Ja. Morgen verder met de termijn van het kabinet.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:19 schreef arjan1112 het volgende:
orde van de dag ? is het debat afgelopen ?
Eerste keer in jaren dat ik hier op tijd vrij voor heb gevraagd op m'n werk en toch geen spijt van. Nu al zin in half elf morgen, weer lekker ergeren en afdwalen en opmerkingen dubbel opvatten.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Morgen verder met de termijn van het kabinet.
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Eerste keer in jaren dat ik hier op tijd vrij voor heb gevraagd op m'n werk en toch geen spijt van. Nu al zin in half elf morgen, weer lekker ergeren en afdwalen en opmerkingen dubbel opvatten.
Uiteraardquote:Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik heb het begin gemist. Heeft Wilders of een andere PVV-er nog wel gesproken in de eerste termijn?
Owh, stom..quote:
Morgen is er geen bal aan.. Rutte gaat een toespraak van 4 uur houdenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Eerste keer in jaren dat ik hier op tijd vrij voor heb gevraagd op m'n werk en toch geen spijt van. Nu al zin in half elf morgen, weer lekker ergeren en afdwalen en opmerkingen dubbel opvatten.
Wilders trok fel van leer het kabinet moest weg, pechtold was een miezerig mannetje enz hij kwam met 112.000 handtekeningen van zijn verzet tour aanzetten. Dat was gelijk om half 11 aan het beginquote:Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ik heb het begin gemist. Heeft Wilders of een andere PVV-er nog wel gesproken in de eerste termijn?
Dank!quote:Op woensdag 25 september 2013 20:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wilders trok fel van leer het kabinet moest weg, pechtold was een miezerig mannetje enz hij kwam met 112.000 handtekeningen van zijn verzet tour aanzetten. Dat was gelijk om half 11 aan het begin
Pechtold had van de zomer ook overlegt met Rutte en die zag het wel zitten dat d66 in het kabinet kwam, en toen ging ie bij Samson langs.. toen ging het niet door... geruchtenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef Tocadisco het volgende:
Samsom was er net wel heel erg zeker van 'dat Buma wel weer even bij zou trekken' bij Nieuwsuur zeg.
quote:Hans Jager @hansjager 1m
Is dat een grap? “@pauwenwitteman: Vanavond ook in #PenW: @Herobrinkman. Met hem kijken we terug op de #APB”
Pechtold is een hele slimme politicus. Hij heeft in dit kabinet weinig tot niets te winnen. D'66 verliest trouwens altijd vanuit regerende positie. Zijn partij spint er garen bij als de bevolking denkt dat ze heel graag willen helpen met het uitvoeren van goed klinkende ideeën, maar dat ze door de regeringspartij(en) worden tegengewerkt.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Pechtold had van de zomer ook overlegt met Rutte en die zag het wel zitten dat d66 in het kabinet kwam, en toen ging ie bij Samson langs.. toen ging het niet door... geruchten
Hij is een droeftoeterquote:Op woensdag 25 september 2013 20:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wilders trok fel van leer het kabinet moest weg, pechtold was een miezerig mannetje enz hij kwam met 112.000 handtekeningen van zijn verzet tour aanzetten. Dat was gelijk om half 11 aan het begin
GEEN NAMEN ALLEEN FUNCTIE AAAAAAAAAAAHquote:Op donderdag 26 september 2013 10:35 schreef arjan1112 het volgende:
Zijne Excelentie de Weledele Heer Mark Rutte, Premier der Nederlanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |