wat heb jij met het woord: recht?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om een fout te maken , om te neuken en OM MET RUST TE WORDEN GELATEN!!!!
ik weet het , het was bedoel als reactie op bammetjekwak,quote:Op donderdag 26 september 2013 21:40 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik val je niet eens aan in je post
Omdat je alsof doet dat die jongen mij maar mag blijven achtervolgen omdat ik hem geneukt heb!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:40 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
wat heb jij met het woord: recht?
dat wel maar als je iets bereiken wil moet je die juridische recht systemen van je achterwegen laten en hem gewoon voor zn muil stompen...quote:Op donderdag 26 september 2013 21:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat je alsof doet dat die jongen mij maar mag blijven achtervolgen omdat ik hem geneukt hem!
dus spreek ik over rechten van mensen om met rust te worden gelaten, maar blijkbaar ken je dat niet en hij waarschijnlijk ook niet!
Wat is er mis gegaan dat ik hem niet meer wil????quote:Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
ja sorry maar ik kon uit het onderstaande verhaal niet echt opmaken dat je zoveeeel gevoelens voor deze man had!
maar wat is er mis met hem dan dat je hem kwijt wil??
en wat houd dit in?
MAAR als ik nadien met rust wil gelaten worden dan is dat mijn recht!!!!!!
net zoals een jongetje die net is klaar gekomen en ff niks meer met iemand te maken wil hebben dan alleen zn bier en voetbal?
of moet ik meer denken aan een termijn van een week?
Er is een jongen die mij al een jaar achter naloopt en hoewel ik hem meer dan 1000 keer gezegd heb dat hij er mee moest stoppen , blijft hij mij achterlopen.
ohhh zoquote:Op donderdag 26 september 2013 21:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat is er mis gegaan dat ik hem niet meer wil????
Dat hij mij niet met rust kan laten en heel opdringerig was, hij wou mij alle dagen zien spreken...en voor mij kon dat niet, dus het is niet omdat ik hem geneukt had dat ik eeuwig om zo iemand ging blijven!!!!!!
NEEN een termijn van een jaar !quote:Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
ja sorry maar ik kon uit het onderstaande verhaal niet echt opmaken dat je zoveeeel gevoelens voor deze man had!
maar wat is er mis met hem dan dat je hem kwijt wil??
en wat houd dit in?
MAAR als ik nadien met rust wil gelaten worden dan is dat mijn recht!!!!!!
net zoals een jongetje die net is klaar gekomen en ff niks meer met iemand te maken wil hebben dan alleen zn bier en voetbal?
of moet ik meer denken aan een termijn van een week?
Er is een jongen die mij al een jaar achter naloopt en hoewel ik hem meer dan 1000 keer gezegd heb dat hij er mee moest stoppen , blijft hij mij achterlopen.
Bedankt om het te snappen...je had het kunnen snappen als je alles goed gelezen had, maar goed is niet erg.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:47 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
ohhh zo
ik snap je probleem,
leg aan hem voor het alphaman boek te lezen
Interessant....HOE????quote:Op donderdag 26 september 2013 21:44 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
dat wel maar als je iets bereiken wil moet je die juridische recht systemen van je achterwegen laten en hem gewoon voor zn muil stompen...
Zelfreflectie.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:59 schreef complicate het volgende:
BERICHT VOOR IEDEREEN:
Ik ben inderdaad fout geweest door met hem naar bed te gaan, maar de vraag gaat niet over mijn fout en slechte aanpak in het verleden, omdat ik nu ook wel weet dat hij door mijn signalen niet had kunnen stoppen. Dit was duidelijk fout van mij en ik geef het toe en heb mij ook al bij hem ge-exuseerd voor de dubbele siganlen.
Ik begrijp dat het je het daadwerkelijk zo voelt, maar door hem te vertellen dat je rust nodig hebt om voor jezelf te bepalen of het misschien toch iets kan worden geef je hem hoop.quote:MAAR DEZE topic gaat over het NU: IK WIL mijn leven zonder hem. en ik vroeg gewoon hits om verder te gaan met mijn leven ondanks dat ik steeds berichten blijf krijgen....
Eergisteren ben ik meer dan duidelijk geweest en ik heb hem gezegd dat het nu gedaan wat tot in de eeuwigheid en dat ik zelfs niet meer hoef na te denken. Dit heb ik hem duidelijk gezegd, vroeger wou ik nog nadenken over mijn gevoelens voor hem enzo en had tijd nodig maar voor mij hoeft het niet meer en dat heb ik hem ook nu eergisteren zeer zeer duidelijk gemaatk en hij zie " ik zal je nooit met rust laten, ik zie je veel te graag" en van mijn kant weet hij dat het dit keer definitief is en ben vastberaden om dit te bewijzen door hem volledig tot in de eeuwigheid te negeren en misschien naar politie gaan...quote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Zelfreflectie.
[..]
Ik begrijp dat het je het daadwerkelijk zo voelt, maar door hem te vertellen dat je rust nodig hebt om voor jezelf te bepalen of het misschien toch iets kan worden geef je hem hoop.
Als je van hem af wilt komen zul je consequent moeten zijn tegenover hem in wat je nu van hem verlangt. Verban hem uit je leven. Deel hem mee dat het een definitieve nee is en verbreek het contact volledig. Kom je hem tegen en overtreedt hij jouw grenzen? Herhaal dat het niets zal worden. Je hoeft niet gemeen te zijn, wees gewoon duidelijk. "Je weet dat ik mijn beslissing heb gemaakt. Ik wil geen contact met jou. Daag." Laat het daar ook bij en ga verder met waar je mee bezig was.
De boodschap zal hard bij hem aankomen, maar hij zal al snel de druk verlichten en na niet al te lange tijd aan jouw wens voldoen. Denk er dus niet gelijk veel van als hij op een normale manier nog een keer contact zoekt, het heeft tijd nodig. Is het ondertussen inderdaad zo dat jij enkel tijd nodig hebt om na te denken dan zal je dat snel genoeg merken en zo niet dan zal hij met de tijd zijn weg wel naar een gelukkig leven zonder jou vinden.
Mocht de conclusie uit de vorige alinea onjuist blijken én mocht er nou echt een steekje bij hem loszitten, dan begin je met het vastleggen van zijn ongewenste gedrag. Gewoon alles opschrijven waar je je niet prettig bij voelt. Gaat hij nou echt te ver dan loop je met die documentatie naar de politie. Het is nergens voor nodig om nu al te gaan zoals ik anderen je hier heb zien adviseren. Hij gedraagt zich wanhopig en je hebt last van hem, maar het is 1. geen garantie dat hij niet binnen een redelijk termijn op zal houden wanneer jij duidelijk tegenover hem bent en 2. de politie kan op dit punt toch niets voor je doen want hij doet niets dat illegaal is.
Ik apprecieer wel je commentaar want er zit waarheid in, maar zelfs hem op straat zeggen "laat mij met rust" zal hem al blij maken; ik weet ondertussen dat elke reactie goed of slecht juist bij hem aantrekt...dus dat doe ik niet meer herhalen dat hij met met rust moet latenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Zelfreflectie.
[..]
Ik begrijp dat het je het daadwerkelijk zo voelt, maar door hem te vertellen dat je rust nodig hebt om voor jezelf te bepalen of het misschien toch iets kan worden geef je hem hoop.
Als je van hem af wilt komen zul je consequent moeten zijn tegenover hem in wat je nu van hem verlangt. Verban hem uit je leven. Deel hem mee dat het een definitieve nee is en verbreek het contact volledig. Kom je hem tegen en overtreedt hij jouw grenzen? Herhaal dat het niets zal worden. Je hoeft niet gemeen te zijn, wees gewoon duidelijk. "Je weet dat ik mijn beslissing heb gemaakt. Ik wil geen contact met jou. Daag." Laat het daar ook bij en ga verder met waar je mee bezig was.
De boodschap zal hard bij hem aankomen, maar hij zal al snel de druk verlichten en na niet al te lange tijd aan jouw wens voldoen. Denk er dus niet gelijk veel van als hij op een normale manier nog een keer contact zoekt, het heeft tijd nodig. Is het ondertussen inderdaad zo dat jij enkel tijd nodig hebt om na te denken dan zal je dat snel genoeg merken en zo niet dan zal hij met de tijd zijn weg wel naar een gelukkig leven zonder jou vinden.
Mocht de conclusie uit de vorige alinea onjuist blijken én mocht er nou echt een steekje bij hem loszitten, dan begin je met het vastleggen van zijn ongewenste gedrag. Gewoon alles opschrijven waar je je niet prettig bij voelt. Gaat hij nou echt te ver dan loop je met die documentatie naar de politie. Het is nergens voor nodig om nu al te gaan zoals ik anderen je hier heb zien adviseren. Hij gedraagt zich wanhopig en je hebt last van hem, maar het is 1. geen garantie dat hij niet binnen een redelijk termijn op zal houden wanneer jij duidelijk tegenover hem bent en 2. de politie kan op dit punt toch niets voor je doen want hij doet niets dat illegaal is.
Ik weet niet of hij al zo stalkerig was voordat jullie gevreeën hebben maar verstandig is het niet aangezien hij nu behoorlijk lang door kan gaan totdat hij ze zin krijgt.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:48 schreef complicate het volgende:
@smack 10
bedankt om mij te kwetsen terwijl ik mijn best doe om mijzelf te vergen en verder te gaan.
is erg vriendelijk van u!
Hij was al "stalkerig" voordat we gevreeën hadden. Je hebt de topic niet goed begrijpen...Zoals ik al eerder zei, had ik veel gevoelens voor die jongen in het begin maar na paar maanden had ik al het gevoel van geen ruimte ( wou mij iedere dag zien, spreken, en sex was zelfs niet belangrijk voor hem, zolang hij maar bij mij was) en heb hem sinds toen gevraagd om mij ruimte te geven maar hij wou niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:12 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij al zo stalkerig was voordat jullie gevreeën hebben maar verstandig is het niet aangezien hij nu behoorlijk lang door kan gaan totdat hij ze zin krijgt.
Ik zou zeggen verzamel nu op bijv Video of foto bewijs en doe daarna aangifte
Ja zal ik doen, ik heb nu een nieuwe gsm nummer gekocht en bewijs zal ik ook verzamelen...quote:Op donderdag 26 september 2013 23:12 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij al zo stalkerig was voordat jullie gevreeën hebben maar verstandig is het niet aangezien hij nu behoorlijk lang door kan gaan totdat hij ze zin krijgt.
Ik zou zeggen verzamel nu op bijv Video of foto bewijs en doe daarna aangifte
Hallo Magnetronkoffie,quote:Op donderdag 26 september 2013 19:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Yep , ik ga er werk van maken! het moet gedaan zijn.
Ik begin die zelfs echt te haten!!!!!!
Maar ik moet naar de toekomst kijken dus morgen vroeg nieuwe gsm en de oude behouden als spam! Heel bedankt magnetronkofiie , je was een heel goede hulp, steun en troost in mijn situatie.
Gewoon negeren ja. Maar als hij op je af loopt en letterlijk jou gaat blokkeren, dan wordt het wel lastig. Maar in elk geval blijven noteren (hoeft niet ter plekke meteen) als hij weer "lastig" wordt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:13 schreef complicate het volgende:
[..]
Hallo Magnetronkoffie,
Ik heb mijn nieuwe gsm nummer al...Vanavond ga ik naar mijn oma en zal het daar 6 maanden bewaren. Nu nog duimen dat hij niet aan mijn deur zou staan....
Had nog een vraagje:
Als ik hem in het stad (hij woont niet zo ver van bij mij) tegenkom , beste actie is om geen actie te geven hé...gewoon doorlopen...op die manier ZIET hij dat ik het echt meen, want als ik weer zou zeggen "laat mij met rust" dan zou dat weer reactie geven en is hij al blij...
dus gewoon op straat negeren? wat denk je?
zo erg dat ik nu zo moet leven...quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon negeren ja. Maar als hij op je af loopt en letterlijk jou gaat blokkeren, dan wordt het wel lastig. Maar in elk geval blijven noteren (hoeft niet ter plekke meteen) als hij weer "lastig" wordt.
Tenzij je als kluizenaar leeft, zal je altijd dit soort rare gasten tegenkomen, de truuk is om ze te herkennenquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
zo erg dat ik nu zo moet leven...
ik wou dat ik hem nooit had ontmoet...
Dank je voor de hint, ik zal hem zeker gewoon negeren.
Ik ben zo blij dat je mij snapt en precies zegt hoe het voelt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tenzij je als kluizenaar leeft, zal je altijd dit soort rare gasten tegenkomen, de truuk is om ze te herkennen
Daarom filter ik tegenwoordig de rotte appels er als eerste zo snel mogelijk uit, dan voorkom ik dit soort vage gasten om me heen. Ik heb namelijk geen zin in andersmans rare shit
vrouwkequote:
Groot gelijk en deze inzicht heb ik ook.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:52 schreef Koral het volgende:
Manmanman, dit doet me denken aan een onderzoek waar ik laatst over las. Stel dat een vrouw enkele ogenblikken voordat ze verkracht wordt de kans heeft om de verkrachter de ogen uit te steken, de meeste vrouwen zullen dit niet doen omdat ze het moeilijk vinden een ander pijn te doen Ondanks wetende wat komen gaat.
De reactie van TS is er ook zo eentje van zo pijnloos mogelijk naar de ander. Meid, sommige mannen hebben er geen enkel probleem mee om jou pijn te doen (dat kan ipv fysieke pijn ook mentaal zijn) dus zolang jij die slappe houding blijft houden zul je als slachtoffer overheerst voelen.
Dus je gaat niet allemaal moeite doen hem te ontlopen, maar de volgende keer als hij weer niet luistert en voor je staat geef je hem een harde trap in zijn ballen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Groot gelijk en deze inzicht heb ik ook.
Ik werk er kei hard aan om strenger te zijn en vooral niet 1000 keer herhalen dat ik iets niet wil , maar gewoon 1 keer en gedaan ermee...
Geloof mij , na deze gast, heb ik mijn lesje zeer goed geleerd!
Merci voor je commentaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |