SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljante films deel 1 en 2. Ook al die kleine stukjes op internetquote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb deel 1 laatst weer zitten kijken
Wat is er met toefjes?quote:
Post al een tijdje niet meer. Zit vuistdiep in pussy momenteel.quote:
Die heb ik trouwens (zeer matig) geshopt, mocht dat nog niemand zijn opgevallen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
In het volgende topic mogen wel weer andere OP chicks en die SMLENO-foto mag ook wel weg. gr gr
Komt al een update hequote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef Maoist het volgende:
EA heeft echt het luiste development team ooit. In de demo klaagde iedereen al over finesse shots en kopballen en pas nu kondigen ze aan dat ze de feedback hebben ontvangen en er aan gaan werken![]()
Alles lager dan divisie 8 bestaat uit finesse shots abusen. Al zit er geen kracht achter het schot, als het een finesse shot is duikt de keeper er finaal naast.
Ik vind dit zo amateuristisch als je ziet hoeveel geld ze binnen harken met Fifa
Ja, dat weet ik. Ik ben nog niet zo bekendquote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens (zeer matig) geshopt, mocht dat nog niemand zijn opgevallen.
Vooral ook hoe dit überhaupt door de test-fase is gekomen. Je ziet toch duidelijk dat sommige dingen te overpowered zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef Maoist het volgende:
EA heeft echt het luiste development team ooit. In de demo klaagde iedereen al over finesse shots en kopballen en pas nu kondigen ze aan dat ze de feedback hebben ontvangen en er aan gaan werken![]()
Alles lager dan divisie 8 bestaat uit finesse shots abusen. Al zit er geen kracht achter het schot, als het een finesse shot is duikt de keeper er finaal naast.
Ik vind dit zo amateuristisch als je ziet hoeveel geld ze binnen harken met Fifa
15 dagenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ja maar EA kennende gaat daar een maand overheen
Doen joh, die van vorig jaar was mij echt heel goed bevallen. Had SIF Mertens en Palacio naast zich. Liepen alle drie 1 op 1quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Twijfel of ik IF Milito ga halen...
Bij EA werken ook de grootste idioten. Je hebt zo'n "aanbieding" dat je 80 euro aan FUT points kan kopen maar dat is duurder als je hetzelfde aantal per 100 kooptquote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Hebben mensen elkaar al coin boosts cadeau gedaan hier om die shit te testen (nav dat filmpje van vanmiddag)? Als je elkaar eindeloos die dingen kan geven dan kan je wel even flink wat boosts binnenharken.
Slim dan toch juistquote:Op woensdag 25 september 2013 21:08 schreef Maoist het volgende:
[..]
Bij EA werken ook de grootste idioten. Je hebt zo'n "aanbieding" dat je 80 euro aan FUT points kan kopen maar dat is duurder als je hetzelfde aantal per 100 koopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-2tje binnen de zestien met Hoesen (quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan het niet zien.Mooie goal?
omhaal vanaf eigen helftquote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan het niet zien.Mooie goal?
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]Dat had ik toen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Jij zou toch ook naar Feyenoord kijken als ze nu zouden spelen of niet dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef Fuszy het volgende:
o ja Ajax moet voetballen.
Is Man Utd - Liverpool erop en dan ga je Ajax volendam kijken![]()
Echt vreemd dat Ajacieden naar Ajax kijken ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef Fuszy het volgende:
o ja Ajax moet voetballen.
Is Man Utd - Liverpool erop en dan ga je Ajax volendam kijken![]()
Feyenoord natuurlijk wel. Ajax is gewoon poep. Snap niet dat iemand daar naar wil kijkenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij zou toch ook naar Feyenoord kijken als ze nu zouden spelen of niet dan?
Koning.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
1-2tje binnen de zestien met Hoesen (), ik maak zo wel een gifje
Wanneer ga je weer een keer posten met je vandermar account?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord natuurlijk wel. Ajax is gewoon poep. Snap niet dat iemand daar naar wil kijken
Als ik lange ballen wil zien ga ik niet naar Feyenoord kijken maar naar de League 2.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord natuurlijk wel. Ajax is gewoon poep. Snap niet dat iemand daar naar wil kijken
Ik ben het wachtwoord van dat account kwijt.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer een keer posten met je vandermar account?
Oh no, you didn't!quote:Op woensdag 25 september 2013 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik lange ballen wil zien ga ik niet naar Feyenoord kijken maar naar de League 2.
IlFenemeno03quote:Op woensdag 25 september 2013 21:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben het wachtwoord van dat account kwijt.
Doen artiesten voor de uitzending altijd jaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:17 schreef Fuszy het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/300716
Editors had blijkbaar toch een heel nummer gedaan. Weet niet of dat ook op tv was
Broodjehamburger96quote:Op woensdag 25 september 2013 21:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben het wachtwoord van dat account kwijt.
hoeveel?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice. Thanks ook.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
En Duarte ook nog.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind het altijd maar verwarrend als Serero en Ligeon tegelijk spelen.
Zwakke botten hè. Van de melk van die magere Afrikaanse geiten worden je botten nooit zo sterk als van onze Westerse koeienmelk.quote:
Duarte ziet er niet uit als een hongerneger. Duaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En Duarte ook nog.
Hopelijk is Serero niet weer maanden uitgeschakeld
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zwakke botten hè. Van de melk van die magere Afrikaanse geiten worden je botten nooit zo sterk als van onze Westerse koeienmelk.
Maar hij is wel bijna net zo klein.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duarte ziet er niet uit als een hongerneger. Dua![]()
![]()
Quintero.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:28 schreef Grandesco het volgende:
Weet iemand een degelijke CAM achter Martinez buiten Labyad?
Spitsen niet omdraaien nu die curve shots zo OP zijn? Modric CDM is wel zonde in dit team eigenlijkquote:
Wat is dat toch met Ajax RB'squote:
Ik vond het wel grappig toen hij die IF kreeg.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb het zitten kijken, weer genoeg KSI voor dit jaar.
Jah maar hij is wel een baas verdedigendquote:Op woensdag 25 september 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spitsen niet omdraaien nu die curve shots zo OP zijn? Modric CDM is wel zonde in dit team eigenlijk
Zo lijkt het telkens te gaan jaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Ajax RB's![]()
Van Rhijn was ook beter dan VDW na een tijdje.. maar meer omdat de oorspronkelijke RB een dip had of zijn 'flair' verloren was..
RB's bij Ajax zijn altijd supergoed als ze net doorbreken en na een tijdje komt er een dip en spelen ze ineens op de automatische piloot. Toen Greg net doorbrak was het echt een hele leuke en aanvallende back..toen kwam die dip na het WK en brak idd Van Rhijn door. Niet alleen omdat Greg matig was, maar ook omdat hij zelf echt indruk maakte. Op het moment dat Vd Wiel vertrok had Van Rhijn geen concurrent meer en gebeurde er bij hem eigenlijk hetzelfde...quote:Op woensdag 25 september 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Ajax RB's![]()
Van Rhijn was ook beter dan VDW na een tijdje.. maar meer omdat de oorspronkelijke RB een dip had of zijn 'flair' verloren was..
GTA?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:35 schreef poker4lifee het volgende:
nu pas door dat dat co-op niet dezelfde console betekentwauw retarded much
vet
Zij kunnen niet raden dat jij het spel voor een andere console hebt gekocht. Je kan straks pas op de webapp als je op de Xbox je EA account hebt geregistreerd.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:37 schreef Elan het volgende:
Vraagje over de webapp. Morgen krijg ik Fifa 14 binnen voor de PS3, maar ik had een account op de Xbox welke met dezelfde mail geregistreerd stond in Fifa 13.
Kun je in de webapp je club selecteren of hoe werkt dat?
Als ik nu inlog kom ik steeds op mijn oude Xbox club.
quote:
Wel jammer ditquote:Op woensdag 25 september 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RB's bij Ajax zijn altijd supergoed als ze net doorbreken en na een tijdje komt er een dip en spelen ze ineens op de automatische piloot. Toen Greg net doorbrak was het echt een hele leuke en aanvallende back..toen kwam die dip na het WK en brak idd Van Rhijn door. Niet alleen omdat Greg matig was, maar ook omdat hij zelf echt indruk maakte. Op het moment dat Vd Wiel vertrok had Van Rhijn geen concurrent meer en gebeurde er bij hem eigenlijk hetzelfde...
nee met die 2 vs 2 seasons in fifaquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee met die 2 vs 2 seasons in fifaweet normaal wel wat het is maar dacht dat ze met fifa vanaf zelfde console bedoelden ermee
Oh ik dacht dat misschien GTA Online al uit was.quote:
PS3 account bedoel je?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zij kunnen niet raden dat jij het spel voor een andere console hebt gekocht. Je kan straks pas op de webapp als je op de Xbox je EA account hebt geregistreerd.
ehm ja andersom, sorryquote:Op woensdag 25 september 2013 21:39 schreef Elan het volgende:
[..]
PS3 account bedoel je?
Maar ik begrijp je punt, thanks.
Ik zal hem eind van de dag even updaten.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal hem eind van de dag even updaten.
?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:43 schreef Revontulet het volgende:
what the fuck, catchy nummer. was volop aan het mee fluiten voordat ik naar de tekst ging luisteren
quote:
Vrolijke lyrics maar de rest vind ik maar een beetje down..quote:
Hernandez > Welbeck dus gewoon.quote:
Dit is echt aids voor mijn orenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:43 schreef Revontulet het volgende:
what the fuck, catchy nummer. was volop aan het mee fluiten voordat ik naar de tekst ging luisteren
rond 2-3 uur denk ikquote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef Nickskuh het volgende:
Hoop dat er morgenochtend bij Bol.com staat dat FIFA verstuurd is
Guarinquote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Maoist het volgende:
Ben bezig met een 3-5-2 serie a team.
Wie kan ik het beste als CDMs nemen? Vidal en ?
Heb je de mail gezien? Was wel netjes van ze. Voorkomt ook veel vragenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:53 schreef Nickskuh het volgende:
Hoop dat er morgenochtend bij Bol.com staat dat FIFA verstuurd is
De rossiquote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Maoist het volgende:
Ben bezig met een 3-5-2 serie a team.
Wie kan ik het beste als CDMs nemen? Vidal en ?
lood om oud ijzerquote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hernandez > Welbeck dus gewoon.
Die statsquote:
jupquote:Op woensdag 25 september 2013 22:02 schreef RubenSosa het volgende:
Dat FUT Legends, is dat alleen voor xbox??
Speciale reden?quote:
Xbox/Microsoft heeft een of andere deal gemaakt met EA.quote:
Oke jammerquote:Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Xbox/Microsoft heeft een of andere deal gemaakt met EA.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:07 schreef ThadCastle het volgende:
Vorig jaar had ik hem voor 700c
dit jaar:Inflatie slaat toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Koopkracht daalt. We gaan allemaal kapot...quote:
quote:
Thuram is een aanrader als silver GK in ieder geval. Vercoutre was vorig jaar zo absurd slecht...kan er echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef TheFastOne het volgende:
Had al een volledig Frans bronzeteam.
[ afbeelding ]
Nu maar verder met een silverteam. En daarna misschien nog een Frans gold team.
Penneteau was vorig jaar goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thuram is een aanrader als silver GK in ieder geval. Vercoutre was vorig jaar zo absurd slecht...kan er echt helemaal niks van.
Die was zo mogelijk nog slechter joh..Penneteau was van alle silver keepers die ik vorig jaar heb gebruikt wel echt de slechtste.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Penneteau was vorig jaar goed.
Bij mij deed hij het heel goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was zo mogelijk nog slechter joh..Penneteau was van alle silver keepers die ik vorig jaar heb gebruikt wel echt de slechtste.
Mooie kopbal ook.quote:
Dan heb jij Sanchez niet gehad.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was zo mogelijk nog slechter joh..Penneteau was van alle silver keepers die ik vorig jaar heb gebruikt wel echt de slechtste.
van het hoge niveau dat ze zonder hem spelen?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan heb jij Sanchez niet gehad.
Ik moet echt huilen als ik Ajax zonder Serero zie spelen
Nog steeds niet aan gewend geraakt?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet echt huilen als ik Ajax zonder Serero zie spelen
Nu is het niveau juist te laag.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
van het hoge niveau dat ze zonder hem spelen?
En dat na al die jaren.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog steeds niet aan gewend geraakt?
Hmm, eens kijken dan. Vercoutre heeft wel mooi gebalanceerde stats zo op het eerste gezicht. Al zijn er veel goede Franse silverkeepers.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thuram is een aanrader als silver GK in ieder geval. Vercoutre was vorig jaar zo absurd slecht...kan er echt helemaal niks van.
De laatste jaren werd hij niet zo gemist omdat Ajax zelf veel beter speelde. Nu spelen ze slecht en Serero doet ook nog eens niet mee.quote:
Januzaj is dan ook gewoon echt goed. Die Lingard ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef ThadCastle het volgende:
Belg komt erin, Tim haalt zijn piemol uit zijn slip
Lingard heb je ooit zien voetballen of je vind hem goed omdat hij per ongeluk 4x scoorde?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Januzaj is dan ook gewoon echt goed. Die Lingard ook.
En dan hebben ze die PSV-Belg ook nog.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Januzaj is dan ook gewoon echt goed. Die Lingard ook.
Heb hem in de voorbereiding gevolgd.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lingard heb je ooit zien voetballen of je vind hem goed omdat hij per ongeluk 4x scoorde?
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weer für elise over de babyfoon..![]()
Tu tu tututu tu tu tutututu tu tu tuuu
Doe gewoon hakken en zagen van Gabber Piet.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ik denk dat ik deze maar in de babyfoon ga inladen.
kut, heb ik 'm te vroeg verkochtquote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
yesyesyes Januzaj erin fapperdefapfap
Je had beter kunnen wachten en hem kunnen verkopen als zijn TOTS in packs zit ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
kut, heb ik 'm te vroeg verkocht
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had beter kunnen wachten en hem kunnen verkopen als zijn TOTS in packs zit ja.
Hahah, ja als hij scoort ga ik huilen, want je weet hoe de community op zo iets reageert..quote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had beter kunnen wachten en hem kunnen verkopen als zijn TOTS in packs zit ja.
quote:
Dan wordt hij meteen de duurste NIF bronze.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahah, ja als hij scoort ga ik huilen, want je weet hoe de community op zo iets reageert..
Deze Quintero lijkt me maar crap eigenlijk..met zijn 2* weak foot en lage peesquote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even aan een gold team begonnen. Dit lijkt me wel leuk
Het is ook Lingard, zonder D.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef Revontulet het volgende:
[ [url=lol]afbeelding[/url] ]
Eerste hit die je krijgt als je Lindgard googelt. Zal vast niet die van Manchester zijn.
tepelquote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste hit die je krijgt als je Lindgard googelt. Zal vast niet die van Manchester zijn.
ban ban banquote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je, mooie taal toch?quote:
Die Scocco heeft zieke statsquote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even aan een gold team begonnen. Dit lijkt me wel leuk
Ja hij lijkt me ook niet geniaal, toch maar ff proberen. Kan er ook nog extra Colombianen in proppenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze Quintero lijkt me maar crap eigenlijk..met zijn 2* weak foot en lage pees
al heeeeeeeeeel langquote:Op woensdag 25 september 2013 22:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zie je, mooie taal toch?
Vorig jaar heette de beker in Italië trouwens de TIM Cup.
Zo erg was die foto niet.. mensen zijn gewoon niks gewend.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Revontulet het volgende:
Nou nou nou, stelletje leden van een foute groepering van ongeveer 75 jaar terug.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo erg was die foto niet.. mensen zijn gewoon niks gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
[..]
Zo erg was die foto niet.. mensen zijn gewoon niks gewend.We zijn niet allemaal zo'n womanizer als jij bent natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Je vergeet de PI(zie die van deze post voor welke ik bedoel).quote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo'n womanizer als jij bent natuurlijk [ afbeelding ]
[..]
Zo erg was die foto niet.. mensen zijn gewoon niks gewend.Zhano werd geband voor minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan in ieder geval wel wat hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo'n womanizer als jij bent natuurlijk [ afbeelding ]
Russische afkomst?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef TBakkert het volgende:
IF Kombarov gekauft.
[ afbeelding ]
Nee, maar ze spelen goed en Rusland.quote:
Moet goed bevallen zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij is een keer aangerand door een Rus
[..]
Zo erg was die foto niet.. mensen zijn gewoon niks gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik ben een jongen. Ik kan niet bevallen. hi ha hoquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/547583/
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
gewillige gingers?
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
gewillige gingers?
Als hij erachter had gezet: "If you know what I mean...", dan had ik het nog kunnen tolereren, maar dit is gewoon een voorbeeld pacehoer.quote:
Dat valt best wel mee, kijk maar naar dit team: http://www.futhead.com/14/squads/420151/quote:Op woensdag 25 september 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als hij erachter had gezet: "If you know what I mean...", dan had ik het nog kunnen tolereren, maar dit is gewoon een voorbeeld pacehoer.![]()
![]()
Milito 98 finishingquote:Op woensdag 25 september 2013 22:43 schreef TBakkert het volgende:
Upgrades van de IF's zijn dit jaar best goed trouwens.
Stuur hem een berichtje: "Hero gr gr x TBakkert from FOK!"quote:
Je futhead reputatie in een paar minuten naar de klote,quote:Op woensdag 25 september 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
Ik vond het eigenlijk best een goed idee..
Moet je die ingame stats van IF Reus eens bekijken.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Het gaat niet zo soepeltjes met Ajax de laatste tijd hè.
En dan Biabiany op RW 3x zoveel pacequote:Op woensdag 25 september 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Stuur hem een berichtje: "Hero gr gr x TBakkert from FOK!"
Is dat familie van Gerrie en Arnold?quote:
Haten op iemand met nog niet eens 74 pace gemiddeld op de flankenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En dan Biabiany op RW 3x zoveel pace
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dat familie van Gerrie en Arnold?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ha ha ik snap hem want het is juist wel een team met veel snelheid ha ha haahaha goede grap ik lig dubelquote:Op woensdag 25 september 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit team valt ook wel mee qua pace: http://www.futhead.com/14/squads/33041/
echt weer een standaard DS2 paceteam hequote:Op woensdag 25 september 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit team valt ook wel mee qua pace: http://www.futhead.com/14/squads/33041/
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dat familie van Gerrie en Arnold?Gerrie was wel echt zijn oom, maar dat is vanavond door Driesen pas 954 keer gezegd geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ja, want dit is ook echt mijn team.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
echt weer een standaard DS2 paceteam he
Over ongeveer een uurtje is de nachtopening bij Saturn en media markt. Morgen in de winkel daar. Verder weet ik het nietquote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom hoor ik iedereen over 'Fifa morgen halen' ? De officiële release is toch vrijdag? Of heb ik iets gemist?
Sommige pre-releases zijn morgen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom hoor ik iedereen over 'Fifa morgen halen' ? De officiële release is toch vrijdag? Of heb ik iets gemist?
Release is gewoon morgen hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
Bazig. Morgenochtend dan maar even halen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over ongeveer een uurtje is de nachtopening bij Saturn en media markt. Morgen in de winkel daar. Verder weet ik het niet
Je hebt iets gemistquote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
Geen bronzes, dus dat zal nietquote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want dit is ook echt mijn team.
Je bedoelt: er zitten golds in dus dat zal wel niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Geen bronzes, dus dat zal niet
Ik kijk niet, maar bedanktquote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gerrie was wel echt zijn oom, maar dat is vanavond door Driesen pas 954 keer gezegd geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |