dan gaan de mensen nog niet het OV in..quote:Op woensdag 25 september 2013 17:18 schreef RvLaak het volgende:
Investering die de files zal voorkomen: Openbaar vervoer weer nationaliseren en gratis maken. Er is maar een daling van (uit mijn hoofd) 5% van het verkeer nodig om de files op te lossen.
De meerderheid zeker niet nee, maar zoals gezegd, je hebt maar 5% nodig. Dat redt je wel gok ikquote:Op woensdag 25 september 2013 17:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
dan gaan de mensen nog niet het OV in..
wat wel werkt weet ik ook niet.
Goddelijke interventie, gok ik zo.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:22 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe kan Buma nou de werkloosheid verlagen, kan die toveren ofzo
Het OV is maar 10 procent (oid) van het totale vervoer. Wil je 5 procent in het OV stoppen, dan moeten er dus 50 procent meer treinen en bussen gaan rijden. Kost een godsvermogen en we zouden direct een nieuw railnetwerk moeten aanleggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De meerderheid zeker niet nee, maar zoals gezegd, je hebt maar 5% nodig. Dat redt je wel gok ik
Heb je daar cijfers van (die percentages)? Dat zou het qua treinverkeer idd vrij moeilijk, zo niet onmogelijk, maken.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:24 schreef Gramps het volgende:
[..]
Het OV is maar 10 procent (oid) van het totale vervoer. Wil je 5 procent in het OV stoppen, dan moeten er dus 50 procent meer treinen en bussen gaan rijden. Kost een godsvermogen en we zouden direct een nieuw railnetwerk moeten aanleggen.
Tuurlijk lossen bussen wel files op. 30 man in 1 bus i.p.v. 30 man in 30 afzonderlijke auto's. Cijfers toegevoegd.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je daar cijfers van (die percentages)? Dat zou het qua treinverkeer idd vrij moeilijk, zo niet onmogelijk, maken.
Busvervoer is zeker een optie. Zeker voor de mensen die binnen hun woonplaats werken, al lost dat geen files op
Dan moeten mensen die helemaal niet reizen dus (nog meer) meebetalen aan de treinhobby van de regering.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:18 schreef RvLaak het volgende:
Investering die de files zal voorkomen: Openbaar vervoer weer nationaliseren en gratis maken. Er is maar een daling van (uit mijn hoofd) 5% van het verkeer nodig om de files op te lossen.
Ik zag de cijfers idd. 2003 net geen 10%... Damn, weinig als je de treinen af en toe overvol zietquote:Op woensdag 25 september 2013 17:26 schreef Gramps het volgende:
[..]
Tuurlijk lossen bussen wel files op. 30 man in 1 bus i.p.v. 30 man in 30 afzonderlijke auto's. Cijfers toegevoegd.
quote:wo 25 sep 2013, 17:25
|
lees voor
Buma: kabinet kan nog wat leren van Cuba
DEN HAAG - Het kabinet kan nog wat leren van Raoul en Fidel Castro in Cuba. Het hoogste belastingtarief is daar met 50 procent lager dan in Nederland, zei CDA-leider Sybrand Buma woensdag tijdens de algemene beschouwingen.
Sybrand van Haersma Buma Foto: anp
Buma stelde dat het nivelleren en verhogen van belastingen door het kabinet er toe leidt dat wie meer verdient dan 20.000 euro per jaar, bij een dag extra werken in de week om 100 euro te verdienen er 45 moet afstaan aan de overheid. Wie meer dan 42.000 verdient, moet straks 49 euro afstaan en voor wie meer dan 55.000 per jaar verdient, wordt dat 59 euro per extra verdiende 100 euro, aldus Buma.
Volg de algemene politieke beschouwingen via ons liveblog.
kom jij wel eens ergens ??quote:Op woensdag 25 september 2013 17:30 schreef arjan1112 het volgende:
?? in Cuba is de belasting toch 100% en is verder alles gratis ?
http://www.fin24.com/Economy/Cubans-to-start-paying-tax-20121128quote:
quote:Under the new tax system they will pay a 35% tax on their profits,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |