quote:
Op zaterdag 28 september 2013 22:47 schreef oh-oh het volgende:Oh en ik ben zo blij! In de auto voor we naar huis reden heeft Kim Chico zijn stinkende tandjes getrokken. Narcose bij da kan echt niet meer. Ik was hem al vanaf maandag een ab kuur aan het geven. 4 tandjes en 1 kies kwamen er zo uit, 1 hoektand staat nog vast maar die is nu weer brandschoon.
En beetje bloed maar, een keer beetje piepen, en mijn ouwe stoere ging thuis meteen staan vreten

Goed! Lekker fris bekkie weer dus!
quote:
Op zondag 29 september 2013 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Zo, huis is schoon, ronde drie is geweest, mijn vaste parkietenboer kwam nog even een lading brengen , ook een blauwe baby voor Greys
Nu ff koken!!
Ik heb de hele dag zitten corrigeren, dat is altijd last minutewerk, niemand levert zijn copy of reportage op tijd in. But it is done
Prachtig nummer geworden,
Pagan had een lading eekhoorntjesbrood, paar apart gehouden en door de risotto gedaan, rest in de droogmachine gedaan. Grote pot vol alweer voor herfst/winter.
3 liters pot citroenen ingelegd, voor in de tajine enz. van de winter, eerst twee maandjes rijpen
Tomaatjes gekonfijt in de oven. Met oregano en knoflook.
Gisteren hebben we bij de Goede Vissers van @''Ailand.nl verse net geraapte waddenoesters en ongepelde,net gevangen waddengarnalen gehaald. Dit word morgen dus een feestelijke dag!
Vandaag heerlijk gekookt, verse vijgen, met geitenbrie van Machedoux en pancetta, honing, basilicum en granaatappelsiroop. Daarna bio biefstukje, met cantharellensaus (ik had echt een grote mand cantharellen, morgen de rest verwerken. Mmmm), truffelrisotto met porcini en gekonfijte tomaten.
Druk dagje dus, maar goed, morgen eerst maar eens de pepers oogsten.
Wat fijn van Chico, wat een drukke dag had je!
Had je parkietenboer voor jou een nieuwe lading?
Wat leuk, dat Greys ook nog een blauwe neemt!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis