S imon en Jonathanquote:Op donderdag 26 september 2013 07:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ken wel een Rachel (raggel) Rubia en Merely.
Rubia vind ik mooi!
Maaarreee S.imon en Jonas, ik zou t doen
Zo mooi idd! (Ik wil Oscar voor mijn eventuele derde jongetje, heb ik een tijdje terug bedachtquote:
Ook heeeeel mooi!quote:Op donderdag 26 september 2013 12:47 schreef bellelena het volgende:
[..]
S imon en Jonathan
S imon en Josephine
Nee. Was ergens verstopt in Zeeland. Zitten we nog steeds in dezelfde richting?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Heuj die combinatie klinkt mij heel bekend! Waren de initialen van je school E.H.?
Nee, in zuid-holland, en t is echt een familie uit dat dorp, dus kan haast niet kloppen. wel bizar hoor, alle namen hetzelfde! ik dm je wel even, want nu ben ik toch benieuwd...quote:Op donderdag 26 september 2013 14:19 schreef danic het volgende:
[..]
Nee. Was ergens verstopt in Zeeland. Zitten we nog steeds in dezelfde richting?
liever Henk dan Brayn...quote:Op donderdag 26 september 2013 10:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik zie net op FB een Brayn voorbijkomen...
Het klinkt wel leuk bij elkaarquote:
Tomquote:Op donderdag 26 september 2013 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat past er leuk bij Saar? Heb geen haast overigensIk vind het nu alweer lastig
Serieus.. wat is er mis met Henk? Klassieke naam, beetje ouderwets wellicht maar beter dan veel wat ik hier soms als suggesties langs zie komen.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Kevin, Mitchell en Jordi
Mijn zwager heeft net een nieuw neefje: Henk. Echt! Je gelooft me niet he... ECHT!
Als je dat helemaal wilt vermijden, zou ik een langere naam kiezen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, ja, eigenlijk wel he? Alleen vind ik Saar & Tom zo Jip & Janneke-achtig.
Stijn? zo heet de broer van een S.aar die ik kenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx voor de input!
Heb er even een paar alvast uitgepikt (ben van plan om een lijstje bij te gaan houden met de leukste namen).
Voor meisjes:
Lis
Loes
Juul
Suus
Lexie
Bo
Elin
Brott vinnik wat apart
Lot
Sofie
Mia
Jongens:
Bram
Jan
En wat ik echt leuk vind voor meisjes, maar niet kan want heel goede vrienden met kinderen die zo heten: Pixie, Jolie. En voor jongens: Max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |