Stomboquote:
Met liefde enzulksquote:Op woensdag 25 september 2013 12:40 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel ben je bereid te betalen?ik heb nog wat liggen in een oude doos hier.
Dit mag in dit geval ook binnen de 24 uurquote:Op woensdag 25 september 2013 13:21 schreef Housekeeper het volgende:
Aanvulling. Een kick of iets dergelijks in het topic stellen we ook op prijs samen met die TR. Dan staat de TR zeker in zicht
Ik zoek watquote:
Dus ik krijg geld van jou?quote:
Schop onder je kontquote:Op woensdag 25 september 2013 14:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Dus ik krijg geld van jou?
Yay! Easy money.
NOHquote:
Ik las even wat andersquote:
Ja, sommige fans zoals Smeg kunnen er wat van!quote:
jwz brahquote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef Tjacka het volgende:
DOE IK LEKKER NIET
fuck de overheid jatogg
Had ik ookquote:
Is ook helemaal waar.quote:
Ik zie anders geen TR van jequote:
quote:
quote:
quote:
Lachen om jezelfquote:
Mijn topic kan op slotquote:Daarom verzoeken wij (Mods van V&A) nogmaals om een TR te plaatsen als je topic op slot kan, je de TT/OP aangepast wil hebben etc.
Ik moest eigenlijk hier om lachen, maar ik qoute mezelf ipv LethalPquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop