abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131614435
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:04 schreef Clubsoda het volgende:
Van zo'n kopje thee zou ik ook blij worden Soesa O+ Vooral omdat het niet een "afspraak" is dat hij dat doet, maar een spontaan gebaar. Daarom ben ik ook blij als mijn lief stofzuigt terwijl ik M naar bed breng. Ik heb het niet gevraagd, het is niet onze taakverdeling dat ze dat doet, het is zelfs niet haar huis, maar ze doet het omdat ze weet dat ik er blij van wordt.
Ik ben net zo blij als B stofzuigt als ik hem dat gevraagd heb, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_131614482
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:05 schreef Claudia_x het volgende:

Nou inderdaad, wat belachelijk doordacht allemaal. En als je lief dan zijn normale huishoudelijke taken doet terwijl hij ziek is en veel liever in bed zou liggen, dan weer wel bedankt? Mijn ervaring is dat het uitspreken van dank veel minder van belang is dan je algehele houding en het negatieve commentaar dat je geeft.
Het gaat uiteindelijk om waardering en hoe je dat doet maakt idd geen reet uit. Ik merk zelf dat met (gemeende!) complimentjes strooien mensen om mij heen energie geeft en dat ze dan veel meer gedaan krijgen. Het werkt voor mij dus heel positief.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_131614516
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben net zo blij als B stofzuigt als ik hem dat gevraagd heb, eigenlijk.
Oh, ik vind het verrassingseffect wel leuk eigenlijk :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_131614521
Bijzonder is dat wanneer we het hebben over de rol van de vrouw in de islam of in een gereformeerd gezin.. De mening van die vrouwen dat zij niet onderdrukt worden niet serieus genomen wordt.
Ook vrouwen die buffelen zeggen daar blij van te worden en er zelf voor te kiezen. En onderzoeken die aantonen dat werk/zorg nog steeds slecht verdeeld is en dat mannen meer werkelijke vrije tijd hebben dan vrouwen of die aantonen dat vrouwen nog altijd te vaak voor exact dezelfde functie minder per uur verdienen... Ach.. die vegen we van tafel want dat zijn slechte onderzoeken.

Het zal wel een vrouwelijk trekje zijn :)
pi_131614553
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het gaat uiteindelijk om waardering en hoe je dat doet maakt idd geen reet uit. Ik merk zelf dat met (gemeende!) complimentjes strooien mensen om mij heen energie geeft en dat ze dan veel meer gedaan krijgen. Het werkt voor mij dus heel positief.
Ja, dat denk ik ook. Elkaar gewoon waarderen en dan klinkt dat hoe dan ook door in je gedrag, of dat nu zit in bedankjes of doordat je gewoon blij bent.

Maar ik denk dat de afwezigheid van (negatief) commentaar veel meer doet. Als je praktisch veel moet regelen met elkaar, dan sluipt er al gauw in dat je elkaar als middel tot een bepaald doel gaat zien. Zijn de boodschappen al gehaald? Heb je al gestofzuigd? Onder de tafel is het nog vies, maak jij het schoon? Best moeilijk voor mij om daarmee te stoppen, maar wel veel beter voor m'n relatie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_131614555
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:10 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, ik vind het verrassingseffect wel leuk eigenlijk :D
Dat smsje dat hij een nieuwe radiowekker voor me gekocht heeft gister.. Lief.. :*
pi_131614620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:11 schreef Ouder1 het volgende:
Ook vrouwen die buffelen zeggen daar blij van te worden en er zelf voor te kiezen. En onderzoeken die aantonen dat werk/zorg nog steeds slecht verdeeld is en dat mannen meer werkelijke vrije tijd hebben dan vrouwen of die aantonen dat vrouwen nog altijd te vaak voor exact dezelfde functie minder per uur verdienen... Ach.. die vegen we van tafel want dat zijn slechte onderzoeken.
Dit specifieke onderzoek ging daar toch niet over? Het ging over wanneer mannen ontspannen. Als jij nu even met een onderzoek aankomt waarin vrouwen minder verdienen of minder vrije tijd hebben, wil ik ook best even daar mijn lichtje op laten schijnen hoor ;)

En stel dat he, dat we hier allemaal vastzitten in een keurslijf, waarin we grandioos tekort komen en onze kansen te niet nemen en er vreselijk bekaaid van af komen; waar gaat je dat zo na aan het hart? Wat is precies je bedoeling met dat op de barricade staan voor de rechten van de vrouw?
pi_131614717
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gemeend is wel het sleutelwoord ja. Ik ga ook niet dwangmatig een lijstje bijhouden met wanneer wie waarvoor gecomplimenteerd is. Als ik ergens blij mee ben, dan zal ik dat zeggen en andersom vind ik dat ook leuk om te horen. Net als dat ik mijn zoon vertel dat ik het fijn vind dat we zo gezellig samen boodschappen hebben gedaan, of dat hij heeft 'geholpen' met koken, of dat hij zo zoet in zijn eentje zit te spelen, maar dat ik ook niet bij ieder gestapeld blokje of ieder hapje in zijn mond hysterisch sta te applaudiseren.
pi_131614844
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:18 schreef Clubsoda het volgende:
Gemeend is wel het sleutelwoord ja.
Ik heb geleerd, bij mijzelf en bij anderen, dat het geven van 'niet spontane' en 'niet waarlijke gemeende' complimentjes uiteindelijk gaat leiden tot meer waardering voor wat een ander doet en dus gemeende en spontane complimenten.
Ik denk dat dat komt omdat je je meer bewust wordt van de waarde van wat een ander voor en met (gevoelsmatig) je doet wanneer je bewust complimenten uitdeelt.

Als manager heb ik mezelf op een gegeven moment gedwongen minimaal 1 compliment per dag aan iedere medewerker te geven. Ik ging al snel heel anders naar ze kijken! *O*
pi_131615072
Bewust is wat mij betreft niet hetzelfde als gemeend. Ik geef mijn kind bewust complimentjes, maar ik meen ze wel altijd. Wat betreft het huishouden sta ik er hoogstens bij stil dat ik niet alleen denk "hé wat fijn!" maar het ook regelmatig zeg. Omdat ik tenslotte ook niet te beroerd ben om mijn mond open te doen als ik "hè, wat irritant!" denk O-) Maar om nou me voor te nemen om elke dag een compliment te geven over het huishouden, of ik dat nou meen of niet, dat gaat me wat te ver.

Maar je had nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Daar ben ik wel benieuwd naar.
pi_131615302
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:15 schreef Clubsoda het volgende:
En stel dat he, dat we hier allemaal vastzitten in een keurslijf, waarin we grandioos tekort komen en onze kansen te niet nemen en er vreselijk bekaaid van af komen; waar gaat je dat zo na aan het hart? Wat is precies je bedoeling met dat op de barricade staan voor de rechten van de vrouw?
Deze vraag bedoel je? Zoveel redenen. Wij hebben kinderen en we kunnen die kinderen iets meegeven. Naast huisvrouw en moeder zijn we steeds vaker ook werknemer en de combi zorg/werk kost veel geld voor veel werkgevers (en dan kom je aan mijn vak).
Ik zou graag wat meer bewustwording willen. Zoals de geëmancipeerde vrouwen vroeger die op de bres sprongen voor ons stemrecht en ons recht op werk.

Heel belangrijk punt daarin is niet wat we doen, maar of we ons daar bewust van zijn. Elk stel dat waarlijk gelukkig is met hoe het is verdeeld, waarbij er niet één van beiden langzaam maar zeker overbelast raakt.. moet vooral blijven doen wat ze doen. Helaas loop ik in mijn werk dus te veel tegen juist vrouwen (en een enkele man) op die zich niet bewust zijn van waar ze mee bezig zijn maar lichamelijk en geestelijk wel in de knel komen. Omdat één van de eerste signalen daarvan ziekteverzuim en/of slechter functioneren is, wordt ik daar dan mee geconfronteerd en ik moet eerlijk bekennen dat het dan vaak frustrerend is om zo iemand naar de klote te zien gaan omdat ze gewoon niet KUNNEN inzien met wat ze aan het doen zijn.
pi_131616056
Ik zal een voorbeeld geven.
Vrouw, 38 jaar, drie nog heel jonge kinderen. Hij werkt fulltime met relatief weinig reistijd en geen bijzondere belasting thuis. Hij sport veel en is daar 2 avonden en op zaterdag overdag voor van huis.
Ze hebben besloten dat ze professionele opvang een slecht idee vinden. Oma past daarom op op dinsdag en donderdag bij Oma thuis. De hypotheek is hoog en mede daarom werkt deze vrouw ook 32 uur per week. Om dit rond te kunnen breien werkt zij:
• maandag: 6 uur
• dinsdag: 10 uur
• woensdag: 3 uur
• donderdag: 10 uur
• vrijdag: 3 uur
Zo heeft zij geen verdere oppas nodig. Manlief is na zijn commerciële baan en het sporten te moe om iets te doen, verder dan eens voorlezen op de bank als er geen voetbal op tv is. Ook hecht hij veel waarde aan zijn vrienden waar hij minstens eens per week mee naar de kroeg gaat. Zij was na de eerste bevalling volledig gestopt met sporten.
Op zich verzuimde zij niet veel, maar wel heel vaak en dan eigenlijk altijd de woensdag en de vrijdag. Vaak met vage klachten (ik voel me niet zo lekker, ben wat duizelig/misselijk, hoofdpijn of gewoon vermoeidheid). Deze ziekmeldingen kwamen zo'n 23 keer per jaar voor. Sinds zij kinderen had is ze 3 maal langdurig (langer dan 3maanden) ziek geweest. Steeds met oververmoeidheid. Zij weet dit aan de werkdruk op het kantoor. Haar collegae die hetzelfde werk deden verzuimden echter nooit bovenmatig. Zij was heel erg boos dat haar werkgever mij had ingeschakeld en ontkende glashard veel te verzuimen. Toen ik haar de overzichten liet zien, zei ze dat die niet klopten.(Maar die komen van de verzuimverzekering en de bedrijfsarts dus die kloppen wel.)

Ten eerste heb ik haar 12 weken onder werktijd 3 maal per week laten sporten om weerbaarheid en conditie op te bouwen. Dat was al een drama. Te veel, te zwaar, te moeilijk. Daarnaast iedere week een gesprek met een bedrijfspsychologe. Eén keer met haar man er bij.
Toen na een half jaar en vele gesprekken later er nog geen verbetering was in het aantal ziekmeldingen en het kwartje dat ze beter voor zichzelf moest gaan zorgen nog niet was gevallen, heb ik voor haar de knoop doorgehakt en haar voor de keuze gesteld 4x8 uur te gaan werken, minder gaan werken met een maximum van 8 uur per dag of ontslag nemen. Ze heeft toen gekozen voor minder werken.. en was nog maar zelden ziek.
pi_131616123
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:24 schreef Ouder1 het volgende:

Als manager heb ik mezelf op een gegeven moment gedwongen minimaal 1 compliment per dag aan iedere medewerker te geven.
Ik heb het mijzelf idd ook aan moeten leren. Opgegroeid in een omgeving waar succes vanzelfsprekend was en foutjes maken intolerabel.

Daar kunnen de meesten heel slecht tegen... ;)
pi_131616524
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:12 schreef Ouder1 het volgende:
Ik zal een voorbeeld geven.
Vrouw, 38 jaar, drie nog heel jonge kinderen. Hij werkt fulltime met relatief weinig reistijd en geen bijzondere belasting thuis. Hij sport veel en is daar 2 avonden en op zaterdag overdag voor van huis.
Ze hebben besloten dat ze professionele opvang een slecht idee vinden. Oma past daarom op op dinsdag en donderdag bij Oma thuis. De hypotheek is hoog en mede daarom werkt deze vrouw ook 32 uur per week. Om dit rond te kunnen breien werkt zij:
• maandag: 6 uur
• dinsdag: 10 uur
• woensdag: 3 uur
• donderdag: 10 uur
• vrijdag: 3 uur
Zo heeft zij geen verdere oppas nodig. Manlief is na zijn commerciële baan en het sporten te moe om iets te doen, verder dan eens voorlezen op de bank als er geen voetbal op tv is. Ook hecht hij veel waarde aan zijn vrienden waar hij minstens eens per week mee naar de kroeg gaat. Zij was na de eerste bevalling volledig gestopt met sporten.
Op zich verzuimde zij niet veel, maar wel heel vaak en dan eigenlijk altijd de woensdag en de vrijdag. Vaak met vage klachten (ik voel me niet zo lekker, ben wat duizelig/misselijk, hoofdpijn of gewoon vermoeidheid). Deze ziekmeldingen kwamen zo'n 23 keer per jaar voor. Sinds zij kinderen had is ze 3 maal langdurig (langer dan 3maanden) ziek geweest. Steeds met oververmoeidheid. Zij weet dit aan de werkdruk op het kantoor. Haar collegae die hetzelfde werk deden verzuimden echter nooit bovenmatig. Zij was heel erg boos dat haar werkgever mij had ingeschakeld en ontkende glashard veel te verzuimen. Toen ik haar de overzichten liet zien, zei ze dat die niet klopten.(Maar die komen van de verzuimverzekering en de bedrijfsarts dus die kloppen wel.)

Ten eerste heb ik haar 12 weken onder werktijd 3 maal per week laten sporten om weerbaarheid en conditie op te bouwen. Dat was al een drama. Te veel, te zwaar, te moeilijk. Daarnaast iedere week een gesprek met een bedrijfspsychologe. Eén keer met haar man er bij.
Toen na een half jaar en vele gesprekken later er nog geen verbetering was in het aantal ziekmeldingen en het kwartje dat ze beter voor zichzelf moest gaan zorgen nog niet was gevallen, heb ik voor haar de knoop doorgehakt en haar voor de keuze gesteld 4x8 uur te gaan werken, minder gaan werken met een maximum van 8 uur per dag of ontslag nemen. Ze heeft toen gekozen voor minder werken.. en was nog maar zelden ziek.
En dit ligt aan haar man? Aan gebrekkige emancipatie? Aan traditionele rolverdelingen? Of misschien wel aan haar als persoon?
pi_131616602
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:17 schreef poemojn het volgende:

[..]

ik ken maar een stel waarbij dat zo is, en dan werkt ze vooral veel in het weekend als hij vrij is. Dus die dagen zorgt hij voor de kinderen.
En je hebt natuurlijk stellen waarbij de man werkloos is en voor de kinderen en het huishouden zorgt. Maar voor zover ik zie blijft dan de vrouw zich wel eindverantwoordelijke voelen daarvoor.
Bij ons is het traditioneel geregeld, ik thuis en hij werkt.

Hoeveel uren op een dag brengen jullie kinderen eigenlijk door op een kdv? En hoeveel uur per dag vinden jullie teveel? Bijv meer dan een werkdag (8 uur), meer dan tien uur, meer dan twaalf uur, ...?
Ik vind 3 dagen het maximum voor ons gezin. Gevoelsmatig, omdat we dan zelf nog het grootste deel van de week de zorg op ons nemen. Bij 4 of meer dagen voelt de balans 'verkeerd'.

Ik breng hem 's ochtends om 7.30 weg, mijn vriend haalt hem rond 17 uur op. Het is wel een lange dag voor hem, maar we hebben allebei een uur reistijd van en naar ons werk. Ik werk 1 dag in de week thuis, dan is hij daar meestal van 8-16.30.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131617458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:30 schreef miss_sly het volgende:
En dit ligt aan haar man? Aan gebrekkige emancipatie? Aan traditionele rolverdelingen? Of misschien wel aan haar als persoon?
Ja, ja, ja en ja.
pi_131617569
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Deze vraag bedoel je? Zoveel redenen. Wij hebben kinderen en we kunnen die kinderen iets meegeven. Naast huisvrouw en moeder zijn we steeds vaker ook werknemer en de combi zorg/werk kost veel geld voor veel werkgevers (en dan kom je aan mijn vak).
Ik zou graag wat meer bewustwording willen. Zoals de geëmancipeerde vrouwen vroeger die op de bres sprongen voor ons stemrecht en ons recht op werk.

Heel belangrijk punt daarin is niet wat we doen, maar of we ons daar bewust van zijn. Elk stel dat waarlijk gelukkig is met hoe het is verdeeld, waarbij er niet één van beiden langzaam maar zeker overbelast raakt.. moet vooral blijven doen wat ze doen. Helaas loop ik in mijn werk dus te veel tegen juist vrouwen (en een enkele man) op die zich niet bewust zijn van waar ze mee bezig zijn maar lichamelijk en geestelijk wel in de knel komen. Omdat één van de eerste signalen daarvan ziekteverzuim en/of slechter functioneren is, wordt ik daar dan mee geconfronteerd en ik moet eerlijk bekennen dat het dan vaak frustrerend is om zo iemand naar de klote te zien gaan omdat ze gewoon niet KUNNEN inzien met wat ze aan het doen zijn.
het gaat evengoed mis zolang jij zelf niet inziet dat een recht nog altijd geen plicht is :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_131617644
Lijkt me ook erg frustrerend om dat te zien oud1
Maar zoals ik jou reacties hier lees is het voornamelijk negatief ook al verteld en moeder een positief verhaal. Als je het beschrijft zoals in de post die simmu quote kan ik me er al iets meer bij voorstellen waar je mening vandaan komt.

Gelukkig zijn er ook vrouwen die wel voor zichzelf opkomen en mannen die wel om hun vrouw denken.
pi_131619588
Eens met Zoe. Ik begrijp wel dat er nijpende situaties zijn, en dat veel vrouwen, van nature of door opvoeding, geneigd zijn alle verantwoordelijkheid op hun schouders te laden. Maar het is geen gegeven en het lijkt me sterk dat jij als enige het licht hebt gezien en de rest nog dom en onwetend rondwandelt. Als er hier nou vrouwen zijn die zeggen tevreden te zijn met de taakverdeling en die niet bovenmatig verzuimen en algemeen goed in hun vel zetten, wil je dat dan geloven? Of ga je doordrammen tot ze zwichten?

Het gevaar met pretenderen dat hele volkstammen iets niet in willen of kunnen zien is dat je alles daarop afschuift. Wat ze ook zeggen, het klopt toch niet, want het is allemaal te wijten aan hun onvergemogen "de waarheid" onder ogen te komen. Maar het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat er hier zelfverzekerde en stabiele vrouwen rondlopen die meer inzicht hebben in hun wensen en behoeften, in hun relatie en de eisen die er aan hen gesteld worden dan een random tante op internet. En zelfs als je gelijk zou hebben, en we hier collectief gebukt gaan onder een juk van slechte emancipatie en gebrekkig zelfinzicht, zou je aanpak dan zin hebben? Zou luisteren en oog hebben voor de ander niet beter werken dan keer op keer je eigen (tamelijk zuur getoonde) verhaal af te draaien? Als het dan toch is dat je het beste met ons allemaal voor hebt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 27-09-2013 15:47:53 ]
  vrijdag 27 september 2013 @ 15:19:45 #120
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131619669
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:17 schreef Clubsoda het volgende:
Eens met Zoe. Ik begrijp wel dat er nijpende situaties zijn, en dat veel vrouwen, van nature of door opvoeding, geneigd zijn alle verantwoordelijkheid op hun schouders te laden. Maar het is geen gegeven en het lijkt me sterk dat jij als enige het licht hebt gezien en de rest nog dom en onwetend rond wandelt. Als er hier nou vrouwen zijn die zeggen tevreden te zijn met de taakverdeling en die niet bovenmatig verzuimen en algemeen goed in hun vel zetten, wil je dat dan geloven? Of ga je doordrammen tot ze zwichten?

Het gevaar met pretenderen dat hele volkstammen iets niet in willen of kunnen zien is dat je alles daarop afschuift. Wat ze ook zeggen, het klopt toch niet, want het is allemaal te wijten aan hun onvergemogen "de waarheid" onder ogen te komen. Maar het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat er hier zelfverzekerde en stabiele vrouwen rondlopen die meer inzicht hebben in hun wensen en behoeften, in hun relatie en de eisen die er aan hen gesteld worden dan een random tante op internet. En zelfs als je gelijk zou hebben, en we hier collectief gebukt gaan onder een juk van slechte emancipatie en gebrekkig zelfinzicht, zou je aanpak dan zin hebben? Zou luisteren en oog hebben voor de ander niet beter werken dan keer op keer je eigen (tamelijk zuur getoonde) verhaal af te draaien? Als het dan toch is dat je het beste me ons allemaal voor hebt?
QFT
Waarvoor dank! Deze woorden zocht ik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_131620173
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:37 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Koken is dankbaar werk, applaus werk. Vaak hoor je dan ook mensen een man prijzen als hij kookt. Afwassen is echter ondankbaar werk.. ook niemand die je zou prijzen omdat je de rotzooi van je kokende man opruimt.
Niet om t een of ander, maar ik ben een vrouw. Je kunt je zuurheid dus sparen voor een ander die graag kookt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_131620279
quote:
Eens met Zoe. Ik begrijp wel dat er nijpende situaties zijn, en dat veel vrouwen, van nature of door opvoeding, geneigd zijn alle verantwoordelijkheid op hun schouders te laden. Maar het is geen gegeven en het lijkt me sterk dat jij als enige het licht hebt gezien en de rest nog dom en onwetend rond wandelt. Als er hier nou vrouwen zijn die zeggen tevreden te zijn met de taakverdeling en die niet bovenmatig verzuimen en algemeen goed in hun vel zetten, wil je dat dan geloven? Of ga je doordrammen tot ze zwichten?

Het gevaar met pretenderen dat hele volkstammen iets niet in willen of kunnen zien is dat je alles daarop afschuift. Wat ze ook zeggen, het klopt toch niet, want het is allemaal te wijten aan hun onvergemogen "de waarheid" onder ogen te komen. Maar het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat er hier zelfverzekerde en stabiele vrouwen rondlopen die meer inzicht hebben in hun wensen en behoeften, in hun relatie en de eisen die er aan hen gesteld worden dan een random tante op internet. En zelfs als je gelijk zou hebben, en we hier collectief gebukt gaan onder een juk van slechte emancipatie en gebrekkig zelfinzicht, zou je aanpak dan zin hebben? Zou luisteren en oog hebben voor de ander niet beter werken dan keer op keer je eigen (tamelijk zuur getoonde) verhaal af te draaien? Als het dan toch is dat je het beste me ons allemaal voor hebt?
Paar keer begonnen met tikken, maar ik kwam er niet uit. Dit dus, dank!
pi_131620797
quote:
Zou luisteren en oog hebben voor de ander niet beter werken
Je bedoel: Goh, wat hebben jullie het goed voor elkaar! Geweldig! Ja, zo doen wij het ook! Wouw! Wat een k@twerkgevers dat ze zaniken als je en kind een keer ziek is hé? Ziek is ziek, hoor, kan ik ook niets aan doen! Ach gut... werkt jouw man ook zo hard! Leuk hé dat voetballen.. Ja, ik gun hem dat echt.. ik ga tenslotte ook zo eens in het jaar een paar dagen met mijn dinnetjes lekker weg! En dan is hij lief voor me! Ooooohhh! Ja echt.. Als ik de kleine dan bij mijn moeder heb opgehaald dan heeft hij gestofzogen! Wauw!! Ja, dan vlieg ik hem om de hals, de kanjer! Goud man zo'n vent!

Zou dat werken denk je? O-)
  vrijdag 27 september 2013 @ 16:08:36 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131620928
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:02 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je bedoel: Goh, wat hebben jullie het goed voor elkaar! Geweldig! Ja, zo doen wij het ook! Wouw! Wat een k@twerkgevers dat ze zaniken als je en kind een keer ziek is hé? Ziek is ziek, hoor, kan ik ook niets aan doen! Ach gut... werkt jouw man ook zo hard! Leuk hé dat voetballen.. Ja, ik gun hem dat echt.. ik ga tenslotte ook zo eens in het jaar een paar dagen met mijn dinnetjes lekker weg! En dan is hij lief voor me! Ooooohhh! Ja echt.. Als ik de kleine dan bij mijn moeder heb opgehaald dan heeft hij gestofzogen! Wauw!! Ja, dan vlieg ik hem om de hals, de kanjer! Goud man zo'n vent!

ik weet werkelijk niet met wat voor mensen jij omgaat maar ik herken mijzelf, mijn vrienden en mijn omgeving hier absoluut niet in.

Misschien moet je je oogkleppen even afdoen en bij ons in 2013 komen?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_131620944
Nee, dat bedoel ik uiteraard niet en volgens mij ben je intelligent genoeg om dat zelf ook wel te snappen. Als je werkelijk geen ander truukje beheerst dan kinderachtig naar de mond praten of doordrammen, begin ik blij te worden dat je mijn manager niet ben. Dan maar de kans verkijken om mijn leven eindelijk bevredigend in te richten.
pi_131620950
quote:

[..]

Wat voor werk doe je eigk?
:)
pi_131620978
quote:

[..]

Precies de reactie die het gelijk van de post van ClubSoda bevestigt. Jammer.
pi_131620980
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Nog iemand met extreme moeite met lezen. Dyslectisch?
  vrijdag 27 september 2013 @ 16:13:32 #129
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131621075
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

misschien kan je normaal reageren?

Krijg gewoon de neiging koekjes te bakken en pantoffels te kopen voor mijn man. :o
pi_131621082
"Manager" is nogal een relatief vaag begrip he? Meer details heb je in dit topic in ieder geval niet gegeven.
pi_131621191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:10 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hallefuckinglujah... ik ben zeker niet dyslectisch, maar bedankt voor het informeren.

"Ik heb mezelf als manager aangeleerd" zegt mij niets meer dan dat jij ooit manager was of wellicht nog bent. In ieder geval, je komt bijzonder vijandig over met deze reactie op mijn verder normale vraag.

Waarom doet het zoveel met je om reacties van mensen hier te lezen die positief zijn over hoe zij het thuis verdeeld hebben? Wat maakt dat voor gevoel of idee bij je los?
pi_131621370

Wellicht?

Sorry, ik word hier een beetje flauw van. Er zijn zoveel normale en positief-kritische reacties gegeven en oprechte vragen gesteld en dan komt er of iets ontzettend kinderachtigs terug of er wordt gesnauwd.
pi_131622733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hrm-manager las ik in het vorige topic, dacht ik.
pi_131622812
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:25 schreef -Spring het volgende:

[..]

Hrm-manager las ik in het vorige topic, dacht ik.
Ah thanks :)
pi_131622859
Pfff, nou dan ben ik blij dat je mijn hrm-manager niet bent zet.

Ik herken ook totaal niet waar jij het over hebt. Het zal best voorkomen hoor, maar volgens mij niet in dit topic.
pi_131623399
Ik ka je aanraden om thuisblijfmoeder te worden, zodat je veel minder last hebt van moeders met zieke kinderen. :D
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:29:47 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131624097

Poll: Doet hij dit uit zichzelf of heb ik het hem gevraagd?
Uit zichzelf
Omdat het hem gevraagd is
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Moet ik hem ervoor bedanken?
Ja
Nee
Tussenstand:

vrijdag 27 september 2013 @ 18:33:13 #139
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_131624182
Poll: Hoe moet ze mij bedanken?
Neuken
Pijpen
Bier
Tussenstand:

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_131624254
Bier. Stofzuigen = pijpen en de badkamer poetsen = seks.
Hebben jullie dat niet vastgelegd? Net als een stickerkaart :D
Lotte!
Noah!
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:37:36 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131624272
:D
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:37:57 #142
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_131624287
* ik waag het erop: waar staat de hr voor bij deze manager?*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_131624306
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:37 schreef Saffier het volgende:
Human resources
Lotte!
Noah!
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:39:55 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_131624324
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:38 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Human resources
Tnx. Ik kwam niet verder dan hoogrendement :')
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Licht Ontvlambaar vrijdag 27 september 2013 @ 18:44:41 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131624449
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:33 schreef stinkie het volgende:
Poll: Hoe moet ze mij bedanken?
Neuken
Pijpen
Bier
Tussenstand:
[ afbeelding ]
ik mis de optie pijpen terwijl bier...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131624542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:37 schreef Saffier het volgende:
Personeelszaken noemde men dat vroeger...
pi_131624646
epic xD hahahaha
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:56:01 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131624727
Sta ik met mijn pantoffels -O-
  vrijdag 27 september 2013 @ 19:00:18 #149
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_131624832
Misschien kan het topic weer gaan over de inhoud ipv over Ouder1 en haar zwarte kijk op de man :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 27 september 2013 @ 19:21:59 #150
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_131625399
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik mis de optie pijpen terwijl bier...
ik vergat * alle bovenstaande
;(