quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hmm, mod worden is me te veel moeite.quote:
Volgens mij wel, maar daar ben ik niet zo thuis in. Heb een keer abo gehad, that's it.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, mod worden is me te veel moeite.
Kon je bij het abo afsluiten ook je notes zien, of was dat iets aparts?
ik verdien niks, maak letterlijk 6x te veel uren en ben er 3 dagen per week terwijl het ook in 1 zou kunnenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:43 schreef Tamashii het volgende:
Er is eindelijk wat meer duidelijk op mijn stage. Hoeveel ik ermee ga verdienen ( weinig ) wat ik moet doen (te veel) en hoeveel tijd ik er aan ga besteden (altijd teveel).
Voor stage?quote:Op donderdag 26 september 2013 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik verdien niks, maak letterlijk 6x te veel uren en ben er 3 dagen per week terwijl het ook in 1 zou kunnen
top that
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor stage?
Ik krijg alleen onkostenvergoeding van 50 euro. Hiervoor moet ik zo'n 40 keer rijden in een maand (20 min) en ik werk soms dagen van 10-11 uur.Gelukkig soms ook van 5/6 uur, da wel. En ik leer op zich ook wel dingen.
MWD, social work.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je voor opleiding/stage?
Ga een bakkie doen bij Kaneelquote:Op donderdag 26 september 2013 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, wachten op mijn klanten in Leiden, duurt maar tot 21:00 ofzo
Beetje oprekken daarna.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan krimpt ie ook in de lengte
Ja dat welquote:
Toevallig 11 oktober een ritje van valkenswaard naar venlo (en terug) ?quote:
Jij kan jezelf toch wel vermaken in Leiden?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, wachten op mijn klanten in Leiden, duurt maar tot 21:00 ofzo
I wish, maar nee, wij zitten in t westenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toevallig 11 oktober een ritje van valkenswaard naar venlo (en terug) ?
Oh is gelukt hoor, tis hier op Donderdag koopavond..quote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kan jezelf toch wel vermaken in Leiden?
Ok dan weet ik nu iig vast dat jij niet mijn chauffeur bentquote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I wish, maar nee, wij zitten in t westen
Dat weet ik zo net nog niet, zo'n goeie chauffeur ben ik ook weer niet hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok dan weet ik nu iig vast dat jij niet mijn chauffeur bent. Wel jammer opzich
.
Jij rijd net zo zwalkend als je passagiers terug naar huis ?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet, zo'n goeie chauffeur ben ik ook weer niet hoor
Neuh, dat dan ook weer nietquote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij rijd net zo zwalkend als je passagiers terug naar huis ?.
Geloof me, na "ons" feest gaat iedereen zwalkend naar huisquote:Op donderdag 26 september 2013 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, dat dan ook weer niet
Waarom ? Hier zijn ze over het algemeen erg gezelligquote:
Hai!quote:
omdat ik altijd te veel duffe collega's heb en die feestjes altijd duf zijnquote:Op donderdag 26 september 2013 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom ? Hier zijn ze over het algemeen erg gezellig.
Ah ja dat roddelen herken ik, maar day gebeurt ook als iemand erbij isquote:Op donderdag 26 september 2013 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik altijd te veel duffe collega's heb en die feestjes altijd duf zijn
beetje hangen om een hangtafel, lachen om grapjes die ruk zijn
aardig blijven tegen de grootste roddeltante van het bedrijf terwijl je weet dat ze al over jou bezig is voor je het pand verlaten hebt
bah
nee ik ben lekker thuis op de bankquote:
dan is het geen roddelen hequote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ja dat roddelen herken ik, maar day gebeurt ook als iemand erbij is.
Totaal ander bedrijf dus.
Jawel, alleen kan diegene zich onder het genot van een glas bier verdedigenquote:
nee iets kan letterlijk geen roddelen zijn als de persoon waar het over gaat er bij isquote:Op donderdag 26 september 2013 21:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, alleen kan diegene zich onder het genot van een glas bier verdedigen, niet alle roddels trouwens
.
Dan komen ze er op dat moment achter dat er geroddeld word over hunquote:Op donderdag 26 september 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee iets kan letterlijk geen roddelen zijn als de persoon waar het over gaat er bij is
het valt onder de betekenis van roddelen
het is geen roddelen als de persoon waar het over gaat er bij staatquote:Op donderdag 26 september 2013 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan komen ze er op dat moment achter dat er geroddeld word over hun. Maakt niet uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |