Ik heb er eentjequote:
Voor mij is bijvoorbeeld Pink Moon hét album. En juist door er een cijfer dan wel het predikaat 'perfect' op te plakken, zou het afbreuk doen aan de diepgewortelde gevoelens die ik heb bij dat album. Ik kan er misschien juist een stuk imperfectie van mezelf in kwijt, het een plek geven. Perfectie klinkt daarbij absurd en als een travestie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Aangezien mijn dekmantel op MM weg is, geef ik hier maar even antwoord op je vraag.![]()
Ik doe inderdaad niet aan cijfers op MM. In tegenstelling tot films en boeken vind ik muziek qua ervaring te dynamisch en zo moeilijk peilbaar dan wel te verklaren, dat ik het ook niet in cijfers kan uitdrukken.
Perfectie is prima bereikbaar, dat ligt gewoon aan je eigen maatstaven. Ik heb niets met het concept, dus speelt het ook geen rol verder voor me.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:31 schreef Z het volgende:
Ik vind dat albums prima een 10 kunnen krijgen, daar moet je niet te moeilijk over doen. Alleen de romanticus acht perfectie onbereikbaar.
Heel vaak, maar de artiest moet wel 50+ zijn. Bruce, Bob etc...quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Geven ze daar uberhaupt ooit een 10 voor 'n nieuw album? 9 is volgens mij het maximaal haalbare.
Gaat dat dan niet over heruitgaves?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heel vaak, maar de artiest moet wel 50+ zijn. Bruce, Bob etc...
Wrecking ball en Tempest kregen een 10 geloof ik...quote:
Om precies te zijn 0.2.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Het verschil tussen een 9.8 en een tien is ook zó hoog
daarom, gewoon 5 sterrenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
Het verschil tussen een 9.8 en een tien is ook zó hoog
Die lage noot in minuut 4 van track 12. Slordig hoorquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef DO2 het volgende:
Ja, da's dan toch dat ene nummertje dat net even wat minder is dan de rest.
Ja genieten hopelijk snel ook een nieuwe Nicolas Jaar plaat of hij gaat geweldige gebouwen ontwerpen net als zijn paquote:
Wat een baas is het ook hequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef Bol_Wan het volgende:
2de uiting van de 20/20 Experience is weer net zo fijn. Weer zo lang als iets ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |