quote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er geldt een @433 verbod in VBL, niet meer doen dus.
Wereldgoal.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt door dat het een pingel was toch?
Heb je later nog wat aan het vak Drama gehad ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:21 schreef roislecxe het volgende:
Als ze mij aan mn arm aanraken maak ik echt niet zulke rare sprongen hoor
Ach, deze was wel terecht.
Maar wat heb ik een hekel aan dat toneelspel he
Zou dat speciaal voor voetballers zijn? Bij andere sporten zie je dat zielige gedoe nooit. Of op de grond gaan zitten wachten tot er iemand met een sponsje komt om je been af te vegen en een kusje erop te geven.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je later nog wat aan het vak Drama gehad ook.
Joost mag het wetenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zou dat speciaal voor voetballers zijn?
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Utrecht staat voor op Den Bosch. Dit komt enkel omdat Den Bosch geen supporters mocht meenemen. Net zoals Ajax bij Psv dus.
Als hij niet zo gek springt krijgt hij geen penalty.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:21 schreef roislecxe het volgende:
Als ze mij aan mn arm aanraken maak ik echt niet zulke rare sprongen hoor
Ach, deze was wel terecht.
Maar wat heb ik een hekel aan dat toneelspel he
Ja anders was het zeer waarschijnlijk 0-4 inmiddels.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Utrecht staat voor op Den Bosch. Dit komt enkel omdat Den Bosch geen supporters mocht meenemen. Net zoals Ajax bij Psv dus.
Sowieso, en anders een keurige 1-4.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja anders was het zeer waarschijnlijk 0-4 inmiddels.
Zeker, dan was het 10-4 geworden ipv 0-4quote:Op woensdag 25 september 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, en anders een keurige 1-4.
Door een gebrek aan mentale steun vanuit het publiek knakte Ajax na de 1-0. Hadden ze dit extra zetje wel gekregen dan had Ajax zijn rug heus wel gerecht en eroverheen geknald.
Ajax speelde uit en net stelde je nog 0-4?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeker, dan was het 10-4 geworden ipv 0-4
hahaquote:Op woensdag 25 september 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, en anders een keurige 1-4.
Door een gebrek aan mentale steun vanuit het publiek knakte Ajax na de 1-0. Hadden ze dit extra zetje wel gekregen dan had Ajax zijn rug heus wel gerecht en eroverheen geknald.
4-10 sorryquote:Op woensdag 25 september 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax speelde uit en net stelde je nog 0-4?
Ik raak ernstig in de war van jouw posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |