In een lingeriewinkel hebben ze ogen voor andere details.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:15 schreef Springtouw het volgende:
Ben zelf kassa medewerker geweest voor 3 maanden (fulltime vakantiebaan) en ga regelmatig naar de supermarkt. Heb het nog nooit meegemaakt.
Mensen met oren sowiesoquote:Op donderdag 26 september 2013 15:26 schreef _Dido_ het volgende:
Doen ze hier bij de benzinepomp in Hilversum ook: telefoon aan uw oor? Dan gaan wij met een ander door.![]()
Vind het zelf ook erg onbeschoft, zelfs mensen die hun oordopjes inhouden.
Heb ook bij een tankstation gewerkt, zelfde als motorrijders die hun helm menen op te kunnen houden. Geen normale communicatie mee mogelijk. Echt debiel.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:26 schreef _Dido_ het volgende:
Doen ze hier bij de benzinepomp in Hilversum ook: telefoon aan uw oor? Dan gaan wij met een ander door.![]()
Vind het zelf ook erg onbeschoft, zelfs mensen die hun oordopjes inhouden.
En zij bepaalt of jij als bellende klant belangrijk genoeg bentquote:Op donderdag 26 september 2013 13:41 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
U mad bro?, Zou er natuurlijk voor kunnen kiezen, helaas ga ik dat niet doen voor een bloemiste die mijn leven wilt bepalen. Ik ben haar klant, niet haar kind. Ze heeft geen fuck te vertellen over wat ik wanneer en waar doe..
Niet dat het me boeit want ik koop nooit bloemetje, maar als ik dit zou krijgen zou ik er never meer een voet over de drempel zetten.
Ik bepaal zelf namelijk wel of een telefoontje belangrijk genoeg is, en niet zij..
Die kwamen bij ons ook de winkel in. Ik heb de mensen verteld dat de helm af moet en ook direct even gemeld wat voor impact een helm heeft op mensen.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:34 schreef erikkll het volgende:
[..]
Heb ook bij een tankstation gewerkt, zelfde als motorrijders die hun helm menen op te kunnen houden. Geen normale communicatie mee mogelijk. Echt debiel.
Jij woont ook niet in Rotterdam!quote:Op donderdag 26 september 2013 15:15 schreef Springtouw het volgende:
Ben zelf kassa medewerker geweest voor 3 maanden (fulltime vakantiebaan) en ga regelmatig naar de supermarkt. Heb het nog nooit meegemaakt.
Ik woon ook niet in Wladiwostok.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:31 schreef thabit het volgende:
[..]
Jij woont ook niet in Rotterdam!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |