SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
neequote:
Bakkesquote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee
[FIFA 14: FUT] #76 Kleine kut Braziliaan in de zandbak die niet verkoopt
Puushen plxquote:Op donderdag 26 september 2013 17:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hmm wie zal ik krijgen in me packs oeehhhhhhhh
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hmm wie zal ik krijgen in me packs oeehhhhhhhh
Ik hoop eigenlijk op een duplicate pelle.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
Ik gok op een Hunter kaartje voor je Pelle.
nooooit doenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:13 schreef _NZT_ het volgende:
iemand al die zaadpacks van 15.000 en 30.000 geopend?
Nicequote:Op donderdag 26 september 2013 17:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje wazig. Kan niet omgaan met de S4 camera
Discard die dwergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja had 21 euro en nog 10 over van early release ticket. Denk dat ik 100.000 door spelen en handelen heb gehaald de rest uit de pakjes! Goede vangst!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En jij had toch ook FIFA points gekocht?
iedereen opent nu packsquote:Op donderdag 26 september 2013 17:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar kut packs.
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:32 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja had 21 euro en nog 10 over van early release ticket. Denk dat ik 100.000 door spelen en handelen heb gehaald de rest uit de pakjes! Goede vangst!
Mag niet klagen inderdaad. Was nog mijn eerste pakje op Fifa 14, als je die starter packs niet meerekent van de web app.quote:
Hoe kun je nu klagen over je packs als je bijna elk pack een 80+ shiny speler hebtquote:Op donderdag 26 september 2013 17:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Armenenmeteen discard.
[ afbeelding ]
Patrick
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu klagen over je packs als je bijna elk pack een 80+ shiny speler hebt
Mooi, mezelf helemaal nog niet verdiept in de nieuwe controls etc. Snel maar eens doen.quote:
Ik had hem laatst voor 1k.. verkocht voor 1.7k.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nog niet eens zo'n goede deal ook.
Ja puush gebruikenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:58 schreef ElroyW het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/163/saxs.png (copy/paste deze link) ]
Iemand nog tips? Heb nog 7k over.
Ben benieuwd of Liga bbva spelers weer zo goed zijn als in FIFA13. Straks het spel maar even uitpakken.
Nee, 90 Pace vleugelspelers worden bij mij gewoon ingehaald door 68 Pace backsquote:
Oef dat is niet bestquote:Op donderdag 26 september 2013 18:09 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens kijken of we daar een startkapitaal van kunnen maken.
Uit hoeveel packs heb je die gehaald dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:09 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens kijken of we daar een startkapitaal van kunnen maken.
48% hierquote:Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef over_hedge het volgende:
Dat spel opstarten.. eerst paar min wachten op alle trophiesHeb al 33%
high definition grindtegelquote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
edot: high res plaatjes tov vorig jaar
[ afbeelding ]
Die duurt niet zolang bij mij. Is met een nieuw account dus ben pas level 8quote:Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
48% hier
Nu konkolang wachten op de catalogus updaten..
Met Benteke en IF Jo voorin zijn de kopballen best OPquote:Op donderdag 26 september 2013 18:29 schreef WezepAFCA het volgende:
Jezus die finesses zijn echt OP... Kopballen nog niet zo gemerkt met Silvers.
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met Benteke en IF Jo voorin zijn de kopballen best OP
Carrol 6 goals 5 daarvan met het hoofd voor mijquote:Op donderdag 26 september 2013 18:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met Benteke en IF Jo voorin zijn de kopballen best OP
Elke voorzet zit erinquote:Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]Erger dan pace abuse met 5 @ the back
Moet jij niet trainen?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Carrol 6 goals 5 daarvan met het hoofd voor mij
Als je alleen met zilvers wilt spelen...quote:Op donderdag 26 september 2013 18:34 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik wil eigenlijk een BraSilver team maken (speel altijd met silvers, niet echt met goud) is het dan niet verstandig om dan toch maar mijn Di Natale, Eto'o enzo nu te verkopen en die Brasilvers te kopen of gewoon even wachten?
Ligt eraan of je verwacht dat Di Natale etc harder gaan stijgen dan de Brasilvers die je wil. Als daar meer marge op zit kun je beter wachten. Als je ze nu graag wil hebben en het maakt niet zoveel uit, kun je net ze net zo goed nu verkopen lijkt me.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:34 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik wil eigenlijk een BraSilver team maken (speel altijd met silvers, niet echt met goud) is het dan niet verstandig om dan toch maar mijn Di Natale, Eto'o enzo nu te verkopen en die Brasilvers te kopen of gewoon even wachten?
Bahia away kiy is zonder sponsor..zelfde kit als je nu hebt. Lijkt op jullie 3rd kitquote:Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Was vrij sceptisch na alle berichtgeving maar ik moet zeggen, 't speelt best lekker. Je moet nu o.a. meer rekening houden met de bewegingsmomentum van de speler.
[ afbeelding ]
Dat is het dus, ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten van de prijzen van Eto'o, Willian, Di Natale enzo. Hun prijs op dit moment lijkt me wel redelijk hoog, maar de meesten hier zeggen dat het na het weekend nog hoger zal zijn.. maar dan zullen de silvers ook wel weer stijgenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ligt eraan of je verwacht dat Di Natale etc harder gaan stijgen dan de Brasilvers die je wil. Als daar meer marge op zit kun je beter wachten. Als je ze nu graag wil hebben en het maakt niet zoveel uit, kun je net ze net zo goed nu verkopen lijkt me.
Jobson is sterker en heeft meer agility (betere dribbel). Wallyson heeft een beter schot maar ik denk dat Jobson duurder wordt.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef Maver24 het volgende:
ik wil zowiezo nog Jobson en Wallyson hebben , of welke van de 2 is nou beter en welke zal een stuk duurder gaan worden?
ach, ik haal ze allebei welquote:Op donderdag 26 september 2013 18:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jobson is sterker en heeft meer agility (betere dribbel). Wallyson heeft een beter schot maar ik denk dat Jobson duurder wordt.
Rhayner, Gabriel, Vitor Junior, Leonardo, Piazon, Filipe, Rodnei, Kanu, Rosinei, Ibson, Marquinho, Kleberson, Ari, Adi, Rafinha.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ach, ik haal ze allebei wel
welke brasilvers moet ik nog meer naar uitijken,
Jobson
Wallyson
Kelvin
Morais
Elton
wie nog meer ?
huh? tegen cpu?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok je weet wanneer je fucked bent als je een bronze bank hebt en een speler is geblesseerd en moet worden gewisseld.
Vitor Junior heb ik in een pakje gehadquote:Op donderdag 26 september 2013 18:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Rhayner, Gabriel, Vitor Junior, Leonardo, Piazon, Filipe, Rodnei, Kanu, Rosinei, Ibson, Marquinho, Kleberson, Ari.
Ah ik zie het ja. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bahia away kiy is zonder sponsor..zelfde kit als je nu hebt. Lijkt op jullie 3rd kit
Sprintknoppie af en toe los latenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:51 schreef nickhguitar het volgende:
WTF is er met FIFA gebeurd?! Normaal een actie maken gaat niet meer, spelers vliegen alle kanten op! Als je op volle sprint bent en je wilt 1/8ste andere richting op dan ga je ineens een kwartslag draaien?
Pff. Het is wel heel anders dan FIFA 13. Normaal combinatiespel zit er voorlopig ff niet in. Hoe kan ik trouwens al die standaard spelers van ultimate team lozen? Ik kan ze niet verkopen namelijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sprintknoppie af en toe los laten
Niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Pff. Het is wel heel anders dan FIFA 13. Normaal combinatiespel zit er voorlopig ff niet in. Hoe kan ik trouwens al die standaard spelers van ultimate team lozen? Ik kan ze niet verkopen namelijk.
Combinatiespel is juist veel beter nu, passing en dergelijke zijn belangrijker dan pace.. Geeft wel aan hoe jij speelt ditquote:Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Pff. Het is wel heel anders dan FIFA 13. Normaal combinatiespel zit er voorlopig ff niet in. Hoe kan ik trouwens al die standaard spelers van ultimate team lozen? Ik kan ze niet verkopen namelijk.
Van Aanholtquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is een beetje degelijke LB voor Silver Eredivisie. Ik vind Willems eigenlijk te matig om daar 2.5k+ voor te betalen.
wel, gewoon quicksellen...je krijgt er alleen niks voorquote:
Ik heb van Aanholt en hij speelt echt heerlijk. Ok, hij heeft pace maar verdedigend echt overal tussen en loopt ook de gaten dicht achterinquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is een beetje degelijke LB voor Silver Eredivisie. Ik vind Willems eigenlijk te matig om daar 2.5k+ voor te betalen.
Ja oké, maar dan kun je ze toch net zo goed in je club dumpenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
wel, gewoon quicksellen...je krijgt er alleen niks voor
ditquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb van Aanholt en hij speelt echt heerlijk. Ok, hij heeft pace maar verdedigend echt overal tussen en loopt ook de gaten dicht achterin
eens, echt veel fijner dan Willems, zelfs los van die pace.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb van Aanholt en hij speelt echt heerlijk. Ok, hij heeft pace maar verdedigend echt overal tussen en loopt ook de gaten dicht achterin
4* skillmovesquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Begin met bronze spelers of goud die je hebt gekregen UT te spelen en sparenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:01 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is trouwens een leuk beginnersteam? En hoe kom ik aan wat geld ?:P Heb nu 600 ofzo.
handelen in zilvere spelers...markt beetje in de gaten houden, zo verdien ik coinsquote:Op donderdag 26 september 2013 19:01 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is trouwens een leuk beginnersteam? En hoe kom ik aan wat geld ?:P Heb nu 600 ofzo.
Jobson, Elton zijn de beste. Kelvin is ook een goede optie, na hem maar 1 4* brasilver op rechts.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ach, ik haal ze allebei wel
welke brasilvers moet ik nog meer naar uitijken,
Jobson
Wallyson
Kelvin
Morais
Elton
wie nog meer ?
Ik had hem voor 2.7k destijds was de eerste ook die ik kocht. Gelukkig maar want hij was laatst al 9k als goedkoopste.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel vrij duur. Hoeveel was hij voordat de prijzen naar beneden gingen?
Pleonasme gespot.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat twitteraccount van PostNL staat vol vragen en klachten.
Veel nieuwe n00bs hier trouwens.
Oké, maar hoe weet ik dan welke spelers ik winst op kan maken? Lijkt me niet dat elke speler raak is tochquote:Op donderdag 26 september 2013 19:02 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
handelen in zilvere spelers...markt beetje in de gaten houden, zo verdien ik coins
Ik heb ook een online blessure gehad, volgens mij zondag of zaterdag. Sindsdien niet meer, offline wel vrij vaak..quote:
6.7k BIN opgepikt. Zal wel geen super dealtje zijn, maar die stijgt nog wel de komende weken.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:02 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik had hem voor 2.7k destijds was de eerste ook die ik kocht. Gelukkig maar want hij was laatst al 9k als goedkoopste.
http://en.wikipedia.org/wiki/Metro_%28design_language%29quote:Op donderdag 26 september 2013 19:04 schreef Anonymous61 het volgende:
Cavani behouden of verkopen?
ultimatedb = windows 8 layout
Netjes, ik heb:quote:Op donderdag 26 september 2013 19:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
6.7k BIN opgepikt. Zal wel geen super dealtje zijn, maar die stijgt nog wel de komende weken.
Nu heb ik:
Manu ----------- Locadia---------Beerens
-------------------Overtoom-----------------
-------Holla-------------------Vilhena
Aanholt----Kongolo---Zanka----Brenet
Manu sowieso nog vervangen. Kongolo op termijn ook wel vervangen voor Rekik denk ik.
VI zeker? Ik zei toch dat ie pas komt samen met het blad op woensdag.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:05 schreef Ajacied7 het volgende:
Tot 21.30 uur kan pakketpost komen maar waarom zou FIFA 14 als pakketpost komen?
Dat wordt geen FIFA 14 meer vandaag.
Blessures heb ik ook gehad, maar niet blessures waardoor je MOEST wisselen..quote:Op donderdag 26 september 2013 19:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb ook een online blessure gehad, volgens mij zondag of zaterdag. Sindsdien niet meer, offline wel vrij vaak..
5* skill toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:06 schreef WezepAFCA het volgende:
Willian verkopen voor 40k? Beste Brazil linksbuiten en in Premier League, maar 83 rating lijkt me niet dat ik daar binnenkort veel meer voor vang?
Ik heb net even met Wallyson gespeeld, die kerel is echtquote:Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef Maver24 het volgende:
ik wil zowiezo nog Jobson en Wallyson hebben , of welke van de 2 is nou beter en welke zal een stuk duurder gaan worden?
Ik wel, ventje zat beteuterd langs de zijlijnquote:Op donderdag 26 september 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blessures heb ik ook gehad, maar niet blessures waardoor je MOEST wisselen..
wat denk je hoe ziek veel packs er geopend worden op de release dagquote:Op donderdag 26 september 2013 19:11 schreef gazhims3lv het volgende:
Is er een hack? Er zijn gigantisch veel IF Agueros op de markt..
Ik las op het forum dat ze de cardweights aangepast hebben en er daarom zoveel spelers zijn..quote:Op donderdag 26 september 2013 19:11 schreef gazhims3lv het volgende:
Is er een hack? Er zijn gigantisch veel IF Agueros op de markt..
tuurlijk veel packs, dat verklaart ook de prijsdalingen. niemand die op dit moment iets wil hebben alleen maar eerst kwijt raken voordat ze iets kunnen kopen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik las op het forum dat ze de cardweights aangepast hebben en er daarom zoveel spelers zijn..
Of gewon veel packs
dat is de diablo 3 stemquote:Op donderdag 26 september 2013 19:14 schreef DutchSL het volgende:
Episch introfilmpje, als je die vent hoort praten denk je dat het een trailer voor Skyrim of zoiets is.
Ebayquote:Op donderdag 26 september 2013 19:20 schreef gazhims3lv het volgende:
Weet iemand waar ik erg goedkoop usb sticks kan bestellen van 2-4gb.. Zijn er best wat dus het liefst max 4,4 euro
Wallyson dus het kopen waard? Ik heb nu 200k die ik in Brasilvers wil steken, voor een team niet om te handelen dan. Nog must haves voor in mijn Brasilver team?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb net even met Wallyson gespeeld, die kerel is echt![]()
5 goals in 4 wedstrijden en 1 daarvan was een omhaal![]()
4.4. euroquote:Op donderdag 26 september 2013 19:20 schreef gazhims3lv het volgende:
Weet iemand waar ik erg goedkoop usb sticks kan bestellen van 2-4gb.. Zijn er best wat dus het liefst max 4,4 euro
Dat is Patrick Stewart, ook wel bekend als Captain Picard van Star Trek of Prof. Xavier van X-Men.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat is de diablo 3 stemvind hem inderdaad ook meer bij dat soort spellen passen.
Waarom niet gewoon een fatsoenlijke kopen? Ik heb een zeer goede voor 16 euro gekocht. 32GB ofzo.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:20 schreef gazhims3lv het volgende:
marcelo natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 19:21 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wallyson dus het kopen waard? Ik heb nu 200k die ik in Brasilvers wil steken, voor een team niet om te handelen dan. Nog must haves voor in mijn Brasilver team?
Lekker voor je.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:23 schreef _NZT_ het volgende:
Tweede jaar dat ik FUT speel, en eerste jaar dat ik echt handel in spelers... kom er nu achter dat het best makkelijk is coins binnen te harken
Omdat ze niet voor mezelf zijn en maar 2gb nodig heb. Daarnaast zijn het er meerdere dus hoe goedkoper hoe meer margequote:Op donderdag 26 september 2013 19:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een fatsoenlijke kopen? Ik heb een zeer goede voor 16 euro gekocht. 32GB ofzo.
Mr. Facepalm!quote:Op donderdag 26 september 2013 19:22 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat is Patrick Stewart, ook wel bekend als Captain Picard van Star Trek of Prof. Xavier van X-Men.
Leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
fucking bazen sub
kijk die mang hosseluhquote:Op donderdag 26 september 2013 19:25 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Omdat ze niet voor mezelf zijn en maar 2gb nodig heb. Daarnaast zijn het er meerdere dus hoe goedkoper hoe meer marge
Best goede pull toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
Net nog een pakje geopend; beste wat erin zat: Andijvie met spekjes. Daarnaast nog een pakje geopend met een rookworst.
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
Net nog een pakje geopend; beste wat erin zat: Andijvie met spekjes. Daarnaast nog een pakje geopend met een rookworst.
Ps3 zeker?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik koop net een Fischer voor 2200 en heb hem te koop gezet voor 3,6k.
Haal m'n coins er niet uit, maar ik gebruik ze toch meteen.quote:
altijd zo makkelijk verdienen...hier xbox, dus voor 4000 bieden, 5200 BIN erop gezetquote:Op donderdag 26 september 2013 19:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik koop net een Fischer voor 2200 en heb hem te koop gezet voor 3,6k.
Ga je deze grap nu elke dag maken?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik post gewoon wat er in mijn pack zat. Dat doen er zoveel. Hater.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga je deze grap nu elke dag maken?
Voor 4k mag je ook wel die van mij hebben hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die er dadelijk nog opstaat!
Ook maar even gekochtquote:Op donderdag 26 september 2013 19:45 schreef Grandesco het volgende:
BONYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
90 minuten maakt hij alweer de winnaar voor mij... wat een eindbaas
Zal zo even kijken of ik de coins heb.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Voor 4k mag je ook wel die van mij hebben hoor
zijn spelers duurder op de xbox als op de ps3quote:Op donderdag 26 september 2013 19:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zal zo even kijken of ik de coins heb.
Ik haat niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik post gewoon wat er in mijn pack zat. Dat doen er zoveel. Hater.
Omni stuurt je zo dequote:
schommelt heel erg op het moment bij xbox 360 ... fischer is van 4500 naar 2400 naar 7000 naar 4000 gegegaan in misschien 8 uurquote:Op donderdag 26 september 2013 19:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn spelers duurder op de xbox als op de ps3
dat is nieuw...
DAT IS BOFFENquote:Op donderdag 26 september 2013 19:55 schreef Alovenac het volgende:
Oh, in mijn FIFA doosje zat nog een bon voor 4 gratis FUT packs.
Elia zat er als beste in, ach toch weer 5k extra.
Is er ook nog een knop om verdedigend te duelleren?
wie niet?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:55 schreef Alovenac het volgende:
Oh, in mijn FIFA doosje zat nog een bon voor 4 gratis FUT packs.
Die zaten bij mij ook bij de normale editie van de MM.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal classic kits gekregen bij de Ultimate Edition
Ik ook bij de normale editiequote:Op donderdag 26 september 2013 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal classic kits gekregen bij de Ultimate Edition
Mooie trailerquote:Op donderdag 26 september 2013 19:56 schreef Maoist het volgende:
Ik mis die tijd dat ze echte voetbalbeelden in Fifa gebruikte
![]()
Daar krijg je echt zin in in voetbal.
Is die van jou al verkocht?quote:Op donderdag 26 september 2013 19:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
schommelt heel erg op het moment bij xbox 360 ... fischer is van 4500 naar 2400 naar 7000 naar 4000 gegegaan in misschien 8 uur
Die NIF speelt wel best chill hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een flutstats heeft de NIFDaar wil ik de TIF nog niet eens van hebben.
We zullen tot morgenmiddag moeten wachten.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Grappigste is, is dat Pelle echt gigantisch veel strength en heading heeft voor een eredivisiespelerquote:Op donderdag 26 september 2013 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Truequote:Op donderdag 26 september 2013 19:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
We zullen tot morgenmiddag moeten wachten.![]()
Hoezo? Ik probeer nu een tegenstander te vinden voor de finale, daarna ga ik maar weer tradenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Cheaten Traden is echt te makkelijk nu.
ongeveer alles wat je nu koopt word ooit meer waard.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik probeer nu een tegenstander te vinden voor de finale, daarna ga ik maar weer traden
Hier aan siggie en coronaquote:Op donderdag 26 september 2013 20:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ongeveer alles wat je nu koopt word ooit meer waard.
bruma is echt de speler waar ik tot nu toe het meest mee verdiend heb denk ik![]()
ah hij heeft een glazenbolquote:Op donderdag 26 september 2013 20:06 schreef Maver24 het volgende:
Prijzen zullen morgenavond wel nog lager liggen dan vanavond
Voor je chem style welquote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Niemand die mij kan vertellen of 9 ipv 10 chem veel uit maakt?
het staat zo duidelijk aangegeven.. 10 chem betekent 6 chem boosts en 9 chem 5 chem boostsquote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Krijg je iets minder boost van.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef WezepAFCA het volgende:
Is dat het enige? dus de boost van de chem style wordt minder bij 9 dan bij 10, maar verder spelen spelers met basic chem style niet slechter ofzo?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Voor je chem style wel
Hier:
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
EA wilt mijn geld nietquote:We're sorry, but you currently can't add Fifa points.
Please try again later.
Voor zover ik weet is dat het enige jaquote:Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is dat het enige? dus de boost van de chem style wordt minder bij 9 dan bij 10, maar verder spelen spelers met basic chem style niet slechter ofzo?
Je kunt nu extra chem halen met loyalty (10 wedstrijden spelen met een speler) en met een manager uit hetzelfde land of dezelfde competitie.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef WezepAFCA het volgende:
Sorry voor de vragen erover haha maar vind het nogal irritant dat je nu ineens 10 chem kunt halen waar voorheen 9 chem de max was
Joveticquote:Op donderdag 26 september 2013 20:12 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel wat verlies op leiden op de langere termijn, maar boeie. Liever dat dan die kut teams
Ja, 18250quote:Op donderdag 26 september 2013 20:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Joveticjammer dat hij nu konkoduur is omdat Premier League
In de Serie A was 3k geweest ofzo en had hij nog een sterke link met Vucinic.quote:
Vorsah Rodnei en die GKquote:Op donderdag 26 september 2013 20:19 schreef wieisboos het volgende:
Goede silver cb-cb-gk link? Allemaal dubbele link nodig, Bruma en Rekik vind ik veel te duur voor die stats
Die drie van werder bremenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:19 schreef wieisboos het volgende:
Goede silver cb-cb-gk link? Allemaal dubbele link nodig, Bruma en Rekik vind ik veel te duur voor die stats
Allemaal dubbele link nodig, niet alleen de cb'squote:Op donderdag 26 september 2013 20:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Vorsah Rodnei en die GK
Koulibaly Mbodji en een GK
Van Hout (langste keeper in het spel) linkt met beidenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Allemaal dubbele link nodig, niet alleen de cb's
Bottinelli-Burdissoquote:Op donderdag 26 september 2013 20:19 schreef wieisboos het volgende:
Had ik ookquote:Op donderdag 26 september 2013 20:22 schreef Fuszy het volgende:
Fifa 14 niet pre-orderen en wel 4 gold packs krijgen. Ik klaag niet
Al zal iedereen dat wel hebben gehad
Jaquote:Op donderdag 26 september 2013 20:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Geldt dat nog steeds, die 50% contract bonus als je allerlei managers aanschaft?
Ja hij kan alleen niet keepenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Van Hout (langste keeper in het spel) linkt met beiden
Lukimya komt niet van de grond helaasquote:
Thx die heb ik zelfs al in mn clubquote:Op donderdag 26 september 2013 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bottinelli-Burdisso
Saja
Al heb ik Velazquez ipv Bottinelli, maar zijn Argentijnse club zit niet in de Argentijnse competitie (2e nivo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |