quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
moeite, laat maar.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Als je voorbij die lange rij boze echtgenoten kunt komen ben je welkom
Boos zijn op de verkeerdequote:Op woensdag 25 september 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat doen die bij jou in het portiek?
Ui op je pizza is heel normaalquote:
Waar betichten ze je dan van?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Boos zijn op de verkeerde
En ik heb geen portiek, ik heb een voordeur
Ze zouden boos moeten zijn op die wijven idd.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
Boos zijn op de verkeerde
En ik heb geen portiek, ik heb een voordeur
Misschien bellen ze wel aan bij de verkeerde deur.quote:
Wat is dat nou weer voor een opmerkingquote:Op woensdag 25 september 2013 16:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe dan meteen slagroom op je pizza met je pizza.
Ja, dat zal het wel wezen dan.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien bellen ze wel aan bij de verkeerde deur.
Barricaderen en alleen onherkenbaar over straat.quote:
Sorry trolmodusquote:Op woensdag 25 september 2013 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een opmerking.
ik klets maar wat maar in het geval dat het zo zou zijn dan is dit wat je zegt wel zo waar natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze zouden boos moeten zijn op die wijven idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
VerdommeGODNONDEJU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo mommaquote:
VerdommewaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 25 september 2013 16:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij, maar aan jou.
VerdommeHet is bewolkt en het lijkt erop dat het gaat regenen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
WAARMEE OMGAAN JONGEquote:
In de rand toch? Lekker je bek verbranden bij de eerste hap.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil overigens de pizza van domino's met kaas in de bodem.
Loten verkopenquote:
Domino'squote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Myraela het volgende:
Ik wil overigens de pizza van domino's met kaas in de bodem.
Ze hebben ook met kaas in heel de bodem. Nooit op, wil het gewoon proberen.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In de rand toch? Lekker je bek verbranden bij de eerste hap.
Eensquote:Op woensdag 25 september 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat we meer van dit soort dagen moeten hebben
Wel zonde van je cholesterol.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hebben ook met kaas in heel de bodem. Nooit op, wil het gewoon proberen.
Ja zo ziet het er hier ook uitquote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is bewolkt en het lijkt erop dat het gaat regenen hier.
Oh dat is wel een goed ideequote:Op woensdag 25 september 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In de rand toch? Lekker je bek verbranden bij de eerste hap.
Je verbrand graag? Ik heb nog wel een defecte zonne-hemel. Kopen?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee.
Perfect pepperoni met kaasrandje en extra buffalo wings.
En daarna huilen dat mijn buik zeer doet en zweren dat ik na vandaag echt nooit meer ga eten.
Dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee.
Perfect pepperoni met kaasrandje en extra buffalo wings.
En daarna huilen dat mijn buik zeer doet en zweren dat ik na vandaag echt nooit meer ga eten.
Doe liefquote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je verbrand graag? Ik heb nog wel een defecte zonne-hemel. Kopen?
Ja, uiteindelijk gaan we allemaal kei-kapot alleen ik heb liever 6 dragers dan een hijskraan.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care, dood gaan we toch allemaal.
Dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care, dood gaan we toch allemaal.
Ik ga nu meteen bestellenquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk gaan we allemaal kei-kapot alleen ik heb liever 6 dragers dan een hijskraan.![]()
Wat kom je haten hommoquote:Op woensdag 25 september 2013 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die geen verstand van wings hebben en die lekker vinden
Okequote:
fabels!quote:
GA WEG JONGE IK BEPAL ZEELF WEEL MEET HOEVEL LETERS IK IEDS SCRIJVquote:
Oke ga eens voor de grap elke dag 2 big tasties eten. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
fabels!
Ik eet het meest 'ongezond' van iedereen die ik ken...
Heb me laatst laten testen hier op mijn werk.... Ben helemaal gezond, geen vet teveel. geen dichte aderen niks
Niet gelezen deze post.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:05 schreef Raene het volgende:
[..]
GA WEG JONGE IK BEPAL ZEELF WEEL MEET HOEVEL LETERS IK IEDS SCRIJV
Eetsmakelijkquote:
Niet alle domino's zuigen in dat opzichtquote:Op woensdag 25 september 2013 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
En we gingen zo goed
Die buffalo dingen van de bezorgers zijn echt waardeloos.
Have funquote:
Faxie weet welke domino's zuigen.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet alle domino's zuigen in dat opzicht.
Big Tastyquote:Op woensdag 25 september 2013 17:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke ga eens voor de grap elke dag 2 big tasties eten. Ben benieuwd.
Nouuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 25 september 2013 17:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet alle domino's zuigen in dat opzicht.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Faxie weet welke domino's zuigen.
Lekkerquote:Op woensdag 25 september 2013 17:10 schreef rival het volgende:
Bloemkool met een sausje, bistro krieltjes en een biefstuk ga ik zo maken
Wel.quote:
Ik had laatst buffalo wings die niet sompig en vet waren, true story, de keer daarna was wel weer drama. Het is maar net wie er werkt I guessquote:
Stoofpeertjesquote:Op woensdag 25 september 2013 17:09 schreef Faxie het volgende:
Ik eet zo stoofpeertjes met gehaktballetjes omnomnom
Lekkerquote:Op woensdag 25 september 2013 17:10 schreef rival het volgende:
Bloemkool met een sausje, bistro krieltjes en een biefstuk ga ik zo maken
Daarom bij de KFC of de slager halen!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik had laatst buffalo wings die niet sompig en vet waren, true story, de keer daarna was wel weer drama. Het is maar net wie er werkt I guess.
Ook lekkerquote:
De dichts bijzijnde KFC zit in Purmerendquote:Op woensdag 25 september 2013 17:13 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom bij de KFC of de slager halen!
Ik vind ze koud het lekkerstquote:Op woensdag 25 september 2013 17:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou snel dan, ik ga ze zo warm makenZal wat bewaren oke
Goh dat klinkt best logischquote:
Kan je meteen die rij voor mijn deur bekijken!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:13 schreef Raene het volgende:
[..]
De dichts bijzijnde KFC zit in Purmerend.
Waarom is er een rij voor je deur?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je meteen die rij voor mijn deur bekijken!
Onze KFC is wel de slechste KFc die ik ken trouwens
Rij liever naar Amsterdam.
Waarom ben je normaal 's avonds niet thuis dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:16 schreef Myraela het volgende:
Ben ik godverdomme werkloos en eindelijk lekker een avondje thuis. Moet mijn vriendje overwerken. FML.
Je woont in purmerendquote:Op woensdag 25 september 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je meteen die rij voor mijn deur bekijken!
Onze KFC is wel de slechste KFc die ik ken trouwens
Rij liever naar Amsterdam.
Balenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:16 schreef Myraela het volgende:
Ben ik godverdomme werkloos en eindelijk lekker een avondje thuis. Moet mijn vriendje overwerken. FML.
Know that feel broquote:Op woensdag 25 september 2013 17:16 schreef Myraela het volgende:
Werktijden van een kok zijn over het algemeen in de avond.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom ben je normaal 's avonds niet thuis dan?
Maar je was toch werkloosquote:Op woensdag 25 september 2013 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werktijden van een kok zijn over het algemeen in de avond.
Boze echtgenotenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom is er een rij voor je deur?
Tevens; KFCDie pittige zooi is lekker
Was te druk voor mij, kon het niet aan. Zeker niet met een kutchef die aan me kop zat te zeiken.quote:
Oh grappigquote:
Jammer, je had er zoveel zin in....quote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was te druk voor mij, kon het niet aan. Zeker niet met een kutchef die aan me kop zat te zeiken.
Mwah, ik vind alleen de mac niet zo duur. Maar dat komt omdat ik daar eigenlijk altijd een euroknaller kies.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja alleen bij de BK lijkt dat mee te vallen.... Maar die vind ik dan ook de minste FF.
Ahquote:Op woensdag 25 september 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
Boze echtgenoten
Sowieso alles pittig, hotwings, stuk kip pikant en een zinger
Bij BK vind ik het wel erg fijn dat je custom burgers kan makenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja alleen bij de BK lijkt dat mee te vallen.... Maar die vind ik dan ook de minste FF.
Alle fast food ketens zijn duurquote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Myraela het volgende:
Ik ben maar 2 keer bij de KFC geweest. Lekker wel.Wel veel te duur.
En ik heb een toffe ervaring gehad, in zo'n restaurant.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Jammer, je had er zoveel zin in....
Bij KFC kan je dat soms wel doen.. als ze een goede bui hebben.... Zinger met pepermayoquote:Op woensdag 25 september 2013 17:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Bij BK vind ik het wel erg fijn dat je custom burgers kan maken.
BIJ MCD kan dat dus niet.. je kan wel zonder maar nooit extra.
Oh dat is wel balenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was te druk voor mij, kon het niet aan. Zeker niet met een kutchef die aan me kop zat te zeiken.
sterrenkokquote:Op woensdag 25 september 2013 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik heb een toffe ervaring gehad, in zo'n restaurant.Maar ik ga toch liever wat kleinschaliger. Meer aandacht voor de gerechten.
mm mmm mmm... nu heb ik KFC trekquote:Op woensdag 25 september 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah
PreciesAl vond ik die zinger niet erg pittig. Stuk kip pikant nog niet gehad
Dan valt het wel mee jaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwah, ik vind alleen de mac niet zo duur. Maar dat komt omdat ik daar eigenlijk altijd een euroknaller kies.
Halen we soms voor het voetbal kijken ofzo.. met een hele groep... nou dan zit ie vol hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 17:26 schreef Myraela het volgende:
Ik was bij de KFC vooral teleurgesteld door de emmer. Want die had ik nog nooit op, en ik kreeg een grote emmer, maar er zat maar een bodempje in. Maak de emmer dan kleiner zodat het meer lijkt. Ik wilde zo'n film emmer.
spareribexpress en dan de hot marinade nemenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Raene het volgende:
Er is zoveel keuze qua voedsel het is niet leuk meer... Ik kan niet kiezen tussen kebab, pizza of spareribs
....
Mja, dit was wel een soort actie ofzo. Maar toch, zorg gewoon dat het vol lijkt. Nu paste mijn beker drinken er nog gewoon bovenop.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Halen we soms voor het voetbal kijken ofzo.. met een hele groep... nou dan zit ie vol hoor
nice!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef Faxie het volgende:
Ik heb geboden op een waveboardjeDie wilde er maar 50,- voor hebben
Pizza met kebab.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef Raene het volgende:
Er is zoveel keuze qua voedsel het is niet leuk meer... Ik kan niet kiezen tussen kebab, pizza of spareribs
....
Ja koopje. Ik zit al lang te azen op zoiets. Alleen om dan gelijk 300,- tot 600,- uit te geven voor iets dat me misschien niet ligt is ook weer zoiets...quote:
Wat kost zo'n ding normaal?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef Faxie het volgende:
Ik heb geboden op een waveboardjeDie wilde er maar 50,- voor hebben
Laterquote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef rival het volgende:
Nou ik ga richting huis, mijn Biefstuk wacht
Ciao
Hmm met knoflook en extra sambalquote:
Lekker pittigquote:Op woensdag 25 september 2013 17:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Hmm met knoflook en extra sambal.
Godverdomme ik schrik me de pleuris, kut buurjongen met z'n kuthoofd zet ineens keiharde hardcore op.
Daarmeequote:Op woensdag 25 september 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is 50 euro een koopje inderdaad
Dat laatste lijkt me het belangrijkste jaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarmee![]()
't Is een wat ouder ding, en een custom als het goed is, maar dat boeit me niet. De shape is goed, en ding is nog heel
Ja wel zo handigquote:Op woensdag 25 september 2013 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me het belangrijkste ja
Ga iets bakken, altijd tof.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
Ik wil iets doen vanavond, maar er is niets
Zeeland was leuk. Thuisgebracht en onderweg nog gemactquote:
Owjeequote:Op woensdag 25 september 2013 19:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zeeland was leuk. Thuisgebracht en onderweg nog gemact
Nu lekker alleen thuis dus ik heb allemaal ideeën
Is er nog een pretpark openquote:Op woensdag 25 september 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
Ik wil iets doen vanavond, maar er is niets
Ik heb niks om mee te bakken...quote:
Geen rozijnen of appelquote:Op woensdag 25 september 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb niks om mee te bakken...
Nouja ik heb bloem, ei en suiker... maar verder niets volgens mij...
Meh. Ik heb zin om flink los te gaan in achtbaanquote:
Winterefteling straksquote:
Wazzup?quote:
Race naar de supermarktquote:Op woensdag 25 september 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
quote:
Mijn vriend ik hoor geen moer van die jongenquote:
/care ik heb net eierkoeken gemaakt, ei/bloem/suiker en een klein beetje bakpoeder.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon mee GTA spelen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn vriend ik hoor geen moer van die jongen, stom kut GTA je zou toch denken dat het wel een beetje klaar zou zijn een week nadat het spel uit is
... En het ergste is, als hij iets van zich laat horen ben ik alweer zo blij dat ik vergeet er wat van te zeggen
!!! Want lolol ik hou zielsveel van hem en hij doet altijd van die lieve schattige dingetjes
...
Waarom ben ik zo verliefd... Single zijn is vaak zoveel makkelijker dan een relatie
...
Ga naar hem toe.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mijn vriend ik hoor geen moer van die jongen, stom kut GTA je zou toch denken dat het wel een beetje klaar zou zijn een week nadat het spel uit is
... En het ergste is, als hij iets van zich laat horen ben ik alweer zo blij dat ik vergeet er wat van te zeggen
!!! Want lolol ik hou zielsveel van hem en hij doet altijd van die lieve schattige dingetjes
...
Waarom ben ik zo verliefd... Single zijn is vaak zoveel makkelijker dan een relatie
...
En melk right?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care ik heb net eierkoeken gemaakt, ei/bloem/suiker en een klein beetje bakpoeder.
Twee problemen, we wonen niet samen, en gta is niet co-opquote:
Vraag of die wilt samenwonen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Twee problemen, we wonen niet samen, en gta is niet co-op
huh watquote:
Eierkoeken zei ik he, geen pannenkoeken.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:54 schreef Raene het volgende:
[..]
huh watdat is geniaal. Al die keren dat ik pannenkoeken heb kunnen eten
.
Oh wacht mijn hersenen doen het niet zo goed vandaagquote:Op woensdag 25 september 2013 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eierkoeken zei ik he, geen pannenkoeken.
Waarom zou je telkens moeten zeggen dat je blij bent dat je een reactie krijgt? M'n ex eiste dat ook van mij maar dat weerhield me er juist vanquote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef Raene het volgende:
[..]
...
...
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh wacht mijn hersenen doen het niet zo goed vandaag...
Ik vond het al zo gek klinken...
Volgens mij begrijp ik je niet helemaalquote:Op woensdag 25 september 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je telkens moeten zeggen dat je blij bent dat je een reactie krijgt? M'n ex eiste dat ook van mij maar dat weerhield me er juist van
Nee, dat weet ik dat stond er ook los vanquote:Op woensdag 25 september 2013 20:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp ik je niet helemaalIk eis niks
... Ik denk dat ik juist beter dingen moet gaan aangeven..
Nee hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
[..]
Single zijn is vaak zoveel makkelijker dan een relatie...
Is dat alles?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
/care ik heb net eierkoeken gemaakt, ei/bloem/suiker en een klein beetje bakpoeder.
Zodat ze niet helemaal plat worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is dat alles?
Waar is dat bakpoeder goed voor eigenlijk?
Kant en klaar?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
Maar euhm... ben maar even snel naar de winkel gegaan
Brownies en cake nomnom
De brownies wel. Zag dat pak, en was 'just add water' ofzo dus heb die ook maar meegegrisdquote:
Zelf maken is inderdaad veel lekkerderquote:
Bakpoeder houdt de boel luchtig ofzo?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodat ze niet helemaal plat worden.
Oude snoepkont.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De brownies wel. Zag dat pak, en was 'just add water' ofzo dus heb die ook maar meegegrisd![]()
Ow en een zak pepernoten en schuimpjes
Boeiequote:Op woensdag 25 september 2013 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Nu al kruidnoten/pepernotenhet is september
Dudequote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De brownies wel. Zag dat pak, en was 'just add water' ofzo dus heb die ook maar meegegrisd![]()
Ow en een zak pepernoten en schuimpjes
Bakpoeder is net als gist, het zorgt ervoor dat het deeg kan rijzen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bakpoeder houdt de boel luchtig ofzo?
Kusje eropquote:Op woensdag 25 september 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik dat stond er ook los van![]()
Laat maar, ik kom niet uit m'n woorden
Ik kan ook best stom zijn.. Maar in zijn aanwezigheid ben ik zo.. de persoon die ik altijd zou willen zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar geef 'm gewoon een dreun voor z'n kop. Zo'n leuke meid negeren tsss
Waarom moet het rijzen? Ik vind dat luchtige meestal niksquote:Op woensdag 25 september 2013 20:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bakpoeder is net als gist, het zorgt ervoor dat het deeg kan rijzen.
Een platte eierkoek is zo apart.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom moet het rijzen? Ik vind dat luchtige meestal niks
Kut ik moet ook nog naar de winkelquote:Op woensdag 25 september 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
Maar euhm... ben maar even snel naar de winkel gegaan
Brownies en cake nomnom
Je moet je zelfbeeld niet van een ander afhankelijk laten zijn enzoquote:Op woensdag 25 september 2013 20:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Kusje erop
[..]
Ik kan ook best stom zijn.. Maar in zijn aanwezigheid ben ik zo.. de persoon die ik altijd zou willen zijn.. Zelfverzekerd.. positief... lief
... Als we niet samen zijn val ik een beetje uit elkaar als hij me zo "negeert"
Nouja melk toevoegen ofzo. Weet ik veel, ik las niet goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:10 schreef Myraela het volgende:
Alleen water toevoegen, die zijn vaak nog minder lekker dan gewoon kant en klaar.
Een eierkoek moet toch platquote:Op woensdag 25 september 2013 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een platte eierkoek is zo apart.
Wat een wijsheid heeft die Faxie toch.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet je zelfbeeld niet van een ander afhankelijk laten zijn enzo
Ach dat is een tip die ik heel vaak voorbij heb zien komen. Anders blijf je vrijgezel enzoquote:Op woensdag 25 september 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een wijsheid heeft die Faxie toch.
Eierkoeken zijn altijd zo goor en droogquote:
Daarom met kaas of smeerpatequote:Op woensdag 25 september 2013 20:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn altijd zo goor en droog,
Het is gewoon dat hij me gelukkig maakt en me een goed gevoel geeft.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet je zelfbeeld niet van een ander afhankelijk laten zijn enzo
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach dat is een tip die ik heel vaak voorbij heb zien komen. Anders blijf je vrijgezel enzo
Daarom moet je gevulde eierkoeken kopenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Eierkoeken zijn altijd zo goor en droog,
Je kop is bolquote:Op woensdag 25 september 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een platte en een bolle kant
Een kadet is bol
Is dat wederzijds?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is gewoon dat hij me gelukkig maakt en me een goed gevoel geeft.
Wat zit er in gevulde eierkoekenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Daarom moet je gevulde eierkoeken kopen
Oh wacht ik heb nog limonadequote:Op woensdag 25 september 2013 20:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Wat zit er in gevulde eierkoeken!?
Ik ga als een motherfucker kleren aantrekken, op de fiets springen en naar de winkel racen voor een fles drinken btw..
HEYquote:
Weet ik veel, ze zijn lekker.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga als een motherfucker kleren aantrekken, op de fiets springen en naar de winkel racen voor een fles drinken btw..
dat is ook alles wat er in mijn koelkast staat, maar ik moet nog iets te eten regelen voor vanavondquote:Op woensdag 25 september 2013 20:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb nog limonade... Pfew
...
Pizzaquote:Op woensdag 25 september 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is ook alles wat er in mijn koelkast staat, maar ik moet nog iets te eten regelen voor vanavond
Da's keilekker manquote:Op woensdag 25 september 2013 20:14 schreef Raene het volgende:
[..]!!
Dan nog liever met slagroom ofzo..
Je ogen zijn bolquote:Op woensdag 25 september 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Daarom moet je gevulde eierkoeken kopen
[..]
Je kop is bol
ik heb in de vriezer nog iets van 10 aardappelstengels en een half zakje chickenwings... en als dat niet genoeg blijkt te zijn, dan ga ik naar de friettent tegenoverquote:
Citroeneierkoeken?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:16 schreef Myraela het volgende:
Mijn eierkoeken zijn lekker.Beetje krokant van buiten, zacht en luchtig van binnen. Citroensmaak.
Dat is een cremerige special ingredientquote:Op woensdag 25 september 2013 20:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Maar niet bol genoegquote:
Gheghequote:Op woensdag 25 september 2013 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb in de vriezer nog iets van 10 aardappelstengels en een half zakje chickenwings... en als dat niet genoeg blijkt te zijn, dan ga ik naar de friettent tegenover
Ik heb een meloen, een fles water, en een halve fles limonade in de koelkast.. en een halve fles wodkaquote:Op woensdag 25 september 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is ook alles wat er in mijn koelkast staat, maar ik moet nog iets te eten regelen voor vanavond
Ja gaat wel goed hoor en met jou danquote:
Gewoon kopen, makkelijker en sneller.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
maar je maakt dus zelf eierkoeken?![]()
hoe?
ei/bloem/suiker/bakpoederquote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
hoe?
Wat hij zegtquote:Op woensdag 25 september 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon kopen, makkelijker en sneller.
drank, nuff saidquote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een meloen, een fles water, en een halve fles limonade in de koelkast.. en een halve fles wodka.. Ik zou nog best lekkere cocktails kunnen maken maar voedsel is er nergens in dit huis meer te bekennen
...
Als jij in 15 minuten van en naar de winkel loopt, dan wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 eitjes met 100 gram suiker in de mixer luchtig kloppen. Als die goed luchtig is, 100 gram bloem, een half zakje bakpoeder en een beetje citroenrasp erdoor heen spatelen. Hoopjes op de bakplaat neerleggen en 10 minuten afbakken op 180. Genoeg voor 6 eierkoeken.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
hoe?
Mooiquote:Op woensdag 25 september 2013 20:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hoor en met jou dan?
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ik wil recepten zienquote:
nicequote:Op woensdag 25 september 2013 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij in 15 minuten van en naar de winkel loopt, dan wel.
[..]
2 eitjes met 100 gram suiker in de mixer luchtig kloppen. Als die goed luchtig is, 100 gram bloem, een half zakje bakpoeder en een beetje citroenrasp erdoor heen spatelen. Hoopjes op de bakplaat neerleggen en 10 minuten afbakken op 180. Genoeg voor 6 eierkoeken.
Ik moet sowieso naar de winkel om eieren te kopen, want die zooi vreet ik niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij in 15 minuten van en naar de winkel loopt, dan wel.
dan bak je een ei, flikker je die op een sprits, heb je ook eierkoekenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet sowieso naar de winkel om eieren te kopen, want die zooi vreet ik niet.
Dus dan kan ik net zo goed eierkoeken meenemen
Ik zeg net dat ik geen eieren heb, omdat ik die zooi niet vreet. Dus dan kan ik ook geen ei bakkenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan bak je een ei, flikker je die op een sprits, heb je ook eierkoeken
Hij zegt net dat hij geen eieren heeft jongequote:Op woensdag 25 september 2013 20:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan bak je een ei, flikker je die op een sprits, heb je ook eierkoeken
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik geen eieren heb, omdat ik die zooi niet vreet. Dus dan kan ik ook geen ei bakken
jajaquote:Op woensdag 25 september 2013 20:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij zegt net dat hij geen eieren heeft jonge!
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
jajaik las het verkeerd
Muesli?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:27 schreef Myraela het volgende:
Eitjes.eitjes met spek.
eitjes met spek en kaas.
![]()
Fuck, nu weet ik wat ik morgen ontbijt.
ik ontbijt morgen pas nadat ik boodschappen heb gedaanquote:Op woensdag 25 september 2013 20:27 schreef Myraela het volgende:
Eitjes.eitjes met spek.
eitjes met spek en kaas.
![]()
Fuck, nu weet ik wat ik morgen ontbijt.
AH is toch tot 10 uur open in het centrum?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ontbijt morgen pas nadat ik boodschappen heb gedaan![]()
godver, ik had vandaag moeten gaan
Je hebt toch nog een half uur? Whats the probleeeeemquote:Op woensdag 25 september 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ontbijt morgen pas nadat ik boodschappen heb gedaan![]()
godver, ik had vandaag moeten gaan
Ik wil de deur eigenlijk niet meer uitquote:Op woensdag 25 september 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AH is toch tot 10 uur open in het centrum?
alles is het probleemquote:Op woensdag 25 september 2013 20:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een half uur? Whats the probleeeeem!?
Ik kan altijd nog naar het 24/u tankstation rijden als ik wil...
Fixed.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil de deur eigenlijk niet meer uit![]()
[..]
aldo is het probleem![]()
Wtf dude wat is dat voor kut vraagquote:
What happened?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:49 schreef Fera het volgende:
Sporten is slecht voor m'n gezondheid.
Ik was lekker bezig, net krachttraining klaar en daarna half uur op de fiets. Daarna is m'n hele buik opgezet, heb ik krampen en andere gore dingen die ik niet wil beschrijven. Lig nu al een tijdje zielig op de bank.quote:
Oh dat klinkt niet prettigquote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was lekker bezig, net krachttraining klaar en daarna half uur op de fiets. Daarna is m'n hele buik opgezet, heb ik krampen en andere gore dingen die ik niet wil beschrijven. Lig nu al een tijdje zielig op de bank.
Nee, vooral opgeblazen. Ik denk teveel lucht gehapt tijdens het fietsen. Ik probeerde tot het uiterste te gaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet prettigMaar misschien is het toeval en is het gewoon griep ofzo? Beterschap
Gheghequote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, vooral opgeblazen. Ik denk teveel lucht gehapt tijdens het fietsen. Ik probeerde tot het uiterste te gaan.En aangezien m'n darmen sowieso niet super zijn is het extra kut.
Laat D een kruikje voor je maken dan en ga lekker liggenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, vooral opgeblazen. Ik denk teveel lucht gehapt tijdens het fietsen. Ik probeerde tot het uiterste te gaan.En aangezien m'n darmen sowieso niet super zijn is het extra kut.
Thanks.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe![]()
Mja wel kloteSterkte ermee
Hij is nog tot één uur vannacht op z'n werk. Heb wel een kussen en een deken, soms een hond op mijn buik.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Laat D een kruikje voor je maken dan en ga lekker liggen.
Is jouw hond niet veel te groot daarvoorquote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Hij is nog tot één uur vannacht op z'n werk. Heb wel een kussen en een deken, soms een hond op mijn buik.
Of dat ja, als D nog niet thuis is why notquote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Faxie het volgende:
Gewoon een hele dikke wind laten Fera
Dat weet jij, dat weet Fera, maar dat weet Bogie nietquote:Op woensdag 25 september 2013 21:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Is jouw hond niet veel te groot daarvoor?
wat maak je?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Faxie het volgende:
Mmmmm beslagkom uitlikken nomnomnomnomnom![]()
Cakequote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat maak je?
Iemand die nieuwe allerhande al gezien? Hij kwam mee met de boodschappen en nu wil ik bakken!!
Hij wel, die stuur ik ook weg. Maar m'n moeders hondje is heel klein.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Is jouw hond niet veel te groot daarvoor?
Ohja, wacht, die was er ook nogquote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wel, die stuur ik ook weg. Maar m'n moeders hondje is heel klein.
kom maar brengen!quote:
Maar je hebt wel gelijk hoor, Bogie heeft het wel een paar keer geprobeerd.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, wacht, die was er ook nog![]()
Whehe awwquote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk hoor, Bogie heeft het wel een paar keer geprobeerd.
Nu al?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom maar brengen!
Ik lig al in bedlui he
Ik heb mijn hondje van 7 kilo al een paar uur in mijn trui liggen... en ze slaapt zo liefquote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wel, die stuur ik ook weg. Maar m'n moeders hondje is heel klein.
ja maar niet op de manier die jij denkt, pervquote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Maar je gaat nog lang niet slapen zeker?
wat voor hondje heb je?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb mijn hondje van 7 kilo al een paar uur in mijn trui liggen... en ze slaapt zo lief..
Ze is mijn baby.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb mijn hondje van 7 kilo al een paar uur in mijn trui liggen... en ze slaapt zo lief..
Ze is mijn baby.
Een Golden Retriever en mijn moeder heeft 'n vuilnisbakkie, lijkt een beetje op een Pekineesje.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor hondje heb je?
En wat jij Fera?
Ik heb een kruising mops/jackrusselquote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor hondje heb je?
En wat jij Fera?
Zo cutequote:
Bikkelquote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een kruising mops/jackrussel.
[..]
Zo cute.
Waaat noem je mij nou een perv?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar niet op de manier die jij denkt, perv
Ik ga lekker een detective kijken zo
Broek uit?quote:
ja! Het zijn hier allemaal pervs! Zeg iets over een tandarts en een porstok en iedereen denkt door en zoquote:Op woensdag 25 september 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waaat noem je mij nou een perv?![]()
![]()
Veel plezier in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |