1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2003 Hamilton Igor Astarloa (ESP) Alejandro Valverde (ESP) Peter Van Petegem (BEL) 2004 Verona Óscar Freire (ESP) Erik Zabel (GER) Luca Paolini (ITA) 2005 Madrid Tom Boonen (BEL) Alejandro Valverde (ESP) Anthony Geslin (FRA) 2006 Salzburg Paolo Bettini (ITA) Erik Zabel (GER) Alejandro Valverde (ESP) 2007 Stuttgart Paolo Bettini (ITA) Alexandr Kolobnev (RUS) Stefan Schumacher (GER) 2008 Varese Alessandro Ballan (ITA) Damiano Cunego (ITA) Matti Breschel (DEN) 2009 Mendrisio Cadel Evans (AUS) Alexandr Kolobnev (RUS) Joaquim Rodríguez (ESP) 2010 Geelong Thor Hushovd (NOR) Matti Breschel (DEN) Allan Davis (AUS) 2011 Copenhagen Mark Cavendish (GBR) Matthew Goss (AUS) André Greipel (GER) 2012 Valkenburg Philippe Gilbert (BEL) Edvald Boasson Hagen (NOR) Alejandro Valverde (ESP) |
Gevlucht en ergens asiel aan het aanvragen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is er met de Oegandeesjes aan de hand? Gingen gisteren ook al niet van start.
Moet je kort houden, die Oegandeesjes. Anders gaan ze er zo vandoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is er met de Oegandeesjes aan de hand? Gingen gisteren ook al niet van start.
twitter:TeamSky twitterde op woensdag 25-09-2013 om 13:47:02Here is the bike that Sir Bradley Wiggins will be riding this afternoon at #Toscana2013. He heads out at 15:09 CET http://t.co/0WDx07LjL3 reageer retweet
Wij ook niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mart kent Zoidl niet eens.!!!
Zoidl die kent u niet !!quote:Op woensdag 25 september 2013 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die wordt niet uitgezonden door de NOS.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:17 schreef Cavaliers het volgende:
Zoidl niet kennen.Won de ronde van Oostenrijk nota bene.
Hij steekt niet in geweldige vorm.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:32 schreef opgebaarde het volgende:
Domme vraag waarschuwing:
Waarom rijdt Froome geen tijdrit?
Maar dat was niet in een peloton.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gruzdev pelotonvulling ... vorig jaar nog 6e.
ploegentijdrit, tijdrit en wegwedstrijd wellicht teveel van het goede (alhoewel klasbak Cancellara dat natuurlijk wel gewoon doet)quote:Op woensdag 25 september 2013 14:32 schreef opgebaarde het volgende:
Domme vraag waarschuwing:
Waarom rijdt Froome geen tijdrit?
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar dat was niet in een peloton.
Hij is op de brommerquote:Op woensdag 25 september 2013 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Quaade bij het eerste meetpunt 3 minuten sneller dan Barta en Dennis, dat lijkt me een foutje
Gecorrigeerd naar 9.50.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:01 schreef heywoodu het volgende:
Quaade bij het eerste meetpunt 3 minuten sneller dan Barta en Dennis, dat lijkt me een foutje
Ik blijf het de meest geniale bijnaam van het peloton vinden denk ik, Lollerkowskiquote:Op woensdag 25 september 2013 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gecorrigeerd naar 9.50.
Lollerkowski 18e momenteel.
En verzonnen op FOK!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf het de meest geniale bijnaam van het peloton vinden denk ik, Lollerkowski
Ik blijf me afvragen wie het nou goed uitspreekt, het lijkt me toch echt "Martien" ipv "maaartin" zoals bij Daniel Martin...quote:
http://static.sportresult.com/federations/uci/CR2013/quote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef FredWielergek het volgende:
kan iemand een link geven met site live tussenstanden?
Dankjewel.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://static.sportresult.com/federations/uci/CR2013/
mijn dank is grootquote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://static.sportresult.com/federations/uci/CR2013/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens Mart is Wiggins de outsider in de strijd tussen Cancellara en Martin
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Nog ter informatie, de kansen volgens de bookmakers:Wiggins moet het ook nog maar waarmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar volgens Mart is Wiggins de outsider in de strijd tussen Cancellara en MartinReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Tuurlijk, Martin ookquote:Op woensdag 25 september 2013 15:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wiggins moet het ook nog maar waarmaken.
Die heeft dit jaar wel veel meer laten zien.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf me afvragen wie het nou goed uitspreekt, het lijkt me toch echt "Martien" ipv "maaartin" zoals bij Daniel Martin...
Voor hem zien?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:19 schreef FredWielergek het volgende:
martin lijkt me wel in voordeel als hij cancelara voor zich kan zien onderweg
Met verrekijker ?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:19 schreef FredWielergek het volgende:
Ah, een kruising dus tussen de versie van Mart en de naam van Daniel Martinquote:
Zit wel een dikke 3 minuten voor, dat is met deze snelheden al snel 3 km, dus daar heeft die echt geen voordeel vanquote:Op woensdag 25 september 2013 15:19 schreef FredWielergek het volgende:
Das niet veel.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Martin 0.36 seconde achter Cancellara op meetpunt 1.
Ik las even 0.36 minuut dus 36 secondequote:Op woensdag 25 september 2013 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Martin 0.36 seconde achter Cancellara op meetpunt 1.
Hopelijk blijft het ongeveer zoquote:
ikdacht dat er anderhalf minuut tussen zatquote:Op woensdag 25 september 2013 15:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Zit wel een dikke 3 minuten voor, dat is met deze snelheden al snel 3 km, dus daar heeft die echt geen voordeel van
Met het team kun je in principe niet sneller dan de vierde beste van het team.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef FastFox91 het volgende:
Zijn er nou renners die individueel gemiddelde sneller zijn dan een heel team? Het is toch hetzelfde parcour met uitzondering op het laatste stukje?
nou sorry voor mijn domme vraag dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze zien elkaar pas nadat ze gefinisht zijn man.
Maar die vierde beste kan wel (veelal) uit de wind zitten.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Met het team kun je in principe niet sneller dan de vierde beste van het team.
Dit ligt hem ook perfect. Stampen, stampen, stampen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Quaade de snelste bij punt 2. Die rijdt ook verreweg zijn beste tijdrit van het seizoen.
Volgend jaar kan ie het weerquote:Op woensdag 25 september 2013 15:30 schreef Zelva het volgende:
Als Roche dit kan, waarom in godsnaam Westra dan bijvoorbeeld niet?
Nou, bij de ploegenrijdrit klopte er op het begin geen ene zak van. was het tussenpunt nog iedere keer een verrassing (op de laatste 10 minuten na, toen werkte het wel goed)quote:Op woensdag 25 september 2013 15:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Martin dus op weg naar de wereldtitel. Vind die GPS altijd wel jammer ... haalt toch een beetje de charme van zo'n tussenpunt weg.
Vond het gisteren bij Small/Stevens juist spanning toevoegen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:31 schreef Blik het volgende:
Haalt idd de spanning weg als die het goed doet
Als het echt om een paar seconden gaat heb je gelijk, maar bij 5 seconden of weer neemt die spanning in rap tempo afquote:Op woensdag 25 september 2013 15:32 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vond het gisteren bij Small/Stevens juist spanning toevoegen.
Mooie stoomtrein.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:33 schreef danos het volgende:
http://www.112groningen.n(...)1/222158/csc0122.jpg
Martin onderweg naar 2e tussenpunt.
quote:Mikkel Condé v2.0@mrconde54s
Rumors of Rasmus Quaade having a puncture! Talk about a bad luck! #Toscana2013
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:29 schreef Zelva het volgende:
Wat hebben ze in Wit-Rusland in het water zitten?
Das een Noor. Wel een geblokte Noor.quote:
Maar nog wel steeds overbrugbaar, ze zijn nog niet halverwege.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:39 schreef Momo... het volgende:
Martin nu toch wel duidelijk sneller
Mja, ik zie het niet meer gebeuren. Cancellara begon sneller, maar levert nu gewoon continue in.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar nog wel steeds overbrugbaar, ze zijn nog niet halverwege.
"Gewoon" de snelste bij punt 3, met lekke band lijkt me dat bijna onmogelijk..quote:
Belgische logicaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef franklop het volgende:
VanderWalle versnelt naar het einde toe volgens de Belg. Lag 16 seconden achter de Wit-Rus, en finisht met 17 sec achterstand.
Jurgen niet nee.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef FredWielergek het volgende:
van der walle, ik wist niet dat hij zo goed kon tijdrijden?
Vandewallequote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef FredWielergek het volgende:
van der walle, ik wist niet dat hij zo goed kon tijdrijden?
Commentaar van de beste man zelf: "Versnellen zat er op het einde niet meer in"quote:
Cance wordt ook geen kampioen in de wegrit, denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:50 schreef ChangingCranks het volgende:
Had me wel verbaasd al Cancellara zowel in de tijdrit als de wegrace zelf WK zou zijn geworden. Dat is gewoon hebberig!
Daarbij is er geen beter dan Martin.
Bauke Gesink natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cance wordt ook geen kampioen in de wegrit, denk ik.
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cance wordt ook geen kampioen in de wegrit, denk hoop ik.
Denk ik ook niet, veel te zwaar qua beklimmingenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel hele goede papieren om het te doen. En ik gun t hem wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Lol. Sinds wanneer kijk jij wielrennen?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, veel te zwaar qua beklimmingen
Die is voor caNibali!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mendrisio was hij de beste man in koers, ook genoeg beklimmingen daar.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Denk ik ook niet, veel te zwaar qua beklimmingen
Heb jij Cancellara ooit ver zien komen in de Amstel Gold Race? Dit is qua beklimmingen wel vergelijkbaar en een stuk zwaarder als bijvoorbeeld een Ronde van Vlaanderenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lol. Sinds wanneer kijk jij wielrennen?
Mendrisio, Peking, ronde van Zwitserland. Hell, deze Vuelta nog. :Lquote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Mendrisio was hij de beste man in koers, ook genoeg beklimmingen daar.
Maar hij is ook niet mijn favoriet voor zondag.
Cance heeft nooit een doel gemaakt van de AGR, zijn doelen lagen 1 en 2 weken eerderquote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb jij Cancellara ooit ver zien komen in de Amstel Gold Race? Dit is qua beklimmingen wel vergelijkbaar en een stuk zwaarder als bijvoorbeeld een Ronde van Vlaanderen
Logisch. Ach, Larsson halen ze toch niet in. Die is immers één minuut zeven sneller dan Sivtsov en heeft daarmee een verschroeiend laatste stuk gereden. Daar bijt iedereen zich toch wel op stuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Cancellara referentie
Martin -0:22
Wiggins +0:15
Conclusie van Mart: Wiggins is sneller dan Cancellara.
Cancellara kan de Gold Race winnen, alleen heeft hij zich er nooit op toegelegd. Cancellara heeft de ronde van Zwitserland gewonnen man.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb jij Cancellara ooit ver zien komen in de Amstel Gold Race? Dit is qua beklimmingen wel vergelijkbaar en een stuk zwaarder als bijvoorbeeld een Ronde van Vlaanderen
Zwitserland was een parcours voor hem gemaakt, dat viel nog wel meequote:Op woensdag 25 september 2013 15:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mendrisio, Peking, ronde van Zwitserland. Hell, deze Vuelta nog. :L
Moet je er wel bij zeggen dat die editie zowat volledig op maat was gemaakt voor hemquote:Op woensdag 25 september 2013 15:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cancellara kan de Gold Race winnen, alleen heeft hij zich er nooit op toegelegd. Cancellara heeft de ronde van Zwitserland gewonnen man.
Alles staat of valt bij het koersverloop. Loopt het zoals in Peking, dan is hij op het eind zeker kanshebber.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Blik het volgende:
En ondanks dat Cance misschien best mee kan doen op dit parcours, geef ik hem weinig kans tegen bijvoorbeeld een Valverde, Froome, Molkema, Rodriguez en dergelijke klimgeiten
Harmsen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef danos het volgende:
Ik word scheitziek van die individuele sprookjes over mensen in het land. Boer harmsem in schubbekutteveen, donder toch op.
Sporzaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef danos het volgende:
Ik word scheitziek van die individuele sprookjes over mensen in het land. Boer harmsem in schubbekutteveen, donder toch op.
Wagonnetjes voor de locomotief!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:59 schreef Szura het volgende:
Wat een hoop wagens achter de Pantzerwagen
sportlemon.tv, genoeg alternatieven voor de Martosaurusquote:
Ja, zo kun je iedere discussie platslaan natuurlijk. Dan is iedereen kanshebber, t/m Cavendish aan toequote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Alles staat of valt bij het koersverloop. Loopt het zoals in Peking, dan is hij op het eind zeker kanshebber.
Hm als dat het enige was, ik kijk ook de algemene beachouwingenquote:
Ik zap pas net.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:00 schreef danos het volgende:
[..]
Hm als dat het enige was, ik kijk ook de algemene beachouwingendaar was deze voor bedoeld
Geen stream naar Sporza dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:00 schreef Szura het volgende:
[..]
sportlemon.tv, genoeg alternatieven voor de Martosaurus
Hij oogt ook wat schokkeriger dan normaalquote:Op woensdag 25 september 2013 16:03 schreef franklop het volgende:
Cancellara vaak uit het zadel, zie je hem weinig doen normaal gesproken in zo'n tijdrit
Laatste jaren vallen Nederlanders vaak tegen op het WK tijdrijden, volgens mij. Podium van Clement de laatste goede klassering?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Westra 15e, achter Terpstra toch nog.
Mja, iets van luisterbaar commentaar is toch wel fijn. Streams van de RAI met Italiaans en dan twee met Engels commentaar, maar allemaal slechte kwaliteit en met continue oppoppende advertenties, dan ga ik toch liever nog voor de Martosaurus.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie zitten daar dat je per se Sporza wil?
Zo bouwen ze bij Sky over het algemeen hun tijdritten op.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:04 schreef FredWielergek het volgende:
wiggins verliest al de hele tijd niet op martin. wint zelfs enkele seconden. heeft ie het in het begin laten liggen, nb op het klimmetje oa
twitter:Infostrada2016 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 16:18:10Martin's avg. speed of 52.9 km/h is a new record in at the WCh ITT, breaking his own record of 51.8 km/h from 2011 (Copenhagen) #toscane2013 reageer retweet
Dat is redelijk gestoord.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:19 schreef wimderon het volgende:
Martin zou met dit gemiddelde vierde geworden zijn in de TTT
De menselijke maat is terug.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:19 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Infostrada2016 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 16:18:10Martin's avg. speed of 52.9 km/h is a new record in at the WCh ITT, breaking his own record of 51.8 km/h from 2011 (Copenhagen) #toscane2013 reageer retweet
Zou opvallender zijn als hij op dit parcours dat record niét gebroken had.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:19 schreef Pino112 het volgende:
Deze tijdrit was wel wat langer dan die andere tijdritten.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou opvallender zijn als hij op dit parcours dat record niét gebroken had.
Ja, maar zo goed als volledig vlak en wind mee over zowat het hele parcours..quote:Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze tijdrit was wel wat langer dan die andere tijdritten.
Ploegentijdrit was wel met wind tegen, maar alsnog bizar jaquote:Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Cyclingteam Jo Piels zou met hun TTT rond plek 60 geëindigd zijn in deze TT.
3.5 kilometer snel gerekend. op 4 mins.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is maar <insert willekeurige lengte>.
Bron: NOS.nlquote:Dit weekend doet NOS Studio Sport live verslag van de wielerwegwedstrijd in Florence. De Nederlandse vrouwen, met regerend Olympisch en wereldkampioene Marianne Vos als topfavoriet,gaan zaterdagmiddag van start. Het commentaar is van Herbert Dijkstra en Martine Bras. Zondag is het de beurt aan de mannen. De Nederlanders Bauke Mollema en Robert Geesink zijn outsiders, die zeker niet kansloos zijn voor een medaille. Herbert Dijkstra verzorgt samen met Maarten Ducrot het commentaar bij de beelden. Ook op radio 1, bij NOS Langs de Lijn wordt aandacht besteed aan de WK Wegwedstrijden.
Ik dacht dat de vrouwen vrijdag al reden? Stond in de OP dacht ik, al vond ik dat al wat vreemd.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef Jason22 het volgende:
Geen Mart zaterdag en zondag. We zullen het met Herbert moeten doen.
[..]
Bron: NOS.nl
Dat Geesink heb je zelf zitten veranderen toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Nee, morgen is een rustdag, daarna op vrijdag junioren vrouwen en beloften en op zaterdag junioren mannen en elite vrouwen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vrouwen vrijdag al reden? Stond in de OP dacht ik, al vond ik dat al wat vreemd.
neequote:woensdag 25 september 2013 16:49[/url] schreef heywoodu het volgende:[/b]
[..]
Dat Geesink heb je zelf zitten veranderen toch?
Fantastischquote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
nee
http://over.nos.nl/voor-d(...)nformatie/detail/265
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
nee
Hij kon nergens een andere krijgen?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Pino112 het volgende:
Phinney heeft bijna de hele rit zonder water gezeten omdat z'n bidon viel toen ie hem wilde pakken.
Heel goed, misschien leert hij het nu eindelijk eens afquote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Pino112 het volgende:
Phinney heeft bijna de hele rit zonder water gezeten omdat z'n bidon viel toen ie hem wilde pakken.
Geen idee, weet niet of dat wel mag?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kon nergens een andere krijgen?
Je verzint het niet.quote:
O. Mijn. God.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
nee
Jammer dat wordt Sporza kijken.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef Jason22 het volgende:
[..]
NOSquote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Jason22 het volgende:
[..]
nee
Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 25 september 2013 21:03 schreef Chiappucci het volgende:
Aanrader
http://www.hetiskoers.nl/wk/#1985
Overzicht en beelden van alle WK's sinds 1985.
Die slechts een paar weken voor het WK waren, Mollema had zijn topvorm in de tour. In de bergen in de Vuelta was het niet veel meer met Mollema. Dan kun je beter iemand nemen die in vorm is.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat is gebaseerd op 2 dagen koers in Canada?
Ook een Mollema niet in topvorm is nog een stuk beter dan zijn mogelijke vervangers.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die slechts een paar weken voor het WK waren, Mollema had zijn topvorm in de tour. In de bergen in de Vuelta was het niet veel meer met Mollema. Dan kun je beter iemand nemen die in vorm is.
Dit ging om of Mollema de absolute kopman zou moeten zijn. Niet of Mollema geselecteerd moet worden, daar lijkt mij geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook een Mollema niet in topvorm is nog een stuk beter dan zijn mogelijke vervangers.
Mollema was in de Vuelta juist in de 'eendagskoersen' goed. Al waren die (net als de Canadese overigens) een stuk minder zwaar dan het WK. Maar goed, waar hebben we het over, iedereen is toch zo goed als kansloos. En het wordt een afvalrace, dus eigenlijk maakt het niet zo gek veel uit wie kopman is (aannemende dat Gesink geen bidons hoeft te halen).quote:Op donderdag 26 september 2013 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die slechts een paar weken voor het WK waren, Mollema had zijn topvorm in de tour. In de bergen in de Vuelta was het niet veel meer met Mollema. Dan kun je beter iemand nemen die in vorm is.
Welke renner is er zo oppermachtig dat ie hier de absolute topfavoriet is dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
iedereen is toch zo goed als kansloos.
Dat vraag ik me ook af. Iedereen is juist absoluut niet kansloos.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke renner is er zo oppermachtig dat ie hier de absolute topfavoriet is dan?
Ik denk dat Mollema heus wel eerlijk is op het moment dat hij zich niet goed genoeg voelt. En anders denk ik dat hij het voordeel van de twijfel kan krijgen. Nogmaals, de schaduwkopmannen Gesink en Weening zullen heus geen bidons te hoeven halen. Het knechtwerk, als dat al gedaan hoeft te worden, zal wel gedaan worden door Langeveld, Hoogerland en waarschijnlijk ook Ten Dam.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit ging om of Mollema de absolute kopman zou moeten zijn. Niet of Mollema geselecteerd moet worden, daar lijkt mij geen twijfel over mogelijk.
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jullie verwachten dat een Nederlander een reële kans maakt? De laatste keer dat iemand uit de selectie mee deed voor een overwinning in een vergelijkbare wedstrijd is... eh ja, nooit. Of als je de AGR meerekent, misschien Gesink in 2009.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Iedereen is juist absoluut niet kansloos.
Ja ik denk dat de Nederlanders een reële kans maken. Ik zie geen absolute topfavoriet. Het kan wel eens een situatie zoals in 2009 mogen. De sterkste tien blijven over, er wordt vooral naar elkaar gekeken en er rijden er 3 weg.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie verwachten dat een Nederlander een reële kans maakt? De laatste keer dat iemand uit de selectie mee deed voor een overwinning in een vergelijkbare wedstrijd is... eh ja, nooit. Of als je de AGR meerekent, misschien Gesink in 2009.
Nibali, Spanjaarden, Cancellara, en zelfs Froome, Evans of een of andere WK-cowboy schat ik kansrijker in in een harde koers. In een niet harde koers hebben de Nederlanders misschien wel kans, maar dan is er opeens een man of 50 dat kans heeft.
quote:Op donderdag 26 september 2013 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh.quote:
Nee, ik had het over iemand die meer kans heeft om te winnen dan de hele rest bij elkaar (dus meer dan 50%). Zo iemand is er gewoon niet.quote:
Ohja, die ene die volgens jou ook de tijdrit zou winnen.quote:
Dat was duidelijk hoop uitspreken. Cancellara gaat ze gewoon allemaal degraderen zondag, weet jij ook wel.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ohja, die ene die volgens jou ook de tijdrit zou winnen.
Als het een harde koers is, dan moet de huidige Quebec-Gesink er altijd bijzitten als er nog een man of 10 over blijft. De eerste berg (zonder kasseien) waar een goede Gesink moet lossen terwijl Cancellara kan volgen, moet nog uitgevonden worden.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie verwachten dat een Nederlander een reële kans maakt? De laatste keer dat iemand uit de selectie mee deed voor een overwinning in een vergelijkbare wedstrijd is... eh ja, nooit. Of als je de AGR meerekent, misschien Gesink in 2009.
Nibali, Spanjaarden, Cancellara, en zelfs Froome, Evans of een of andere WK-cowboy schat ik kansrijker in in een harde koers. In een niet harde koers hebben de Nederlanders misschien wel kans, maar dan is er opeens een man of 50 dat kans heeft.
Ik denk ook dat Weening verder komt dan Mollema in deze race.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:56 schreef marcodej het volgende:
Met Mollema en Gesink heb je twee goede outsiders, die normaal gesproken (als ze in vorm zijn dus) mee moeten kunnen spelen diep in de finale.
Ik zie zelfs Weening heel ver komen.
MartGod.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef Jason22 het volgende:
Ze zijn er klaar voor bij de nos!![]()
[ afbeelding ]
In Mendrisio was Cancellara zo ongeveer sterkste man in koers. Op de OS een jaar eerder sleepte hij er ook een medaille uit, terwijl de klim daar veel langer was dan de langste klim van dit jaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als het een harde koers is, dan moet de huidige Quebec-Gesink er altijd bijzitten als er nog een man of 10 over blijft. De eerste berg (zonder kasseien) waar een goede Gesink moet lossen terwijl Cancellara kan volgen, moet nog uitgevonden worden.
Ik begin onderhand te denken dat het je broertje is.quote:
Cancellara heeft wel het probleem dat hij soms overmoedig wordt als hij de sterkste is.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Mendrisio was Cancellara zo ongeveer sterkste man in koers. Op de OS een jaar eerder sleepte hij er ook een medaille uit, terwijl de klim daar veel langer was dan de langste klim van dit jaar.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik begin onderhand te denken dat het je broertje is.
Ik zie hem niet. .. Waar is de pijl? ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ah, zo'n klassiek Rabo-Gesink shot. Wat heb ik dat gemist zeg
[ afbeelding ]
SPT / 'Waar is Gesink?' #4: WAAR O WAAR IS GESINK?!quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zie hem niet. .. Waar is de pijl? ?
Nee, prognoses daar doet Maarten niet aan. Slagter staat op de lijst van de hoop.quote:
twitter:maduc twitterde op donderdag 26-09-2013 om 12:57:52@JustinCase1979 @wielrennen @Wielerflits denkfout om te denken dat wielrennen gelijk staat aan hard fietsen reageer retweet
Eerst moet er nog een berekening van de hoogtemeters langskomen waaruit blijkt dat ze 7x de Mont Ventoux oprijden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:52 schreef Ereinion het volgende:
Vanmiddag de beloften. De eerste blik op het parcours. Ik ben benieuwd. Meestal is het zo dat een jaar voor het WK het parcours beschreven wordt als het zwaarste ooit, in de maanden naar het WK hoor je dat het wel meevalt, en na de beloftenkoers roept iedereen dat het een massasprint wordt en Oscar Freire gaat winnen. Nu zal dat laatste niet gebeuren, maar ik wil wel graag zien hoe lastig het nu echt is.
Mhua niet heel representatief. Ik kan ook tig uitslagen geven waar Ewan achterin het deelnemersveld hangt in een lastigere koers.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=23684
Palio Recioto is zwaarder dan het wk, hij kan het dus wel. Daarbij verwacht ik geen enorme oorlog vandaag, kwestie van aanklampen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua niet heel representatief. Ik kan ook tig uitslagen geven waar Ewan achterin het deelnemersveld hangt in een lastigere koers.
Btw, hebben ze nou geen vaste camera's staan op die klimmen? Zo ja, grote faal.
Aanklampen zal bij de beloften niet voldoende zijn. Met ploegen van maar 6 man is het veel te gevaarlijk om alleen maar aan te willen haken. De kans dat het uitdunt en er uiteindelijk een groepje wegrijdt waar de beste vertegenwoordigde landen iemand mee hebben, is groot m.i.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Palio Recioto is zwaarder dan het wk, hij kan het dus wel. Daarbij verwacht ik geen enorme oorlog vandaag, kwestie van aanklampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |