Je bewijst zelf in 1 post je ongelijkquote:Op woensdag 25 september 2013 18:04 schreef arjan1112 het volgende:
Pechtold met zijn onderwijs altijd
betwijvel of dat wel uitmaakt.. meer geld naar de onderzoeksafdeling van een universiteit lijkt me wel goed voor de economie
maar op de basisschool en de middelbare school kan je wel bezuinigen
Extra geld voor onderwijs gaat allemaal naar mbo's enzoquote:Op woensdag 25 september 2013 18:04 schreef arjan1112 het volgende:
betwijvel of dat wel uitmaakt.. meer geld naar de onderzoeksafdeling van een universiteit lijkt me wel goed voor de economie
Hoezo dan ?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je bewijst zelf in 1 post je ongelijk
Is wel nodig ook. MBO'ers krijgen steeds minder les, kunnen en weten dus steeds minder en zullen dus ook steeds minder kans op een baan hebben. Lijkt me onwenselijk om een hele groep scholieren bij voorbaat al buiten de maatschappij te stellen door slecht onderwijsquote:Op woensdag 25 september 2013 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Extra geld voor onderwijs gaat allemaal naar mbo's enzo
Ik betwijfel dat...quote:Op woensdag 25 september 2013 18:04 schreef arjan1112 het volgende:
Ontstaan, nee. Maar je wordt wel eerder aangenomen als je een fatsoenlijke brief kan schrijven.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef arjan1112 het volgende:
Ontstaan er banen als ik beter kan spellen ?
quote:Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef arjan1112 het volgende:
Daar heb je spellingscontrole voor
Uhm, bezuinigen op basisschool?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:04 schreef arjan1112 het volgende:
Moet je die wel gebruikenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef arjan1112 het volgende:
Daar heb je spellingscontrole voor
Slob lijkt me niet een politicus die dit soort onzin gaat verzinnen, maar ik kan het vaudt hebbenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
Weer zo'n verzonnen gesprek met de gewone man
Het valt me hoe dan ook van hem tegen dat hij meegaat in deze nutteloze trend. Met z'n bonsaiboom.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slob lijkt me niet een politicus die dit soort onzin gaat verzinnen, maar ik kan het vaudt hebben
Hoe lang is geleden dat jij met een leraar uit het middelbaar of basisonderwijs hebt gesproken?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef arjan1112 het volgende:
Ontstaan er banen als ik beter kan spellen ?
18 jaarquote:Op woensdag 25 september 2013 18:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoe lang is geleden dat jij met een leraar uit het middelbaar of basisonderwijs hebt gesproken?
Het grootste probleem is dat Nederland in de EU zélf keihard heeft aangedrongen op die 3%.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:17 schreef Janneke141 het volgende:
3 miljard. En dan terecht van de EU op je kloten krijgen. Goed plan meneer Slob.
Nee, dan zou hij namelijk één van de tien geboden overtreden.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slob lijkt me niet een politicus die dit soort onzin gaat verzinnen, maar ik kan het vaudt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |