Wat voor werk doe je eigk?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bedoel: Goh, wat hebben jullie het goed voor elkaar! Geweldig! Ja, zo doen wij het ook! Wouw! Wat een k@twerkgevers dat ze zaniken als je en kind een keer ziek is hé? Ziek is ziek, hoor, kan ik ook niets aan doen! Ach gut... werkt jouw man ook zo hard! Leuk hé dat voetballen.. Ja, ik gun hem dat echt.. ik ga tenslotte ook zo eens in het jaar een paar dagen met mijn dinnetjes lekker weg! En dan is hij lief voor me! Ooooohhh! Ja echt.. Als ik de kleine dan bij mijn moeder heb opgehaald dan heeft hij gestofzogen! Wauw!! Ja, dan vlieg ik hem om de hals, de kanjer! Goud man zo'n vent!
Zou dat werken denk je?
Precies de reactie die het gelijk van de post van ClubSoda bevestigt. Jammer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je bedoel: Goh, wat hebben jullie het goed voor elkaar! Geweldig! Ja, zo doen wij het ook! Wouw! Wat een k@twerkgevers dat ze zaniken als je en kind een keer ziek is hé? Ziek is ziek, hoor, kan ik ook niets aan doen! Ach gut... werkt jouw man ook zo hard! Leuk hé dat voetballen.. Ja, ik gun hem dat echt.. ik ga tenslotte ook zo eens in het jaar een paar dagen met mijn dinnetjes lekker weg! En dan is hij lief voor me! Ooooohhh! Ja echt.. Als ik de kleine dan bij mijn moeder heb opgehaald dan heeft hij gestofzogen! Wauw!! Ja, dan vlieg ik hem om de hals, de kanjer! Goud man zo'n vent!
Zou dat werken denk je?
misschien kan je normaal reageren?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:10 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nog iemand met extreme moeite met lezen. Dyslectisch?
Hallefuckinglujah... ik ben zeker niet dyslectisch, maar bedankt voor het informeren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:10 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nog iemand met extreme moeite met lezen. Dyslectisch?
Ah thanksquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hrm-manager las ik in het vorige topic, dacht ik.
Human resourcesquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:37 schreef Saffier het volgende:
* ik waag het erop: waar staat de hr voor bij deze manager?*
Tnx. Ik kwam niet verder dan hoogrendementquote:
ik mis de optie pijpen terwijl bier...quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:33 schreef stinkie het volgende:
Poll: Hoe moet ze mij bedanken?
• Neuken
• Pijpen
• Bier
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Personeelszaken noemde men dat vroeger...quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:37 schreef Saffier het volgende:
* ik waag het erop: waar staat de hr voor bij deze manager?*
ik vergat * alle bovenstaandequote:Op vrijdag 27 september 2013 18:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik mis de optie pijpen terwijl bier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |