Corona es una cerveza.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel eens zien.
Wat loop je constant te haten op Twentequote:Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en ze hebben al zoveel met imagoVitesse 2.
Lekker de wijken inquote:Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja en ze hebben al zoveel met imagoVitesse 2.
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat loop je constant te haten op Twente
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Corona es una cerveza.
GGMM snapt dit.
Schalleke sluist stiekem geld doorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zonder hulp van de gemeente, dat dan weer wel.
Hasta la vista, baby.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Knap, je hebt in een zinnetje mijn halve Spaanse woordenschat gebruikt.
Die gekke Almeloërs hebben nou eenmaal een hekel aan de succesvolle(re) streekgenoot.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat heb je als Heraclessupporter niet nodig toch?
No problemo.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hasta la vista, baby.
De Spaanse woordenschat van Arnold.
Kan Ajax hem weer terug halen na 5 jaar voor de hoofdprijsquote:Op donderdag 26 september 2013 20:12 schreef Morendo het volgende:
De Kamps, laat eens zien dat je uit de Ajax-school komt.
Beetje meer vriendelijkheid tussen beide clubs zou wel mogenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die gekke Almeloërs hebben nou eenmaal een hekel aan de succesvolle(re) streekgenoot.
Of wanneer de huurperiode is afgelopen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Kan Ajax hem weer terug halen na 5 jaar voor de hoofdprijs
Oh shitquote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of wanneer de huurperiode is afgelopen.
Ik heb gewoon een hekel aan die nep fans en ik kan je vertellen dat zijn er hier in de buurt nogal wat. Voor de echte fans heb ik wel respect.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat heb je als Heraclessupporter niet nodig toch?
Ik heb ook geen hekel aan die club hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje meer vriendelijkheid tussen beide clubs zou wel mogenIk mag ze allebei wel
Jij bevestigd mijn beeld weer.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die gekke Almeloërs hebben nou eenmaal een hekel aan de succesvolle(re) streekgenoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |