SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik las MelvinDat vind ik ook niet zo, zeg maar
![]()
Hmmm, ja snap je wel. Ik wilde ook perse een naam van "ons" waarvan we beiden niemand kennen die zo heet. Wisten wij veel dat de naam Isa op nummer 6 in de veelvoorkomende namenlijst van vorig jaar stond
Merviquote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef Enfermera het volgende:
Kindernamen met een M kleurdoos?Stoer en Nederlands is mijn voorkeur. En niet te rare spelling
Minkequote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef Enfermera het volgende:
Kindernamen met een M kleurdoos?Stoer en Nederlands is mijn voorkeur. En niet te rare spelling
Als je zin hebtquote:Op woensdag 25 september 2013 14:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb weer tijd voor lijstjes, wie? kommaarop
Ja, ik houd van bijbelse namen! Zonder daar verder waarde aan te hechten overigensquote:Op woensdag 25 september 2013 20:14 schreef Mineola het volgende:
Internationaal ook toch? Je bent geloof ik een beetje in de war met Enfermera's Hollands Feenix
Mevr Mus: (ik hoop dat je van bijbelse namen houdt)
David, Lucas, Benjamin, Levi, Noah, Casper
Sarah, Emma, Leah, Robin, Mila
Samuel vind ik heel mooi maar met S.imon een beetje te Jip en Janneke.
Heb niet al te beste associaties bij de naar Hugo, maar de combinatie klinkt wel lekker! Op het week-lijstje dan maarquote:
nee, tís een jongenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:10 schreef Mevr_Mus het volgende:
Jullie zoeken wel in de juiste richting! Alles op het jongensnamenlijstje is al voorbij gekomen![]()
Maar het kan ook een meisje zijn hè
Leah en Mischa dan maarquote:Op woensdag 25 september 2013 20:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja, ik houd van bijbelse namen! Zonder daar verder waarde aan te hechten overigens![]()
Grappig, meer dan de helft van de namen die je noemt staan al op de lijst! Misschien moet ik gewoon stoppen met breed zoeken en bijbels namenboek kopen. En vriend 's nachts bijbelse namen in z'n oor fluisteren: IsaacJacobDavidLucasBenjaminJacobSarahLeahSamJacobBen
Ik vind S echt prrrrrachtig. Die stond ook in de top drie hier maar ook veel associaties (en een meisjequote:Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Heb niet al te beste associaties bij de naar Hugo, maar de combinatie klinkt wel lekker! Op het week-lijstje dan maarGrappig is trouwens dat meerdere mensen bij S. dachten dat hij Hugo zou gaan heten
Haha, ja dat heb ik idd gemist, dat het internationaal moest zijn. Maar ik wist ook niet dat Enfermera Hollands wildequote:Op woensdag 25 september 2013 20:14 schreef Mineola het volgende:
Internationaal ook toch? Je bent geloof ik een beetje in de war met Enfermera's Hollands Feenix
Ik had een meisje in mijn klas wat Rachel heette (uitspraak Ragel) met zus Martha en zus Ruth en broertje Job.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja, ik houd van bijbelse namen! Zonder daar verder waarde aan te hechten overigens![]()
Grappig, meer dan de helft van de namen die je noemt staan al op de lijst! Misschien moet ik gewoon stoppen met breed zoeken en bijbels namenboek kopen. En vriend 's nachts bijbelse namen in z'n oor fluisteren: IsaacJacobDavidLucasBenjaminJacobSarahLeahSamJacobBen
Heuj die combinatie klinkt mij heel bekend! Waren de initialen van je school E.H.?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:12 schreef danic het volgende:
[..]
Ik had een meisje in mijn klas wat Rachel heette (uitspraak Ragel) met zus Martha en zus Ruth en broertje Job.
Mevr Mus, leef je uit. Beide geslachten getackeld
Wij hadden als back up namen Hugo en Jonas mocht het opeens een jongetje zijn. Op het eind knoop doorgehakt in voordeel van Jonas. Toen we dat na de bevalling zeiden, werd er echt unaniem negatief op gereageerd! Ik was zo verbaasd!quote:Op donderdag 26 september 2013 08:01 schreef Mineola het volgende:
Rubia betekent blond in het Spaans.
Jonas vind ik ook mooi! Maar het is voor mijn gevoel geen klassieke naam eigenlijk.
Julia, Charlotte en Maud bedacht ik vanmorgen ook nog. Olivia vind ik ook een goeie (maar iets te veel voorkomend misschien?)
Noasquote:Op donderdag 26 september 2013 08:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Rubia vind ik echt als een ziekte klinken.
Jonas
S.imon en Noas?
Oh en ik zag nog Levijn voorbij komen. Via via ken ik ook iemand die dat voor haar zoon wilde. Ik vind het een beetje ghetto, dat Le- voorzetsel. Le'vine and Le'bron
S imon en Jonathanquote:Op donderdag 26 september 2013 07:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ken wel een Rachel (raggel) Rubia en Merely.
Rubia vind ik mooi!
Maaarreee S.imon en Jonas, ik zou t doen
Zo mooi idd! (Ik wil Oscar voor mijn eventuele derde jongetje, heb ik een tijdje terug bedachtquote:
Ook heeeeel mooi!quote:Op donderdag 26 september 2013 12:47 schreef bellelena het volgende:
[..]
S imon en Jonathan
S imon en Josephine
Nee. Was ergens verstopt in Zeeland. Zitten we nog steeds in dezelfde richting?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Heuj die combinatie klinkt mij heel bekend! Waren de initialen van je school E.H.?
Nee, in zuid-holland, en t is echt een familie uit dat dorp, dus kan haast niet kloppen. wel bizar hoor, alle namen hetzelfde! ik dm je wel even, want nu ben ik toch benieuwd...quote:Op donderdag 26 september 2013 14:19 schreef danic het volgende:
[..]
Nee. Was ergens verstopt in Zeeland. Zitten we nog steeds in dezelfde richting?
liever Henk dan Brayn...quote:Op donderdag 26 september 2013 10:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik zie net op FB een Brayn voorbijkomen...
Het klinkt wel leuk bij elkaarquote:
Tomquote:Op donderdag 26 september 2013 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat past er leuk bij Saar? Heb geen haast overigensIk vind het nu alweer lastig
Serieus.. wat is er mis met Henk? Klassieke naam, beetje ouderwets wellicht maar beter dan veel wat ik hier soms als suggesties langs zie komen.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Kevin, Mitchell en Jordi
Mijn zwager heeft net een nieuw neefje: Henk. Echt! Je gelooft me niet he... ECHT!
Als je dat helemaal wilt vermijden, zou ik een langere naam kiezen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, ja, eigenlijk wel he? Alleen vind ik Saar & Tom zo Jip & Janneke-achtig.
Stijn? zo heet de broer van een S.aar die ik kenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx voor de input!
Heb er even een paar alvast uitgepikt (ben van plan om een lijstje bij te gaan houden met de leukste namen).
Voor meisjes:
Lis
Loes
Juul
Suus
Lexie
Bo
Elin
Brott vinnik wat apart
Lot
Sofie
Mia
Jongens:
Bram
Jan
En wat ik echt leuk vind voor meisjes, maar niet kan want heel goede vrienden met kinderen die zo heten: Pixie, Jolie. En voor jongens: Max.
Haha, je was mijn edit voor! Brott vond ik bij nader inzien ook niet zo geslaagdquote:Op donderdag 26 september 2013 15:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Stijn? zo heet de broer van een S.aar die ik ken
Mijn S.tijn is megastoerquote:Op donderdag 26 september 2013 15:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, je was mijn edit voor! Brott vond ik bij nader inzien ook niet zo geslaagd
Stijn vind ik niet bij ons passen. Naam moet een beetje stoer zijn, denk ik, en Stijn is voor mijn gevoel niet stoer.
mijn keuze zou het ook niet zijn nee.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:16 schreef Mangostine het volgende:
Saar & Stijn vind ik heel erg komisch duo.
Nou, thanks! Ik ben er zelf ook blij meequote:Op donderdag 26 september 2013 16:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
mijn keuze zou het ook niet zijn nee.
De naam van jouw zoon vind ik wel tof trouwens
Leuk hoor, meteen het hele topic doodquote:Op donderdag 26 september 2013 16:41 schreef Fee-nix het volgende:
Saar en Lot of Saar en Joris, slotje.
Hehehe, ja ik kwam net zeggen dat jullie me nou ook weer niet zooooo serieus hoeven nemenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Leuk hoor, meteen het hele topic dood![]()
Mijn nichtje heet Saarquote:Op donderdag 26 september 2013 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat past er leuk bij Saar? Heb geen haast overigensIk vind het nu alweer lastig
Iemand opperde Sarah. Saar & Sarah![]()
Voor meisjes: Saar
& Juul
& Lis
& Loes
& Tess
Jongens: Saar
& Jan
& Fedde
& ...??
Forum Opties | |