quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Safari beter noemen dan Chromequote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, firefox werkt prima voor mij.
[..]
Ik had het over pokémon
Gamenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Liefde voor Pokemon en de Nintendo DS
We hebben het hier natuurlijk niet over de variant voor Windows. Dat mag wel duidelijk wezen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Safari beter noemen dan ChromeWhat's wrong with you?
Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
We hebben het hier natuurlijk niet over de variant voor Windows. Dat mag wel duidelijk wezen.
ga iets spelen wat iedereen easy vind en kan kun je later wel hardcore gamenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eigenlijk niks met gamen. Speel af en toe met A. mee op de xbox360 en dan spelen we Tekken, dat vind ik nog wel geinig en verder heb ik dus mijn Nintendo DSi die na een jaar er nog brandnieuw uitziet omdat er amper op is gespeeld (wil ik nu wel meer verandering in brengen). Ik ben meer van de serie's kijken haha
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik had ooit ook een gameboy die alleen maar stof lag te happen in de kast. Maar dat vond ik vet klote omdat je altijd onder licht moest gaan zitten 's avonds om iets te zien op het scherm. Gelukkig heb je dat nu niet meer
sorry g , is mij echt te ver en heb 5 oktober dikke partyquote:
Alhoewel ik Safari voor Mac prefereer boven Chrome voor Windows. Maar Firefox op Windows bevalt mij niet echt.quote:
Ik speel simpele games: Super Smash, Need For Speed, Tekken, Mario, Kirby en Pokemon. Need For Speed ben ik wel goed inquote:Op woensdag 25 september 2013 23:43 schreef smitjew het volgende:
[..]
ga iets spelen wat iedereen easy vind en kan kun je later wel hardcore gamen
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alhoewel ik Safari voor Mac prefereer boven Chrome voor Windows. Maar Firefox op Windows bevalt mij niet echt.
ooh , ik speel al jaren LoL ben wel goed maar vind casual leuker en daarnaast speel ik alles door elkaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik speel simpele games: Super Smash, Need For Speed, Tekken, Mario, Kirby en Pokemon. Need For Speed ben ik wel goed in
Mja dat mag natuurlijk niet. Alles wat Apple is, dat is verboden gebied voor mensen zonder Apple. Alles is goed, zolang het maar geen Apple is.quote:
kan wel met zo'n nintendo emulatorquote:
applequote:Op woensdag 25 september 2013 23:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja dat mag natuurlijk niet. Alles wat Apple is, dat is verboden gebied voor mensen zonder Apple. Alles is goed, zolang het maar geen Apple is.
Ooit geprobeerd werkte niet.. ben een noobquote:Op woensdag 25 september 2013 23:48 schreef smitjew het volgende:
[..]
kan wel met zo'n nintendo emulator
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja dat mag natuurlijk niet. Alles wat Apple is, dat is verboden gebied voor mensen zonder Apple. Alles is goed, zolang het maar geen Apple is.
quote:
is niet illegaal toch ?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe dat even in DM/PM, mag niet zo gepost worden dacht ik.![]()
niet in in nederland voor eigen gebruik, wat wilt zie dan !quote:
Oh ik weet het niet, kreeg ooit een dm van een mod dat het niet mocht.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:52 schreef smitjew het volgende:
[..]
niet in in nederland voor eigen gebruik, wat wilt zie dan !
ach , soms moeten ze niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh ik weet het niet, kreeg ooit een dm van een mod dat het niet mocht.
Dit dus, maar snap beleid van mods ook wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:56 schreef smitjew het volgende:
[..]
ach , soms moeten ze niet zo moeilijk doen.
als je iemand kan helpen met iets doe je dat toch.
Dubstepquote:
Nope, voor de gameboy en gameboy colorquote:Op woensdag 25 september 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Viro, Pokemon red enz zijn er toch niet voor de DS? (lach me maar uit)
Je hebt ook nog Pokemon spelletjes voor de DS die anders zijn dan de normale spelletjesquote:Op donderdag 26 september 2013 00:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, voor de gameboy en gameboy color
Als je weet wat missingno is zonder te zoeken op Google ben je echt een held.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Ken die versie's nog uit de gameboy tijd namelijk
Ja, ik weet, en nu?quote:Op donderdag 26 september 2013 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je weet wat missingno is zonder te zoeken op Google ben je echt een held.
Weet ik niet, ben dus geen held.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn stiekem ook leukquote:Op donderdag 26 september 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Pokemon spelletjes voor de DS die anders zijn dan de normale spelletjesSnap je wat ik bedoel?
Ik ben een heldquote:Op donderdag 26 september 2013 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2013 00:09 schreef Dimens het volgende:
Vroeger, toen ik nog met mijn beste vriendin Super Smash Bros Brawl deed. Zij was echt goed met Kirby.
Zelfs toen we een relatie kregen, speelden we het spel nog. Om vervolgens langzaam over te gaan tot zaken.
Mja, toen ging ze vreemd. Sindsdien heb ik nooit meer Super Smash Bros Brawl gespeeld.
I know the feeling, been there done thatquote:Op donderdag 26 september 2013 00:09 schreef Dimens het volgende:
Vroeger, toen ik nog met mijn beste vriendin Super Smash Bros Brawl deed. Zij was echt goed met Kirby.
Zelfs toen we een relatie kregen, speelden we het spel nog. Om vervolgens langzaam over te gaan tot zaken.
Mja, toen ging ze vreemd. Sindsdien heb ik nooit meer Super Smash Bros Brawl gespeeld.
Ik had ALTIJD zeldaquote:Op donderdag 26 september 2013 00:09 schreef Dimens het volgende:
lets go on a feels tripquote:Op donderdag 26 september 2013 00:09 schreef Dimens het volgende:
ik las SBS6quote:Op donderdag 26 september 2013 00:38 schreef Dimens het volgende:
Ik denk dat ik SSBB gewoon eens ga opstarten.
quote:Op donderdag 26 september 2013 00:36 schreef Amarantha het volgende:
Gamen op je verjaardag met FOK! op de achtergrond. Slecht
ik ben een ritme aan het opbouwenquote:
Ik slik ook melatonine maar ik kom gewoon niet in slaapquote:Op donderdag 26 september 2013 01:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ben een ritme aan het opbouwen
slapen van 03:00 tot 11:00
mbv melatonine
ik moet er ook om 2 uur in gaan liggen wil ik om 3 uur slapenquote:Op donderdag 26 september 2013 01:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik slik ook melatonine maar ik kom gewoon niet in slaap
Hoe doe je dat ook alweer?quote:Op donderdag 26 september 2013 01:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kom wij gaan samen gamen op steam add me
Rechtsonder, Friends, add friend. Ik ben of klojo120 of cvg equilibriumquote:
In SSBB?quote:Op donderdag 26 september 2013 01:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Rechtsonder, Friends, add friend. Ik ben of klojo120 of cvg equilibrium
Oh nee, ik heb geen steam.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
naj ik heb geen ssbb ik dacht yo we kunnen ok steam
jammer man toch liefde voor jou ik hoop dat je een multiplayermaatje vindquote:
Even goede vrienden.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:25 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
jammer man toch liefde voor jou ik hoop dat je een multiplayermaatje vind
bro gdmntquote:Op donderdag 26 september 2013 01:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
treinen rijden niet meer nee
en moet om 3 uur slapen
stom
Lol @ georfie shore.quote:
nee nee.. Wie t weet, zeg het mequote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 01:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Laat me raden....Pokemon HeartGold?
nope, ik bedoel echt rik rak 😊quote:
ikkanniequote:Op donderdag 26 september 2013 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik neem eens een nachtje break van Gta.
Ik speel al meer als een week minstens tot twee uur.quote:
Whhhiiiiiiiihhhiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 26 september 2013 12:43 schreef Moira. het volgende:
Morgen werken
Geen zin
Mijn werk
Gaan ze moeilijk doen dat ik ziek was/ben
Haters
Kun je beter dit luisteren, ging ik vroeger wel eens helemaal los opquote:Op donderdag 26 september 2013 12:46 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben weer eens op dit punt van muziek beland.
Godver waarom heb je dat er dan ook in gedaanquote:Op donderdag 26 september 2013 12:55 schreef Klojo120 het volgende:
Ik denk de hele tijd voor een fractie van een seconde dat ik Studeur ben
Dat wilden wequote:Op donderdag 26 september 2013 12:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Godver waarom heb je dat er dan ook in gedaan
Die zag je net waarschijnlijk onderbewust omdat ik die had ge-edit met Thanks for the Memories van Fallout boy.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:55 schreef Moira. het volgende:
Doet me ook weer denken aan deze
Zelfde tijd dat ik die shit luisterde dus associaties
quote:Op donderdag 26 september 2013 12:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je beter dit luisteren, ging ik vroeger wel eens helemaal los op
Nee die associeer ik gewoon met Atreyu omdat ik die muziek in dezelfde tijd luisterdequote:Op donderdag 26 september 2013 12:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die zag je net waarschijnlijk onderbewust omdat ik die had ge-edit met Thanks for the Memories van Fallout boy.
[..]Vind het baas klinken
Jaquote:Op donderdag 26 september 2013 12:58 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Is er al enige vooruitgang in je gezondheid?
You're gonna go far kid heb ik ook daarbijquote:Op donderdag 26 september 2013 12:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee die associeer ik gewoon met Atreyu omdat ik die muziek in dezelfde tijd luisterde
Net als deze shit:
Memories
Niet altijd even goede, maar muziek is altijd baas in bad times
Ik ookquote:Op donderdag 26 september 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
En ik wil nog steeds zo graag elektrische gitaar leren![]()
Linkin park is sowieso epischquote:Op donderdag 26 september 2013 13:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
You're gonna go far kid heb ik ook daarbij
Ik luisterde linkin park en al die andere dingen altijd toen ik 12 was ofzo
Maar met linkin park heb ik zo'n gevoel die ik nergens anders heb, weetje.
oh irritant, beter gewoon inbreken en dat ding terug claimenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ook
Al echt een paar jaar.
Heb ik dat ding, wordt ie gejat bij een inbraak.
Heb ik een nieuwe, heb ik er geen tijd voor.
Nu staat ie bij mijn pa
Precies al die liedjesquote:Op donderdag 26 september 2013 13:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Linkin park is sowieso episch
Maar ook metEvanescence
Ik kan best wel wat van hun op de piano
Pff, word er haast weer depressief van
Sommige dingen heb ik wel lang niet meer geluisterd.
Wel gek hoe muziek zo'n invloed op je brein heeft dat bepaalde muziek ook zo sterk met vrij oude herinneringen samen gaan
Misschien was die 1e inbraak wel ik van de toekomst.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh irritant, beter gewoon inbreken en dat ding terug claimen
Haha ja idd, gelukkig wisselen artiesten dat zelf ook wel afquote:Op donderdag 26 september 2013 13:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Precies al die liedjes
Hebben we toch wel iets gemeen hihaho
Crawling van LP vond ik ook echt mooi.
En ja klopt, muziek
Daarom ook niet teveel van een genre luisteren, beetje van alles.
Anders krijg je zo'n dik eentonige mindset.
Maar dan zou je nu een gitaar hebben tochquote:Op donderdag 26 september 2013 13:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien was die 1e inbraak wel ik van de toekomst.
Valt dat dan onder diefstal en inbraak? Aangezien je het bij jezelf deed.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien was die 1e inbraak wel ik van de toekomst.
Ik ook eigenlijk, maar soms kom ik wel terug om even terug te denken aan die tijd enzulks, jeweet.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja idd, gelukkig wisselen artiesten dat zelf ook wel af
Maar luister nu niet ernstig veel meer van die shit. Ben 'uit die tijd', dus daarom een nieuw tijdperk met vrolijkere muziek
Nee dan zou hij hem pas in de toekomst hebbenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan zou je nu een gitaar hebben toch
Nee, want ik moet het nog doenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan zou je nu een gitaar hebben toch
Ja, het is in mijn vader's huis, ook al zijn het mijn spullen, ik sta daar niet meer ingeschreven enzulksquote:Op donderdag 26 september 2013 13:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Valt dat dan onder diefstal en inbraak? Aangezien je het bij jezelf deed.
Ah ja goed punt.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, het is in mijn vader's huis, ook al zijn het mijn spullen, ik sta daar niet meer ingeschreven enzulks
Sowieso, eens in de zoveel tijd download ik sowieso weer een paar oude nummersquote:Op donderdag 26 september 2013 13:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar soms kom ik wel terug om even terug te denken aan die tijd enzulks, jeweet.![]()
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee dan zou hij hem pas in de toekomst hebbenTijdlijnen niet snappen
ohjaquote:Op donderdag 26 september 2013 13:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, want ik moet het nog doen
Ik ken alleen de laatste 2, die eerste 2 doen me heel erg denken aan Beyoncé, (Destiny's Child).quote:Op donderdag 26 september 2013 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso, eens in de zoveel tijd download ik sowieso weer een paar oude nummers
Hoe fout ook, je hebt er toch associaties mee met een bepaalde tijd uit je leven
Onderste 2 zijn ouder dan de bovenste 2, maar grotere hits geweest. Of iig bekender omdat later nog veel vaker gedraaid, die eerste 2 waren eigenlijk alleen maar een paar weken een hit ofzoquote:Op donderdag 26 september 2013 13:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ken alleen de laatste 2, die eerste 2 doen me heel erg denken aan Beyoncé, (Destiny's Child).
Zulke vrolijke muziek wordt niet meer gemaakt, tenzij op kinderen gericht.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:20 schreef Moira. het volgende:
Als ik ooit een band oid begin dan ga ik dit nummer gewoon weer reviven en er weer een hit van maken
Ja bizar eigenlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zulke vrolijke muziek wordt niet meer gemaakt, tenzij op kinderen gericht.
Het is misschien gay, maar ik ben met DC opgegroeid, en ik vind het echt fucking mooi.quote:
Die blijft ook episch jaquote:Op donderdag 26 september 2013 13:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is misschien gay, maar ik ben met DC opgegroeid, en ik vind het echt fucking mooi.
En deze ook:
Shit man, memories.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Onderste 2 zijn ouder dan de bovenste 2, maar grotere hits geweest. Of iig bekender omdat later nog veel vaker gedraaid, die eerste 2 waren eigenlijk alleen maar een paar weken een hit ofzo
Als we dan toch bezig zijn
FUCK JAAAA S CLUUUUB![]()
Dit was duidelijk vóór mijn depri-tijd
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:28 schreef Moira. het volgende:
En deze moest sowieso nog gepost worden:
Die van Britney is beter.quote:
Dan gewoon vloei halen bij de shop.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Domper. Mijn gewonnen pakketje is volgens mij kwijt. Balen
Ja maar beetje matig als ik meerdere pakjes opgestuurd kreegquote:Op donderdag 26 september 2013 14:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan gewoon vloei halen bij de shop.
True, true. Zat er nog wat aparts bij, of gewoon een pakket met meerdere vloeiboekjes?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar beetje matig als ik meerdere pakjes opgestuurd kreeg
Alles wat een smoker nodig is op tabak en wiet na. Grinder, aansteker etc.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
True, true. Zat er nog wat aparts bij, of gewoon een pakket met meerdere vloeiboekjes?
Dan stuur je ze een mail dat je het niet hebt ontvangen? Ze zullen toch niet te beroerd zijn om het nogmaals te sturen oid.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:09 schreef Amarantha het volgende:
Domper. Mijn gewonnen pakketje is volgens mij kwijt. Balen
Ze negeren elk berichtjequote:Op donderdag 26 september 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan stuur je ze een mail dat je het niet hebt ontvangen? Ze zullen toch niet te beroerd zijn om het nogmaals te sturen oid.
Grinder kon ik opzich wel gebruiken. Binnen 2 weken 2 grinders verloren.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles wat een smoker nodig is op tabak en wiet na. Grinder, aansteker etc.
Daar zit ik ook aan te denken jaquote:Op donderdag 26 september 2013 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf is dat danKlinkt meer alsof ze het überhaupt niet eens opgestuurd hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 4x wassen en dan is het er wel uit denk ik
Your beauty never ever scared me.
Hahahahaquote:Op donderdag 26 september 2013 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil trouwens niet ondankbaar overkomen maar ik heb echt wel het meest zinloze kadootje ooit gekregen van een huisgenoot gisteren.. Een kinder(!) zwemring van Hello KittyKan er niet eens mee gaan zwemmen ofzo omdat hij te klein is lol
Ja ik weet ook niet zo goed wat ik er mee moet.. Ik wil niet ondankbaar zijn weetje?quote:
Mjah ik vind dat je best mag zeggen dat dit een prutcadeau is (in nette woorden danquote:Op donderdag 26 september 2013 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet zo goed wat ik er mee moet.. Ik wil niet ondankbaar zijn weetje?Maar weet nu al dat ik hem nooit uit de verpakking ga halen en wellicht volgende zomer aan een klein meisje geef
True.. Ik zei ook nog subtiel 'is dit niet voor kinderen?' zegt ze 'ja volgens mij wel, maar het is een kleinigheidje!'.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mjah ik vind dat je best mag zeggen dat dit een prutcadeau is (in nette woorden dan) Die huisgenoot weet toch ook wel dat zoiets niet kan?
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True.. Ik zei ook nog subtiel 'is dit niet voor kinderen?' zegt ze 'ja volgens mij wel, maar het is een kleinigheidje!'.
Sjongejongejongequote:Op donderdag 26 september 2013 15:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
True.. Ik zei ook nog subtiel 'is dit niet voor kinderen?' zegt ze 'ja volgens mij wel, maar het is een kleinigheidje!'.
ze dacht dat je zwanger wasquote:Op donderdag 26 september 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mjah ik vind dat je best mag zeggen dat dit een prutcadeau is (in nette woorden dan) Die huisgenoot weet toch ook wel dat zoiets niet kan?
Hihaho als je in september geboren bent is de kans groot dat ik alsnog een jaar hoger op de basisschool heb gezeten dan jijquote:
Goed idee wel, jointje om uit te ziekenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:07 schreef Sardu het volgende:
Die linkjes de laatste paar paginascannot relate
![]()
Anyhow... Wake & bake nadat ik gisteren per ongeluk in de kroeg ben beland.
Deze shit is zo waar.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hihaho als je in september geboren bent is de kans groot dat ik alsnog een jaar hoger op de basisschool heb gezeten dan jij
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:52 schreef Moira. het volgende:
Maar S Club 7
THERE AIN'T NO PARTY LIKE AN S CLUB PARTEEEHH
Alles was gewoon S club jongeh, S club 7 was de shiiiiitquote:Op donderdag 26 september 2013 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb dat ook nog op tv gekeken
Niet per se, maar dan nogquote:Op donderdag 26 september 2013 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof wijsheid komt door school.
Rachel stevens.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alles was gewoon S club jongeh, S club 7 was de shiiiiit
Tenzij je eerder dood gaat dan ikquote:Op donderdag 26 september 2013 15:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee, boeit mij verder ook niet zo. Ik blijf toch wel ouder dan dat jij bent.
Dan word ik onder de grond gewoon ouder. Uiteindelijk word ik een met de aarde en die is pas oud.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tenzij je eerder dood gaat dan ik
Maar dat zou betekenen dat we uiteindelijk allemaal even oud zijnquote:Op donderdag 26 september 2013 16:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan word ik onder de grond gewoon ouder. Uiteindelijk word ik een met de aarde en die is pas oud.
Eigenlijk wel, ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat we uiteindelijk allemaal even oud zijn
Hmm, plastic en hitte?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:06 schreef Moira. het volgende:
Kun je plastic grinders eigenlijk uitkoken? Vast wel toch?
Stuk beter dan die lilleke dingen van eerst jaquote:Op donderdag 26 september 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
Ik word wel steeds beter met dat inside out draaien
[ afbeelding ]
Nja 't is wel 'massief kunststof' hequote:
Jaquote:Op donderdag 26 september 2013 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stuk beter dan die lilleke dingen van eerst ja
Als je actief wilt gaan doen dan moet je mono batsenquote:Op donderdag 26 september 2013 16:57 schreef Moira. het volgende:
Waarom is FOK! altijd rustig als ik zin heb om actief te doen
Jaquote:Op donderdag 26 september 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je actief wilt gaan doen dan moet je mono batsen
Of is ie alweer weg?
aah noes dus je zit je ziek te vervelenquote:Op donderdag 26 september 2013 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaBegin v/d middag vertrokken
Maar zaterdagavond weer terug
hehe letterlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
aah noes dus je zit je ziek te vervelenMaar idd, topic is dood
Oh jezusquote:Op donderdag 26 september 2013 17:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe letterlijknah ga straks wel ff simsen, vanavond is het wss wel weer wat drukker hier.
En als ik vanavond nog wou simsen én FOK!ken dan ben ik alweer zo veel van m'n avond kwijt dat op tijd gaan slapen er niet meer in zit
Prima tijdverdrijf wel
Heb nu een soort Hitler met unibrow die in het criminele circuit zit met allemaal valse eigenschappen, waaronder ook 'kleptomaan'Oh en hij is gebeten door een vampier, dus nu issie vampier
Mja kan hij wel hendig sjiek teleporteren en gedachtenlezen
Zo veel randomness bij de Sims, echt hilarischquote:
Ik ging sowieso altijd psycho spelen, beetje de sims laten verhongeren, kinderen mishandelen tot dat maatschappelijk werkstertje kwam en dan een muur om het kind bouwen en dat wijf daar laten staan euheuheu.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo veel randomness bij de Sims, echt hilarisch
Ik speel het ook altijd stoned, dan zijn die dingen nog leuker
HOI IK BEN ER ACTIEF DOEN GEZELLIGquote:Op donderdag 26 september 2013 17:13 schreef Moira. het volgende:
Hele tijd zo'n kriebel in m'n neus alsof ik moet niezen
ik wordt er eng vanquote:Op donderdag 26 september 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging sowieso altijd psycho spelen, beetje de sims laten verhongeren, kinderen mishandelen tot dat maatschappelijk werkstertje kwam en dan een muur om het kind bouwen en dat wijf daar laten staan euheuheu.
Ik ga dat ook nog een keer doenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ging sowieso altijd psycho spelen, beetje de sims laten verhongeren, kinderen mishandelen tot dat maatschappelijk werkstertje kwam en dan een muur om het kind bouwen en dat wijf daar laten staan euheuheu.
Maar je was al eng hoor.quote:
Sims 3 vond ik wel echt vervelend dat alles kapot lang duurt jaquote:Op donderdag 26 september 2013 17:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga dat ook nog een keer doen
Ben eerst allerlei verschillende types sims met verschillende levenswensen en carrieres aan het maken, probeer je ook eens alles uit
Maar gebruik ook wel vaak zo'n cheat dat die behoeftebalkjes allemaal groen zijn, zodat je je niet druk hoeft te maken dat je elke keer moet pissen, eten en slapen. Dat scheelt ook een hoop, kun je een stuk sneller je vaardigheden leren en promotie krijgen en ondertussen nog de rest van het spel verkennen
Heb alle 'goeie' dingen al wel gehad, nu dus bezig met zo'n slecht gastje en daarna mensen laten uithongeren en kinderen mishandelen en vrouwen verdrinken of opsluiten
Haha ja daarom nu die cheat dusquote:Op donderdag 26 september 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je was al eng hoor.
[..]
Sims 3 vond ik wel echt vervelend dat alles kapot lang duurt jaDie vaardigheden, ammehoela
Daarom verkocht, geen geduld
Sims 1 heb ik hier nog liggen jaquote:Op donderdag 26 september 2013 17:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja daarom nu die cheat dusschiet echt lekker op, na 2 dagen werken al promotie
en 's nachts zijn alle openbare shitjes wel dicht maar kun je dan juist aan die vaardigheden werken
Sims 1 ging alles konjo snelBeter hebben ze dat in Sims 4 wel weer.
Die Create A Sim in sims 4 gaat wel baas wordenhebben ze goed verbeterd
ziet er veel makkelijker uit
Neuh, ik ga zo al huilend de trein terug rijden naar Groningen vanuit Roodeschoolquote:Op donderdag 26 september 2013 17:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
hey
kan ik iets...
hey
kan ik iets voor je doen
hey
Ja en je kon niet veel meer dan pissen, douchen, slapen, eten, 'kietelen' 'waarderen' 'praten' en werkenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sims 1 heb ik hier nog liggen jaAlleen daar kwam je gewoon niet verder in je leven, baby werd gewoon niet groter, moet je de hele tijd op zo'n krijsend kak kind letten
.
Treurig ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet naakt met mij in bed liggen
Ok ok liefdequote:Op donderdag 26 september 2013 17:26 schreef Monopoly het volgende:
Ok, motoren maar weer starten. ennog maar ff pissen. Gr gr
Fluitje ook echt, hier reageren ze gewoon op het commando 'eten', meteen naar de keuken sprinten alsof ze een uitgehongerde afrikaan zijnquote:Op donderdag 26 september 2013 17:25 schreef Moira. het volgende:
Hoe mijn bazenkat kijkt als ze beneden het fluitje van m'n vader hoort dat ze eten krijgen:
[ afbeelding ]
Nee wij hebben echt al jaaaaren een riedeltje, zoiets:quote:Op donderdag 26 september 2013 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fluitje ook echt, hier reageren ze gewoon op het commando 'eten', meteen naar de keuken sprinten alsof ze een uitgehongerde afrikaan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |