Terechte opmerkingen van mij, want voetbal is dan ook niet meer waard dan deze:quote:Op donderdag 26 september 2013 01:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg je inmiddels in elk voetbaltopic man
Charismatische jongenquote:Op donderdag 26 september 2013 01:34 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het wel zitten met deze man
En jij bent een achterlijke nicht met flikkertopics. Ga lekker huilen bij je dinnetje.quote:
Bij zn lieffiequote:Op donderdag 26 september 2013 07:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En jij bent een achterlijke nicht met flikkertopics. Ga lekker huilen bij je dinnetje.
Zoals het verkankeren van je lever, zoals haan altijd doetquote:Op donderdag 26 september 2013 07:51 schreef haan33 het volgende:
mensen die gamen.zoek een leven aub
je eigen falen op mij projecterenquote:Op donderdag 26 september 2013 07:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zoals het verkankeren van je lever, zoals haan altijd doet
You know I'm rightquote:Op donderdag 26 september 2013 07:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
je eigen falen op mij projecteren
Geen potje FIFA spelen met je matties terwijl je droenoe een jonko aan het klappen bentquote:Op donderdag 26 september 2013 07:51 schreef haan33 het volgende:
mensen die gamen.zoek een leven aub
yoloquote:Op donderdag 26 september 2013 08:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen potje FIFA spelen met je matties terwijl je droenoe een jonko aan het klappen bent
Ditquote:Op donderdag 26 september 2013 08:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen potje FIFA spelen met je matties terwijl je droenoe een jonko aan het klappen bent
Normaal verlies ik altijd van een maat met FIFA, klappen we jonko en dan speel ik um helemaal wegquote:Op donderdag 26 september 2013 08:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op donderdag 26 september 2013 08:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Normaal verlies ik altijd van een maat met FIFA, klappen we jonko en dan speel ik um helemaal weg
De Vrij is veeeeel te hoog en BMI is veeeeel te laag.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:17 schreef ulq het volgende:
Ik snap het niet, vind je deze ratings te hoog of te laag?
Jij hebt niet zo veel verstand van voetbal zo te lezen.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De Vrij is veeeeel te hoog en BMI is veeeeel te laag.
De Vrij hoger inschatten dan BMIquote:Op donderdag 26 september 2013 09:40 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij hebt niet zo veel verstand van voetbal zo te lezen.
BMI hoger inschatten dan de Vrijquote:Op donderdag 26 september 2013 09:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De Vrij hoger inschatten dan BMIHeb je afgelopen seizoenen wel voetbal gekeken?
Wat deze man zegt.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Uitstraling + fysiek + meevoetballen + zelfvertrouwen...quote:Op donderdag 26 september 2013 09:43 schreef Matip het volgende:
[..]
BMI hoger inschatten dan de Vrij![]()
Beargumenteer jij dan eens even waarom BMI beter is dan de Vrij?
Da's echt gelul. De ratings zijn prima.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De Vrij is veeeeel te hoog en BMI is veeeeel te laag.
Uitstraling slaat nergens op. Dat is subjectief en daar heb je echt niks aan tijdens een wedstrijd.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:16 schreef Schpast het volgende:
[..]
Uitstraling + fysiek + meevoetballen + zelfvertrouwen...
Denk dat jij de enige persoon bent die liever De Vrij opstelt dan Indi.
Teringquote:Op donderdag 26 september 2013 13:55 schreef ulq het volgende:
[..]
Uitstraling slaat nergens op. Dat is subjectief en daar heb je echt niks aan tijdens een wedstrijd.
Fysiek vind ik ook zo'n bullshit argument. De vrij heeft meer spieren dan martins indi. Ik denk dat hij ongeveer 5 á 10 kilo meer spiermassa heeft. Die Bruno Martins Indi is ook best wel een skinny gast.
Meevoetballen doet de Vrij veel meer als Martins Indi en ze maken allebei ongeveer even veel fouten.
Zelfvertrouwen slaat ook nergens op. Hoe de fuck wil je dat gaan meten? Hoe kan je dat zien? Alleen maar omdat de Vrij eruit ziet als een kneus? Dat maakt tijdens de wedstrijd echt niet uit hoor.
Goed argument man! Je hebt gelijk inderdaad, sorry!quote:Op donderdag 26 september 2013 14:24 schreef Schpast het volgende:
[..]
TeringDuidelijk dat jij nooit gevoetbald hebt.
Zo hoog? Dat is inderdaad vreemd.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:26 schreef o.us2.0 het volgende:
De Vrij is 76 en BMI 72
Hoe de fuck kan dat nou man
quote:Op donderdag 26 september 2013 07:27 schreef stoereboii het volgende:
FIFAElk jaar wordt het slechter en kneuzen als jij blijven het kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |