SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Lt.Surge op 23-10-2013 20:23:41 ]Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Apart houden gaat mij wat ver voor een onzekere deal, want als iemand anders meteen besluit doe ik hem liever ook meteen weg. Maar als het geen storm loopt dan ligt ie er nog zeker.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:40 schreef Nestalgie het volgende:
Wil je la noire tot volgende week woensdag voor me apart houden. Ik laat je dan weten of.ik hem wil
Het zit in het verhaal gebakken en staat verspreid over de vier discs, geen codes. Maak er inclusief van en we hebben een deal.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:22 schreef vlutje het volgende:
Staat de DLC voor L.A. Noire op de dvd, of gaat dit via codes? Als er geen codes nodig zijn bied ik 15 exclusief voor L.A. Noire en New Vegas
Ey flikker ik was eerst.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:22 schreef vlutje het volgende:
Staat de DLC voor L.A. Noire op de dvd, of gaat dit via codes? Als er geen codes nodig zijn bied ik 15 exclusief voor L.A. Noire en New Vegas
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:12 schreef Benelli het volgende:
Huh? Hij biedt 15 ex en jij wil het verlagen naar 15 incl?
nee jij mocht nv en ik wou la noirequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:47 schreef vlutje het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar beide, maar als NV hem perse wil, is hij voor hem. Mn aanbod voor 15 excl. blijft gewoon staan. Ik hoor wel wat het wordt
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:35 schreef vlutje het volgende:
L.A. Noire en New Vegas ontvangen, werken allebei prima en waren goed verpaktVeel succes met de rest van de verkoop
Maar ik heb hem ook gekochtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:37 schreef RipMcPants het volgende:
Op RDR staat heel groot 'Not for resale', jij boef!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |