Terechte opmerkingen van mij, want voetbal is dan ook niet meer waard dan deze:quote:Op donderdag 26 september 2013 01:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat zeg je inmiddels in elk voetbaltopic man
Charismatische jongenquote:Op donderdag 26 september 2013 01:34 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het wel zitten met deze man
En jij bent een achterlijke nicht met flikkertopics. Ga lekker huilen bij je dinnetje.quote:
Bij zn lieffiequote:Op donderdag 26 september 2013 07:18 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En jij bent een achterlijke nicht met flikkertopics. Ga lekker huilen bij je dinnetje.
Zoals het verkankeren van je lever, zoals haan altijd doetquote:Op donderdag 26 september 2013 07:51 schreef haan33 het volgende:
mensen die gamen.zoek een leven aub
je eigen falen op mij projecterenquote:Op donderdag 26 september 2013 07:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zoals het verkankeren van je lever, zoals haan altijd doet
You know I'm rightquote:Op donderdag 26 september 2013 07:56 schreef haan33 het volgende:
[..]
je eigen falen op mij projecteren
Geen potje FIFA spelen met je matties terwijl je droenoe een jonko aan het klappen bentquote:Op donderdag 26 september 2013 07:51 schreef haan33 het volgende:
mensen die gamen.zoek een leven aub
yoloquote:Op donderdag 26 september 2013 08:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen potje FIFA spelen met je matties terwijl je droenoe een jonko aan het klappen bent
Ditquote:Op donderdag 26 september 2013 08:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen potje FIFA spelen met je matties terwijl je droenoe een jonko aan het klappen bent
Normaal verlies ik altijd van een maat met FIFA, klappen we jonko en dan speel ik um helemaal wegquote:Op donderdag 26 september 2013 08:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op donderdag 26 september 2013 08:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Normaal verlies ik altijd van een maat met FIFA, klappen we jonko en dan speel ik um helemaal weg
De Vrij is veeeeel te hoog en BMI is veeeeel te laag.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:17 schreef ulq het volgende:
Ik snap het niet, vind je deze ratings te hoog of te laag?
Jij hebt niet zo veel verstand van voetbal zo te lezen.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De Vrij is veeeeel te hoog en BMI is veeeeel te laag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |