ik had dat dus andersomquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:30 schreef laziness het volgende:
Grappig TM, op het plaatje vind ik het helemaal niks maar bij Saar staat het geweldig
De 98/104 broeken vallen meer als 104 dan maat 98.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Weet iemand hier hoe next valt?
Ik nu ook...quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:45 schreef laziness het volgende:
De brandweerauto hou ik apart voor je Kyara tzt
die hebben we ook, staat ook superleuk, maar die bedoelde ik niet inderdaadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:54 schreef Kyara het volgende:
Oh, ik dacht dat je dat Moonin shirt bedoelde.
Met vosjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:23 schreef laziness het volgende:
Deze was dat
[ afbeelding ]
Zowel deze als die van moomin liggen in de kast hier
ja, die!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:23 schreef laziness het volgende:
Deze was dat
[ afbeelding ]
quote:Met code MAXOMORRAHERFST krijg je tot vrijdag 20% korting op Maxomorra. Om ruimte te maken voor de wintercollectie http://www.musjes.com/dutch/op-merk-zoeken/maxomorra.html …
Leukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:29 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel enorm over deze. Ik denk dat hij te licht is voor Jelte, maar hij is zo leuk
Straks komt ie in het zwart uit en die neem ik sowieso
(foto van andere site, die op musjes is niet scherp)
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:37 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Leuk![]()
Mijn moonkids bestelling via Limango is zojuist afgeleverd door de pakkettenman. Jeetje, dat valt erg groot, had maat 80 besteld, maar ik denk dat een 68 ook nog gepast had. Wel mooi, dus gewoon even in de kast wachten
Volgens Musetta valt het ruim. Dus zeker niet groter kopen. Ik heb ook 86/92 nodigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:43 schreef Kyara het volgende:
Bedankt voor de tip Vlindur. Hoe valt Maxomorra bij dubbele maten? M zit inmiddels in maat 92 (qua broeken nog wel 86). Zou 86/92 dan nog kunnen of zou hij daar binnen een maand weer uit zijn? Ik had liever enkele maten gehad
Die zipsuits zijn wel erg gaaf!
Dan issie al op denk ik?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:49 schreef Kyara het volgende:
Ik vind alleen die site ontzettend irritant. Selecteer je op een bepaalde maat en als je dan op iets uit die selectie klikt, dan staat die maat er helemaal niet bij
Vreemd. Geen idee danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
Nee, want als ik het een dag later nog een opzoek dan staat ie er weer gewoon tussen (is me al eens eerder opgevallen toen ik voor de meiden matching suits zocht. Op een gegeven moment heb ik het maar opgegeven en elders besteld).
Oehquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:58 schreef Meimeltje het volgende:
Vlindur, ik denk dat het Jelte wel leuk staat! Dyon is ook licht, maar kan dit wel hebben vind ik. Of bedoel je niet dat J licht is qua huid/haar?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:23 schreef laziness het volgende:
Deze was dat
[ afbeelding ]
Als je veel geduld hebt, want die zal nog wel ruim een jaar passenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oeh
Mag ik dat shirt gelijk reserveren?![]()
Lientje heeft nu broeken maat 92 en bovenkleding maat 98. Die groeit nu net zo´n beetje uit dr 86-92 jumpsuit. Ze heeft een pak in maat 98-104, maar dat is echt nog veels te groot.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:43 schreef Kyara het volgende:
Bedankt voor de tip Vlindur. Hoe valt Maxomorra bij dubbele maten? M zit inmiddels in maat 92 (qua broeken nog wel 86). Zou 86/92 dan nog kunnen of zou hij daar binnen een maand weer uit zijn? Ik had liever enkele maten gehad
Die zipsuits zijn wel erg gaaf!
Geduld is het probleem niet. Mn geheugen waarschijnlijk welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:03 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als je veel geduld hebt, want die zal nog wel ruim een jaar passen
Met knoopjes vind ik het inmiddels ook pyjama's maar met een rits vind ik ze nog wel heel tofquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jammer dat ze geen leuke zipsuits voor meisjes hebben (althans ik vind ze niet leuk). En voor.Floris vind ik zo'n suit niet leuk meer...
Is goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
als je het brandweershirt voor mij apart legt, mag deze er dan ook bij?
of is ie al gedibst?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Is goed.
En Maxomorra valt groot dus ik zou 86/92 nemen voor M.
O. draagt nu de 98/104
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Is goed.
En Maxomorra valt groot dus ik zou 86/92 nemen voor M.
O. draagt nu de 98/104
Met knoopjes vind ik het bij elise al niet leuk meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Met knoopjes vind ik het inmiddels ook pyjama's maar met een rits vind ik ze nog wel heel tof![]()
(Jelte wordt volgende maand 2)
Ik heb t idee van nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:56 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Vult Next ook aan? Gister een mandje gevuld toen ik op de verkeerde Next zat die niet naar nederland leverd. Op de next site die wel in Nederland levert is bijna alles out of stock. Jammer..
Heeft iemand toevallig dit shirt in 98 of 122 en vind er per ongeluk niks aan?
http://nl.nextdirect.com/en/g49536s2#870045
Dit zei ik een aantal posts geleden op dezelfde vraagquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:57 schreef laziness het volgende:
[..]
De 98/104 broeken vallen meer als 104 dan maat 98.
Idem voor de tshirts.
Dus ik zou zeggen ruim.
Hmm, op mijn scherm is hij eerder zacht groen dan legergroen. But then again, instellingen kunnen altijd anders zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Das wel een héél andere kleur dan mintgroeneerder legergroen.
Ter verduidelijking.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:57 schreef laziness het volgende:
Nuh, mijn potje is niet afhankelijk van de kinderbijslag.
En ik koop bijna niks meer in de winkel. Lang leve online shoppen.
Hier sparen we maandelijks een vast bedrag voor J. Kinderbijslag gaat wel op aan hem, maar idd zoals jij zegt, gemodereerd. En de eerste sinterklaas/ verjaardagskado's zijn hier idd ook binnen (zit nog geen maand tussen...)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Ter verduidelijking.
De kinderbijslag is wel fijn. Zonder zou O. een stuk minder leuke kleertjes hebben want dan zou ik het bij de geijkte winkels moeten houden maar ik maak het niet in 1x op en we storten maandelijks ook in dat potje waardoor er altijd wel in zit.
Ik zit dus niet elk kwartaal met smart op die kinderbijslag te wachten omdat alles al op is. Ik ga er gemodereerd mee om.
Ben er nu wel blij mee zodat ik sinterklaas inkopen kan doen.
Het is bij ons niet zo zoals bij mijn schoonzus dat de kinderbijslag een leuk spaarpotje is op de kinderspaarrekening. Was het maar waar.
nope, niet meer of minder dan anders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef mousemicky het volgende:
Gewoon even een nieuwsgierig vraagje: zijn er hier ook moeders die op kinderbijslag-dag naar de winkel rennen om groot inkopen te doen? Vriend zei dat het zo druk was in de stad gisteren met moeders + kinderen.
Ik had t helemaal niet door, wist t wel, 1 oktober, maar op welke dag dat dan valt, ik ben zo'n warhoofd die de datum regelmatig mis heeft... Heb dus afgelopen maandag al inkopen gedaan, gelukkig, anders had ik vandaag (=vrije dag) ook in die chaos gestaan met J. was ie niet blij van geworden...
En online inkopen doe ik eigenlijk year-round, als er leuke aanbiedingen zijn dus, korting * korting + sale enzo, en Marktplaats! maar daar is het momenteel ook een gekkenhuis
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |