"Gewoon" de snelste bij punt 3, met lekke band lijkt me dat bijna onmogelijk..quote:
Belgische logicaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef franklop het volgende:
VanderWalle versnelt naar het einde toe volgens de Belg. Lag 16 seconden achter de Wit-Rus, en finisht met 17 sec achterstand.
Jurgen niet nee.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef FredWielergek het volgende:
van der walle, ik wist niet dat hij zo goed kon tijdrijden?
Vandewallequote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef FredWielergek het volgende:
van der walle, ik wist niet dat hij zo goed kon tijdrijden?
Commentaar van de beste man zelf: "Versnellen zat er op het einde niet meer in"quote:
Cance wordt ook geen kampioen in de wegrit, denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:50 schreef ChangingCranks het volgende:
Had me wel verbaasd al Cancellara zowel in de tijdrit als de wegrace zelf WK zou zijn geworden. Dat is gewoon hebberig!
Daarbij is er geen beter dan Martin.
Bauke Gesink natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cance wordt ook geen kampioen in de wegrit, denk ik.
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cance wordt ook geen kampioen in de wegrit, denk hoop ik.
Denk ik ook niet, veel te zwaar qua beklimmingenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel hele goede papieren om het te doen. En ik gun t hem wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lol. Sinds wanneer kijk jij wielrennen?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, veel te zwaar qua beklimmingen
Die is voor caNibali!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mendrisio was hij de beste man in koers, ook genoeg beklimmingen daar.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, veel te zwaar qua beklimmingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |