abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 6 oktober 2013 @ 11:50:29 #51
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_131894965
zijn ex stond 3x per week voor z'n huis dat ze hem terugwilde en dat ze spijt had. hij ging twijfelen, mijn ex zei er rekening mee te willen houden. na 2 weken twijfelen vond ze het leuk geweest en heeft ze het afgekapt. dat vind ik lullig ja.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  zondag 6 oktober 2013 @ 13:33:49 #52
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_131897927
Het is nu voor mij inmiddels alweer zo'n 4 maanden geleden dat het uit is gegaan. Ik ben er alweer behoorlijk overheen, alleen af en toe doet het toch nog pijn. Vooral als ik uit het niets een soort van flashback kijk naar een leuk moment dat we samen hadden. De goede momenten herrineren doen pijn, de slechte helpen me weer te realiseren waarom het uit is gegaan.

Inmiddels ben ik wel uitgeraasd. De eerste maanden veel met andere vrouwen rondgeouwehoerd en hier en daar seks gehad met een paar meisjes, maar nu vermaakt ik me prima in m'n eentje, met m'n vrienden, sporten en met mijn studie. Die fasen herken ik enigszins, al gaan de woede en acceptatie soms nog wat door elkaar heen. Ik heb echter wel het idee dat ik nu meer in de acceptatiefase zit.
Ignorance is bliss
pi_131917171
Ik ben nieuw hier, maar lees wel al een tijdje mee.

Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik hier ben, of wat ik wil bereiken. Ik denk dat ik gewoon even van me af wil schrijven en niet constant mijn familie en vrienden wil lastigvallen..

Zo'n 2,5 maand geleden heeft mijn ex een punt achter onze relatie van 2,5 jaar gezet. Hij heeft wat probleempjes en kan me geen toekomst bieden zegt hij. Hij heeft het gevoel alsof hij mij een beetje tegenhoudt, waar ik het natuurlijk niet mee eens ben.

De eerste weken ben ik er echt kapot van geweest en vooral in het begin heb ik hem proberen te overtuigen dat we bij elkaar horen. Hij zei ook nog van mij te houden maar het gewoon even niet te kunnen. Ik begrijp heel goed wat hij bedoelt, ik kan het alleen zo moeilijk accepteren. Als je van elkaar houdt dan zou je er toch voor moeten gaan? Nu hebben we al een maand geen contact gehad, en daarvoor eigenlijk ook heel weinig en altijd van mijn kant. Ik weet dat dit waarschijnlijk het beste is, maar waarom doet het nog zo'n verdomde zeer? Alsof die tijd samen niks betekend heeft. Het hem niet boeit hoe het met me gaat, terwijl juist hij wilde dat ik nog een rol in zijn leven zou spelen. Ik was zijn alles, had nooit verwacht dat hij bij me weg zou gaan.Ik snap gewoon niet waarom ik niet gewoon kan loslaten.
pi_131918627
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef Bumblebeexoxo het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar lees wel al een tijdje mee.

Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik hier ben, of wat ik wil bereiken. Ik denk dat ik gewoon even van me af wil schrijven en niet constant mijn familie en vrienden wil lastigvallen..

Zo'n 2,5 maand geleden heeft mijn ex een punt achter onze relatie van 2,5 jaar gezet. Hij heeft wat probleempjes en kan me geen toekomst bieden zegt hij. Hij heeft het gevoel alsof hij mij een beetje tegenhoudt, waar ik het natuurlijk niet mee eens ben.

De eerste weken ben ik er echt kapot van geweest en vooral in het begin heb ik hem proberen te overtuigen dat we bij elkaar horen. Hij zei ook nog van mij te houden maar het gewoon even niet te kunnen. Ik begrijp heel goed wat hij bedoelt, ik kan het alleen zo moeilijk accepteren. Als je van elkaar houdt dan zou je er toch voor moeten gaan? Nu hebben we al een maand geen contact gehad, en daarvoor eigenlijk ook heel weinig en altijd van mijn kant. Ik weet dat dit waarschijnlijk het beste is, maar waarom doet het nog zo'n verdomde zeer? Alsof die tijd samen niks betekend heeft. Het hem niet boeit hoe het met me gaat, terwijl juist hij wilde dat ik nog een rol in zijn leven zou spelen. Ik was zijn alles, had nooit verwacht dat hij bij me weg zou gaan.Ik snap gewoon niet waarom ik niet gewoon kan loslaten.
Ik begrijp heel goed wat je voelt...je hebt twee opties volgens mij:
1. Opnieuw met hem praten in hoop dat je zal zien dat hij jou helemaal niet verdient! Iemand die jou op deze manier verwaarloost is je liefde, aandacht en traan niet waard! Eigenlijk zou je zo een gesprek moeten hebben om afscheid te nemen van zijn afstandelijk gedrag en manieren.

2. Hem uit je leven zetten en aan je zelfvertrouwen werken...deze man heeft je zelfvertrouwen naar beneden doen dalen( tenzij jezelf al zo was)....je bent onzeker geworden door zijn manier...denk je dat je dit verdient? Neen dat verdien je niet! Dus dump die kerel!!!!!

Eigenlijk komen beide opties op 1 ding: dumpen!!!!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131918752
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:44 schreef Bumblebeexoxo het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar lees wel al een tijdje mee.

Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik hier ben, of wat ik wil bereiken. Ik denk dat ik gewoon even van me af wil schrijven en niet constant mijn familie en vrienden wil lastigvallen..

Zo'n 2,5 maand geleden heeft mijn ex een punt achter onze relatie van 2,5 jaar gezet. Hij heeft wat probleempjes en kan me geen toekomst bieden zegt hij. Hij heeft het gevoel alsof hij mij een beetje tegenhoudt, waar ik het natuurlijk niet mee eens ben.

De eerste weken ben ik er echt kapot van geweest en vooral in het begin heb ik hem proberen te overtuigen dat we bij elkaar horen. Hij zei ook nog van mij te houden maar het gewoon even niet te kunnen. Ik begrijp heel goed wat hij bedoelt, ik kan het alleen zo moeilijk accepteren. Als je van elkaar houdt dan zou je er toch voor moeten gaan? Nu hebben we al een maand geen contact gehad, en daarvoor eigenlijk ook heel weinig en altijd van mijn kant. Ik weet dat dit waarschijnlijk het beste is, maar waarom doet het nog zo'n verdomde zeer? Alsof die tijd samen niks betekend heeft. Het hem niet boeit hoe het met me gaat, terwijl juist hij wilde dat ik nog een rol in zijn leven zou spelen. Ik was zijn alles, had nooit verwacht dat hij bij me weg zou gaan.Ik snap gewoon niet waarom ik niet gewoon kan loslaten.
Of is het al gedaan tussen jullie? heeft hij jou gedumpt? zijn jullie geen stel meer of is het een soort pauze?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131920566
Hij heeft mij inderdaad gedumpt.

Het is allemaal nogal ingewikkeld en misschien kan ik het daarom zo moeilijk accepteren. We wonen allebei nog thuis, maar hadden plannen om samen te gaan wonen. Door omstandigheden bij hem thuis gaat dit voorlopig niet en daarom denkt hij mij geen toekomst te kunnen bieden. Hij zei dat hij nog wel van me houdt maar dat het gewoon niet kan op dit moment. Hij wil even helemaal niks en niemand omdat hij niet voor de volle 100% kan gaan. Het is zo frustrerend dat we allebei weten dat als die omstandigheden er niet waren we gewoon samen zouden zijn. En juist doordat ik weet dat hij ook nog om mij gaf hou ik ergens toch die hoop. Hoop die ik niet zou moeten hebben, want misschien is hij er inmiddels allang overheen. Die onduidelijkheid maakt me gek af en toe. Mist hij mij ook? Denkt hij nog wel eens aan ons? Bah, ging het maar over
  zondag 6 oktober 2013 @ 23:20:57 #57
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_131922684
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed wat je voelt...je hebt twee opties volgens mij:
1. Opnieuw met hem praten in hoop dat je zal zien dat hij jou helemaal niet verdient! Iemand die jou op deze manier verwaarloost is je liefde, aandacht en traan niet waard! Eigenlijk zou je zo een gesprek moeten hebben om afscheid te nemen van zijn afstandelijk gedrag en manieren.

2. Hem uit je leven zetten en aan je zelfvertrouwen werken...deze man heeft je zelfvertrouwen naar beneden doen dalen( tenzij jezelf al zo was)....je bent onzeker geworden door zijn manier...denk je dat je dit verdient? Neen dat verdien je niet! Dus dump die kerel!!!!!

Eigenlijk komen beide opties op 1 ding: dumpen!!!!
Wel erg hard commentaar. Kut voor Bumble natuurlijk (!), maar haar vriend bedoeld het niet slecht als ik het zo lees. Hij denkt ( en dat is dus niet terecht - maar hij denkt het oprecht ) dat hij er niet genoeg voor haar kan zijn, en dat Bumble beter verdiend. Erg triest dus :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_131923357
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 22:38 schreef Bumblebeexoxo het volgende:
Hij heeft mij inderdaad gedumpt.

Het is allemaal nogal ingewikkeld en misschien kan ik het daarom zo moeilijk accepteren. We wonen allebei nog thuis, maar hadden plannen om samen te gaan wonen. Door omstandigheden bij hem thuis gaat dit voorlopig niet en daarom denkt hij mij geen toekomst te kunnen bieden. Hij zei dat hij nog wel van me houdt maar dat het gewoon niet kan op dit moment. Hij wil even helemaal niks en niemand omdat hij niet voor de volle 100% kan gaan. Het is zo frustrerend dat we allebei weten dat als die omstandigheden er niet waren we gewoon samen zouden zijn. En juist doordat ik weet dat hij ook nog om mij gaf hou ik ergens toch die hoop. Hoop die ik niet zou moeten hebben, want misschien is hij er inmiddels allang overheen. Die onduidelijkheid maakt me gek af en toe. Mist hij mij ook? Denkt hij nog wel eens aan ons? Bah, ging het maar over
Praat met hem als je met zo veel vragen zit...
Maar mijn mening is dat als je van plan was om met hem zelfs te gaan samen wonen , mag je gelukkig zijn dat dit zo afloopt want liefde is in goede en kwade dagen...zijn gedrag lijkt mij veel te onvolwassen: vluchten in plaats van problemen te confronteren...
Wil je met zo iemand samen wonen ? die wegloopt zodra er een probleem zich voordoet , hoe groot die probleem ook is? Je wilt duidelijk iemand waarmee je kan praten als er problemen zijn in een relatie , maar hij niet... hij houdt misschien van jou, maar hij is "onvolwassen" om jou en zijn "problemen" aan te kunnen....
Wil je nu echt zo iemand in je leven?
Volgens mij wil je echt iemand je jou bijstaat in goede en slechte momenten en meneer vlucht met " je verdien beter" wil je dan een man die niet kan vechten voor je?
Volgens mij heeft dit niets met liefde te maken , maar eerder met hoe je omgaat met elkaar...en zijn manier maakt jouw onzeker en verdrietig, en dit kan niet de bedoeling zijn van een relatie zoals je die wil...
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131923445
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wel erg hard commentaar. Kut voor Bumble natuurlijk (!), maar haar vriend bedoeld het niet slecht als ik het zo lees. Hij denkt ( en dat is dus niet terecht - maar hij denkt het oprecht ) dat hij er niet genoeg voor haar kan zijn, en dat Bumble beter verdiend. Erg triest dus :(
haar vriend loopt liever van haar weg dan verontwoordelijkheid te nemen voor zijn huidig problemen...hij is haar liever kwijt dan zijn huidig problemen op lossen...het is alsof ze teveel is voor hem...."ik kan dit nu niet aan" terwijl Bumble alles doet om er te zijn voor hem en te steunen...neen dat verdient ze niet!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131937449
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 23:39 schreef complicate het volgende:

[..]

haar vriend loopt liever van haar weg dan verontwoordelijkheid te nemen voor zijn huidig problemen...hij is haar liever kwijt dan zijn huidig problemen op lossen...het is alsof ze teveel is voor hem...."ik kan dit nu niet aan" terwijl Bumble alles doet om er te zijn voor hem en te steunen...neen dat verdient ze niet!
Nouja goed, hij loopt niet helemaal weg voor zijn problemen, maar lost ze liever op zonder mij. Natuurlijk hadden wij ook wel eens onze probleempjes, maar niets onoplosbaar. Hij dacht dat hij mij teleurstelde, misschien had ik wat meer moeten laten merken hoe erg ik hem waardeer. Ik vind het gewoon zo moeilijk te begrijpen dat als je van elkaar houdt je er toch voor kiest om alleen verder te gaan.. Ik denk gewoon dat hij heel erg in de war is of was.

Ik weet ook gewoon niet goed wat ik moet doen nu. Ik wil zo graag met hem praten, horen hoe hij er over denkt. Want voor mij is het gewoon nog niet klaar, We zijn ook helemaal niet met ruzie of iets uitelkaar gegaan. Aan de andere kant denk ik dan weer, als hij mij echt mist hoor ik hem vanzelf wel? Maar hoe lang duurt dat? Gebeurt dat wel? Misschien is hij allang klaar met mij, heeft een ander of weet ik veel wat en sta ik daar als een idioot. Al kan ik me niet voorstellen dat hij al een ander heeft hoor, maar je weet het nooit.

Er gaat een hoop om in dat hoofdje van mij
pi_131939391
quote:
9s.gif Op maandag 7 oktober 2013 15:21 schreef Bumblebeexoxo het volgende:

[..]

Nouja goed, hij loopt niet helemaal weg voor zijn problemen, maar lost ze liever op zonder mij. Natuurlijk hadden wij ook wel eens onze probleempjes, maar niets onoplosbaar. Hij dacht dat hij mij teleurstelde, misschien had ik wat meer moeten laten merken hoe erg ik hem waardeer. Ik vind het gewoon zo moeilijk te begrijpen dat als je van elkaar houdt je er toch voor kiest om alleen verder te gaan.. Ik denk gewoon dat hij heel erg in de war is of was.

Ik weet ook gewoon niet goed wat ik moet doen nu. Ik wil zo graag met hem praten, horen hoe hij er over denkt. Want voor mij is het gewoon nog niet klaar, We zijn ook helemaal niet met ruzie of iets uitelkaar gegaan. Aan de andere kant denk ik dan weer, als hij mij echt mist hoor ik hem vanzelf wel? Maar hoe lang duurt dat? Gebeurt dat wel? Misschien is hij allang klaar met mij, heeft een ander of weet ik veel wat en sta ik daar als een idioot. Al kan ik me niet voorstellen dat hij al een ander heeft hoor, maar je weet het nooit.

Er gaat een hoop om in dat hoofdje van mij
Juist daarom zou je met hem moeten praten om terug rust in dat hoofjde van jou te krijgen....

Hij kiest er voor om problemen op te lossen zonder jou, dat is zijn keuze hoe hij zijn problemen aanpakt, MAAR dat hij jou daarom laat is teken van dat hij de verantwoordelijkheid om in een relatie te zitten met jou wegvlucht....

Praag gewoon met hem :Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131939422
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Juist daarom zou je met hem moeten praten om terug rust in dat hoofjde van jou te krijgen....

Hij kiest er voor om problemen op te lossen zonder jou, dat is zijn keuze hoe hij zijn problemen aanpakt, MAAR dat hij jou daarom laat is teken van dat hij de verantwoordelijkheid om in een relatie te zitten met jou wegvlucht....

Praag gewoon met hem :Y
En als het tegenvalt komt dan terug op Fok erover praten , maar daar gewoon zitten piekeren met al die vragen lost niets op...ga nu maar met hem praten... :Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131941915
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 16:25 schreef complicate het volgende:

[..]

En als het tegenvalt komt dan terug op Fok erover praten , maar daar gewoon zitten piekeren met al die vragen lost niets op...ga nu maar met hem praten... :Y
Je hebt gelijk! Ben alleen bang dat ik veel te emotioneel ga worden.
pi_131951043
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:40 schreef Bumblebeexoxo het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Ben alleen bang dat ik veel te emotioneel ga worden.
Maar neen meisje je gaat niet te emotioneel worden,maar ik ben wel zeker van 1 ding : eens je met hem gesproken heb zal het helder zijn in je hoofd en dat is precies wat je nodig heb...

Bedenk voor je hem gaat spreken, wat je wil te weten komen....wees gewoon jezelf en zeg hem eerlijk wat je vind van de situatie , als hij echt van je houdt zal hij het apprecieeren en blij zijn dat je hem belt...maar vergeet niet , je belt hem in eerste instantie voor jouzelf te helpen helder te worden in je hoofdje ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131951100


[ Bericht 100% gewijzigd door complicate op 07-10-2013 21:34:27 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131951559
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:40 schreef Bumblebeexoxo het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Ben alleen bang dat ik veel te emotioneel ga worden.
'Iets' andere situatie, maar m'n ex had voor mij verborgen gehouden, om mij niet te kwetsen, dat ze een ander had 2 weken na onze relatie breuk. Met de beste bedoelingen dus, nou, ik was echt pissig dat ze mij dat niet had gezegd. Ik wou dat soort dingen juist weten zodat ik er niet constant over na hoefde te denken. Misschien geld dat ook voor jou, als je erover praat, heb je het wel 'out of je system'. Misschien in eerste instantie niet hoor, en dat je er dan nog moeite mee hebt, maar na een dag of 2 ben je opgelucht.
pi_131951850
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 17:40 schreef Bumblebeexoxo het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! Ben alleen bang dat ik veel te emotioneel ga worden.
Heb je al met hem gesproken?
YES YOU CAN *O*
Als het slecht afloopt moet je maar je hart op FOK luchten hé ^O^
Maar ik hoop gewoon dat het goed afloopt: geen visieuze cirkeltje meer in je hoofd... :Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131969393
sinds mijn vorige post veel gebeurd. degene met wie ik een relatie wou beginnen heeft het uitgemaakt om toch terug te gaan naar zijn ex. die had zich bedacht en wou hem toch terug hebben voor een relatie. ergens geeft me dat wel hoop dat het ooit goed komt.

maar dat is het punt van dit schrijven. ik heb de afgelopen weken, en vooral afgelopen dagen eens goed nagedacht en ik ben gewoon niet trots op de persoon die ik nu ben. tevens ook niet op de persoon die ik was in de tijd van de relatie met mijn ex.

ik voel me alleen en ongelukkig. ben eens goed gaan denken en de enige reden dat ik maar wat wou beginnen met die andere jongen was zodat ik me niet meer zo alleen en ongelukkig zou voelen, maar dat had geen effect. de relatie met mijn ex is al ongeveer 4 jaar geleden kapot gegaan maar alsnog blijf ik hangen in die tijd. er zijn dingen gezegd in die relatie ( dat hij nooit gelukkiger zou kunnen zijn dan bij mij - dat ik zijn ware was, enzo ) dat het enorm makkelijk is voor mij om me daar aan vast te houden, ook al weet ik diep van binnen ook wel dat die dingen al jaren niet meer gelden. ik heb gezien over hoe hij praat over zijn nieuwe vriend en hij lijkt dus echt vooruit te zijn gegaan en het lijkt ook alsof hij toch nog gelukkiger is dan toen. en diep van binnen wil ik ook gewoon dat hij gelukkig is. ik heb zijn vriend en hemzelf enorm vervelend behandeld ( waaronder vreemdgaan in de relatie zelf ) en ik voel me daar echt enorm klote over. ik heb mijn ex nu al tijden niet meer gesproken dus ik weet niet hoe zijn relatie nu is maar ik ben ergens toch bang dat ik hem slechter heb gemaakt dan dat die was. alleen maar omdat ik hem miste.

daarom heb ik besloten toch maar hulp te zoeken in de vorm van therapie of toch maar een vriend of familie-lid inschakelen. dat is niet leuk, maar ik wil toch verder met mijn leven en blijven hangen aan een relatie die nog niet eens 1 jaar echt fatsoenlijk standhield ( en waarvan hij nu zelfs spijt heeft - al geloof ik dat niet helemaal ) is gewoon niet goed. hoe krijg ik het in mijn hoofd dat zon relatie meer voor hem betekende dan een relatie waar hij nu, na een paar jaar nog steeds in zit? logisch gezien weet ik dus dat ik fout bezig ben geweest en fout aan het denken ben geweest ,maar ik mis hem gewoon zo. ik wil hem elke dag mailen om mijn excuses te maken zodat hij mij ook misschien wil helpen maar nu heb ik al teveel schade aangericht. ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. ik heb mijn hobbies en vrienden maar dat is het dan ook wel. ik mis toch wel een echte relatie en hij is de enige met wie ik dat heb gehad, dus dan hang ik maar aan hem vast terwijl ik ook weet dat dat raar is omdat ik in die relatie niet eens gelukkig ben geweest. ik probeerde het, maar het klopte gewoon niet. met als gevolg het meerdere malen vreemdgaan en het uit maken. vervelend dus allemaal. ik heb hem al meerdere jaren niet eens meer gezien en logisch gezien ken ik hem dus helemaal niet eens meer, en toch voel ik nu gevoelens van houden van, terwijl ik die in de relatie zelf niet voelde. zo vreemd. dus dan moet er gewoon hulp komen en hopelijk krijg ik het ooit voor elkaar om met toestemming mijn excuses te maken. ik heb gewoon mijn kansen verspeelt, en anders had hij mij misschien nog wel geholpen ook. bedankt voor de berichten hier in ieder geval.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:31:26 #69
111843 Cassius
Something's fucky
pi_131973183
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

'Iets' andere situatie, maar m'n ex had voor mij verborgen gehouden, om mij niet te kwetsen, dat ze een ander had 2 weken na onze relatie breuk. Met de beste bedoelingen dus, nou, ik was echt pissig dat ze mij dat niet had gezegd. Ik wou dat soort dingen juist weten zodat ik er niet constant over na hoefde te denken. Misschien geld dat ook voor jou, als je erover praat, heb je het wel 'out of je system'. Misschien in eerste instantie niet hoor, en dat je er dan nog moeite mee hebt, maar na een dag of 2 ben je opgelucht.
Tsja. Mijn ex had ook een ander (nog geen) 2 weken na onze breuk. Maar bij mijn ex is het juist andersom; ze deelt eigenlijk juist teveel met mij nu. Dingen die ik liever niet had willen weten. Zo vertelde ze me zaterdag, toen ze de laatste spullen kwam brengen, dat ze de relatie die ze nu heeft wel wil doorzetten, maar toch ook weer aan het twijfelen is door opmerkingen van een vriendin van haar omtrent haar huidige relatie. Dat wekt dan bij mij weer het idee dat er misschien nog hoop voor ons is, tegen beter weten in misschien...
pi_131973288
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef Cassius het volgende:

[..]

Tsja. Mijn ex had ook een ander (nog geen) 2 weken na onze breuk. Maar bij mijn ex is het juist andersom; ze deelt eigenlijk juist teveel met mij nu. Dingen die ik liever niet had willen weten. Zo vertelde ze me zaterdag, toen ze de laatste spullen kwam brengen, dat ze de relatie die ze nu heeft wel wil doorzetten, maar toch ook weer aan het twijfelen is door opmerkingen van een vriendin van haar omtrent haar huidige relatie. Dat wekt dan bij mij weer het idee dat er misschien nog hoop voor ons is, tegen beter weten in misschien...
Dat is de keerzijde ja, too much is ook weer niet goed. Maar eerlijkheid is belangrijk vind ik. Ik hoef natuurlijk ook niet alles te weten, maar alles wat mij verder helpt is goed. Ik, en jij ook, zijn er natuurlijk zelf bij, als iets te veel is; aangeven. Al snap ik het ook wel dat je, nu je hoop krijgt, het liefst wel weer alles wil weten, want stel dat ...
pi_131973400
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Heb je al met hem gesproken?
YES YOU CAN *O*
Als het slecht afloopt moet je maar je hart op FOK luchten hé ^O^
Maar ik hoop gewoon dat het goed afloopt: geen visieuze cirkeltje meer in je hoofd... :Y
Bedankt voor jullie reacties!

Nee ik heb hem nog niet gesproken en denk ook niet dat ik dat voorlopig ga doen. Ik ben gewoon nog veel te veel met hem bezig en als ik hem nu zie of spreek weet ik niet hoe ik zou reageren. En ik vraag me af of ik nog wel een antwoord zou moeten willen, zijn daden spreken voor zich toch?

Waarom kunnen mensen niet gewoon zeggen waar het op staat? Die van mij heeft bijvoorbeeld nooit gezegd dat ie me niet meer wilt of iets dergelijks. En wel zeggen dat je nog graag leuke dingen wil blijven doen maar vervolgens niks laten horen. Zelfs als hij weet dat ik in de kroeg naast hem sta.. Had het zoveel makkelijker gemaakt als die dingen nooit gezegd waren, want je gaat daar hoop aan vast houden. Zucht
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 16:43:58 #72
111843 Cassius
Something's fucky
pi_131973577
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is de keerzijde ja, too much is ook weer niet goed. Maar eerlijkheid is belangrijk vind ik. Ik hoef natuurlijk ook niet alles te weten, maar alles wat mij verder helpt is goed. Ik, en jij ook, zijn er natuurlijk zelf bij, als iets te veel is; aangeven. Al snap ik het ook wel dat je, nu je hoop krijgt, het liefst wel weer alles wil weten, want stel dat ...
Precies, dat is ook zoiets. Hoop krijgen/houden helpt mij in ieder geval nu niet verder, en idd, ik zou het liefst alles willen weten, maar dat is het tegenovergestelde van wat ik nu moet doen.
pi_131974459
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 16:39 schreef Bumblebeexoxo het volgende:

[..]

Bedankt voor jullie reacties!

Nee ik heb hem nog niet gesproken en denk ook niet dat ik dat voorlopig ga doen. Ik ben gewoon nog veel te veel met hem bezig en als ik hem nu zie of spreek weet ik niet hoe ik zou reageren. En ik vraag me af of ik nog wel een antwoord zou moeten willen, zijn daden spreken voor zich toch?

Waarom kunnen mensen niet gewoon zeggen waar het op staat? Die van mij heeft bijvoorbeeld nooit gezegd dat ie me niet meer wilt of iets dergelijks. En wel zeggen dat je nog graag leuke dingen wil blijven doen maar vervolgens niks laten horen. Zelfs als hij weet dat ik in de kroeg naast hem sta.. Had het zoveel makkelijker gemaakt als die dingen nooit gezegd waren, want je gaat daar hoop aan vast houden. Zucht
Daarom had ik je gezegd dat je het niet verdiende om zo "behandeld"(= respectloos) te worden...
En dan van iemand die beweert van je te houden....

Het is wel zeer positief dat je hem nu niet meer hoeft te spreken om verder te gaan met je leven of om rust in jezelf te krijgen.
Ik hoop dan ook dat je je minder vragen stelt over hem en dat er meer rust is in je hoofd.

je mag blij zijn dat het uit is...!
:Y Hij verdient jou niet :N
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_131977757
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 17:11 schreef complicate het volgende:

[..]

Daarom had ik je gezegd dat je het niet verdiende om zo "behandeld"(= respectloos) te worden...
En dan van iemand die beweert van je te houden....

Het is wel zeer positief dat je hem nu niet meer hoeft te spreken om verder te gaan met je leven of om rust in jezelf te krijgen.
Ik hoop dan ook dat je je minder vragen stelt over hem en dat er meer rust is in je hoofd.

je mag blij zijn dat het uit is...!
:Y Hij verdient jou niet :N
Je hebt helemaal gelijk! En ergens weet ik dat wel van binnen hoor. Het is alleen zo moeilijk te accepteren dat je "zomaar" aan de kant gezet wordt. Het leek zo voorbestemd allemaal, maargoed dat denken we allemaal ;)

Wil niet zeggen dat ik geen vragen meer heb hoor, of dat ik hem niet meer wil spreken. Lijkt me gewoon niet verstandig dat nu te doen, het zit me duidelijk nog veel te diep. Misschien in de toekomst als ik mezelf weer een beetje terug gevonden heb, mocht ik daar uberhaubt nog behoefte aan hebben. Heb gister een lijstje gemaakt met alle negatieve punten en ik lees die gewoon door als ik zo'n mis-hem-moment heb.

Het helpt wel echt om de objectieve mening van een vreemde te horen, zelf zie je het allemaal niet zo :) Bedankt daarvoor!!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 20:07:02 #75
111843 Cassius
Something's fucky
pi_131980077
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:12 schreef Bumblebeexoxo het volgende:

[..]

Heb gister een lijstje gemaakt met alle negatieve punten en ik lees die gewoon door als ik zo'n mis-hem-moment heb.
Negatieve punten van hem? Dat kan idd wel helpen een wat reëler beeld van jullie relatie, van hem te krijgen. Nu heb je vast erg de neiging alles te idealiseren, dat merk ik zelf ook.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')