SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
neequote:
Bakkesquote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee
[FIFA 14: FUT] #76 Kleine kut Braziliaan in de zandbak die niet verkoopt
Puushen plxquote:Op donderdag 26 september 2013 17:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hmm wie zal ik krijgen in me packs oeehhhhhhhh
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hmm wie zal ik krijgen in me packs oeehhhhhhhh
Ik hoop eigenlijk op een duplicate pelle.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
Ik gok op een Hunter kaartje voor je Pelle.
nooooit doenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:13 schreef _NZT_ het volgende:
iemand al die zaadpacks van 15.000 en 30.000 geopend?
Nicequote:Op donderdag 26 september 2013 17:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje wazig. Kan niet omgaan met de S4 camera
Discard die dwergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja had 21 euro en nog 10 over van early release ticket. Denk dat ik 100.000 door spelen en handelen heb gehaald de rest uit de pakjes! Goede vangst!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En jij had toch ook FIFA points gekocht?
iedereen opent nu packsquote:Op donderdag 26 september 2013 17:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen maar kut packs.
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:32 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja had 21 euro en nog 10 over van early release ticket. Denk dat ik 100.000 door spelen en handelen heb gehaald de rest uit de pakjes! Goede vangst!
Mag niet klagen inderdaad. Was nog mijn eerste pakje op Fifa 14, als je die starter packs niet meerekent van de web app.quote:
Hoe kun je nu klagen over je packs als je bijna elk pack een 80+ shiny speler hebtquote:Op donderdag 26 september 2013 17:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Armenenmeteen discard.
[ afbeelding ]
Patrick
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu klagen over je packs als je bijna elk pack een 80+ shiny speler hebt
Mooi, mezelf helemaal nog niet verdiept in de nieuwe controls etc. Snel maar eens doen.quote:
Ik had hem laatst voor 1k.. verkocht voor 1.7k.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nog niet eens zo'n goede deal ook.
Ja puush gebruikenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:58 schreef ElroyW het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/163/saxs.png (copy/paste deze link) ]
Iemand nog tips? Heb nog 7k over.
Ben benieuwd of Liga bbva spelers weer zo goed zijn als in FIFA13. Straks het spel maar even uitpakken.
Nee, 90 Pace vleugelspelers worden bij mij gewoon ingehaald door 68 Pace backsquote:
Oef dat is niet bestquote:Op donderdag 26 september 2013 18:09 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens kijken of we daar een startkapitaal van kunnen maken.
Uit hoeveel packs heb je die gehaald dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:09 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens kijken of we daar een startkapitaal van kunnen maken.
48% hierquote:Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef over_hedge het volgende:
Dat spel opstarten.. eerst paar min wachten op alle trophiesHeb al 33%
high definition grindtegelquote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
edot: high res plaatjes tov vorig jaar
[ afbeelding ]
Die duurt niet zolang bij mij. Is met een nieuw account dus ben pas level 8quote:Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
48% hier
Nu konkolang wachten op de catalogus updaten..
Met Benteke en IF Jo voorin zijn de kopballen best OPquote:Op donderdag 26 september 2013 18:29 schreef WezepAFCA het volgende:
Jezus die finesses zijn echt OP... Kopballen nog niet zo gemerkt met Silvers.
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met Benteke en IF Jo voorin zijn de kopballen best OP
Carrol 6 goals 5 daarvan met het hoofd voor mijquote:Op donderdag 26 september 2013 18:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met Benteke en IF Jo voorin zijn de kopballen best OP
Elke voorzet zit erinquote:Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]Erger dan pace abuse met 5 @ the back
Moet jij niet trainen?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Carrol 6 goals 5 daarvan met het hoofd voor mij
Als je alleen met zilvers wilt spelen...quote:Op donderdag 26 september 2013 18:34 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik wil eigenlijk een BraSilver team maken (speel altijd met silvers, niet echt met goud) is het dan niet verstandig om dan toch maar mijn Di Natale, Eto'o enzo nu te verkopen en die Brasilvers te kopen of gewoon even wachten?
Ligt eraan of je verwacht dat Di Natale etc harder gaan stijgen dan de Brasilvers die je wil. Als daar meer marge op zit kun je beter wachten. Als je ze nu graag wil hebben en het maakt niet zoveel uit, kun je net ze net zo goed nu verkopen lijkt me.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:34 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik wil eigenlijk een BraSilver team maken (speel altijd met silvers, niet echt met goud) is het dan niet verstandig om dan toch maar mijn Di Natale, Eto'o enzo nu te verkopen en die Brasilvers te kopen of gewoon even wachten?
Bahia away kiy is zonder sponsor..zelfde kit als je nu hebt. Lijkt op jullie 3rd kitquote:Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Was vrij sceptisch na alle berichtgeving maar ik moet zeggen, 't speelt best lekker. Je moet nu o.a. meer rekening houden met de bewegingsmomentum van de speler.
[ afbeelding ]
Dat is het dus, ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten van de prijzen van Eto'o, Willian, Di Natale enzo. Hun prijs op dit moment lijkt me wel redelijk hoog, maar de meesten hier zeggen dat het na het weekend nog hoger zal zijn.. maar dan zullen de silvers ook wel weer stijgenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ligt eraan of je verwacht dat Di Natale etc harder gaan stijgen dan de Brasilvers die je wil. Als daar meer marge op zit kun je beter wachten. Als je ze nu graag wil hebben en het maakt niet zoveel uit, kun je net ze net zo goed nu verkopen lijkt me.
Jobson is sterker en heeft meer agility (betere dribbel). Wallyson heeft een beter schot maar ik denk dat Jobson duurder wordt.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef Maver24 het volgende:
ik wil zowiezo nog Jobson en Wallyson hebben , of welke van de 2 is nou beter en welke zal een stuk duurder gaan worden?
ach, ik haal ze allebei welquote:Op donderdag 26 september 2013 18:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jobson is sterker en heeft meer agility (betere dribbel). Wallyson heeft een beter schot maar ik denk dat Jobson duurder wordt.
Rhayner, Gabriel, Vitor Junior, Leonardo, Piazon, Filipe, Rodnei, Kanu, Rosinei, Ibson, Marquinho, Kleberson, Ari, Adi, Rafinha.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ach, ik haal ze allebei wel
welke brasilvers moet ik nog meer naar uitijken,
Jobson
Wallyson
Kelvin
Morais
Elton
wie nog meer ?
huh? tegen cpu?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok je weet wanneer je fucked bent als je een bronze bank hebt en een speler is geblesseerd en moet worden gewisseld.
Vitor Junior heb ik in een pakje gehadquote:Op donderdag 26 september 2013 18:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Rhayner, Gabriel, Vitor Junior, Leonardo, Piazon, Filipe, Rodnei, Kanu, Rosinei, Ibson, Marquinho, Kleberson, Ari.
Ah ik zie het ja. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bahia away kiy is zonder sponsor..zelfde kit als je nu hebt. Lijkt op jullie 3rd kit
Sprintknoppie af en toe los latenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:51 schreef nickhguitar het volgende:
WTF is er met FIFA gebeurd?! Normaal een actie maken gaat niet meer, spelers vliegen alle kanten op! Als je op volle sprint bent en je wilt 1/8ste andere richting op dan ga je ineens een kwartslag draaien?
Pff. Het is wel heel anders dan FIFA 13. Normaal combinatiespel zit er voorlopig ff niet in. Hoe kan ik trouwens al die standaard spelers van ultimate team lozen? Ik kan ze niet verkopen namelijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sprintknoppie af en toe los laten
Niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Pff. Het is wel heel anders dan FIFA 13. Normaal combinatiespel zit er voorlopig ff niet in. Hoe kan ik trouwens al die standaard spelers van ultimate team lozen? Ik kan ze niet verkopen namelijk.
Combinatiespel is juist veel beter nu, passing en dergelijke zijn belangrijker dan pace.. Geeft wel aan hoe jij speelt ditquote:Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Pff. Het is wel heel anders dan FIFA 13. Normaal combinatiespel zit er voorlopig ff niet in. Hoe kan ik trouwens al die standaard spelers van ultimate team lozen? Ik kan ze niet verkopen namelijk.
Van Aanholtquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is een beetje degelijke LB voor Silver Eredivisie. Ik vind Willems eigenlijk te matig om daar 2.5k+ voor te betalen.
wel, gewoon quicksellen...je krijgt er alleen niks voorquote:
Ik heb van Aanholt en hij speelt echt heerlijk. Ok, hij heeft pace maar verdedigend echt overal tussen en loopt ook de gaten dicht achterinquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is een beetje degelijke LB voor Silver Eredivisie. Ik vind Willems eigenlijk te matig om daar 2.5k+ voor te betalen.
Ja oké, maar dan kun je ze toch net zo goed in je club dumpenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
wel, gewoon quicksellen...je krijgt er alleen niks voor
ditquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb van Aanholt en hij speelt echt heerlijk. Ok, hij heeft pace maar verdedigend echt overal tussen en loopt ook de gaten dicht achterin
eens, echt veel fijner dan Willems, zelfs los van die pace.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb van Aanholt en hij speelt echt heerlijk. Ok, hij heeft pace maar verdedigend echt overal tussen en loopt ook de gaten dicht achterin
4* skillmovesquote:Op donderdag 26 september 2013 18:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Begin met bronze spelers of goud die je hebt gekregen UT te spelen en sparenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:01 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is trouwens een leuk beginnersteam? En hoe kom ik aan wat geld ?:P Heb nu 600 ofzo.
handelen in zilvere spelers...markt beetje in de gaten houden, zo verdien ik coinsquote:Op donderdag 26 september 2013 19:01 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is trouwens een leuk beginnersteam? En hoe kom ik aan wat geld ?:P Heb nu 600 ofzo.
Jobson, Elton zijn de beste. Kelvin is ook een goede optie, na hem maar 1 4* brasilver op rechts.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ach, ik haal ze allebei wel
welke brasilvers moet ik nog meer naar uitijken,
Jobson
Wallyson
Kelvin
Morais
Elton
wie nog meer ?
Ik had hem voor 2.7k destijds was de eerste ook die ik kocht. Gelukkig maar want hij was laatst al 9k als goedkoopste.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel vrij duur. Hoeveel was hij voordat de prijzen naar beneden gingen?
Pleonasme gespot.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:02 schreef Ajacied7 het volgende:
Dat twitteraccount van PostNL staat vol vragen en klachten.
Veel nieuwe n00bs hier trouwens.
Oké, maar hoe weet ik dan welke spelers ik winst op kan maken? Lijkt me niet dat elke speler raak is tochquote:Op donderdag 26 september 2013 19:02 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
handelen in zilvere spelers...markt beetje in de gaten houden, zo verdien ik coins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |