Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Dan heb ik mijn nummer voor de veluweloop wellicht ook binnen. Maar dat gaat sowieso geen HM worden Eerst horen wat de fysio gaat zeggen (de bedrijfsfysio was er niet maandag), dus wellicht een poos helemaal niks.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Daywalk3r het volgende: Dan heb ik mijn nummer voor de veluweloop wellicht ook binnen. Maar dat gaat sowieso geen HM worden Eerst horen wat de fysio gaat zeggen (de bedrijfsfysio was er niet maandag), dus wellicht een poos helemaal niks.
Startnummer was per mail. Post zal ik straks zien.
Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Daywalk3r het volgende: Dan heb ik mijn nummer voor de veluweloop wellicht ook binnen. Maar dat gaat sowieso geen HM worden Eerst horen wat de fysio gaat zeggen (de bedrijfsfysio was er niet maandag), dus wellicht een poos helemaal niks.
Zou 'm met plezier van je overnemen, maarja, zit dan toevallig net even niet in de buurt.
Gezocht: verkeersregelaars voor de DrechtStadLoop op zondag 27 oktober in Dordrecht
SPOILER: E-mail van de organisatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou zonde zijn als het dit jaar weer wordt afgelast .. In dat geval zou ik ook een andere eerste HM moeten zoeken .
Woei hotel, nu al was nog een mooi stukje wandelen vanaf het station.
Vanuit te trein even een bultinventarisatie gedaan: bulttechnisch is het hier wisselend. Een paar bulten waarop je je kuiten zeker wel gaat voelen, wat meer glooiend landschap en wat platte stukken. Best mooi landschap wel.
Vanuit te trein even een bultinventarisatie gedaan: bulttechnisch is het hier wisselend. Een paar bulten waarop je je kuiten zeker wel gaat voelen, wat meer glooiend landschap en wat platte stukken. Best mooi landschap wel.
Heuvels zijn gewoon gratis kracht- en intervaltraining in één gevouwen!
Vond het vroeger al erg om een bruggetje over te moeten rennen, maar zou nu niet meer zonder heuvels willen rennen.
Vrijdag terug. Ik ga hier ook helemaal niet lopen, maar het was meer een "stel dat ik uiteindelijk aangenomen word en hier in de buurt zou gaan wonen, hoe zou dat dan hardlooptechnisch zijn?". Belangrijke zaken zijn dat.
Niet langs gekomen, ik zit helemaal aan de noordkant van Portsmouth. Morgenavond ga ik misschien wel even kijken hoe het er in het stadje uitziet. Ik ga nu eerst even de docent mailen dat m'n huiswerk voor deze week vandaag niet meer gaat komen en daarna kijken waar ik morgen moet zijn. En op de terugweg m'n biertje voor vanavond uitzoeken.
Wij zitten nu op/in de boot. Hij gaat zo uitvaren richting Schotland. Met mijn enkel gaat het een heel stuk beter dus waarschijnlijk dat ik toch meedoe aan de 10km in loch Ness. Samen over de finish naast mijn vrouw (Haar eerste wedstrijd )
@hats heb het al vaak gezegd maar nogmaals heel veel succes!
@TWC & Meike
Ik zie jullie waarschijnlijk bij de pasta party. Twc heeft mijn nummer
dit was niet zo zeer persoonlijk bedoelt waar ik kom dit wel vaker tegen....
Het kwam wel een beetje persoonlijk over...
Ik bedoelde het niet om te zeuren, toen ik vorig jaar 60 uur per week werkte liep ik ook gewoon meerdere keren per week hard. Maar toen had ik een loopmaatje, dat motiveerde mij wel omdat ik het toch wel eng vind om alleen te lopen in het donker. En samen is natuurlijk gezellig, dan sleep je elkaar er wel doorheen
Maar goed, sorry dat ik niet getrouwd ben met het hardlopen zoals sommige mensen, sorry dat ik nog steeds een haat/liefde verhouding heb met lopen... En vooral.. Sorry dat ik vroeg hoe andere werkenden het doen.
Ik bedoelde het niet om te zeuren, toen ik vorig jaar 60 uur per week werkte liep ik ook gewoon meerdere keren per week hard. Maar toen had ik een loopmaatje, dat motiveerde mij wel omdat ik het toch wel eng vind om alleen te lopen in het donker. En samen is natuurlijk gezellig, dan sleep je elkaar er wel doorheen
Maar goed, sorry dat ik niet getrouwd ben met het hardlopen zoals sommige mensen, sorry dat ik nog steeds een haat/liefde verhouding heb met lopen... En vooral.. Sorry dat ik vroeg hoe andere werkenden het doen.
Kun je nu niet met loopmaatje samen dan? Of een ander loopmaatje zoeken?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Niet langs gekomen, ik zit helemaal aan de noordkant van Portsmouth. Morgenavond ga ik misschien wel even kijken hoe het er in het stadje uitziet. Ik ga nu eerst even de docent mailen dat m'n huiswerk voor deze week vandaag niet meer gaat komen en daarna kijken waar ik morgen moet zijn. En op de terugweg m'n biertje voor vanavond uitzoeken.
Alvast scouten voor morgen is wel handig. Weer een ding minder om je zorgen over te maken.
quote:
Op woensdag 25 september 2013 16:49 schreef streamnl het volgende: Wij zitten nu op/in de boot. Hij gaat zo uitvaren richting Schotland. Met mijn enkel gaat het een heel stuk beter dus waarschijnlijk dat ik toch meedoe aan de 10km in loch Ness. Samen over de finish naast mijn vrouw (Haar eerste wedstrijd )
@hats heb het al vaak gezegd maar nogmaals heel veel succes!
@TWC & Meike
Ik zie jullie waarschijnlijk bij de pasta party. Twc heeft mijn nummer
Goed nieuws uit de ziekenboeg dus voor de verandering!
Ter compensatie van alle mensen die ineens deze kant op komen, gaan wij dit weekend maar weer eens die kant op.
Kun je nu niet met loopmaatje samen dan? Of een ander loopmaatje zoeken?
Diegene met wie ik vorig jaar liep, die loopt niet echt meer Af en toe een keertje, niet meer elke week, dus dat is wel jammer. Tot nu toe nog geen andere hardlopers tegen gekomen in mijn omgeving. De meeste mensen vinden het maar raar dat ik het doe (en ondertussen wel opmerkingen maken over hoe langzaam ze me vinden natuurlijk).