quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Een hele tijd gerookt omdat ik geen tabak wou roken.quote:
Ja maargoed ben je wel knetterstoned neem ik aanquote:Op woensdag 25 september 2013 14:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een hele tijd gerookt omdat ik geen tabak wou roken.![]()
Nu alleen op speciale gelegenheden of een kutdag(en) wel duur om zo'n apparaat van pure haze te draaien elke dag weer.
Waar ik normaal joints wegrook alsof het sigaretten zijn, doe ik er dan wel langer over idd. Maar 3/4 op een avond was toen nog niet gek.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maargoed ben je wel knetterstoned neem ik aan.
En als je het doet om geen tabak te roken ben je niet helemaal goed bezig, want in 1 zon blunt zit 5 gram tabak.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar ik normaal joints wegrook alsof het sigaretten zijn, doe ik er dan wel langer over idd. Maar 3/4 op een avond was toen nog niet gek.
Vandaar dat ik ook maar weer gekapt ben.
SC binnenvallen en commanderen dat ik dat in de OP moet zetten. Nee, gewoon nee.quote:
wat een blunderquote:Op woensdag 25 september 2013 15:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
I find that remark rather blunt.
ligt aan de sigaar. is wel moeilijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:21 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb een sigaar, kan wiet fixen, kan ik dan een blunt maken?
Gewoon met een (stanley) mesje open snijden door de lengte?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt aan de sigaar. is wel moeilijk.
Nattig houden (niet doorweekt maar zacht) en dan leeghalen en opnieuw vullen.
nee. niet opensnijden, want dan krijg je hem niet meer dicht.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gewoon met een (stanley) mesje open snijden door de lengte?
Wat is het voordeel ervan?
Brand langzamer ofzo?
gewoon met een schaar erin poeren tot alles eruitflikkert.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gewoon met een (stanley) mesje open snijden door de lengte?
Wat is het voordeel ervan?
Brand langzamer ofzo?
Ja daar dacht ik ook aan nadat ik het poste, maar dat zie je altijd op plaatjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee. niet opensnijden, want dan krijg je hem niet meer dicht.
pincet.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan nadat ik het poste, maar dat zie je altijd op plaatjes.
Maar anders zie je de inhoud niet natuurlijk
Maarja, zal het wel proberen straks of over een paar dagen
En dat is alleen te halen in de shop zeker?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
pincet.
Maar het beste is om gewoon bluntvloei te halen.
Nee sigarenboerquote:Op woensdag 25 september 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En dat is alleen te halen in de shop zeker?
Moet ik allemaal moeite gaan doen en fietsen enzo pff.quote:
Huilen in een hoekje man.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moet ik allemaal moeite gaan doen en fietsen enzo pff.
Ben nu al moe van het idee.
Huilen is menselijk, ja!quote:
Nee hoor. Dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moet ik allemaal moeite gaan doen en fietsen enzo pff.
Ben nu al moe van het idee.
Bedankt voor deze nuttige informatie, nu ik weet dat dit niet noodzakelijk is, ben ik niet meer moe en voel ik mij veel gelukkiger.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat hoeft helemaal niet.
Zo ben ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige informatie, nu ik weet dat dit niet noodzakelijk is, ben ik niet meer moe en voel ik mij veel gelukkiger.
Bedankt.
Proost.quote:
Want dat staat geheel met elkaar in 1 lijn.quote:
Daar ben ik wel van op de hoogte. Mja, overdag sigaretten roken en in de avond blowen, of de hele dag niet roken en in de avond een pure blunt roken maakt nog wel verschil.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als je het doet om geen tabak te roken ben je niet helemaal goed bezig, want in 1 zon blunt zit 5 gram tabak.
uiteraard, uiteraard.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef Sardu het volgende:
Daar ben ik wel van op de hoogte. Mja, overdag sigaretten roken en in de avond blowen, of de hele dag niet roken en in de avond een pure blunt roken maakt nog wel verschil.
Nee want dan geeft mijn bijbal weer een maand lang last.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:43 schreef Unscrewed het volgende:
Trek zo hard aan je balzak dat je keel dichtslaat en je stikt.
Weer?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee want dan geeft mijn bijbal weer een maand lang last.
Heeft ie wel vaker last van. Iemand heeft er ooit eens te hard aan gezogen.quote:
wauw.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heeft ie wel vaker last van. Iemand heeft er ooit eens te hard aan gezogen.
Jezusquote:Op woensdag 25 september 2013 15:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heeft ie wel vaker last van. Iemand heeft er ooit eens te hard aan gezogen.
Lijkt me de enige logische verklaring. Ik ben nog nooit te hard op de fiets gesprongen oid, wel een keer met een warme zomer op gaan zitten maar denk niet dat het daardoor komt.quote:
nooit een knietje gehad ofzo?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lijkt me de enige logische verklaring. Ik ben nog nooit te hard op de fiets gesprongen oid, wel een keer met een warme zomer op gaan zitten maar denk niet dat het daardoor komt.
Lang geleden.quote:
fucking rails.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lang geleden.![]()
Wel eens een voetbal, handrail tijdens skaten of water.
Eigenlijk kan het door alles wel komen
Whehequote:Op woensdag 25 september 2013 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking rails.Als het niet door de drugs komt door de rails, maar ik schat de kans niet groot in dat ik nog kinderen kan krijgen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik ga voor de traag zaad optie. T lijkt een beetje op een snottebel op de lip van een peuter, als ik hard genoeg mijn best doe, snuif ik m zo weer naar binnen.![]()
Ik vertrouw al die pillen en condoommeuk niet. Gewoon zelf je zaad onder controle hebben en weer opslaan voor een volgende keer.quote:
Voor het jodelen de berg afquote:Op woensdag 25 september 2013 16:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vertrouw al die pillen en condoommeuk niet. Gewoon zelf je zaad onder controle hebben en weer opslaan voor een volgende keer.
Soms laat ik wel een druppeltje in haar navel vallen om het dan met een ubergeile bellyshot er weer uit te zuigen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben daar ook voorstander van.
Gelukkig hoef ik me nergens druk om te maken en schiet ik mijn zaad altijd in de container waar ik het in hoor de deponeren
Die houden we erin voor de volgende keer.quote:
Wat is gaande?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:15 schreef Monopoly het volgende:
Overigens heb ik vandaag een nogal vreemd telefoontje gehad en ben ik een deel vertrouwen in de mensheid verloren. Best matig als je hoort hoe bizar en klootzakken mensen kunnen zijn
Sowieso, als je het daar niet meer ziet zitten gewoon schijt aan hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
Voor de geïnteresseerden:
Ik werd vanochtend door werk gebeld dat ik had moeten bellen (was weer in slaap gevallen), en de assistent-bedrijfleidster (die verder veel chiller is dan die ander) was er dus al vanuit gegaan dat ik om 13:00 zou komen.
Had de bedrijfleidster dus gewoon doorgegeven dat ik zou komen en dat ze me naar huis mocht sturen als het echt niet ging. Terwijl ik gister aan de telefoon had gezegd "Als ik me morgen nog zo voel als vandaag dan gaat dat niet, maar als ik me beter voel dan zal ik kijken wat ik kan proberen.".
En ik voel me vandaag kutter dan gister, dus mooi niet dat ik kom.
Nou voel ik me dus vet onder druk gezet omdat ze er al vanuit waren gegaan dat ik zou komen, en dat ik het zou proberen en maar een pilletje zou nemen.
Ik haat die shit. Wedden dat ik hier nog gewoon op aangesproken ga worden.
Ga ook gewoon terugbijten hoor. Alsof werk boven mijn gezondheid gaat
Alsof zij er meer last van hebben dat ik ziek ben dan ik zelf
Tijdje geleden een 'akkefietje' gehad met de trein. Zelf gewoon goed gehandeld en niets ernstigs verder. Kreeg dus iemand aan de telefoon (na mijn toestemming bij politie) die mij wilde bedanken. Hoorde dus dat iemand die een tijdje gewond heeft gelegen ergens (en ik vond), daar een tijdje heeft gelegen en met steentjes naar auto's had gegooid om aandacht te trekken. Iemand was uitgestapt en hij schreeuwde om hulp, en die persoon hoorde dat en is ingestapt en weg geredenquote:
Ja idd.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sowieso, als je het daar niet meer ziet zitten gewoon schijt aan hebben.
Inderdaad, wat een zak...quote:Op woensdag 25 september 2013 16:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tijdje geleden een 'akkefietje' gehad met de trein. Zelf gewoon goed gehandeld en niets ernstigs verder. Kreeg dus iemand aan de telefoon (na mijn toestemming bij politie) die mij wilde bedanken. Hoorde dus dat iemand die een tijdje gewond heeft gelegen ergens (en ik vond), daar een tijdje heeft gelegen en met steentjes naar auto's had gegooid om aandacht te trekken. Iemand was uitgestapt en hij schreeuwde om hulp, en die persoon hoorde dat en is ingestapt en weg gereden![]()
Wat ben je dan voor persoon vraag ik me af. Eerlijk waar....
Goed dat je op jezelf letquote:Op woensdag 25 september 2013 16:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd.
Hoewel ik zelfs als ik een topbaan zou hebben met topmensen me nu zou ziekmelden, ik kom gewoon mijn bed niet uit omdat ik me écht zo kut voel weetje.
Sowieso hoor je gewoon uit te zieken als je ziek bent, dan ben je er gewoon vanaf.
Als je gaat werken terwijl je nog steeds ziek bent dan put je je lichaam alleen maar meer uit, en blijf je alleen maar langer bezig met aankloten met ziek zijn.
Waarom snappen ze dat gvd niet.
Vrijdag moet ik wel weer komen werken, maar dan ben ik ook nog ziek hoor
Ja als verder niemand een zak geeftquote:
Zelfbehoud. 80% van de mensen zou te bang zijn om te kijken wat er aan de hand is.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tijdje geleden een 'akkefietje' gehad met de trein. Zelf gewoon goed gehandeld en niets ernstigs verder. Kreeg dus iemand aan de telefoon (na mijn toestemming bij politie) die mij wilde bedanken. Hoorde dus dat iemand die een tijdje gewond heeft gelegen ergens (en ik vond), daar een tijdje heeft gelegen en met steentjes naar auto's had gegooid om aandacht te trekken. Iemand was uitgestapt en hij schreeuwde om hulp, en die persoon hoorde dat en is ingestapt en weg gereden![]()
Ik heb nog wel een molotov liggenquote:Op woensdag 25 september 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja als verder niemand een zak geeft
Mono daarbuiten gelaten (), ik bedoel natuurlijk op de werkvloer.
Alsof ik het expres doeFlikker op
Hoeraquote:Op woensdag 25 september 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een nieuw medicijn gevonden wat Moira hoogst waarschijnlijk weer snel op de been krijgt.
Zaad en knuffels
Verleidelijk wel..quote:Op woensdag 25 september 2013 16:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een molotov liggen
Raar eigenlijk wel. Het is hartstikke strafbaar om iemand in nood achter te laten. Bel op z'n minst de politie/hulpdiensten anoniem en smeer hem.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zelfbehoud. 80% van de mensen zou te bang zijn om te kijken wat er aan de hand is.
Daarom moet je als je hulp nodig hebt nooit om hulp roepen, maar altijd roepen "brand!".
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een nieuw medicijn gevonden wat Moira hoogst waarschijnlijk weer snel op de been krijgt.
Zaad en knuffels
Tjah, toch is voor veel mensen het risico te groot dat je gaat kijken en er bijv 6 mocro's iemand neersteken, zich naar je omdraaien, en vinden dat je teveel hebt gezien.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Raar eigenlijk wel. Het is hartstikke strafbaar om iemand in nood achter te laten. Bel op z'n minst de politie/hulpdiensten anoniem en smeer hem.
Dat komt omdat onze samenleving zo achterlijk bang word gehouden.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt volgens mij door een paar mensen die ingrepen en slachtoffer werden. Ooit een stukje over gelezen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat komt omdat onze samenleving zo achterlijk bang word gehouden.
Vroeger bij zinloos geweld moest je ingrijpen en zorgen dat de daders ermee stopten.
Tegenwoordig moet je aan de zijlijn staan, foto's filmpjes, twitter amberalert en weetikveel wat nog meer doen, behalve ingrijpen.
Ja, dit is helaas de waarheid.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, toch is voor veel mensen het risico te groot dat je gaat kijken en er bijv 6 mocro's iemand neersteken, zich naar je omdraaien, en vinden dat je teveel hebt gezien.
Enkeltje dat soort volk maarjah dat zijn dan meestal 2/3e generatie die hier dan al ingeburgerd zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, toch is voor veel mensen het risico te groot dat je gaat kijken en er bijv 6 mocro's iemand neersteken, zich naar je omdraaien, en vinden dat je teveel hebt gezien.
Het is triest maar waar ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat komt omdat onze samenleving zo achterlijk bang word gehouden.
Vroeger bij zinloos geweld moest je ingrijpen en zorgen dat de daders ermee stopten.
Tegenwoordig moet je aan de zijlijn staan, foto's filmpjes, twitter amberalert en weetikveel wat nog meer doen, behalve ingrijpen.
Ja, ligt mij ook nog wel iets van bij. Dan nog kan je beter àla team america rondrennen met je armen boven je hoofd en schreeuwen als een mager speenvarken dan je twitter of instagram vullen met troep.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt volgens mij door een paar mensen die ingrepen en slachtoffer werden. Ooit een stukje over gelezen.
Waar haal je die informatie vandaan?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
als er een groep mensen staat te kijken zijn er minimaal 2 ingrijpers nodig om de groep in actie te krijgen.
En voor een wave in een station 6.
wave was bij volgens mij mythbusters. de passanten bij openbaar geweld uit de quest.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie vandaan?
Vooruit, die bronnen vertrouw ikquote:Op woensdag 25 september 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
wave was bij volgens mij mythbusters. de passanten bij openbaar geweld uit de quest.
Of gewoon lsd in het water en wiet verstrekken aan de bevolking.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
als er een groep mensen staat te kijken zijn er minimaal 2 ingrijpers nodig om de groep in actie te krijgen.
En voor een wave in een station 6.
Daar is ooit mee gedreigd door hippies in de jaren 70quote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of gewoon lsd in het water en wiet verstrekken aan de bevolking.![]()
Nooit meer oorlog, alleen draken in de keuken.![]()
Mijn smaak in vrouwen kennende heb ik sowieso later een draak in de keuken.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of gewoon lsd in het water en wiet verstrekken aan de bevolking.![]()
Nooit meer oorlog, alleen draken in de keuken.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mijn smaak in vrouwen kennende heb ik sowieso later een draak in de keuken.
[..]
Dreigende hippies.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar is ooit mee gedreigd door hippies in de jaren 70
[..]
Vurige blowjobsquote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
Ach je weet wat ze zeggen he?
Een draak in de keuken is een beest in bed
Joah, en ik straks weer bij de huisarts met een brandende eikel.quote:
of een gesmolten noot.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Joah, en ik straks weer bij de huisarts met een brandende eikel.
Sad but true.quote:
enkel omdat je een mannelijke huisarts hebt.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sad but true.![]()
Hoewel ik die noot nooit heb laten checken.
OLLIEquote:Op woensdag 25 september 2013 16:50 schreef OllieWilliams het volgende:
komend weekend maar weer aan de 4fa me dunkt
Ik ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:50 schreef OllieWilliams het volgende:
komend weekend maar weer aan de 4fa me dunkt
Met parkinson.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
enkel omdat je een mannelijke huisarts hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook.Komt een gruwelijk dikke party aan. Ga je mee
jaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Want dat staat geheel met elkaar in 1 lijn.![]()
KLOJOquote:
Kan alleen als het op zondag isquote:Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook.Komt een gruwelijk dikke party aan. Ga je mee
Monoquote:
roffa.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:53 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Waar? Ik kan nu nog vrij krijgen. Plus dat ik op een batch acid zit dus sowieso wel een feestje lust.
Op zondag overdag aan 4fa?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan alleen als het op zondag isEn niet te duur is, ben echt behoorlijk broke
Was zondagavond van plan en maandag een dagje vrij te nemen van studiequote:Op woensdag 25 september 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op zondag overdag aan 4fa?Maar ja, dan zal het feest nog bezig zijn.
WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN EEN DUITSER EN EEN HOMMO?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Was zondagavond van plan en maandag een dagje vrij te nemen van studie![]()
Zit tot zaterdagavond in het ruhrgebied.
Overweegbaar.quote:
whut. srs, een taxi?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Overweegbaar.![]()
Kijken of ik een taxi die kant op kan krijgen.
kankermoffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 16:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN EEN DUITSER EN EEN HOMMO?
EEN DUITSER POEPT IN HET RUHRGEBIED EN EEN HOMMO ROERT IN HET POEPGEBIED
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
kankermoffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lift/taxi een manier om aan die kant van het land te geraken.quote:
Arme snöwie.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
kankermoffen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
liften sowiesoquote:Op woensdag 25 september 2013 16:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lift/taxi een manier om aan die kant van het land te geraken.
Binnen nederland is dat prima te doen. Terug is alleen fucked up na een nacht feesten.quote:
hier splitsen ze, 1 boven 1 beneden.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:59 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon treinen, zwart rijden in dubbeldekkers. Condoekoe loopt bovenlangs, jij via de onderkant de andere kant op.
Zo heb ik maanden zwart gereden tussen Lelystad en Amsterdam zodat ik mijn reiskosten kon gebruiken om bier en drugs te kopen
Ben iets meer dan een jaar geleden naar Kroatie gelift, zelfs dat is te doenquote:Op woensdag 25 september 2013 16:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Binnen nederland is dat prima te doen. Terug is alleen fucked up na een nacht feesten.
dit inddquote:Op woensdag 25 september 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier splitsen ze, 1 boven 1 beneden.
Ye, dat heeft me 2 weken terug nog 35 euro gekost.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:59 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon treinen, zwart rijden in dubbeldekkers. Condoekoe loopt bovenlangs, jij via de onderkant de andere kant op.
Zo heb ik maanden zwart gereden tussen Lelystad en Amsterdam zodat ik mijn reiskosten kon gebruiken om bier en drugs te kopen
Ja dat is zuur. Dan kan je altijd bij elke stop nog even uitstappen en een stuk naar achter lopen en weer instappenquote:Op woensdag 25 september 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier splitsen ze, 1 boven 1 beneden.
Of gewoon tussen de stoelen gaan zittenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja dat is zuur. Dan kan je altijd bij elke stop nog even uitstappen en een stuk naar achter lopen en weer instappen
Hahahaha dit is zo waarquote:Op woensdag 25 september 2013 17:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of gewoon tussen de stoelen gaan zitten
Ik weet het. Zat zelf ook binnen een halve dag in polen met alleen een rugtas en mijn duim. Vrienden trekken ook heel europa door met alleen liften, sprak laatst een meisje wat vanuit griekenland kwam liften.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ben iets meer dan een jaar geleden naar Kroatie gelift, zelfs dat is te doenWas er binnen twee dagen.
Enige land waar het in mijn ervaring kut is om te liften is Zwitserland... zure, gesloten mensen die Zwitsers...quote:Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik weet het. Zat zelf ook binnen een halve dag in polen met alleen een rugtas en mijn duim. Vrienden trekken ook heel europa door met alleen liften, sprak laatst een meisje wat vanuit griekenland kwam liften.![]()
Pff, hollanders in het buitenland.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Enige land waar het in mijn ervaring kut is om te liften is Zwitserland... zure, gesloten mensen die Zwitsers...
Dat hangt van heel veel dingen af.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:07 schreef Klojo120 het volgende:
Hoeveel geld neemt men ongeveer mee als men van plan is te liften?
Ik snap dat het afhangt van waar je naartoe wilt en hoe lang je wegblijft enzo, maar stel je voor, een weekje ontoeristisch middelands zeegebied. 450 euro genoeg?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat hangt van heel veel dingen af.![]()
Het liften zelf kan je, als je het goed doet, voor de gratis.
Weekje in Kroatie kostte me nog geen 150e volgens mijquote:Op woensdag 25 september 2013 17:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik snap dat het afhangt van waar je naartoe wilt en hoe lang je wegblijft enzo, maar stel je voor, een weekje ontoeristisch middelands zeegebied. 450 euro genoeg?
Deze bazen zijn echt tofquote:Op woensdag 25 september 2013 17:10 schreef Moira. het volgende:
Kijk MTV "The Trip"Met Steffen en Flip en Co en Rogier
Van Gibraltar liftend naar Noordkaap met 250 euro voor noodgevallen, wat bij Steffen en Flip gelijk al op ging aan wiet en hotelkamers en treinreizen.
En van Noordkaap liftend naar Gibraltar waar Co en Rogier gewoon tot aan Spanje 250 euro hadden bewaard (alles gratis gekregen) en zelfs nog extra hadden gespaard, alwaar het in Spanje op het strand allemaal werd gejat
Als je slaapplekken hebt dan is dat ruim voldoende voor een week. Ik was 150~200 euro kwijt in polen met 5 dagen festival.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik snap dat het afhangt van waar je naartoe wilt en hoe lang je wegblijft enzo, maar stel je voor, een weekje ontoeristisch middelands zeegebied. 450 euro genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:15 schreef Klojo120 het volgende:
Oh mijn god
Ik heb een tijdje geleden met 2 vrienden een 'radioprogramma' gemaakt... was het helemaal vergetenStukje wat ik hoorde klonk als mannen van de radio, en die zijn nog altijd heer en meester op dat vlak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Klopt, mannen van de radio is echt geniaalquote:Op woensdag 25 september 2013 17:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stukje wat ik hoorde klonk als mannen van de radio, en die zijn nog altijd heer en meester op dat vlak.
Aubergines.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Klopt, mannen van de radio is echt geniaal
tukker... city?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:24 schreef Sardu het volgende:
Maar klo, jij woonde toch ook richting tukkercity?
Ja, dat stuk land wat niet onder water komt te staan als we plotseling engeland nuken.quote:
Ik ben in de buurt van Hoofjequote:Op woensdag 25 september 2013 17:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, dat stuk land wat niet onder water komt te staan als we plotseling engeland nuken.![]()
Dacht ooit eens opgevangen te hebben dat je uit het oosten kwam maar kan het ook verkeerd hebben.
Ah, eind uit de richting.quote:
T is ook niet veel om te zien, dus je mist nietsquote:Op woensdag 25 september 2013 17:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, eind uit de richting.![]()
Ik kan ook met gepaste trots roepen dat ik daar nog nooit ben geweest.![]()
Wel goeie muziek die kant op.
Zou er ooit met mijn ex naartoe om te 'winkelen' ben uiteindelijk bij arnhem de coffeeshop ingedoken.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
T is ook niet veel om te zien, dus je mist niets
Goeie muziek? Zoals?
Als het ongeluk zich ooit naar jouw kant toe neigt, en je je in Ehv bevind, ga dan naar de New Wave of de Highlander, of desnoods de Pink of de Bakkerij. Maar nooit MeetPoint of zeker niet The Wall (Daar doen ze heroïne in de ganj, voornamelijk in de voorgedraaiden)quote:Op woensdag 25 september 2013 17:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou er ooit met mijn ex naartoe om te 'winkelen' ben uiteindelijk bij arnhem de coffeeshop ingedoken.![]()
Veel stonerrock die kant op, als ik het stonertopique moet geloven.
Thefuck... Thx voor de headsup in ieder geval.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als het ongeluk zich ooit naar jouw kant toe neigt, en je je in Ehv bevind, ga dan naar de New Wave of de Highlander, of desnoods de Pink of de Bakkerij. Maar nooit MeetPoint of zeker niet The Wall (Daar doen ze heroïne in de ganj, voornamelijk in de voorgedraaiden)
wtf? waarom?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef Klojo120 het volgende:
zeker niet The Wall (Daar doen ze heroïne in de ganj, voornamelijk in de voorgedraaiden)
Euhm, waar is dat precies?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef Klojo120 het volgende:
Maar nooit MeetPoint of zeker niet The Wall (Daar doen ze heroïne in de ganj, voornamelijk in de voorgedraaiden)
moest lachen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:26 schreef Klojo120 het volgende:
Zo'n goeie pc hebben dat je screen tearing hebt op far cry 3
V-sync expres uitlaten omdat je het cool vind
Lijkt mij een broodje aap verhaal...quote:Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als het ongeluk zich ooit naar jouw kant toe neigt, en je je in Ehv bevind, ga dan naar de New Wave of de Highlander, of desnoods de Pink of de Bakkerij. Maar nooit MeetPoint of zeker niet The Wall (Daar doen ze heroïne in de ganj, voornamelijk in de voorgedraaiden)
Hossel hem dan nu het nog kanquote:Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
Zo'n knappe jongen van m'n opleiding gaat switchen
Ah, mooi dat mijn dreigmail effect had. Nu die andere gast nog.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
Vervelend.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
FL is altijd beschikbaar voor je.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
thriedobbel eks oo eks ooquote:Op woensdag 25 september 2013 19:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
xox
????????????????????????????????????????????????
Klinkt als een zak appels van duitse makelij.quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 25 september 2013 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, mooi dat mijn dreigmail effect had. Nu die andere gast nog.
Plsquote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef Beach het volgende:
[..]
FL is altijd beschikbaar voor je.
Niet huillachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet huillachen.![]()
![]()
Ik bewaar je voor wanneer je 17 bent.
En danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mag je af en toe in de buitenbak waar we gaan longeren. Dan maak ik de hulpteugel wat lager vast, ongeveer net onder je elleboog. Even kijken wat de goede stelling is en ik denk dat de bijzets aan de binnenkant wat strakker moet dan aan de buitenkant, ongeveer 3 á 4 gaatjes, gok ik zo. Als ik ze goed laag vast maak dan wordt je vanuit de schoft sterker. Ik zal je goed voorwaarts houden en veel schakelen in de draf, dat doet je denk ik wel goed!quote:
Ama jarig? Missed that.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ama jarig? Missed that.
Gratz nog.
nietquote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef Beach het volgende:
[..]
FL is altijd beschikbaar voor je.
Ja, niet normaal meerquote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Amarantha het volgende:
Half 8 en het is alweer bijna donker. What..
Wanneer ik met dr klaar ben ken je haar niet meer terug.quote:
ieuwquote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wanneer ik met dr klaar ben ken je haar niet meer terug.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wanneer ik met dr klaar ben ken je haar niet meer terug.
Enjoyquote:Op woensdag 25 september 2013 20:15 schreef OllieWilliams het volgende:
even uit die bong roken je weet
Hoezo raar?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:33 schreef Typisch het volgende:
ik heb gister een jointje gerookt met wiet uit amsterdam![]()
rare stad
True to that, ja dan is het een rare stadquote:Op woensdag 25 september 2013 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee, popie jopie volk allemaal en van het accent gaan mijn nekharen overeind staan
Ja want alle amsterdammers zijn zoquote:Op woensdag 25 september 2013 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee, popie jopie volk allemaal en van het accent gaan mijn nekharen overeind staan
ik deel slechts wat ik gezien hebquote:Op woensdag 25 september 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja want alle amsterdammers zijn zo.
Geen idee, ik heb het niet aan iedereen gevraagd.quote:
Had ik wel verwacht van je, ik ben lichtelijk teleurgesteld.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het niet aan iedereen gevraagd.
Zo ben ik, een teleurstelling voor iedereen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht van je, ik ben lichtelijk teleurgesteld.
bedankt voor je objectieve beoordelingquote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik deel slechts wat ik gezien heb
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja want alle amsterdammers zijn zo.
Zelfreflectie is soms een bitchquote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ben ik, een teleurstelling voor iedereen.
graag gedaanquote:Op woensdag 25 september 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
bedankt voor je objectieve beoordeling
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Qftquote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo ben ik, een teleurstelling voor iedereen.
nee die enorme google zoekbalk als je een nieuw tabblad opentquote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die applicatie knop? Die kun je zo uitzetten.
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ama jarig? Missed that.
Gratz nog.
quote:
Mwa echt boeiend is dat toch niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee die enorme google zoekbalk als je een nieuw tabblad opent
Dit is klb niet, ophoepelequote:Op woensdag 25 september 2013 22:21 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Aaaaargh... me Bubblegum is op!![]()
klacht: helemaal naar de stad moeten voor goeie Bubble
Dus ik moet eerst heu-le-maal naar de stad gaan, weer terug fietsen en op me balkonnetje roken smoken, voordat ik kan reageren?quote:
Ja dieiquote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Dus ik moet eerst heu-le-maal naar de stad gaan, weer terug fietsen en op me balkonnetje roken smoken, voordat ik kan reageren?
Jaquote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Dus ik moet eerst heu-le-maal naar de stad gaan, weer terug fietsen en op me balkonnetje roken smoken, voordat ik kan reageren?
Ik dacht eerst van zo bijzonder ziet hij er niet uit... Tot ik las dat je fucking veel pollen erin had gestopt en nog eens goed keekquote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Verjaardagsjoint:
[ afbeelding ]
Alleen thc poeder - wiet erbij - joint
Pollen, hoe je het wilt noemen. Blijf het gewoon thc (poeder) noemenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van zo bijzonder ziet hij er niet uit... Tot ik las dat je fucking veel pollen erin had gestopt en nog eens goed keek
jawel want nu zijn mijn meest bezochte websites super kleinquote:Op woensdag 25 september 2013 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mwa echt boeiend is dat toch niet?
Oh haha dat gebruik ik nooit. Ik gebruik gewoon linkjes in mapjes in die balkquote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jawel want nu zijn mijn meest bezochte websites super klein
Poe heej...quote:
klopt, en bovendien als je een nieuw tabblad opent kan je niet meer kiezen voor 'onlangs gesloten tabbladen' wat kut is als google crasht of als je perongeluk je browser sluitquote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jawel want nu zijn mijn meest bezochte websites super klein
dat ookquote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
klopt, en bovendien als je een nieuw tabblad opent kan je niet meer kiezen voor 'onlangs gesloten tabbladen' wat kut is als google crasht of als je perongeluk je browser sluit
Smoke zequote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Verjaardagsjoint:
[ afbeelding ]
Alleen thc poeder - wiet erbij - joint
Nee dat willen we nietquote:Op woensdag 25 september 2013 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Laatste keer had ik er amper wiet bij inStraks ga ik dood haha
I know the feelingquote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben verslaafd aan mn pokemon spelletje. Fack!
Jaquote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen last van. Kan uren spelen zonder dat er gekke dingen gebeuren.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Hoor dus net dat het normaal is dat mn pokemon spel op de DS vastloopt of zwart scherm geeft na een tijdje omdat Nintendo dat heeft gedaan als beveiliging tegen R4 kaartjes. FackEn raad eens waar ik mee game.. Inderdaad zo'n kaartje
Het is verwerkt in de startpagina, onder de zoekbalkquote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
klopt, en bovendien als je een nieuw tabblad opent kan je niet meer kiezen voor 'onlangs gesloten tabbladen' wat kut is als google crasht of als je perongeluk je browser sluit
Hmm iemand anders die nu SoulSilver speelt (ik speel HeartGold) heeft zelfde probleem en ook bij White. Had er zelf bij Black geen last van volgens mijquote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Viro het volgende:
Ik heb daar helemaal geen last van. Kan uren spelen zonder dat er gekke dingen gebeuren.
Ik heb pearl, diamond, platinum, soulsilver,white, spyro - dawn of legends, the legend of zelda phantom hourglass erop staan. Bij allen geen probleem van de beveiliging oid.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm iemand anders die nu SoulSilver speelt (ik speel HeartGold) heeft zelfde probleem en ook bij White. Had er zelf bij Black geen last van volgens mij
Op mijn r4i kaartje doet alles het goedquote:Op woensdag 25 september 2013 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm iemand anders die nu SoulSilver speelt (ik speel HeartGold) heeft zelfde probleem en ook bij White. Had er zelf bij Black geen last van volgens mij
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die spelletjes kopen voor de DS
Ik heb bij spellen buiten Pokemon om daar ook nooit last van gehad. Alleen nu bij deze versie. Wat is trouwens de leukste versie voor de DS van pokemon? (volgens jou)quote:Op woensdag 25 september 2013 23:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb pearl, diamond, platinum, soulsilver,white, spyro - dawn of legends, the legend of zelda phantom hourglass erop staan. Bij allen geen probleem van de beveiliging oid.
Heb een 2e hand ds gehaald met een r4 kaartje voor 40 euro, beste 40 euro die ik heb uitgegevenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die spelletjes kopen voor de DS
Dit dusquote:
Ik ben er 1 die begonnen is met red en blue, ik vind yellow het beste want pikachu als starter pokemon en daarna krijg je bulbasaur, turtle en charmanderquote:Op woensdag 25 september 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb bij spellen buiten Pokemon om daar ook nooit last van gehad. Alleen nu bij deze versie. Wat is trouwens de leukste versie voor de DS van pokemon? (volgens jou)
Wow vet cheap! Ik heb vorig jaar een nieuwe DSi gekregen voor mn verjaardag (heb een hele lieve moeder) en zelf kaartje en alles gekocht. Moet zeggen dat de kostten voor dat kaartje ook één van de beste uitgaves was in mijn leven haha..quote:Op woensdag 25 september 2013 23:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb een 2e hand ds gehaald met een r4 kaartje voor 40 euro, beste 40 euro die ik heb uitgegeven![]()
Het sarcastische poppetje en in combinatie met de duim. Oh en combinatie brute joint die het denken echt vertraagdquote:
uh, okquote:Op woensdag 25 september 2013 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het sarcastische poppetje en in combinatie met de duim. Oh en combinatie brute joint die het denken echt vertraagd
Ja via marktplaats, was een kerel 2 straten verderop die hem kwijt wou. Zie hem af en toe bij de tramhalte. Komt ie vragen of ik nog steeds plezier heb met de DSquote:Op woensdag 25 september 2013 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow vet cheap! Ik heb vorig jaar een nieuwe DSi gekregen voor mn verjaardag (heb een hele lieve moeder) en zelf kaartje en alles gekocht. Moet zeggen dat de kostten voor dat kaartje ook één van de beste uitgaves was in mijn leven haha..
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja via marktplaats, was een kerel 2 straten verderop die hem kwijt wou. Zie hem af en toe bij de tramhalte. Komt ie vragen of ik nog steeds plezier heb met de DS
Ik ook op mijn smartphone. Een gehackte versie, dus extra moeilijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:31 schreef Viro het volgende:
Ik heb zelfs pokemon op de PSP gespeeld, helaas is die stukWil Daxter nog een keer uitspelen, wat was dat een bazenspel
Terechte klacht. Daarom Safari.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:10 schreef Typisch het volgende:
google chrome
de browser van de nsa
Ik ken geen Daxterquote:Op woensdag 25 september 2013 23:31 schreef Viro het volgende:
Ik heb zelfs pokemon op de PSP gespeeld, helaas is die stukWil Daxter nog een keer uitspelen, wat was dat een bazenspel
Ditquote:
quote:
Chill, ik heb de spellen die ik wil spelen al erop staanquote:Op woensdag 25 september 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:
En ik heb een huisgenoot die voor mij alle Nintendo DS games heeft gedownload op zijn pc, ik liever dan gewoon een lijstje in met mijn DS en krijg dan de DS terug met nieuwe spelletjes erop. Chill chill
Hoe dan? Ik ben nog een goed werkend psp emu voor smartphone tegen gekomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook op mijn smartphone. Een gehackte versie, dus extra moeilijk.
Maar Safari is wel beter.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die doen het ook las ik laatst. Daarom Firefox.
Doe maar.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:35 schreef Viro het volgende:
![]()
Eigenlijk zou ik jouw post moeten reporten
Geen idee, firefox werkt prima voor mij.quote:
Ik had het over pokémonquote:Op woensdag 25 september 2013 23:35 schreef Viro het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou ik jouw post moeten reporten
[..]
Chill, ik heb de spellen die ik wil spelen al erop staan
[..]
Hoe dan? Ik ben nog een goed werkend psp emu voor smartphone tegen gekomen.
en een beetje voor mij ook he?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende:
Liefde voor Pokemon en de Nintendo DS
Een héél klein beetje danquote:Op woensdag 25 september 2013 23:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en een beetje voor mij ook he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |