abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:38:02 #51
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_131797903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Finally :o Wat had je in gedachten?
Geen idee nog, ik wandel binnen bij TdN en laat me verrassen qua denim en fit denk ik binnen een bepaald budget. Net zoals ik met m'n IF gedaan heb. :)
pi_131812366
Ik begin me langzamerhand beetje te irriteren aan die carrot fit van mn ALD princeton. Er zit nog genoeg leven in, maar zo rond jan - feb ga ik denk ik ook maar kijken naar een nieuw paar. Als die ebay webshop die ik eerst postte nog RRL verkoopt denk ik dat ik die een op de kop ga tikken.

[EDIT] Crotchrip up in this b. Ik vat het op als een teken.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:26:11 #53
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_131812793
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:10 schreef kaaspeer het volgende:
Ik begin me langzamerhand beetje te irriteren aan die carrot fit van mn ALD princeton. Er zit nog genoeg leven in, maar zo rond jan - feb ga ik denk ik ook maar kijken naar een nieuw paar. Als die ebay webshop die ik eerst postte nog RRL verkoopt denk ik dat ik die een op de kop ga tikken.

[EDIT] Crotchrip up in this b. Ik vat het op als een teken.
Mijn apc gaat rond het kruis ook erg hard. Moet het binnen afzienbare tijd laten maken. De rip zal er met een maand a 2 wel inzitten. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_131827096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 23:38 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Geen idee nog, ik wandel binnen bij TdN en laat me verrassen qua denim en fit denk ik binnen een bepaald budget. Net zoals ik met m'n IF gedaan heb. :)
Dan zijn wij ook benieuwd idd wat jij gaat halen :D

quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Jij bent sowieso meer vsn de straight fits. Ik de juiste tijd weer steeds van de smallere. :P

Ja alhoewel ik mijn redcloud r400 qua fit echt chill vind en dat is een meer slimmer fit en mijn oldblue zit tussen die en mijn sage :)
We fear that which we cannot see
pi_131831517
Kwam dit tegen:
http://luxire.com/collect(...)elvedge-custom-jeans

Je kan hier alle maten opgeven en zij sleutelen een broek voor je in elkaar. Tof als je een gave fit hebt, maar niet nog een x 250 euri wil neerleggen, of dat je zou willen dat de waist toch een inch kleiner was. Ik ben verder nog niets tegen gekomen over mensen die de denim gekocht hebben, maar de shirts die ze maken schijnen heel goed te zijn, als dat enige indicatie is.
pi_131834193
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:25 schreef kaaspeer het volgende:
Kwam dit tegen:
http://luxire.com/collect(...)elvedge-custom-jeans

Je kan hier alle maten opgeven en zij sleutelen een broek voor je in elkaar. Tof als je een gave fit hebt, maar niet nog een x 250 euri wil neerleggen, of dat je zou willen dat de waist toch een inch kleiner was. Ik ben verder nog niets tegen gekomen over mensen die de denim gekocht hebben, maar de shirts die ze maken schijnen heel goed te zijn, als dat enige indicatie is.
Best wel nice voor de prijs :o
pi_131842972
Moet ook maar eens langs TdN. Heb toch geen trek om te bestellen via rakuten.
Daarnaast wil ik nog 2 broeken laten taperen en dan heb ik liever dat ze dat bij TdN doen.

Alleen heb ik nooit tijd om langs te gaan ffs.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131843232
Met de yen is het nog lekker en volgend jaar april ofzo gaat de belasting daar omhoog ;) Dus sla nog je slag op rakuten :P
Taperen kan je altijd nog later doen of nu :D
We fear that which we cannot see
pi_131843344
Maar ik hoorde laatst verhaaltjes over importbelasting etc etc
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131843473
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar ik hoorde laatst verhaaltjes over importbelasting etc etc
oh ja dat kan idd, maar je kan de shop mailen zodat ze gift op je pakje schrijven en een lage waarde geven ;)
We fear that which we cannot see
pi_131843779
Waarom staat er eigenlijk momotaro op japan blue broeken? Weet dat ze onder dezelfde company zitten maar dan is het alsnog logischer de brand en company naam op het product te zetten ipv een ander merk dat onder je company valt.
Ik zit in een japan blue is geen momotaro discussie op hypebeast :+ m1stral kom er maar in

Zelfs met importbelasting is importeren goedkoper, en je hebt meer keus.
Faka G
pi_131843938
Pff twijfel twijfel.
Ik ben ook altijd bang met sizing, ik ben een nitzwit daarin.
Bv. Momotaro, loopt dat nog veel uit enzo?
Met Edwin en eigenlijk alle broeken (dus ook washed gewoon) heb ik gewoon 32w.

Ik word alleen zo moe van de fit van beide Edwins, ik hoef ze niet meer :+
Ook qua faden niet opperbest allemaal.

[ Bericht 33% gewijzigd door ThePlaneteer op 04-10-2013 14:48:27 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131844318
Volgens mij stretched momotaro maar erg weinig door de tight weave oid
Waar je wel rekening mee moet houden is of de measurements pre of postsoak zijn bij unsanforized denim.
Faka G
pi_131844445
http://global.rakuten.com/en/store/very/item/momo-0201/

Zit dus voor deze te kijken.
Wat bedoelen ze met inseam revision? Inkorten?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131844474
Edwin is ook vanity sized, een 31 is daar meestal een 32

Zet je maten volgens BIG measurements hier neer en welke broeken je op het oog hebt ;) Dan kunnen we er allemaal naar kijken en helpen ;)
We fear that which we cannot see
pi_131844562
Ik ga vanavond wel ff m'n drywashed broekje die perfect zit even opmeten, merci.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_131847675
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:35 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom staat er eigenlijk momotaro op japan blue broeken? Weet dat ze onder dezelfde company zitten maar dan is het alsnog logischer de brand en company naam op het product te zetten ipv een ander merk dat onder je company valt.
Ik zit in een japan blue is geen momotaro discussie op hypebeast :+ m1stral kom er maar in

Zelfs met importbelasting is importeren goedkoper, en je hebt meer keus.
Zoek en gij zult vinden!

quote:
Het enige geleende aan de Japan Blue lijn zijn (en dan willekeurig per model), de patch, de pink inseam en de battle stripes. Daar houd het gewoon op. Verder is Japan Blue totaal niet de vergelijken met Momotaro en is het gericht op een heel andere doelgroep. Vandaar dat ik me niet kan vinden in het commentaar van Jay, dat JB makkelijk zou kunnen retailen in de range van 235 - 245 USD.

Japan Blue is in het leven geroepen door Collect (eigenaar Momotaro, Japan Blue, en de Rampuya mill) om te kunnen concureren met andere mid-to-high-tier denim fabrikanten, om zo een betaalbaar en aantrekkelijk product op de markt te brengen.

Momotaro daarintegen is niet voor de doorsnee jeans drager, dit is gewoon wat denim betreft het neusje van de zalm (Rampuya maakt zelf hun eigen fabrics, welke alleen door Momotaro gebruikt worden en dus uniek zijn). Daarnaast is het hele proces om een Momotaro te maken, allemaal handwerk. Van het plukken van de katoen, tot het verven, weven en naaien. Japan Blue is allemaal fabriekswerk.

Alleen om deze redenen (het handwerk en dergelijke) verklaard al het prijsverschil, laatst staan de kleine details die Momotaro herbergt tegenover Japan Blue (denk aan buttons, rivets, patches (check bijvoorbeeld Copper Label), selvage, raised belt loops en pocketedges).

Momotaro heeft zelfs een lijn (zogenaamde Gold Label), waarbij alles met de hand gedaan word, zelfs het maken van de indigo op natuurlijke basis. Denim in deze lijn word geweven op een loom waarvan er maar twee in de wereld zijn. Proces van order tot levering neemt meer dan een jaar in beslag. Retailvalue: 2000 USD.

/end Momotaro rant.
Quote van M1stral van duizend topics terug
pi_131849379
Maar dat verklaard toch nog steeds niet waarom er op een japan blue (niet eens een momo collab) momotaro op de tag staat?
Faka G
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 19:16:31 #69
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_131851356
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:47 schreef Atta-boy het volgende:
Maar dat verklaard toch nog steeds niet waarom er op een japan blue (niet eens een momo collab) momotaro op de tag staat?
Welk model?

Edit: waarschijnlijk omdat zowel company als brandname.

Edit 2: De JB0101 is discontinued, opvolger is de JB0201, m.a.w. gewoon JB X Momo collab.

[ Bericht 4% gewijzigd door M1stral op 04-10-2013 21:19:09 ]
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_131863586
Maar de company en brandname is toch japan blue?
Snap de momo collab er niet van, die 0101 heeft niet eens roze inseam of battle stripes wat de rest van die japan blue x momo nog een beetje momo maakte.
Faka G
pi_131863786
Wie weet een site waar je goedkoop PME en G-Star kan bestellen?
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:19:26 #72
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_131863858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:17 schreef Trebo het volgende:
Wie weet een site waar je goedkoop PME en G-Star kan bestellen?
Auw, vloeken in de kerk dit. ;(
pi_131863889
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:19 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Auw, vloeken in de kerk dit. ;(
Leg uit, eerste keer in dit topic voor mij.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 00:24:50 #74
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_131864041
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:20 schreef Trebo het volgende:

[..]

Leg uit, eerste keer in dit topic voor mij.
Zie OP. :)
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 08:14:26 #75
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_131867181
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:17 schreef Trebo het volgende:
Wie weet een site waar je goedkoop PME en G-Star kan bestellen?
Wel PME selvage he! Voor de eckte swaggerbois

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FREEBAJSKORV
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')