quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik heb nog wel wat in de vriezerquote:Op woensdag 25 september 2013 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb toch geen tosti
brood was op
en hoe ver weg van mij is jouw vriezer?quote:
Niet zo heel ver en vrij vlakbij zijn slaapkamer.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en hoe ver weg van mij is jouw vriezer?
Wel een eindje ben ik bangquote:Op woensdag 25 september 2013 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en hoe ver weg van mij is jouw vriezer?
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet zo heel ver en vrij vlakbij zijn slaapkamer.
maar je weet niet eens waar ik benquote:
Nee het ligt niet aan jou maar aan mijquote:Op woensdag 25 september 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je weet niet eens waar ik ben![]()
nu al terug krabbelenik moet wel heel lelijk klinken
quote:
quote:
hmmm ja dan is de bakker toch dichter bijquote:Op woensdag 25 september 2013 13:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het ligt niet aan jou maar aan mij
Ik woon ver weg van iedereen, dus ongetwijfeld ook van jou
Putte...
Lucky bakkerquote:Op woensdag 25 september 2013 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ja dan is de bakker toch dichter bij
Ik mis de ketchupquote:Op woensdag 25 september 2013 13:20 schreef Myraela het volgende:
Zo eet ik mijn tosti het liefst.![]()
[ afbeelding ]
Wat dacht je van Utrecht, lekker centraal.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik naartoe moet verhuizen
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:20 schreef Myraela het volgende:
Zo eet ik mijn tosti het liefst.![]()
[ afbeelding ]
of satesausquote:
dan doe ik er langer over om bij hem te komenquote:Op woensdag 25 september 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat dacht je van Utrecht, lekker centraal.
whuuut?quote:
kreeg ik ooit als advies en lekker dat het wasquote:
neem een koekjequote:Op woensdag 25 september 2013 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit de hele tijd te twijfelen of ik nou nog wat wil eten of niet
ik gok dat ik het zo gewoon ga vergeten en dan over 2 uur denk: fuck waarom heb ik zo'n honger?
Dat is wel een goede base of operations jaquote:Op woensdag 25 september 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat dacht je van Utrecht, lekker centraal.
ah ja dat soort dingen zou ik niet vergeten en juist daarom heb ik ze niet in huisquote:
Ow?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe ik er langer over om bij hem te komen
nog ietsjes verder weg maar bijna goedquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah ja dat soort dingen zou ik niet vergeten en juist daarom heb ik ze niet in huis
Ik ben ook naar de tandarts geweest en die was niet zo lief dus ik heb gewoon niet zo'n zin om te kauwen
0! ik heb nog nooit een gaatje gehadquote:Op woensdag 25 september 2013 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]ik vreet me krom aan lollies tegenwoordig om maar niet te snaaien
ook ik haal het bewust niet in huis mag maar 1 zak chips in de week van mezelf
hoeveel gaatjes had je?
oew das wel netjesquote:Op woensdag 25 september 2013 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
0! ik heb nog nooit een gaatje gehad
maar hij heeft zo veel zitten porren en zo
Lolly's vreten om niet te snaaien. En "maar" één zak chips in de week. Waar moet het toch heen met deze wereld.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:41 schreef Giertje het volgende:
[..]ik vreet me krom aan lollies tegenwoordig om maar niet te snaaien
ook ik haal het bewust niet in huis mag maar 1 zak chips in de week van mezelf
hoeveel gaatjes had je?
Tilburg?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog ietsjes verder weg maar bijna goed
Ondeugende tandarts heb jijquote:Op woensdag 25 september 2013 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
0! ik heb nog nooit een gaatje gehad
maar hij heeft zo veel zitten porren en zo
Het is dat of ik snaai me verrot aan andere dingen die veel slechter voor me zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lolly's vreten om niet te snaaien. En "maar" één zak chips in de week. Waar moet het toch heen met deze wereld.
Herkenbaar probleemquote:Op woensdag 25 september 2013 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
Het is dat of ik snaai me verrot aan andere dingen die veel slechter voor me zijn
ben ik toch niet de enigequote:
Moet je voldoende en gezond eten. Nog meer suiker in je bek proppen vind ik niet echt een normale oplossing.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
Het is dat of ik snaai me verrot aan andere dingen die veel slechter voor me zijn
voor de rest eet ik wel gezond en gevarieerd hoor daar niet van maar ik ken mezelf als ik snaaierij in huis heb dan is het zo wegquote:Op woensdag 25 september 2013 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je voldoende en gezond eten. Nog meer suiker in je bek proppen vind ik niet echt een normale oplossing.
ik had ook nog iets staan over zijn porstok maar dat zag ik op tijd voor ik op invoeren duwdequote:
inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2013 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je voldoende en gezond eten. Nog meer suiker in je bek proppen vind ik niet echt een normale oplossing.
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij een tosti hoort curry mayo.
Je moet hier oppassen met inkoppertjes hequote:Op woensdag 25 september 2013 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had ook nog iets staan over zijn porstok maar dat zag ik op tijd voor ik op invoeren duwde
dat kan dit topic niet aan
jij snapt hemquote:Op woensdag 25 september 2013 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
gesmolten kaas iets + satesaus = altijd
Als ik alleen op de bank zit en een zak chips open, dat gaat ie leegquote:Op woensdag 25 september 2013 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lolly's vreten om niet te snaaien. En "maar" één zak chips in de week. Waar moet het toch heen met deze wereld.
Dit kan je alleen zeggen als je satesaus al gadverdamme vindt.....quote:
ja dat heb ik ook welquote:Op woensdag 25 september 2013 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik alleen op de bank zit en een zak chips open, dat gaat ie leeg
Ik koop het als ik visite verwacht!quote:Op woensdag 25 september 2013 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel
daarom koop ik het niet meer
Ja ik ook en dan kan ik het ook wel laten liggenquote:Op woensdag 25 september 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik koop het als ik visite verwacht!
Maar dan is het vaak al eerder op
ik vind het af en toe wel kunnen, eet verder voldoende normaal voedsel!quote:Op woensdag 25 september 2013 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik ook en dan kan ik het ook wel laten liggen
allen als ze het dan niet op eten niet meer
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
daarom ook kipcalzone... kip, kaas en satesaus
maar ik ben op dieet dus dan beter niet of in ieder geval zo min mogelijkquote:Op woensdag 25 september 2013 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik vind het af en toe wel kunnen, eet verder voldoende normaal voedsel!
het is niet zo dat ik na die chips niet meer eet ofzo,...
Dan inderdaad gewoon niet kopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ben op dieet dus dan beter niet of in ieder geval zo min mogelijk
Nah, maar ik houd gewoon van kaas. En satésaus overheerst dat gewoon veel te veel. Ik eet ook alleen saus bij de randjes van mijn tosti of kaassoufflé. Voor de rest is het gewoon zonde.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
Dit kan je alleen zeggen als je satesaus al gadverdamme vindt.....
Anders moet je het echt ff proberen en je woorden terugnemen
Je hoeft hem toch niet helemaal onder te dompelen met de saus? of het overheerst of niet ligt toch aan de hoeveelheid die je erop pleurt.....quote:Op woensdag 25 september 2013 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, maar ik houd gewoon van kaas. En satésaus overheerst dat gewoon veel te veel. Ik eet ook alleen saus bij de randjes van mijn tosti of kaassoufflé. Voor de rest is het gewoon zonde.
Alleen de randjes?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, maar ik houd gewoon van kaas. En satésaus overheerst dat gewoon veel te veel. Ik eet ook alleen saus bij de randjes van mijn tosti of kaassoufflé. Voor de rest is het gewoon zonde.
Ja onbegrijpelijkquote:Op woensdag 25 september 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen vraagt zich nog steeds af, waarom alleen de randjes?
Dat doe je wel, diagonaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
Daarom snij je tosti ook nooit doormidden.
diagonaalquote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De foto die myra eerder postte is wel doormidden gesneden.
Nee, dan heb je hooguit 2 happen lekker, als je hem heel houd en eerst de randjes op eet, dan blijft die helemaal lekker.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je wel, diagonaal.
En dan die sliert die eruit komt verdelen
Alleen om de binnenkant te laten zien, eigenlijk is het gewoon zonde.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De foto die myra eerder postte is wel doormidden gesneden.
Dat is helemaal niet zo. Juist de krokante hoeken in combinatie met kaas zijn het lekkerstequote:Op woensdag 25 september 2013 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dan heb je hooguit 2 happen lekker, als je hem heel houd en eerst de randjes op eet, dan blijft die helemaal lekker.
dat doe ik ookquote:Op woensdag 25 september 2013 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dan heb je hooguit 2 happen lekker, als je hem heel houd en eerst de randjes op eet, dan blijft die helemaal lekker.
Nee, daar zit te weinig kaas, is niet lekker.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo. Juist de krokante hoeken in combinatie met kaas zijn het lekkerste
Beter eerst uitzoeken?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ww aanvragen, weet niet eens of ik er wel recht op heb.
Dan doe je er niet genoeg kaas op. Dat komt er toch aan alle kanten uitlopenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daar zit te weinig kaas, is niet lekker.
Je zat toch op school?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:09 schreef Myraela het volgende:
Je omschrijft het wel heel sensueel hoor, zo'n tostiquote:Op woensdag 25 september 2013 15:06 schreef Myraela het volgende:
Omdat het midden de ziel van de tosti is.Daarom snij je tosti ook nooit doormidden. Heerlijk, zacht, romig en genieten.
In zo'n krokant laagje van broodje.
Saus verpest het.
Dat jaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je wel, diagonaal.
En dan die sliert die eruit komt verdelen
Huh wat, je had toch werk bij dat restaurant?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:09 schreef Myraela het volgende:
Oh that sucksquote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 dag in de week. Maar ik heb geen leerbedrijf meer. dus ik ben gewoon werkloos.
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 dag in de week. Maar ik heb geen leerbedrijf meer. dus ik ben gewoon werkloos.
Of je krijgt je WW en moet het later terugbetalen omdat het onterecht was. Zo hufterig zijn ze dan ook weer bij de overheid.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat merk ik tijdens de aanvraag vanzelf wel. Zo gul zijn ze ook weer niet bij de overheid.
Zal allemaal wel loslopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:18 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Of je krijgt je WW en moet het later terugbetalen omdat het onterecht was. Zo hufterig zijn ze dan ook weer bij de overheid.
is dat uberhaubt mogelijk?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:18 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Of je krijgt je WW en moet het later terugbetalen omdat het onterecht was. Zo hufterig zijn ze dan ook weer bij de overheid.
Geen idee hoe dat allemaal zitquote:Op woensdag 25 september 2013 15:19 schreef Myraela het volgende:
Moet alleen 26 weken hebben gewerkt, het werk naast mijn studie telt ook wel mee toch?
Awwwquote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Groetjes terug uit het altijd gezellige land van Maas en Waal
dezen is dramaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:23 schreef zeefje het volgende:
Ik zit gvd bij een kringverjaardag wat is dezen
Ga ik doenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
De enige en leukste Zeeuwse die ik ken
Haha. Nja met allemaal 60+ ers die praten over de huwelijken en kinderen Oh godquote:
Gezelligquote:Op woensdag 25 september 2013 15:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Haha. Nja met allemaal 60+ ers die praten over de huwelijken en kinderen Oh god
Nee wat dat betreft zit je bij ons beterquote:Op woensdag 25 september 2013 15:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Haha. Nja met allemaal 60+ ers die praten over de huwelijken en kinderen Oh god
Dan ben ik er gelukkig nooit als het over voetbal gaatquote:Op woensdag 25 september 2013 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal LoLa niet met je eens zijn, die roept juist vaak dat het wel over voetbal gaat
quote:
Nog wat boeiends gebeurt in mijn afwezigheidquote:
Vooral dat laatste EKquote:Op woensdag 25 september 2013 15:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan ben ik er gelukkig nooit als het over voetbal gaat.
Geen haat op voetbal hoor, maar ik kan niet meekomen in zulke gesprekken en ik vind het echt zo niet leuk/interessant.. Ik vind het wel leuk om met een EK of WK of een belangrijke kwalificatie wedstrijd voetbal te kijken en biertjes te drinken met iedereen samen, dan vind ik voetbal wel leuk
.
M'n ogen!!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:47 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Nog wat boeiends gebeurt in mijn afwezigheid?
De belangrijke welke saus hoort bij de tosti discussie!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:47 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Nog wat boeiends gebeurt in mijn afwezigheid?
En moet je een tosti doorsnijden of niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
De belangrijke welke saus hoort bij de tosti discussie!
Er staat me niks meer van bij eerlijk gezegdquote:
Ja wat, maak ik weer een spelfaudquote:
Heinz tomaten ketchup, mag met zaanse mayonaise maar hoeft niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
De belangrijke welke saus hoort bij de tosti discussie!
Niet te vergetenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
En moet je een tosti doorsnijden of niet?
Jonge ik noem het gewoon kaasbroodjes en ik bak ze gewoon in een pannetje, en dan snij ik ze in 4 stukken, dikke flots ketchup erbijquote:Op woensdag 25 september 2013 15:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
En moet je een tosti doorsnijden of niet?
Ik zat daar heb er nog nachtmerries vanquote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Er staat me niks meer van bij eerlijk gezegd...
[..]
Ja wat, maak ik weer een spelfaud?
.
[..]
Heinz tomaten ketchup, mag met zaanse mayonaise maar hoeft niet.
OF joppiesaus.
OF American fritesaus
Zaanse mayo is de bestequote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zat daar heb er nog nachtmerries van
Zaanse mayo inderdaad
Jaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Er staat me niks meer van bij eerlijk gezegd...
[..]
Ja wat, maak ik weer een spelfaud?
.
[..]
Heinz tomaten ketchup, mag met zaanse mayonaise maar hoeft niet.
OF joppiesaus.
OF American fritesaus
Faxie is toch geen zeeuw jonge.quote:
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Zaanse mayo is de beste, Ik voel mijn aderen al dicht slibben als ik er aan denk maar god wat is hij romig en zacht
.
Nou en, mijn Nederlands schrijven is vele malen beter dan de gemiddelde ongeschoolde muts. En boehoe Nederlandse grammatica is lastig en stomquote:
Nee die Wilt mij nietquote:
Soms kan ik wel tof zijnquote:
Hehequote:Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Raene het volgende:
[..]
Nou en, mijn Nederlands schrijven is vele malen beter dan de gemiddelde ongeschoolde muts. En boehoe Nederlandse grammatica is lastig en stom.
Ick bepaal zelf wel wad ik doe, ben je nauw helemaal belazertquote:Op woensdag 25 september 2013 16:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe![]()
Het was betekend, niet meer doen he, want dan kom ik je straffen
Ik kom eraanquote:Op woensdag 25 september 2013 16:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Ick bepaal zelf wel wad ik doe, ben je nauw helemaal belazert
/RapeMode_onquote:
Leugens hij wilt je wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee die Wilt mij niet
Familiebezoek én opzoek naar 'n huisje
Heulemaal niet . Vanuit Rotterdam-Dordrecht- bergen op zoom... geen Zeelandquote:Op woensdag 25 september 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze moet door zeeland heen om faxie te bereiken jonge
Boh wist niet dat je daar woonde.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Heulemaal niet . Vanuit Rotterdam-Dordrecht- bergen op zoom... geen Zeeland
Echt niet. Ik heb net gevraagdquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We doen het rustig aanquote:
Nee welnee, waar moet ze vandaan komen danquote:Op woensdag 25 september 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
wat wat waaatquote:Op woensdag 25 september 2013 16:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb net gevraagdkeihard een blauwtje gelopen
Ik ga naar Brabant verhuizenquote:Op woensdag 25 september 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh wist niet dat je daar woonde.
Ohquote:
Niks mis met Zeeland hoor. Zou daar liever zitten dan Brabantquote:Op woensdag 25 september 2013 16:12 schreef Raene het volgende:
Wie vraagt
[..]
Nee welnee, waar moet ze vandaan komen dan... Alle wegen leiden je toch om zeeland heen, wie woont daar nou
?
Faxie iemand niet willen? Wat is er mis met jou?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee die Wilt mij niet
Familiebezoek én opzoek naar 'n huisje
Ik ben niet te vertrouwenquote:Op woensdag 25 september 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Faxie iemand niet willen? Wat is er mis met jou?
Ik spring echt niet overal op hoor, ook al lijkt het op Fok wel zoquote:Op woensdag 25 september 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Faxie iemand niet willen? Wat is er mis met jou?
Steenbergen misschien?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:27 schreef zeefje het volgende:
Even een random vraag?
De brabanders in ons midden. Waar moet je zijn (regio,plaats) voor goedkope Huur appartementen?
Ja maar je hoeft hier op Fok! maar hoi tegen iemand te zeggen en men denkt dat je er bovenop wilt... niet alleen in jouw gevalquote:Op woensdag 25 september 2013 16:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik spring echt niet overal op hoor, ook al lijkt het op Fok wel zo
Hihiquote:
Tja Fokkers zijn oversekste pubers die houden van warme appeltaart en kipfiletjes toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft hier op Fok! maar hoi tegen iemand te zeggen en men denkt dat je er bovenop wilt... niet alleen in jouw geval
Op Fok! Kan je niet eens een lolletje hebben met iemand of je bent al aan het batsenquote:Op woensdag 25 september 2013 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft hier op Fok! maar hoi tegen iemand te zeggen en men denkt dat je er bovenop wilt... niet alleen in jouw geval
Heb je ook een site of iets.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Op Fok! Kan je niet eens een lolletje hebben met iemand of je bent al aan het batsen.
Hmm appeltaartjequote:Op woensdag 25 september 2013 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja Fokkers zijn oversekste pubers die houden van warme appeltaart en kipfiletjes toch?
Ik ben daar nooit mee bezig verder...quote:Op woensdag 25 september 2013 16:31 schreef zeefje het volgende:
[..]
Heb je ook een site of iets.
Max 500 is dus heel moeilijk alles is duur
Mmmm nomnomquote:Op woensdag 25 september 2013 16:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Hmm appeltaartje.
Ik heb zin om een taartje te bakken.
Dat vond ik ook maar fax dacht er anders overquote:
Is k&w de goede plek?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit mee bezig verder...
Open een topic
Dan moet je die wel komen halen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mmmm nomnomDan wil ik een stukje
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat vond ik ook maar fax dacht er anders over
Appeltaartquote:Op woensdag 25 september 2013 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja Fokkers zijn oversekste pubers die houden van warme appeltaart en kipfiletjes toch?
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is toch zo. K heb je zoveel te bieden![]()
Hater, pleur op naar belgiequote:Op woensdag 25 september 2013 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met Zeeland hoor. Zou daar liever zitten dan Brabant
Boze echtgenoten aan de deurquote:Op woensdag 25 september 2013 16:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Op Fok! Kan je niet eens een lolletje hebben met iemand of je bent al aan het batsen.
Behalve dat je zeefje in het foto topic wel onderkwijlde.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik spring echt niet overal op hoor, ook al lijkt het op Fok wel zo
Volgens mij reageerde ik niet eens zo veel op haar daar? ...quote:Op woensdag 25 september 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Behalve dat je zeefje in het foto topic wel onderkwijlde.
Waar zal het mis zijn gegaan?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat vond ik ook maar fax dacht er anders over
Genoeg dat ik dat heb onthouden dus er speelt iets anders.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik niet eens zo veel op haar daar? ...
Wat van ver komt is lekker bitchquote:
quote:
quote:
Wanneer ga je m'n mondje eens verwennen met je kunsten?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:40 schreef Myraela het volgende:
Faxie wacht gewoon nog steeds op mij, maar helaas ik ben bezet.
ZIJN!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, abrikozen is smeuiger
Welk foto topicquote:Op woensdag 25 september 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Behalve dat je zeefje in het foto topic wel onderkwijlde.
Dat valt allemaal best mee. Ik reageer niet meer op haar dan op een ander hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 16:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Genoeg dat ik dat heb onthouden dus er speelt iets anders.
In met de roddels.
Dat vond ik eerst ook, maar na het eten van een versgebakken appeltaart van de buurman ben ik van gedachten veranderd.quote:
Zal ik jouw mondje eens verwennen met een heerlijk dampend kunstje?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer ga je m'n mondje eens verwennen met je kunsten?
Ik heb de komende tijd weer tijd genoeg.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer ga je m'n mondje eens verwennen met je kunsten?
Het aandachtshoeren topicquote:
Alles wat jij zegt onthou ik meneertje.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat valt allemaal best mee. Ik reageer niet meer op haar dan op een ander hoor
Oh het is al voorbijquote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Raene het volgende:
Wayoooo fittie tussen muha en faxieee pak die popcooornnn
Warm fruitquote:Op woensdag 25 september 2013 16:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, abrikozen is smeuiger
Klinkt plausibelquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb de komende tijd weer tijd genoeg.Ik zou best eens een tapasavondje willen houden.
Appeltaartquote:
Heb je die rij niet zien staan bij mijn deur?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:41 schreef Raene het volgende:
[..]! Zo erg is het nu ook weer niet
..
He bahquote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik jouw mondje eens verwennen met een heerlijk dampend kunstje?
Dan had je het er bij moeten zetten kut .quote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, want het is een afkorting van abikozenTAART of VLAAI
fittie fittie fittie fittie fittie fittie fittiequote:Op woensdag 25 september 2013 16:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan had je het er bij moeten zetten kut .
Ja want ik ben zo boeiend om te volgenquote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het aandachtshoeren topic
[..]
Alles wat jij zegt onthou ik meneertje.
Iemand die het met mij eens is.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
Warm fruit
Fruit dat warm is geweest
Fruit moet vers zijn, fris en FRUITIG
Je eet geen jam en appelmoes?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
Warm fruit
Fruit dat warm is geweest
Fruit moet vers zijn, fris en FRUITIG
Ik kwam daar niet voor jou.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want ik ben zo boeiend om te volgen
Helemaal nietquote:Op woensdag 25 september 2013 16:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan had je het er bij moeten zetten kut .
Ik wil het wetenquote:
Die heb ik op vakantie opquote:Op woensdag 25 september 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand die het met mij eens is.
Mensen die fruit door warm eten doen.Ananas door de kip kerrie of op een pizza.
![]()
Alleen banaan mag wel warm.Gebakken banaan.
In rum gemarineerde gebakken banaan.
Zoete Popcornquote:Op woensdag 25 september 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
fittie fittie fittie fittie fittie fittie fittie
In appeltaart zit ook fruit dat warm is geweestquote:Op woensdag 25 september 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Alleen banaan mag wel warm.Gebakken banaan.
In rum gemarineerde gebakken banaan.
Zoete popcornquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien kijken of er meer mensen willen, dan maken we er een meeting van.
gekke mensen!quote:Op woensdag 25 september 2013 16:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef zeefje het volgende:
Ik ga vrijdagavond ook gebakken banaan eten
Ik ga wokken
Met een bolletje vanille roomijs ernaast, vergeef ik dat.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:45 schreef Raene het volgende:
[..]
In appeltaart zit ook fruit dat warm is geweest.
Tapasquote:
Is beide gemaakt door het fruit kapot te koken met een lading suiker.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat verwarmd? Dan vanaf vandaag ook niet meer
Weet die pruim daarvan?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nee het is wel zo dat ik soms mijn banaan in een pruim peer
Ik trof laatst een stuk ananas in mijn berehap, ik wist niet wat mij overkwamquote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met een bolletje vanille roomijs ernaast, vergeef ik dat.
Appel is warm wel lekker, er is wel meer fruit warm lekker eigenlijk. Zolang het maar niet in combinatie is met hartig eten.
Zo klinkt het erger dan het isquote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is beide gemaakt door het fruit kapot te koken met een lading suiker.
Ja ik ben veel te preuts voor zuksquote:Op woensdag 25 september 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
Het post hier leuke natuurplaatjestopic
Ik ook, ik heb al een maand niet meer besteld... wat zal ik eens bestellenquote:
Soms vind ik een pizza Hawaii wel lekkerquote:Op woensdag 25 september 2013 16:49 schreef Myraela het volgende:
Als kind at ik overigens wel eens pizza met ananas. Die big American versie. Die hele pizza was zo zoet, eigenlijk mag het geen pizza heten.
Lading suiker, altijd goedquote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is beide gemaakt door het fruit kapot te koken met een lading suiker.
Een gigolo.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb al een maand niet meer besteld... wat zal ik eens bestellen...
Hoeveel kost je?quote:
twi ook, ik maak het dan ook gewoon voor hem. Maar zelf zou ik het echt niet eten.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms vind ik een pizza Hawaii wel lekker
Ah ja met cassis.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:50 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik gebruik chloro... euh weet niet eens hoe dat heet.... GHB dan maar
Of te onzeker.....quote:Op woensdag 25 september 2013 16:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik ben veel te preuts voor zuks.
Ja ja twi elke dag een portie ananas geven.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
twi ook, ik maak het dan ook gewoon voor hem. Maar zelf zou ik het echt niet eten.
Oeh, warme gekarameliseerde peertjes met geitenkaas. Dat is ook wel lekker.
Alsof ik dat niet wist, anders ben je even een spelbrekerquote:Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben geen gigolo en ik heb al een vriendin.
Zo rol ik, faxie is wel beschikbaar en niet duur.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet wist, anders ben je even een spelbreker.
Geitenkaasquote:Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
twi ook, ik maak het dan ook gewoon voor hem. Maar zelf zou ik het echt niet eten.
Oeh, warme gekarameliseerde peertjes met geitenkaas. Dat is ook wel lekker.
Nou, kun je nagaan hoe goedkoop. Je mag die appeltaart zelfs al hebben verorbert en uitgekotst.quote:
Da's voor de smaak hequote:Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja twi elke dag een portie ananas geven.
Ik heb al een vriend.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo rol ik, faxie is wel beschikbaar en niet duur.
Doe mij maar een pizza prontoquote:
Oke neuken?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
Das geen excuus.
dat maakt het spannender
He bah, nee dat smaakt naar kots.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Doe mij maar een pizza pronto.
Ei ui ham kaas salami, Champignons..... Vreemde combo, maar zo lekker
Het ligt niet aan mij, maar aan jou.quote:
Onder de gordelquote:Op woensdag 25 september 2013 16:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Het ligt niet aan mij, maar aan jou.
Helemaal nietquote:Op woensdag 25 september 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
He bah, nee dat smaakt naar kots.
Wat doen die bij jou in het portiek?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Als je voorbij die lange rij boze echtgenoten kunt komen ben je welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |