Anders vinden wij ultieme hipsters geen voldoening.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:31 schreef Norrage het volgende:
Indie is in deze tijd slechts nog een woord dat verplicht in de TT moet. Niks meer dan dat.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef kciR het volgende:
Zo, er staan wat mooie nieuwe albums op de luisterpaal die ik nog niet heb beluisterd:
Dale Cooper Quartet, 65daysofstatic (hoor ik alleen maar goede verhalen over en een band die ik al heel lang volg), The Field (vanwege het enthousiasme hier) en dan de Jeugd ook maar proberen.
Ik weet dat dit geen R&P topic is, maar sinds woensdag is mijn relatie van zes jaar verbroken. Dus als iemand nog goede break up songs heeft. Ik houd mij aanbevolen
Ik weet dat dit geen R&P topic is, maar sinds woensdag is mijn relatie van zes jaar verbroken. Dus als iemand nog goede break up songs heeft. Ik houd mij aanbevolen
quote:
Dan is 't uiteraard niet waard om 'm nu al te luisteren. Ik had geen zin om tot de 7e te wachten om 'm op vinyl aan te schaffen. Geduld is soms een te schone zaak.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik krijg 'm overmorgen dus ik wacht nog even braaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dan is 't uiteraard niet waard om 'm nu al te luisteren. Ik had geen zin om tot de 7e te wachten om 'm op vinyl aan te schaffen. Geduld is soms een te schone zaak.
Ik zal for your sake dan nog niet te enthousiast doen.Oh, doe gerustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben erg benieuwd.
Zie spoiler.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, doe gerustIk ben erg benieuwd.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Jij zit ook te downloaden met die slappe 30 kb/sec dus.
De nieuwe FIFA? Is 't iets? Ik zit nog te twijfelen om aan het eind van dit jaar FIFA of NBA2K aan te schaffen. Ieder jaar schaf ik een sportgame aan, maar het komt al jaren feitelijk neer op één van de twee bovenstaande reeksen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:57 schreef BoerBert het volgende:
Hij is binnen. Zometeen een potje FIFA en het album aan, dan maar.
Nee, gewoon nog 13quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Eerste luisterbeurt zit erop. REPEAT REPEAT REPEEEEAAAAAAAAAT.
[..]
De nieuwe FIFA? Is 't iets? Ik zit nog te twijfelen om aan het eind van dit jaar FIFA of NBA2K aan te schaffen. Ieder jaar schaf ik een sportgame aan, maar het komt al jaren feitelijk neer op één van de twee bovenstaande reeksen.
Dan kom je dus automatisch bij PES uit. Vergane glorie, doe maar niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:16 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nee, gewoon nog 13. Eigenlijk zou ik een of andere alternatieve footie moeten spelen, anders mag het niet in dit topic.
De formule is vet manquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:27 schreef On het volgende:
Met PES heb ik jaren terug in de top tien overall gestaan online. Deed ik korte potjes, met Inter en recoba adriano en martins in de voorhoede.
Maargoed, de nieuwe jvt is wel leuk trouwens, maar die eerste twee nummers zijn verschrikkelijk. De formule vooral.
Edit: Kennen we Red Card soccer nog? Haha.
Die was ik helemaal vergeten. Wat een game was dat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:27 schreef On het volgende:
Edit: Kennen we Red Card soccer nog? Haha.
Ditquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:54 schreef Tchock het volgende:
Gisteren naar No Ceremony/// geweest liveHele korte set, maar wat was dat weer goed. Achteraf een hele tijd staan praten met het nieuwe bandlid die overduidelijk nog niet gewend was aan de aandacht en ons behandelde als een stel jeugdvrienden
We kregen zelfs bier van hem.
Oh, en het album gekocht en laten signeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
Aangezien mijn dekmantel op MM weg is, geef ik hier maar even antwoord op je vraag.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Aangezien mijn dekmantel op MM weg is, geef ik hier maar even antwoord op je vraag.![]()
Ik doe inderdaad niet aan cijfers op MM. In tegenstelling tot films en boeken vind ik muziek qua ervaring te dynamisch en zo moeilijk peilbaar dan wel te verklaren, dat ik het ook niet in cijfers kan uitdrukken.
Sterkte, ik heb van mijn vorige 'breakup' nogal wat muzikale liefdes overgehouden dat wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:03 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Klote, man! Zal wel stressvol zijn. Sterkte ermee. Dit album is volgens mij gemaakt voor break-ups.
4.5 maar?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
De nieuwe Aracade Fire krijgt 4,5 uit 5 van Rolling Stone. ZO VEEL ZIN IN
Ik kan me niet herinneren ooit zo'n vroege review gelezen te hebben. Meestal zijn zelfs de eerste luistersessies later dan dit. Vraag me ook af wat dit betekent voor de lek-kansenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:19 schreef Maxerazzi het volgende:
Hé, maar de release duurt nog een maand, toch? Dan is deze recensie wel erg vroeg, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |