Volgens mij is de bron (oorzaak) waar ze op wijzen de genen die in beide aspecten een rol spelen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:02 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat onderzoek gaat in op correlatieve kenmerken en is zeker niet gericht op causatie. Ofwel oorzaak wordt totaal genegeerd en dus (in mijn optiek) een flut onderzoek.
"Zodra ijs vaker wordt verkocht, stijgt het aantal mensen dat verdrinkt.
IJs veroorzaakt verdrinking."

Sowieso heeft muziek bizar veel invloed op je humeur.. Met 'Mika - take it easy' overwin ikzelf bijv menig dipje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:35 schreef Gray het volgende:
Verder, hier is de meest ontspannen muziek die bestaat, volgens een aantal wetenschappers:
1. Marconi Union - Weightless
2. Airstream - Electra
3. DJ Shah - Mellomaniac (Chill Out Mix)
4. Enya - Watermark
5. Coldplay - Strawberry Swing
6. Barcelona - Please Don't Go
7. All Saints - Pure Shores
8. AdelevSomeone Like You
9. Mozart - Canzonetta Sull'aria
10. Cafe Del Mar - We Can Fly
Op basis van deze muziek en verder onderzoek, hebben zij zelf een nummer laten maken, dat je hier kan luisteren.
Science! Because it works, bitches!

Vanwaar was jij extra sexy?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Goed! Ik was éxtra aantrekkelijk vandaag.

M'n haar zat goed, m'n lijf is redelijk binnen proporties, lichte stoppelbaard, kleding sloot goed aan op m'n lijf, een glimmende lach, en een vrolijke tred in m'n pas.quote:

Ah ja, als je lang genoeg in iemands weg loopt zeggen ze vanzelf wel ''hallo'' inderdaadquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:53 schreef Gray het volgende:
[..]
M'n haar zat goed, m'n lijf is redelijk binnen proporties, lichte stoppelbaard, kleding sloot goed aan op m'n lijf, een glimmende lach, en een vrolijke tred in m'n pas.
Vrouwen vleiden me, mannen benijdden me, vreemdelingen zeiden hallo.
It was a good day.

Dat was het niet, jij mallerd!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja, als je lang genoeg in iemands weg loopt zeggen ze vanzelf wel ''hallo'' inderdaad

Ik vind dat ook altijdquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:53 schreef Gray het volgende:
[..]
M'n haar zat goed, m'n lijf is redelijk binnen proporties, lichte stoppelbaard, kleding sloot goed aan op m'n lijf, een glimmende lach, en een vrolijke tred in m'n pas.
Vrouwen vleiden me, mannen benijdden me, vreemdelingen zeiden hallo.
It was a good day.

Herkenbaar hier... Waar zou de invloed zitten van muziek...al vóór gedachten? Of na gedachten en vóór emoties? Of na emoties om vervolgens weer een nieuwe cirkel te vormen voor gedachten?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sowieso heeft muziek bizar veel invloed op je humeur.. Met 'Mika - take it easy' overwin ikzelf bijv menig dipje.

Hugge met onbekenden?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd! Of als je onverwachte, superpersoonlijke gesprekjes hebt met vreemdelingen van wie je achteraf de naam niet eens weet
Of huggen met onbekenden kan ook leuk zijn

Laatst in Paradiso nogquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hugge met onbekenden?
Oh ja dat doe ik wel eens dan overdrijf ik mijn dankbaarheid een beetje (bij uit het vliegtuig stappen als iedereen een handje geeft aan die serveersters bijvoorbeeld)

Nah, you are just a hottie and he was like ''OOH LUCKY MEEEH''quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Laatst in Paradiso nogZonder enige achterliggende reden, tenminste...verwacht ik

quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nah, you are just a hottie and he was like ''OOH LUCKY MEEEH''

?quote:
?quote:

Hij bedoelde cocaïne denk ik...quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
?
[..]
?
Tegen wie heb je het en wat bedoel je (of mis ik een inside joke ofzo)?
Misschien zijn de gedachten wel muziek!quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Herkenbaar hier... Waar zou de invloed zitten van muziek...al vóór gedachten? Of na gedachten en vóór emoties? Of na emoties om vervolgens weer een nieuwe cirkel te vormen voor gedachten?

Zou kunnen, maar is (in mijn geval) niet altijd zo...al zou dat het soms wel fijner makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:23 schreef Gray het volgende:
Misschien zijn de gedachten wel muziek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |