Vond het gisteren bij Small/Stevens juist spanning toevoegen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:31 schreef Blik het volgende:
Haalt idd de spanning weg als die het goed doet
Als het echt om een paar seconden gaat heb je gelijk, maar bij 5 seconden of weer neemt die spanning in rap tempo afquote:Op woensdag 25 september 2013 15:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vond het gisteren bij Small/Stevens juist spanning toevoegen.
Mooie stoomtrein.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:33 schreef danos het volgende:
http://www.112groningen.n(...)1/222158/csc0122.jpg
Martin onderweg naar 2e tussenpunt.
quote:Mikkel Condé v2.0@mrconde54s
Rumors of Rasmus Quaade having a puncture! Talk about a bad luck! #Toscana2013
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:29 schreef Zelva het volgende:
Wat hebben ze in Wit-Rusland in het water zitten?
Das een Noor. Wel een geblokte Noor.quote:
Maar nog wel steeds overbrugbaar, ze zijn nog niet halverwege.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:39 schreef Momo... het volgende:
Martin nu toch wel duidelijk sneller
Mja, ik zie het niet meer gebeuren. Cancellara begon sneller, maar levert nu gewoon continue in.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar nog wel steeds overbrugbaar, ze zijn nog niet halverwege.
"Gewoon" de snelste bij punt 3, met lekke band lijkt me dat bijna onmogelijk..quote:
Belgische logicaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef franklop het volgende:
VanderWalle versnelt naar het einde toe volgens de Belg. Lag 16 seconden achter de Wit-Rus, en finisht met 17 sec achterstand.
Jurgen niet nee.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef FredWielergek het volgende:
van der walle, ik wist niet dat hij zo goed kon tijdrijden?
Vandewallequote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef FredWielergek het volgende:
van der walle, ik wist niet dat hij zo goed kon tijdrijden?
Commentaar van de beste man zelf: "Versnellen zat er op het einde niet meer in"quote:
Cance wordt ook geen kampioen in de wegrit, denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:50 schreef ChangingCranks het volgende:
Had me wel verbaasd al Cancellara zowel in de tijdrit als de wegrace zelf WK zou zijn geworden. Dat is gewoon hebberig!
Daarbij is er geen beter dan Martin.
Bauke Gesink natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cance wordt ook geen kampioen in de wegrit, denk ik.
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cance wordt ook geen kampioen in de wegrit, denk hoop ik.
Denk ik ook niet, veel te zwaar qua beklimmingenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel hele goede papieren om het te doen. En ik gun t hem wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lol. Sinds wanneer kijk jij wielrennen?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, veel te zwaar qua beklimmingen
Die is voor caNibali!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mendrisio was hij de beste man in koers, ook genoeg beklimmingen daar.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, veel te zwaar qua beklimmingen
Heb jij Cancellara ooit ver zien komen in de Amstel Gold Race? Dit is qua beklimmingen wel vergelijkbaar en een stuk zwaarder als bijvoorbeeld een Ronde van Vlaanderenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lol. Sinds wanneer kijk jij wielrennen?
Mendrisio, Peking, ronde van Zwitserland. Hell, deze Vuelta nog. :Lquote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Mendrisio was hij de beste man in koers, ook genoeg beklimmingen daar.
Maar hij is ook niet mijn favoriet voor zondag.
Cance heeft nooit een doel gemaakt van de AGR, zijn doelen lagen 1 en 2 weken eerderquote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb jij Cancellara ooit ver zien komen in de Amstel Gold Race? Dit is qua beklimmingen wel vergelijkbaar en een stuk zwaarder als bijvoorbeeld een Ronde van Vlaanderen
Logisch. Ach, Larsson halen ze toch niet in. Die is immers één minuut zeven sneller dan Sivtsov en heeft daarmee een verschroeiend laatste stuk gereden. Daar bijt iedereen zich toch wel op stuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Cancellara referentie
Martin -0:22
Wiggins +0:15
Conclusie van Mart: Wiggins is sneller dan Cancellara.
Cancellara kan de Gold Race winnen, alleen heeft hij zich er nooit op toegelegd. Cancellara heeft de ronde van Zwitserland gewonnen man.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb jij Cancellara ooit ver zien komen in de Amstel Gold Race? Dit is qua beklimmingen wel vergelijkbaar en een stuk zwaarder als bijvoorbeeld een Ronde van Vlaanderen
Zwitserland was een parcours voor hem gemaakt, dat viel nog wel meequote:Op woensdag 25 september 2013 15:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mendrisio, Peking, ronde van Zwitserland. Hell, deze Vuelta nog. :L
Moet je er wel bij zeggen dat die editie zowat volledig op maat was gemaakt voor hemquote:Op woensdag 25 september 2013 15:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cancellara kan de Gold Race winnen, alleen heeft hij zich er nooit op toegelegd. Cancellara heeft de ronde van Zwitserland gewonnen man.
Alles staat of valt bij het koersverloop. Loopt het zoals in Peking, dan is hij op het eind zeker kanshebber.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Blik het volgende:
En ondanks dat Cance misschien best mee kan doen op dit parcours, geef ik hem weinig kans tegen bijvoorbeeld een Valverde, Froome, Molkema, Rodriguez en dergelijke klimgeiten
Harmsen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef danos het volgende:
Ik word scheitziek van die individuele sprookjes over mensen in het land. Boer harmsem in schubbekutteveen, donder toch op.
Sporzaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef danos het volgende:
Ik word scheitziek van die individuele sprookjes over mensen in het land. Boer harmsem in schubbekutteveen, donder toch op.
Wagonnetjes voor de locomotief!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:59 schreef Szura het volgende:
Wat een hoop wagens achter de Pantzerwagen
sportlemon.tv, genoeg alternatieven voor de Martosaurusquote:
Ja, zo kun je iedere discussie platslaan natuurlijk. Dan is iedereen kanshebber, t/m Cavendish aan toequote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Alles staat of valt bij het koersverloop. Loopt het zoals in Peking, dan is hij op het eind zeker kanshebber.
Hm als dat het enige was, ik kijk ook de algemene beachouwingenquote:
Ik zap pas net.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:00 schreef danos het volgende:
[..]
Hm als dat het enige was, ik kijk ook de algemene beachouwingendaar was deze voor bedoeld
Geen stream naar Sporza dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:00 schreef Szura het volgende:
[..]
sportlemon.tv, genoeg alternatieven voor de Martosaurus
Hij oogt ook wat schokkeriger dan normaalquote:Op woensdag 25 september 2013 16:03 schreef franklop het volgende:
Cancellara vaak uit het zadel, zie je hem weinig doen normaal gesproken in zo'n tijdrit
Laatste jaren vallen Nederlanders vaak tegen op het WK tijdrijden, volgens mij. Podium van Clement de laatste goede klassering?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Westra 15e, achter Terpstra toch nog.
Mja, iets van luisterbaar commentaar is toch wel fijn. Streams van de RAI met Italiaans en dan twee met Engels commentaar, maar allemaal slechte kwaliteit en met continue oppoppende advertenties, dan ga ik toch liever nog voor de Martosaurus.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zitten daar dat je per se Sporza wil?
Zo bouwen ze bij Sky over het algemeen hun tijdritten op.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:04 schreef FredWielergek het volgende:
wiggins verliest al de hele tijd niet op martin. wint zelfs enkele seconden. heeft ie het in het begin laten liggen, nb op het klimmetje oa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |