezet ipv de ezel ...![]()
[ afbeelding ]
Beter ja. Ik heb mijn lesje wel geleerdquote:Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef APK het volgende:
Oh en ik zit met genoeg dingen hoor, dat lijkt mij menselijk, maar ik tief het liever niet meteen allemaal op het interwebz
Welk lesje?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Beter ja. Ik heb mijn lesje wel geleerd
Gewoon niet meer haten op FANN, je gaat toch ook niet tegen Badr zeggen dat 'ie even op moet bokken omdat hij in de weg staat?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
En daar gaan we het hier niet meer over hebben natuurlijk en gelijk heb jequote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat zou ik een uitdaging wel noemenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon niet meer haten op FANN, je gaat toch ook niet tegen Badr zeggen dat 'ie even op moet bokken omdat hij in de weg staat?
Dat haat woord is ook niet gepast.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon niet meer haten op FANN, je gaat toch ook niet tegen Badr zeggen dat 'ie even op moet bokken omdat hij in de weg staat?
Ik heb het Badr verhaal niet meer gevolgd afgelopen weken, maar denk dat ie gauw in de weg staat...quote:Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat zou ik een uitdaging wel noemen
Is Interwebz-speak, jeweets toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat haat woord is ook niet gepast.
Daar gaat het meestal mis. Je leest wat je reageert en binnen no time staan er dm's op fokquote:
Ik had geen probleem eikquote:
Lekker weertje vandaagquote:Op donderdag 26 september 2013 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gaat het nu een zoetsappig zootje worden hier?![]()
Het scheelt toch wel graad of 7, dat is weer even wennen inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:15 schreef chufi het volgende:
Ik vond het koud... Ik moest een jas aan
Minstens 10 volgens mij gisteren ...quote:Op donderdag 26 september 2013 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het scheelt toch wel graad of 7, dat is weer even wennen inderdaad.
27 oktober.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer wordt het weer wintertijd eigenlijk? Ik ben dan altijd 2 weken van slag.
27 oktoberquote:Op donderdag 26 september 2013 19:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer wordt het weer wintertijd eigenlijk? Ik ben dan altijd 2 weken van slag.
Nog een maand te gaan PPquote:Op donderdag 26 september 2013 19:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bedankt. Kan ik me er alvast geestelijk op voorbereiden.
Die van mij staat ook nog op wintertijd.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:40 schreef Soury het volgende:
Staat de klok van mijn auto weer op tijd. Die laat ik altijd met rust
IK kan het goede knopje niet vinden en vind het wel best zo.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:42 schreef sasquatsch het volgende:
Dat vind ik irritant omdat ik dan altijd het gevoel heb dat ik te laat ben (of te vroeg, al naar gelang het zomertijd of wintertijd is). Dus die zet ik altijd wel op de juiste tijd.
Fann doet een vroege wandelronde waarschijnlijk of ze heeft gewoon wat anders te doen ...quote:Op donderdag 26 september 2013 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar is Fann? Die wil ik ook nog even bedanken voor haar posts in dit topic.
Goddank doet de meeste apparatuur het vanzelf, behalve mijn auto klokquote:Op donderdag 26 september 2013 19:45 schreef Laysa het volgende:
Ik pak er elke keer ook de handleiding bij
download je die dan ook weer elke keer opnieuw van het internet?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:45 schreef Laysa het volgende:
Ik pak er elke keer ook de handleiding bij
Nee die ligt gewoon in mijn handschoenenkastjequote:Op donderdag 26 september 2013 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
download je die dan ook weer elke keer opnieuw van het internet?
Ach na een half jaar staat ie vanzelf weer goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Goddank doet de meeste apparatuur het vanzelf, behalve mijn auto klok
Dat zeg ikquote:Op donderdag 26 september 2013 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach na een half jaar staat ie vanzelf weer goed.
Momenteel geen auto, dus geen zorgen om het klokjequote:Op donderdag 26 september 2013 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach na een half jaar staat ie vanzelf weer goed.
Dinsdag APK. Ik hoop en hoopquote:Op donderdag 26 september 2013 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Momenteel geen auto, dus geen zorgen om het klokje
Oh jaquote:Op donderdag 26 september 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt de keuring , neem ik aan ...
Niks mis met dat ding, maar wel roestig. Ik wil en kan er geen geld aan uitgeven. Het kutte is dat mijn parkeer vergunning verloopt binnen 4 weken. Ik hoop het er maar het beste vanquote:Op donderdag 26 september 2013 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Succes er dan maar weer mee en hopen dat ie er dit jaar weer ongeschonden doorkomt...
Maar die parkeer vergunningen zijn toch gewoon verlengbaar..? Of kan dat er ook niet van af?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis met dat ding, maar wel roestig. Ik wil en kan er geen geld aan uitgeven. Het kutte is dat mijn parkeer vergunning verloopt binnen 4 weken. Ik hoop het er maar het beste van
Als mijn auto afgekeurd word heb ik maand de tijd om de vergunning over te zetten. En nee voor een andere auto heb ik even niet de pegelsquote:Op donderdag 26 september 2013 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die parkeer vergunningen zijn toch gewoon verlengbaar..? Of kan dat er ook niet van af?
We gaan van het goede uit dus je hoeft alleen maar te verlengen en je auto wordt goedgekeurdquote:Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Als mijn auto afgekeurd word heb ik maand de tijd om de vergunning over te zetten. En nee voor een andere auto heb ik even niet de pegels
Ik hoop dat echt, ik vrees dat al jaren en elke keer is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan van het goede uit dus je hoeft alleen maar te verlengen en je auto wordt goedgekeurd
Ja maar meestal zijn er dan een aantal punten die je aan kunt passen toch en als je dat doet kan ie weer een jaartje mee ...Toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat echt, ik vrees dat al jaren en elke keer is er niks aan de hand.
Als ie word afgekeurd valt er niets te verlengen. Twee jaar wachtlijst
Ik heb er geen verstand van verder, de motor doet het prima. Maar roestquote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar meestal zijn er dan een aantal punten die je aan kunt passen toch en als je dat doet kan ie weer een jaartje mee ...Toch?
ook dat valt te herstellen volgens mij ... Maar sterkte volgende weekquote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van verder, de motor doet het prima. Maar roest
Je mag een bepaald percentage roest hebben, volgens mij 15% en dan ligt het er ook nog eens aan waar het zit.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van verder, de motor doet het prima. Maar roest
Jij zit toch in de metaal?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag een bepaald percentage roest hebben, volgens mij 15% en dan ligt het er ook nog eens aan waar het zit.
Sinds wanneer heb ik verstand van auto's?
Nou ja de zijkanten gaan er een beetje aan. Ik geef wel een feestje als hij er doorkomt.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mag een bepaald percentage roest hebben, volgens mij 15% en dan ligt het er ook nog eens aan waar het zit.
Sinds wanneer heb ik verstand van auto's?
Dealquote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de zijkanten gaan er een beetje aan. Ik geef wel een feestje als hij er doorkomt.
Ja ik val inderdaad onder de Metaal-CAO, maar heb tijdens mij werk niets met auto's te makenquote:
De meets vallen hier niet zo goed in de aardequote:Op donderdag 26 september 2013 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
DealNemen we allemaal een flessie mee
Die moet ik missen danquote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de zijkanten gaan er een beetje aan. Ik geef wel een feestje als hij er doorkomt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet ik missen dan![]()
Als je dorpels maar niet te veel verrot zijn en je bodem vast zit, dan komt het wel goed.
Dan wordt het een offline besloten anonieme meet of zo iets ...quote:Op donderdag 26 september 2013 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
De meets vallen hier niet zo goed in de aarde
En dan komt er niemandquote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt het een offline besloten anonieme meet of zo iets ...
Nou ik heb best wel lol gehad hoor.quote:
Ik ben ooit eens op een meet geweest en dat was ook best leukquote:Op donderdag 26 september 2013 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heb best wel lol gehad hoor.
Kun je nagaan, was ik er niet eens bij ...quote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens op een meet geweest en dat was ook best leuk
Het was een bonte avond.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens op een meet geweest en dat was ook best leuk
Anders was het nog leuker geweest?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nagaan, was ik er niet eens bij ...
Zeker weten Deesquote:Op donderdag 26 september 2013 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders was het nog leuker geweest?
Bij chufi, datum komt snelquote:
Je kan inderdaad wel stellen dat het een bont gemęleerd gezelschap wasquote:
Als Fann maar ook komtquote:
Ja en prima geregeld. (Teun) Wat een lol heb ik gehad.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan inderdaad wel stellen dat het een bont gemęleerd gezelschap was
Ik was het zelfsquote:Op donderdag 26 september 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag je goedgekeurde auto op mn parkeerplekje staan om bewonderderd te worden ...
O die, ja die was waarschijnlijk wat bonter dan mijn meet, die heb ik helaas moeten missenquote:Op donderdag 26 september 2013 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en prima geregeld. (Teun) Wat een lol heb ik gehad.
Remfof in de struiken. Bob met een bellenblaas ding. Ian en Kally. Heks en Hidho in mijn autoquote:Op donderdag 26 september 2013 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O die, ja die was waarschijnlijk wat bonter dan mijn meet, die heb ik helaas moeten missen
Dat klinkt stukken leuker dan mijn meet, al waren Remlof en Bob daar ook bij, Bob is tofquote:Op donderdag 26 september 2013 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Remfof in de struiken. Bob met een bellenblaas ding. Ian en Kally. Heks en Hidho in mijn auto
Het was top
Iedereen was tof. Nou ja WJ zeikt wel een beetje.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt stukken leuker dan mijn meet, al waren Remlof en Bob daar ook bij, Bob is tof
Welleke Post?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar is Fann? Die wil ik ook nog even bedanken voor haar posts in dit topic.
Ik denk allemaalquote:
Op een zeikerige manier of op een leuke manier?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen was tof. Nou ja WJ zeikt wel een beetje.
Leuke manier. Maar het vlees moest echt schoenzool.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een zeikerige manier of op een leuke manier?
Niet flexible dus ...quote:Op donderdag 26 september 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuke manier. Maar het vlees moest echt schoenzool.Potjandoerie
Het boeit me niet om je vlees te verknallen, het was grappigquote:
Dat zijn er al twee, waarvoor hij je kan bedanken.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke post hij bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |