Wat is sowieso de juistheid van een echo/meting met de handen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 26 september 2013 07:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Beleid schmeleid,als jij niet ingeleid wil worden, dan word je niet ingeleid, hou dat ajb goed in je achterhoofd. Er kan soms erg dwingend gedaan worden over zulke dingen, maar zo'n beleid wordt altijd gemaakt op basis van de gegevens die men toen had, als die gegevens nu anders zijn dan moet er nu een ander beleid worden gemaakt. En begrijp ik nu goed dat ze Bob nu bij 38+4 inschatten op 3300/3400, dus zo'n 3600 zo'n beetje bij 40 weken, 3800 bij 41 weken of iets in die richting. Klinkt mij niet dramatisch in de oren eerlijk gezegd, maar ik weet niet wat hun overwegingen nog meer zijn.
en een groei is bij 40+5 echt niet meer te bepalen, dan krijg je omtrekken met zulke enorme foutmarges... voor een bepaling van groei zijn hoofd buik en bovnebeen nodig. Bij 40+5 heb je alleen buik nog die je kunt meten en vaak gaat dat al niet helemaal.
just my two cents![]()
![]()
doe maar gewoon lekker fysiologisch bevallen zo rond die 40 weken ofzo
Wat ik van mijn vk begrepen heb is een combinatie van echo en met de hand het nauwkeurigst is. En dat het zelfs dan nog fout kan zijn. (Bij mij tijdens de bevalling met de hand geschat op kleine 7 pond, bleek kleine 9 pond te zijn.. Dus moeilijk te schatten vaak)quote:Op donderdag 26 september 2013 08:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wat is sowieso de juistheid van een echo/meting met de handen? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Ik krijg volgende week een echo + doppler onderzoek. Maar die echo is dus eigenlijk niet erg nauwkeurig meer?
Ik hoop gewoon dat ik dat niet meer haal![]()
voor alle goede echo's en verse streepjes
Precies, hebben wij ook. Er zijn verder in onze familie ook geen kinderen met afwijkingen geboren.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lekker naar huis fr, ik hoop het voor je!
Wij hebben geen testen laten doen. Ik heb voor mijn gevoel niks aan percentages. Die geven me nl geen 100% en ik denk dat ik daar alleen maar zenuwachtig van zou worden
nee, maar dan speel ik liever op safe. Ik denk er nog hetzelfde over nadat ik zwanger ben gebleken trouwens, dus dan ben ik wel overtuigd van mijn eigen overtuiging. Wat de rest van de wereld vindt is uiteraard aan hen en daar zal ik nooit over oordelenquote:Op donderdag 26 september 2013 11:18 schreef Pvoesss het volgende:
Maar dat is dus waar voor mij het probleem zit je weet niet of ze nooit voor zichzelf kunnen zorgen.
Je weet niet wat voor prachtig kind het misschien is. Dat vond ik er zo moeilijk aan![]()
Je weet het toch nooit 100% zeker. Ik snap beide kanten heel erg goed.
Met de combinatietest heb je nog geen schopjes gevoeld lijkt me.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:30 schreef Pvoesss het volgende:
Ik denk dat ik er anders over zou denken als het allemaal priller in de zwangerschap zou kunnen.
Dat je niet al je kind hebt gevoeld en de schopjes hebt en er een band mee hebt.
En toch bij de NIPT je zou maar die ene zijn waarbij hij vals positief is.
Ik zou dat dus echt niet los kunnen laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |