SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljante films deel 1 en 2. Ook al die kleine stukjes op internetquote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb deel 1 laatst weer zitten kijken
Wat is er met toefjes?quote:
Post al een tijdje niet meer. Zit vuistdiep in pussy momenteel.quote:
Die heb ik trouwens (zeer matig) geshopt, mocht dat nog niemand zijn opgevallen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
In het volgende topic mogen wel weer andere OP chicks en die SMLENO-foto mag ook wel weg. gr gr
Komt al een update hequote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef Maoist het volgende:
EA heeft echt het luiste development team ooit. In de demo klaagde iedereen al over finesse shots en kopballen en pas nu kondigen ze aan dat ze de feedback hebben ontvangen en er aan gaan werken![]()
Alles lager dan divisie 8 bestaat uit finesse shots abusen. Al zit er geen kracht achter het schot, als het een finesse shot is duikt de keeper er finaal naast.
Ik vind dit zo amateuristisch als je ziet hoeveel geld ze binnen harken met Fifa
Ja, dat weet ik. Ik ben nog niet zo bekendquote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens (zeer matig) geshopt, mocht dat nog niemand zijn opgevallen.
Vooral ook hoe dit überhaupt door de test-fase is gekomen. Je ziet toch duidelijk dat sommige dingen te overpowered zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef Maoist het volgende:
EA heeft echt het luiste development team ooit. In de demo klaagde iedereen al over finesse shots en kopballen en pas nu kondigen ze aan dat ze de feedback hebben ontvangen en er aan gaan werken![]()
Alles lager dan divisie 8 bestaat uit finesse shots abusen. Al zit er geen kracht achter het schot, als het een finesse shot is duikt de keeper er finaal naast.
Ik vind dit zo amateuristisch als je ziet hoeveel geld ze binnen harken met Fifa
15 dagenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ja maar EA kennende gaat daar een maand overheen
Doen joh, die van vorig jaar was mij echt heel goed bevallen. Had SIF Mertens en Palacio naast zich. Liepen alle drie 1 op 1quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Twijfel of ik IF Milito ga halen...
Bij EA werken ook de grootste idioten. Je hebt zo'n "aanbieding" dat je 80 euro aan FUT points kan kopen maar dat is duurder als je hetzelfde aantal per 100 kooptquote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
Hebben mensen elkaar al coin boosts cadeau gedaan hier om die shit te testen (nav dat filmpje van vanmiddag)? Als je elkaar eindeloos die dingen kan geven dan kan je wel even flink wat boosts binnenharken.
Slim dan toch juistquote:Op woensdag 25 september 2013 21:08 schreef Maoist het volgende:
[..]
Bij EA werken ook de grootste idioten. Je hebt zo'n "aanbieding" dat je 80 euro aan FUT points kan kopen maar dat is duurder als je hetzelfde aantal per 100 koopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |