We hadden die Van der Hoorn moeten halen, is beter dan Bruma.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En net allemaal in koor PSV uitlachen. Krijgen ze weer de deksel op hun neus.
Allemaal?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn zo weinig doordacht dat je gewoon ter plekke dommer wordt.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwah niet echt, maar de verdediging van Ajax is weer om te huilen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef Grifte het volgende:
wtf 1-1? Ik kijk Man U- Liverpool atm, is het enigzins terecht?
Meer dan.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef Grifte het volgende:
Volledig terecht. Ajax is echt slecht.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef Grifte het volgende:
We 'domineren'. Ja dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef Grifte het volgende:
Je mag mij best quoten en mijn kritiek weerleggen hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is er toch met Littlerabbit de laatste tijd aan de hand? Heb ik hem iets aangedaan?
Verwacht je nou dat Davy inhoudelijk gaat posten?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag mij best quoten en mijn kritiek weerleggen hoor.
Het schijnt dat hij met zijn hoofd in de reet van GGMM zit.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is er toch met Littlerabbit de laatste tijd aan de hand? Heb ik hem iets aangedaan?
Dat mag idd.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mag mij best quoten en mijn kritiek weerleggen hoor.
Ik merk het idd. Neemt zijn trekjes over.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij met zijn hoofd in de reet van GGMM zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |