quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
moeite, laat maar.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Als je voorbij die lange rij boze echtgenoten kunt komen ben je welkom
Boos zijn op de verkeerdequote:Op woensdag 25 september 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat doen die bij jou in het portiek?
Ui op je pizza is heel normaalquote:
Waar betichten ze je dan van?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Boos zijn op de verkeerde
En ik heb geen portiek, ik heb een voordeur
Ze zouden boos moeten zijn op die wijven idd.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Boos zijn op de verkeerde
En ik heb geen portiek, ik heb een voordeur
Misschien bellen ze wel aan bij de verkeerde deur.quote:
Wat is dat nou weer voor een opmerkingquote:Op woensdag 25 september 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe dan meteen slagroom op je pizza met je pizza.
Ja, dat zal het wel wezen dan.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien bellen ze wel aan bij de verkeerde deur.
Barricaderen en alleen onherkenbaar over straat.quote:
Sorry trolmodusquote:Op woensdag 25 september 2013 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking.
ik klets maar wat maar in het geval dat het zo zou zijn dan is dit wat je zegt wel zo waar natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze zouden boos moeten zijn op die wijven idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
VerdommeGODNONDEJU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo mommaquote:
VerdommewaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 25 september 2013 16:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij, maar aan jou.
VerdommeHet is bewolkt en het lijkt erop dat het gaat regenen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
WAARMEE OMGAAN JONGEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |