Er zijn mensen die dat vinden ja, http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1366104quote:
Zou dat geen politieke zelfmoord zijn van zo'n partij? In de peilingen staat dit kabinet er echt heel slecht op, daar ga je je niet zomaar bij aansluiten lijkt me, kon je wel eens hard voor gestraft worden..quote:Op woensdag 25 september 2013 12:15 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ze sluiten wel een deal met het cda of met d66 en groenlinks
Ja, hier op FOK! was er ook een user idd, die dat vond.... was wel hilarisch altijd....quote:Op woensdag 25 september 2013 12:27 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat vinden ja, http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1366104
Die tegenbegroting van CDA had van de VVD kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tja, Wilders is gewoon een rasopportunist. Al moet ik toegeven dat Buma en Co ook geen heilige zijn. Eerst de lasten verhogen en nu opeens de lasten willen verlagen.
Dit dus. Dit is eigenlijk waarmee Rutte de verkiezingen had kunnen winnen. Iedere Nederlander krijgt ¤1000,-quote:Op woensdag 25 september 2013 12:28 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Die tegenbegroting van CDA had van de VVD kunnen zijn.
Middenpartij
Dat zou uitkomen van een natte droom zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaan ze nog straks het minimumloon proberen af te schaffen? Misschien gaan ze kijken in de keuken bij Duitsland.
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef superworm het volgende:
Meer Thieme van achteren gefilmd, graag.
De PVDA wil dat niet, dan moet er eerst een ' rechts ' kabinet komenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ach Zijlstra denkt ook, we kunnen straks beroep doen op heel veel bijstandtrekkers die voor een grijpstuiver moeten werken.....
380 ¤ per maand voor 40 uur werken per week. Harz 4.
En vooral niet doen aan preventieve gezondheidszorg.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:33 schreef venomsnake het volgende:
Komen alleen maar meer chronisch zieken bij de komende jaren met onze o zo gezonde eetgewoonten. We gaan gewoon de VS achterna op den duur.
Nee, de PvdA heeft gedefinieerd dat ik een hoog inkomen heb en wil me nog veel harder pakken....quote:Op woensdag 25 september 2013 12:34 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De PVDA wil dat niet, dan moet er eerst een ' rechts ' kabinet komen
vvd / cda / d66 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |