abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131622390
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het is niet fout om lief te zijn, je moet alleen lief zijn tegen de juiste mensen ;)
ook waar :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131622407
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:08 schreef Koral het volgende:

[..]

Weglopen is niet de oplossing. No pressure, no power. Pressure heb je genoeg gehad zo te lezen. Nu nog omzetten naar power.

Maar het jammer vinden dat het zolang heeft geduurd? Meid, zoveel mensen die hun hele leven lang niet zullen leren wat jij wel aan het leren bent. Zonder tegenwind kun je niet vliegen ;)

Zelf ook lang afstand genomen van directe familieleden. Heeft zeker geholpen mezelf te normaliseren, en sterker nog vooruit te gaan in het leven. Dingen die me nooit lukten ging daarna wel goed. Minder afleiding, minder negativiteit wat me weer terug wierp.

Zo te lezen ben je goed bezig je randvoorwaarden te scheppen en heb je qua persoonlijke ontwikkeling de weg omhoog goed ingeslagen. Meid, niet opgeven, jij komt er wel en je krijgt er veel voor terug.
Zo pakkend, heb net een traantje getalen....bedankt voor deze morele steun dat helpt mij om vooruit te gaan. DANK JE
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:59:04 #203
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131623476
Frustratie of van je af willen bijten kunnen ook weer zichzelf uiten in agressie.
Dus wees assertiever, maar niet agressiever omdat je niet meer lief wil zijn enzo.
Zorg dat je assertiever wordt, maar ga niet je familie achteraan
;)
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:00:48 #204
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_131623521
Want het komt vaak voor dat kinderen die met huiselijk geweld opgroeien later dezelfd fout maken bij hun gezin
pi_131634999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Bedankt om het te snappen...je had het kunnen snappen als je alles goed gelezen had, maar goed is niet erg.

wat bedoel je met alphaman boek?
wat ik op kan maken is dat hij zich niet echt mans opstelt maar meer als een pussy!!

met de alpha tactieken kan je weer man worden
no
pi_131653526
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:00 schreef kristalhelder het volgende:
Want het komt vaak voor dat kinderen die met huiselijk geweld opgroeien later dezelfd fout maken bij hun gezin
Eigenlijk heb je gelijk, want geweld leren gebruiken, dan verlaag ik mij tot hun niveau.
Misschien dan toch wat assertiever...heb twee cursusen gevolgd, maar met vallen en opstaan zal ik , hoop ik, echt assertiever worden...
pi_131653616
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 00:00 schreef bammetjekwak het volgende:

[..]

wat ik op kan maken is dat hij zich niet echt mans opstelt maar meer als een pussy!!

met de alpha tactieken kan je weer man worden
Ah zo, nu snap ik het...
Inderdaad ik zei ook toen tegen hem: "heb je dan geen respect voor u zelf om achter iemand te lopen die u 3 maanden uw berichten negeer?" en hij zei "ik heb je te graag"...Zo een alpha tactiek zou inderdaad handig zijn voor hem...maar ja ik moet mijzelf veranderen hé , niet hem...
pi_131653664
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef kristalhelder het volgende:
Frustratie of van je af willen bijten kunnen ook weer zichzelf uiten in agressie.
Dus wees assertiever, maar niet agressiever omdat je niet meer lief wil zijn enzo.
Zorg dat je assertiever wordt, maar ga niet je familie achteraan
;)
Heb je dat ook al meegemaakt?
pi_131920531
Even een update en dankwoord voor ieder (vooral Magnetronkoffie en impluse101)die mij heeft geholpen _O_ :

Ik heb ondertussen van gsm nummer veranderd en leef nu (na 14 dagen) in alle rust zonder de "stalker".
Dit heeft mij na een week tijd eindelijk ruimte gegeven om na te denken over de reden waarom ik die "relatie" niet meer wou...

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon 1 ding miste bij hem: verbondenheid , zo een emotionele band met hem...als hij er was voelde ik totaal geen verbondenheid of band maar als hij er niet was ging ik hem missen, maar eigenlijk ging ik meer die verbondenheid en band missen die er niet was...
Het klinkt wat "complicated" , maar ik ging iets missen (emotionele band) dat er niet was omdat er wel iemand (de "stalker") die het mij kon geven.

Want in al die tijd wist ik niet waarom ik hem afstotte om hem opnieuw aan te trekken om hem dan opnieuw af te stoten...dat kwam door het feit dat ik die 1 ding miste (een emotionele band/verbondenheid) en dat ik dus telkens wou geloven dat ik het bij hem zou voelen....of niet accepteren dat het er niet was...

Nu ik volledig afstand (niet meer bereikbaar via gsm) heb genomen van de situatie weet ik waarom ik zo hard in de war (zie ook titel van dit topic) was. Het komt erop neer dat ik zelf als persoon onbewust opzoek was naar emotionele verbondenheid/band en door het feit dat hij zo veel maanden mij bleef smsjes sturen of bellen wou ik geloven dat ik misschien met hem een band zou kunnen hebben...vandaar dat ik in de war was...omdat ik iets wou voelen dat er niet was....

Nu voel ik mij dus zo vrij en wou gewoon jullie bedanken voor al jullie reacties ( al dan niet positief)en aanvullingen...het heeft mij geholpen om het verhaal op een ander perspecief te zien en te accepteren dat emotionele verbondenheid een gevoel is dat men wederzijds intens voelt en niet iets is dat men forceert door een ander te stalken of te bewijzen dat je van de persoon houdt.
Hoewel ik fysiek aangetrokken was tot hem, wou ik ook geloven dat er ook een emotionele band was van mijn kant. Nu zijn mijn emoties en "verstand" terug in evenwicht. En nu weet ik wat ik belangrijk vind in een relatie of waar mijn onbewuste verlangen ligt.

Dus dank aan jullie en hopelijk blijft mijn leventje nu wat minder "complicated" en "in de war" *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 06-10-2013 22:43:25 ]
pi_131921315
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:29 schreef Keukendrol het volgende:
Dit klinkt verdomme als een hoofse ridderroman. :')
_O-
pi_131921410
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:53 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

_O-
Wat is een hoofse ridderroman Cockwhale? :|W
pi_131921982
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:29 schreef Keukendrol het volgende:
Dit klinkt verdomme als een hoofse ridderroman. :')
Wat is dit? Ik wil het zo gaag weten....en via wikipedia vind ik het nogal "wikipedia"... :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 06-10-2013 23:44:18 ]
pi_131925018
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is dit? Ik wil het zo gaag weten....en via wikipedia vind ik het nogal "wikipedia"... :|W
Dan moet ik even aan school terugdenken, maar ik weet nog wel dat een hoofdse ridderroman voor tegenwoordige maatstaven, nogal outbollig over kan komen :P
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:37 schreef complicate het volgende:
Even een update en dankwoord voor ieder (vooral Magnetronkoffie en impluse101)die mij heeft geholpen _O_ :

Ik heb ondertussen van gsm nummer veranderd en leef nu (na 14 dagen) in alle rust zonder de "stalker".
Dit heeft mij na een week tijd eindelijk ruimte gegeven om na te denken over de reden waarom ik die "relatie" niet meer wou...

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon 1 ding miste bij hem: verbondenheid , zo een emotionele band met hem...als hij er was voelde ik totaal geen verbondenheid of band maar als hij er niet was ging ik hem missen, maar eigenlijk ging ik meer die verbondenheid en band missen die er niet was...
Het klinkt wat "complicated" , maar ik ging iets missen (emotionele band) dat er niet was omdat er wel iemand (de "stalker") die het mij kon geven.

Want in al die tijd wist ik niet waarom ik hem afstotte om hem opnieuw aan te trekken om hem dan opnieuw af te stoten...dat kwam door het feit dat ik die 1 ding miste (een emotionele band/verbondenheid) en dat ik dus telkens wou geloven dat ik het bij hem zou voelen....of niet accepteren dat het er niet was...

Nu ik volledig afstand (niet meer bereikbaar via gsm) heb genomen van de situatie weet ik waarom ik zo hard in de war (zie ook titel van dit topic) was. Het komt erop neer dat ik zelf als persoon onbewust opzoek was naar emotionele verbondenheid/band en door het feit dat hij zo veel maanden mij bleef smsjes sturen of bellen wou ik geloven dat ik misschien met hem een band zou kunnen hebben...vandaar dat ik in de war was...omdat ik iets wou voelen dat er niet was....

Nu voel ik mij dus zo vrij en wou gewoon jullie bedanken voor al jullie reacties ( al dan niet positief)en aanvullingen...het heeft mij geholpen om het verhaal op een ander perspecief te zien en te accepteren dat emotionele verbondenheid een gevoel is dat men wederzijds intens voelt en niet iets is dat men forceert door een ander te stalken of te bewijzen dat je van de persoon houdt.
Hoewel ik fysiek aangetrokken was tot hem, wou ik ook geloven dat er ook een emotionele band was van mijn kant. Nu zijn mijn emoties en "verstand" terug in evenwicht. En nu weet ik wat ik belangrijk vind in een relatie of waar mijn onbewuste verlangen ligt.

Dus dank aan jullie en hopelijk blijft mijn leventje nu wat minder "complicated" en "in de war" *O*
Hihi :@

Heel tof en knap dat je in zo'n korte tijd, zo'n belangrijke levensles hebt geleerd, respect! ^O^
En ga vooral zo door! Het belangrijkste in jouw leven, dat ben je zelf. Ga uit van jezelf en leer jezelf steeds beter kennen, dan leer je ook steeds beter waarom je reageert op andere mensen op de manier waarop je reageert. Ik kan nog wel meer tikken, maar ik houd het verder wel kort :P

Het is een beetje een zoektocht, maar is zeker de moeite waard (ik spreek uit eigen ervaring).
pi_131925069
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan moet ik even aan school terugdenken, maar ik weet nog wel dat een hoofdse ridderroman voor tegenwoordige maatstaven, nogal outbollig over kan komen :P

[..]

Hihi :@

Heel tof en knap dat je in zo'n korte tijd, zo'n belangrijke levensles hebt geleerd, respect! ^O^
En ga vooral zo door! Het belangrijkste in jouw leven, dat ben je zelf. Ga uit van jezelf en leer jezelf steeds beter kennen, dan leer je ook steeds beter waarom je reageert op andere mensen op de manier waarop je reageert. Ik kan nog wel meer tikken, maar ik houd het verder wel kort :P

Het is een beetje een zoektocht, maar is zeker de moeite waard (ik spreek uit eigen ervaring).
Lieve Koffie, dankje wel _O_ en ja wat wil je met zo een goede leermeester ^O^
pi_131925140
Haha TS is homo.
pi_131925602
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 00:31 schreef Trebo het volgende:
Haha TS is homo.
nee ik ben een vrouw hoor, maar mijn profiel is nog steeds niet aangepast...goede tactiek om stalkers te vermijden _O-
pi_131925966
Fijn topic om door te lezen
Nieuw is niet altijd beter.
pi_131926046
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2013 01:21 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Fijn topic om door te lezen
R&P top-quality...op z'n best! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo