wel fijn dat die film net uit wasquote:Op donderdag 26 september 2013 09:00 schreef Chowi het volgende:
Ik mis de rode muts. RIP, grote smurf.
Alsof ik het artikel heb geschreven.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:10 schreef Worteltjestaart het volgende:
Klopt niet.
Het gaat om zilvercolloïd. Dan krijg je last van Argyrie.
IJzerTong faalt. Maar da's wel vaker zo...
Ik ben een rare. Maar in dit geval is er niks raars aan.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:16 schreef Worteltjestaart het volgende:
En bij de opmerking 'vloeibaar ijzer' gaan er geen belletjes bij je rinkelen dat het wel erg raar is?
Ik vrees het ergste voor je.
Er is een Roald Dahl-aflevering waar de moordenaar een getatoeerde huid als schilderij aan de muur heeft hangen.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gaan ze de huid nog bewaren?
Je vindt het niet raar dat iemand vloeibaar ijzer zou kunnen drinken.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een rare. Maar in dit geval is er niks raars aan.
Ik vind het raar dat je mij er uit pikt als degene die het niet raar vindt. Jij bent de enige in de topic en bij de reacties in de krant die het raar vindt. Dat is pas raar. Hoewel ik het woord raar niet mooi vind, vreemd is mooier. En staat ook liever dan raar, raar is zo agressief en aanvallend. Vreemd bekt gewoon beter dan raar. Al zul je het niet met me eens zijn qua raar. Vind ik dan weer vreemd. Rare snuiter ben je ook. Geen idee wat een snuiter is trouwens. klinkt wel raar eigenlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:00 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Je vindt het niet raar dat iemand vloeibaar ijzer zou kunnen drinken.
Zeur niet: http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=2245quote:Op donderdag 26 september 2013 10:00 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Je vindt het niet raar dat iemand vloeibaar ijzer zou kunnen drinken.
Maar hij zal nooit meer door een waterkraan kunnen.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:19 schreef Derive het volgende:
Valt nog mee dat hij de 62 heeft gehaald
Goeien grap man.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:04 schreef tong80 het volgende:
Rare snuiter ben je ook. Geen idee wat een snuiter is trouwens. klinkt wel raar eigenlijk.
Dat is geen vloeibaar ijzer druif.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:16 schreef jogy het volgende:
Zeur niet: http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=2245
Vloeibaar ijzer. Drinkbaar.
Dat mensen het verschil niet kennen.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:41 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dat is geen vloeibaar ijzer druif.
Dat is een ijzerchloride-oplossing.
Boeiend. Niemand, maar dan ook echt niemand (behalve jij) denkt met het drinken van 'vloeibaar ijzer' dat men de gloeiend hete en nogal dodelijke variant bedoelt. En het is AD, die houdt van versimplificeren. Dat het dus om een drankje gaat met een hoog ijzerchloride- gehalte in plaats van een drankje gemaakt van ijzer zou op zich wel duidelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:41 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dat is geen vloeibaar ijzer druif.
Dat is een ijzerchloride-oplossing.
Het AD publiceert gewoon onjuistheden die ook nog eens heel eenvoudig te voorkomen zijn door gewoon even op te zoeken wat je in je krantje publiceert.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:01 schreef jogy het volgende:
En het is AD, die houdt van versimplificeren. Dat het dus om een drankje gaat met een hoog ijzerchloride- gehalte in plaats van een drankje gemaakt van ijzer zou op zich wel duidelijk moeten zijn.
quote:
Dat is voor de gewone FOKker blijkbaar niet nodig...quote:Op donderdag 26 september 2013 12:45 schreef Kowloon het volgende:
Het AD publiceert gewoon onjuistheden die ook nog eens heel eenvoudig te voorkomen zijn door gewoon even op te zoeken wat je in je krantje publiceert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |