Ze botsen tegen je aan, ze fietsen bijna tegen je aan, ze kijken je niet meer aan, je kunt geen gesprek meer voeren, ze krijgen bochels op hun rug.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:23 schreef padlarf het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen het in hun hoofd halen om te bellen als ze worden geholpen. Dat telefoongesprek kan toch wel even wachten?
het lijkt me dat sommige gesprekken belangrijker zijn dan een bloemetje afrekenen..quote:Op donderdag 26 september 2013 13:23 schreef padlarf het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen het in hun hoofd halen om te bellen als ze worden geholpen. Dat telefoongesprek kan toch wel even wachten?
Dan voer je die maar lekker in je eigen tijd.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:26 schreef Zapata het volgende:
[..]
het lijkt me dat sommige gesprekken belangrijker zijn dan een bloemetje afrekenen..
Ik ben een treinreiziger.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:26 schreef Zapata het volgende:
[..]
het lijkt me dat sommige gesprekken belangrijker zijn dan een bloemetje afrekenen..
Dag meneer ik bel voor de vacature waar u op hebt gesolliciteerd (waar 200 man op gereageerd hebben).quote:Op donderdag 26 september 2013 13:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan voer je die maar lekker in je eigen tijd.
Als er een familielid op sterven ligt of in het geval van jouw voorbeeld kan ik me er nog wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef Zapata het volgende:
[..]
Dag meneer ik bel voor de vacature waar u op hebt gesolliciteerd (waar 200 man op gereageerd hebben).
Ja sorry, mag ik u zo dadelijk even terug bellen.
En floep, de uitzendmuts belt al naar een andere kandidaat.
Dat bedoel ik. Mensen die een sociaal gesprek gaan voeren terwijl ze in de trein of voor de kassa staan zijn geestelijk gehandicapt.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als er een familielid op sterven ligt of in het geval van jouw voorbeeld kan ik me er nog wat bij voorstellen.
En wat is de tijd dat je een bloemetje afrekend dan? De tijd voor de bloemist? Als de beste mevrouw mij niet zou helpen, zou ik naar een ander gaan, zo simpel is het.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dan voer je die maar lekker in je eigen tijd.
Ok. Fijn voor je.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
En wat is de tijd dat je een bloemetje afrekend dan? De tijd voor de bloemist? Als de beste mevrouw mij niet zou helpen, zou ik naar een ander gaan, zo simpel is het.
Als ik een belangrijk telefoontje heb bijvoorbeeld van het werk, gaat dat toch even mevrouw haar regeltjes.
Ik kom in de winkel voor een bloemetje, en niet voor gezeik.
U mad bro?quote:
Je zou er ook voor kunnen kiezen om het telefoongesprek af te ronden en daarna het bloemetje te kopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |