SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
dan ben je een vrouw, of je drinkt bier en wordt dan een vrouw, want alleen vrouwen hebben zon achterlijke motoriekquote:Op woensdag 25 september 2013 20:03 schreef Roadtrip het volgende:
Weet je hoe praktisch dat is als je dronken bent? Probeer jij maar eens goed te mikken wanneer je bezopen bent, bijvoorbeeld met zo'n vrouwen-kunnen-ook-wildplassen-trechter.
Oh ja, en appen tijdens het pissen...
ze zitten op de straatquote:Op woensdag 25 september 2013 20:06 schreef john-hert het volgende:
Vertel even TS, het is mij onduidelijk wat negers met je klacht te maken hebben.
daarom luiersquote:Op woensdag 25 september 2013 20:03 schreef Roadtrip het volgende:
Weet je hoe praktisch dat is als je dronken bent? Probeer jij maar eens goed te mikken wanneer je bezopen bent, bijvoorbeeld met zo'n vrouwen-kunnen-ook-wildplassen-trechter.
ik heb geen problemen met richten, zelfs niet als ik dronken ben. Een hand tegen de muur voor stabiliteit en gaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:03 schreef Roadtrip het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:06 schreef john-hert het volgende:
Vertel even TS, het is mij onduidelijk wat negers met je klacht te maken hebben.
ja en daarnaa je broek ophijse zonder te vege hehequote:Op woensdag 25 september 2013 20:15 schreef Toradora het volgende:
Misschien moest ie ook poepen. Of doen jullie dat ook staand?
dat zei me vrouw vannacht ookquote:Op woensdag 25 september 2013 20:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
soms moet je wel jongen, pis maar eens nadat je sex hebt gehad, dat spuit alle kanten op.
Dat trouwens ook inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
soms moet je wel jongen, pis maar eens nadat je sex hebt gehad, dat spuit alle kanten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
Hurkend op de bril... als een baasquote:Op woensdag 25 september 2013 20:15 schreef Toradora het volgende:
Misschien moest ie ook poepen. Of doen jullie dat ook staand?
Maak daar eens een paint van, ik krijg het niet gevisualiseerd.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:04 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hurkend op de bril... als een baas
Vlug van google geplukt, op je laptop painten is best kuttig...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maak daar eens een paint van, ik krijg het niet gevisualiseerd.
Zo zit ik ook als ik verstopt zitquote:Op woensdag 25 september 2013 22:11 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Vlug van google geplukt, op je laptop painten is best kuttig...
[ afbeelding ]
Vind je? Er moet toch enigzins contact zijn tussen je aarsch en de viezige bril?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Zo zit ik ook als ik verstopt zit
dus dan is het alsnog zitten
Ik zou het bijzonderder vinden als je het er echt staand in kan slingeren.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Vind je? Er moet toch enigzins contact zijn tussen je aarsch en de viezige bril?
Niet als buiten pis bij iemand anders hoor.....Maar als ik thuis ben vind ik dat eigenlijk fijnerquote:
Auwwww.... me bovenbeenspierenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:17 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik zou het bijzonderder vinden als je het er echt staand in kan slingeren.
De deur open, sigaret in de mond, worstenbroodje opeten en de laptop op schoot naar VI kijken zeker?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:33 schreef Matip het volgende:
Ik ga thuis ook gewoon lekker zitten hoor, op het gemakje.
Komt wel in de buurt ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De deur open, sigaret in de mond, worstenbroodje opeten en de laptop op schoot naar VI kijken zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |