spetterprijzenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Circus bloed vanwegen 'prijzencircus'?
twitter:CricusBloed twitterde op woensdag 25-09-2013 om 04:19:25Nog 7:30 uur @schieten @shoot @vdwebcare @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus reageer retweet
twitter:CricusBloed twitterde op woensdag 25-09-2013 om 04:17:00Niemand hoeft iets te doen, het gebeurt gwn! Ontruim onmg @VDWebcare @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus reageer retweet
twitter:CricusBloed twitterde op woensdag 25-09-2013 om 04:15:05Bloedpartij vandaag 11:50 VD/laplace haarlem centrum. Min. 10 dood hah @VD @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus reageer retweet
twitter:CricusBloed twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 22:25:40Gevolgen niet te overzien pleeg zelfmoord daarna #dood #moord #laplace #prijzencircus #vd #ontslag #Haarlem reageer retweet
twitter:CricusBloed twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 22:19:54circus krijgt dodelijk begin Haghah, 11:50 v&d haarlemC, manager shoot! #25-9-13 #dood #moord #laplace #prijzencircus #vd #ontslag #Haarlem reageer retweet
Haghah? iets bionisch of oud testament... hmmmmquote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef Dagonet het volgende:
https://twitter.com/CricusBloedtwitter:CricusBloed twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 22:19:54circus krijgt dodelijk begin Haghah, 11:50 v&d haarlemC, manager shoot! #25-9-13 #dood #moord #laplace #prijzencircus #vd #ontslag #Haarlem reageer retweet
Of een typo, ipv hahah. Ik denk niet dat je het te moeilijk moet zoeken.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
Haghah? iets bionisch of oud testament... hmmmm
Of gewoon hahah met een typfoutquote:Op woensdag 25 september 2013 10:14 schreef Re het volgende:
[..]
Haghah? iets bionisch of oud testament... hmmmm
Dit is geen grap meer maar een serieuze dreiging of je moet echt de weg kwijt zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik ben benieuwd welke 15-jarige ze dit keer oppakken omdat hij voor de grap een dreigtweet plaatste.
Dit, gewoon een belieber/hipster die aandacht wil.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon hahah met een typfout
Wat een mongool trouwens
Vast weer een of andere puber die z'n product niet mocht ruilen daar.
En het risico lopen dat het wél fout gaat?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit, gewoon een belieber/hipster die aandacht wil.
Geen aandacht aan besteden.
Ja net zoals al die andere dreigtweets die achteraf oh zo serieus bleken.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit is geen grap meer maar een serieuze dreiging of je moet echt de weg kwijt zijn.
Dan moet je ook elke rare post waar iets in staat op een forum serieus gaan nemenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En het risico lopen dat het wél fout gaat?
Uiteraard op zn eigen pc met zelfde IPquote:Op woensdag 25 september 2013 10:19 schreef Apotheose het volgende:
en daar heeft ie een apart account voor aangemaakt op twitter?
Maakt niet uit, in cognito-modusquote:Op woensdag 25 september 2013 10:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard op zn eigen pc met zelfde IP
Net als cricus....quote:Op woensdag 25 september 2013 10:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of een typo, ipv hahah. Ik denk niet dat je het te moeilijk moet zoeken.
Ik snap wel dat ze die berichten serieus nemen. Hopelijk loopt het met een sisser af.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef Dagonet het volgende:
https://twitter.com/CricusBloedtwitter:CricusBloed twitterde op woensdag 25-09-2013 om 04:19:25Nog 7:30 uur @schieten @shoot @vdwebcare @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus reageer retweet
twitter:CricusBloed twitterde op woensdag 25-09-2013 om 04:17:00Niemand hoeft iets te doen, het gebeurt gwn! Ontruim onmg @VDWebcare @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus reageer retweet
twitter:CricusBloed twitterde op woensdag 25-09-2013 om 04:15:05Bloedpartij vandaag 11:50 VD/laplace haarlem centrum. Min. 10 dood hah @VD @laplace @haarlem @dood @bom @rtvnh @nhdagblad @vdprijzencircus reageer retweet
twitter:CricusBloed twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 22:25:40Gevolgen niet te overzien pleeg zelfmoord daarna #dood #moord #laplace #prijzencircus #vd #ontslag #Haarlem reageer retweet
twitter:CricusBloed twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 22:19:54circus krijgt dodelijk begin Haghah, 11:50 v&d haarlemC, manager shoot! #25-9-13 #dood #moord #laplace #prijzencircus #vd #ontslag #Haarlem reageer retweet
Zo te zien is eleusis geen vrouw, dus denk het niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, heb jij daar nooit last van. Gewoon een bloedbadje in een ontruimde V&D?
Account is ondertussen ook verwijderd...quote:Op woensdag 25 september 2013 10:36 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze die berichten serieus nemen. Hopelijk loopt het met een sisser af.
Door Twitter neem ik aan?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Account is ondertussen ook verwijderd...
oh er staat cricus, niet goed gelezen.quote:
Nope, dat betekent alleen nog maar dat het sensatie is... Heeft niets te maken met de inhoud meer.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:02 schreef tong80 het volgende:
Het NOS-Journaal meldde het ook. Dus wordt het wel serieus genomen.
Circus?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Circus bloed vanwegen 'prijzencircus'?
De Twitteraar kan niet spellen nee.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
oh er staat cricus, niet goed gelezen.
Of de twitteraar heeft circus fout gespeld.
Wat hebben we nu ?quote:
CIA.quote:
Zou jij verantwoordelijk willen zijn voor het risico wat ze lopen als ze wel open gaan?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef S95Sedan het volgende:
Maar waarom geven ze toe door die V&D dicht te houden?
Waarom gaan al die andere winkels ook dicht?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef frumslegnulk het volgende:
Hier de zeer sensationele livestream:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ag+op+V&D+in+Haarlem
Hopelijk is ie vrijdag weer gewoon open. Heb nieuwe kleren nodig
Omdat je geen enkel risico wilt nemen gok ik. Je kunt gewoon niets anders doen dan dit serieus nemen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef S95Sedan het volgende:
Wil jij de voorlichter zijn die moet uitleggen waarom er 51 mensen zijn overleden doordat de V&D niet van plan was toe te geven aan de meldingen van deze gevaarlijke gek?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef S95Sedan het volgende:
Gezien het verstandelijk niveau van deze puber zou hij zomaar eens per abuis de bom bij de Hema neer kunnen leggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom gaan al die andere winkels ook dicht?
Als er een bom ligt ga je er maar vanuit dat die midden in de V&D ligt en niet zwaar genoeg is om naastgelegen winkels te beschadigen?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom gaan al die andere winkels ook dicht?
Je kan ook preventief fouilleren zonder meteen paniek te zaaien en het hele gebouw te sluiten.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wil jij de voorlichter zijn die moet uitleggen waarom er 51 mensen zijn overleden doordat de V&D niet van plan was toe te geven aan de meldingen van deze gevaarlijke gek?
Ja, mjisschien overdreven, maar zo werkt dat dan.
iedere klant preventief fouilleren ja?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan ook preventief fouilleren zonder meteen paniek te zaaien en het hele gebouw te sluiten.
Ja kan dat? Heb je dat recht?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan ook preventief fouilleren zonder meteen paniek te zaaien en het hele gebouw te sluiten.
Zijn toch gegronde redenen voor. Beter dat dan die hele paniekzaaicultuur van tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja kan dat? Heb je dat recht?
En je weet al dat er geen bom ligt, want ze doen iedere avond na sluitingstijd een complete bomcheck?
Dat valt nog af te wachten!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Wel een knallend begin van het prijzencircus dit jaar.
Het is een marketingtrucquote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Wel een knallend begin van het prijzencircus dit jaar.
Zou je eerst niet eens zorgen dat je zeker weet dat de dreiging niet al in het pand is?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn toch gegronde redenen voor. Beter dat dan die hele paniekzaaicultuur van tegenwoordig.
Die tweets zijn gisteravond al geplaatst.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je eerst niet eens zorgen dat je zeker weet dat de dreiging niet al in het pand is?
Puur paniekzaaierijquote:Op woensdag 25 september 2013 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je eerst niet eens zorgen dat je zeker weet dat de dreiging niet al in het pand is?
Iemand die normaal is denkt inderdaad zo, iemand die een beetje gestoord is niet. En de persoon achter de tweets lijkt me niet het scherpste mes in de laquote:Op woensdag 25 september 2013 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Je zou toch denken dat als iemand zoiets meende, hij het niet aankondigde op Twitter.
Of tien minuten van tevoren ofzo.
Hij snapt Twitter iig al niet goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Iemand die normaal is denkt inderdaad zo, iemand die een beetje gestoord is niet. En de persoon achter de tweets lijkt me niet het scherpste mes in de la
Uiteraard maar de aankondiging maakt de desbetreffende V&D nog niet het veiligste gebouw van Nederland op dit momentquote:Op woensdag 25 september 2013 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Je zou toch denken dat als iemand zoiets meende, hij het niet aankondigde op Twitter.
Of tien minuten van tevoren ofzo.
Dat kan ook, maar dan is het toch makkelijker om je ziek te melden? Het is waarschijnlijk loos alarm, maar de politie kan dit niet zonder het zeker te weten afdoen als zodoende. Ik hoop dat ze persoon achter de tweets vinden en hem laten opdraaien voor de kosten die dit gemaakt heeft.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij snapt Twitter iig al niet goed.
Maar goed, kan net zo goed een medewerker zijn die geen zin heeft vandaag de winkel circusklaar te maken....
Het Hilton was ook niet echt veilig.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard maar de aankondiging maakt de desbetreffende V&D nog niet het veiligste gebouw van Nederland op dit moment
De livestream is al gekapt, is er wat gebeurd?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:20 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij zitten de meesten te hopen dat er daadwerkelijk iets gebeurt.
Misschien moest hij dan beginnen met werken, tien minuutjes voorbereiding he.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:22 schreef Jappie het volgende:
Waarom eik precies om 11.50 uur en niet bijvoorbeeld om 12.00 ?
Is er iets speciaals met die tijd ?
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:23 schreef Hathor het volgende:
Als ze de prijzen van Jopen omhoog hebben gegooid in Haarlem weet ik wel wie het is.
Geen wonder dat ie ontslagen is.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De livestream is al gekapt, is er wat gebeurd?
En iemand die circus niet eens kan spellen sowieso serieus nemen
Iemand die normaal is, begint er überhaupt niet aan lijkt mequote:Op woensdag 25 september 2013 11:18 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Iemand die normaal is denkt inderdaad zo, iemand die een beetje gestoord is niet. En de persoon achter de tweets lijkt me niet het scherpste mes in de la
Ja, misschien was het wel één van die mensen die die tweet geplaatst heeftquote:Op woensdag 25 september 2013 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
Beetje vreemd dat V&D wel personeel naar binnen heeft laten gaan.
Ja dat lijkt me ookquote:Op woensdag 25 september 2013 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iemand die normaal is, begint er überhaupt niet aan lijkt me
Zie anders de kop in de Telegraaf al.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:22 schreef Lavenderr het volgende:
Beetje vreemd dat V&D wel personeel naar binnen heeft laten gaan.
Jij moet bij de telegraaf gaan werken!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zie anders de kop in de Telegraaf al.
"V&D laat personeel op straat staan"
"Personeel V&D luncht in de barre kou op straat"
"Na recordwinst blijven de deuren ook voor personeel V&D gesloten"
"Personeel V&D de weg kwijt"
"V&D verklaart personeel ongewenst"
Valt wel mee hoor, het is de Grote Houtstraat, het is nu best rustig eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn
En wat een volk op de been zeg.... ze komen gewoon kijken
Is midden op een winkelstraat. Nu nog rustig.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:
Ja, we lopen er maar even langs met de wandelwagen, met een beetje mazzel is er dan een reporter die ons wil interviewen....
Het is woensdagmorgen 11.35 uur...... iedere winkelstraat is nu rustig.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is de Grote Houtstraat, het is nu best rustig eigenlijk.
Even voor de spiegel je hartvannederland reactie oefenen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:
Ja, we lopen er maar even langs met de wandelwagen, met een beetje mazzel is er dan een reporter die ons wil interviewen....
Wat een wereldbeelden hebben ze als er over 10 minuten echt een bom afgaat.quote:
Dat zeg ik en er is daar dus ook niet ecbt meer volk op de been dan anders op woensdagmorgen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is woensdagmorgen 11.35 uur...... iedere winkelstraat is nu rustig.
'Met een beetje mazzel gebeurt er dan wat en dan kan ik zielig doen omdat m'n kind gewond is geraakt. Leuk verhaal voor later.'quote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:
De klok staat straks op nul, ze geven die hut om 12.00 uur vrij omdat er niets gebeurd is, en om 12.10 gaat het dan mis....quote:Op woensdag 25 september 2013 11:41 schreef Jian het volgende:
Die klok en ik dacht nog wel dat er iemand daar was die had gezegd "Jongens doe effe niet, dit kan echt niet hoor"
Het breekt altijd zo lekker de week, een vliegrampje of een bloedbad op de woensdagochtend.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:20 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij zitten de meesten te hopen dat er daadwerkelijk iets gebeurt.
In elk geval niet ik, want betaal gaarne voor kwaliteit.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:23 schreef Hathor het volgende:
Als ze de prijzen van Jopen omhoog hebben gegooid in Haarlem weet ik wel wie het is.
Prijzencricus bedoel jequote:Op woensdag 25 september 2013 11:43 schreef Smack10 het volgende:
Waarom ook prijzencircus in de tweets?
Een domme typfout maakt je nog niet meteen dislecktiesch.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:45 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Prijzencricus bedoel je?
Ik denk dat de 'grappenmaker' dislectisch is..?
Big bada boom!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:45 schreef GSMboy het volgende:
Die countdown op TV-NH, wat zou die bij de 00:00 doen?
Gaat die door in de - tochquote:Op woensdag 25 september 2013 11:45 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ag+op+V&D+in+Haarlemquote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef d4v1d het volgende:
nog 4 minutenIs het ergens live te volgen?
Op TV RTV NHquote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef d4v1d het volgende:
nog 4 minutenIs het ergens live te volgen?
Een banner in beeld met prijzenoorlog ofzoquote:Op woensdag 25 september 2013 11:45 schreef GSMboy het volgende:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef Waterdrinker het volgende:
haha een duitser, die zal de bom wel hebben
Langs de politie heen, nog even verbaasd voor de automatische deuren staan dat ze niet opengaanquote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef Leandra het volgende:
Van die bejaarden die duidelijk van niets weten en recht op de deur aflopen
Hahahaha wat een droeftoeterquote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef YokiKater het volgende:
HAhhaaha.. ja euh polizei und viel dingen.. hahahahha
Is gewoon een werknemer die vannacht coke van een bil heeft gesnoven en geen zin had om te werken vandaag..quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef Waterdrinker het volgende:
even rondlopen en kijken of er nog ergens een bom ligt
Daarom is het bij voorbaat al kansloos gedoe.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Iedereen kan gewoon langs die V&D rondlopen, dat is toch raar? Ze zeggen dat ze het serieus nemen, maar ze zetten niets af :/. Dan neem je het toch niet serieus?
Hij bedoelde tien over 12quote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef Jian het volgende:
ik wacht nog even, hij kan niet spellen, dus waarschijnlijk ook niet klok kijken
Wat denk je zelf. Mensen die dit soort dingen aankondigen doen het meestal niet. Mensen die het echt van plan zijn doen het gewoon zonder vooraankondiging.quote:
Jep..quote:
Dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Mensen die dit soort dingen aankondigen doen het meestal niet. Mensen die het echt van plan zijn doen het gewoon zonder vooraankondiging.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Jep..
- Agenten hebben koffie op
- Mensen lopen straat
- Er is een lichte knal gehoord. Bleek iemand tegen een lantaarnpaal te zijn gelopen
- mac is open....
Tja
Mooi, het normale leven dusquote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Jep..
- Mensen lopen straat
- Er is een lichte knal gehoord. Bleek iemand tegen een lantaarnpaal te zijn gelopen
- mac is open....
Tja
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Jep..
- Mensen lopen straat
- mac is open....
Tja
Meestal wel ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Mensen die dit soort dingen aankondigen doen het meestal niet. Mensen die het echt van plan zijn doen het gewoon zonder vooraankondiging.
Tot de politie het ip adres heeft achterhaald en zijn deur komt inbeuken ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef GSMboy het volgende:
En inmiddels zit er een kneusje vast wel in zijn vuist te lachen.....
Scheelt, de NSA heeft vast wel het adres.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef GSMboy het volgende:
Wat denk je wat dit de V&D gekost heeft? Volgende keer wel graag mijn geld terug als ik mijn DVD-tje geopend terugbreng!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef GSMboy het volgende:
Heeft zeker een labeltje en dan moeten we het zielig vinden ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tot de politie het ip adres heeft achterhaald en zijn deur komt inbeuken ja.
Dat soort figuren gewoon een torenhoge straf geven en als voorbeeld stellen.
Als iemand werkelijk iets van plan was dan zou ik twitteren:quote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
en nu weer groenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
het stoplicht was groen en nu weer rood
Dat was in Almelo.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het is VRI, niet 'stoplicht'quote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het is verkeerslantaarn, niet de hele installatie, want die staat niet in zijn geheel op groen mag ik hopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is VRI, niet 'stoplicht'
Goed punt.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:01 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Het is verkeerslantaarn, niet de hele installatie, want die staat niet in zijn geheel op groen mag ik hopen.
Dat vind ik, om Darwinistische redenen, niet eens zo heel verkeerd.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:56 schreef CherryLips het volgende:
"De politie gaat zo de omgeving van de V&D afzetten vanwege de drukte."
Echt he, en als er dan eens wel wat gebeurt, dan janken.
Hardop lachtquote:Op woensdag 25 september 2013 12:39 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Oh, iemand twittert dat ie een bloedbad gaat aanrichten.Snel erheen op de fiets om te kijken.![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:39 schreef Svlad_Cjelli het volgende:
Oh, iemand twittert dat ie een bloedbad gaat aanrichten.Snel erheen op de fiets om te kijken.![]()
![]()
Zal meer zijn dat er niet even snel nog tien winkels genoemd wordenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
Aan de ene kant wel vreemd dat dat account van twitter verwijderd is.
Zo hebben ze er helemaal geen oog meer op.
Breaking news op CNN ?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:20 schreef Frutsel het volgende:
Buitenlandse media pikken het nu via twitter ook al op
Als er een hoop mensen het account rapporteren als 'spam' dan wordt hij inderdaad voor onderzoek offline gehaald. Lukte ook bij het account van een wannabe friend...quote:Op woensdag 25 september 2013 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
Aan de ene kant wel vreemd dat dat account van twitter verwijderd is.
Zo hebben ze er helemaal geen oog meer op.
Slim om te melden. Nu kan de onruststoker meteen op zijn dooie gemakje onderduikenquote:13.46 uur: Gerucht: 'politie heeft V&D-dader op het oog' De politie laat weten dat dit niet juist is.
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:14 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Slim om te melden. Nu kan de onruststoker meteen op zijn dooie gemakje onderduiken![]()
![]()
Of ze doen net alsof ze het nog niet wetenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:17 schreef Leandra het volgende:
Toch bijzonder dat ze nog niet weten wie het is.... je zou denken dat dat relatief makkelijk zou moeten zijn.
Het account is afgesloten op last van de politie.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:13 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Als er een hoop mensen het account rapporteren als 'spam' dan wordt hij inderdaad voor onderzoek offline gehaald. Lukte ook bij het account van een wannabe friend...
Als je het via Tor en daarna nog via een proxy uit een random vaag land op Twitter zet is de kans nul dat politie je vindt.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:17 schreef Leandra het volgende:
Toch bijzonder dat ze nog niet weten wie het is.... je zou denken dat dat relatief makkelijk zou moeten zijn.
Op basis van de informatie die je browser verstuurt kan je al heel snel een klein groepje verdachten makenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:03 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Als je het via Tor en daarna nog via een proxy uit een random vaag land op Twitter zet is de kans nul dat politie je vindt.
Tor Browser Bundle, je wil niet weten hoeveel mensen daar gebruik van maken.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op basis van de informatie die je browser verstuurt kan je al heel snel een klein groepje verdachten maken
https://panopticlick.eff.org/
Echt anoniem op internet blijven is lang niet zo gemakkelijk. Het kan inderdaad wel, de vraag is echter of deze persoon zo slim genoeg was. Lijkt mij ook een erg impulsieve actie, denk niet dat hij of zij er zo goed over nagedacht heeft om dit "anoniem" te doen..quote:Op woensdag 25 september 2013 15:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Tor Browser Bundle, je wil niet weten hoeveel mensen daar gebruik van maken.
Bovendien worden lang niet al die gegevens opgeslagen door Twitter en proxies, dus achteraf kun je daar niets mee.
Mooi. Toch nog snel gedaan, lijkt mij.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:26 schreef YokiKater het volgende:
Hoppa! Verdachte aangehouden
http://www.haarlemsdagbla(...)-Haarlem-aangehouden
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Toch nog snel gedaan, lijkt mij.
Of zij.....quote:Op woensdag 25 september 2013 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft ook al geen zelfmoord gepleegd. Allemaal beloftes, allemaal loos.
twitter:BloedbadAH twitterde op woensdag 25-09-2013 om 14:09:0217:00 #Bom #Aanslag Albert heijn Leidscheveen reageer retweet
twitter:BloedbadAH twitterde op woensdag 25-09-2013 om 14:09:48minimaal 20 #doden #bom #aanslag #Leidscheveenn reageer retweet
twitter:BloedbadAH twitterde op woensdag 25-09-2013 om 14:11:33ik zal een #bloedbad aanrichten #Bom #Aanslag #Leidscheveen 25-09-13 #17uur reageer retweet
twitter:BloedbadAH twitterde op woensdag 25-09-2013 om 14:13:43ik zal iedereen #Doden die mij in de weg loopt #Aanslag #Bom #Leidscheveen 17:00!!!!! reageer retweet
Het gaat om een man die iig een arbeidsconflict had met de V&D.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:39 schreef Leandra het volgende:
Het zou een oud-werknemer van V&D zijn volgens RTVNH
Ik post ook alleen maar wat de nieuws-ticker van RTVNH zegt.... daar staat nu ook dat het een man is, en het motief zou wraak zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het gaat om een man die iig een conflict had met de V&D.
Ik zat net te luisteren naar een kleine mini persco van de Burgermeester. Die bevestigde dat het om een man ging met een arbeidsconflict.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik post ook alleen maar wat de nieuws-ticker van RTVNH zegt.... daar staat nu ook dat het een man is, en het motief zou wraak zijn.
Het gezond verstand is in elk geval ver te zoeken.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef GSMboy het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)e-wijk-leidschenveen
[ afbeelding ]
https://twitter.com/BloedbadAH
Kut copycats![]()
![]()
Ik vraag me af hoe hoog het IQ van die gasten is?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we maar beginnen met het verhalen van de schade..... nog mazzel dat VD geen bal verkoopt de dag voor het Prijzencircus begint, maar als je alle politie-inzet en omzetverlies van winkels moet rekenen dan denk ik niet dat je die schade nog in je werkende leven kunt vergoeden, zeker niet als ex-werknemer van V&D.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat voor straf zou er op zulke bedreigingen staan? Ik hoop een flinke.
Dan zal een fikse betaalde werkstraf in elk geval een fractie van de kosten kunnen vergoeden; maar daar doen we geloof ik niet aan.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we maar beginnen met het verhalen van de schade..... nog mazzel dat VD geen bal verkoopt de dag voor het Prijzencircus begint, maar als je alle politie-inzet en omzetverlies van winkels moet rekenen dan denk ik niet dat je die schade nog in je werkende leven kunt vergoeden, zeker niet als ex-werknemer van V&D.
Nope.. dit wordt 2 weken cel en een taakstraf, afhankelijk van zijn leeftijd (kijkend naar andere vonnissen inzake dreigtweets). Misschien een voorwaardelijke straf van enkele maanden er aan vast. V&D kan een civiele procedure starten om de schade te verhalen, maar veel valt er niet te halen denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zal een fikse betaalde werkstraf in elk geval een fractie van de kosten kunnen vergoeden; maar daar doen we geloof ik niet aan.
Dat is weinig voor zo'n kostbare grap. Maar misschien gaat er ook geen preventieve werking uit van hogere straffen; mensen die raar willen doen, doen het toch wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope.. dit wordt 2 weken cel en een taakstraf, afhankelijk van zijn leeftijd (kijkend naar andere vonnissen inzake dreigtweets). Misschien een voorwaardelijke straf van enkele maanden er aan vast. V&D kan een civiele procedure starten om de schade te verhalen, maar veel valt er niet te halen denk ik.
Er zouden zwaardere straffen voor moeten komen.. Ben benieuwd of het dit keer wél hoog uitpakt.
Dat is waar, maar het moet ook weer niet zo gemakkelijk worden om hele steden plat te leggen met wat tweets.. dan kan iedere lolbroek die er een paar weken cel wel voor over heeft aardig wat stennis schoppen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is weinig voor zo'n kostbare grap. Maar misschien gaat er ook geen preventieve werking uit van hogere straffen; mensen die raar willen doen, doen het toch wel.
Alles afpakken lijkt me wel een goed plan. Mobieltje, laptop, sportschoenen, vervoermiddel, spaarrekening. Dat voelt iemand tenminste.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het moet ook weer niet zo gemakkelijk worden om hele steden plat te leggen met wat tweets.. dan kan iedere lolbroek die er een paar weken cel wel voor over heeft aardig wat stennis schoppen.
Ja, maar nog niet voor die mbt de tweets over de AH in Leidscheveen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:38 schreef TLC het volgende:
De politie heeft al een oud-werknemer van de V&D opgepakt voor deze tweets
Bij je moeder volgende maand.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef clavier het volgende:
Benieuwd waar het volgende zogenaamde bloedbad gaat plaatsvinden.
Vast niet bij de bloedbank....quote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef clavier het volgende:
Benieuwd waar het volgende zogenaamde bloedbad gaat plaatsvinden.
Oke, bedankt voor de info. Ik zal het in de gaten houden voor je!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij je moeder volgende maand.
Gr gr
Wat niet tegenwoordig?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef SpecialK het volgende:
Is het strafbaar om de volgende dreigtweet te voorspellen?
Succes met je strijd.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:17 schreef kazerne12345 het volgende:
Propaganda om ervoor te zorgen dat we ons leiden door angst. En zodat we naar een totale politie staat gaan. Door deze dingen wordt al onze privé afgepakt. We worden al contine gecontroleerd. Ja het kan nog erger worden dan dit. Op elke stap die je zet een boa en op elke bericht of site die je bezoekt een overheidsorganisatie. En je wordt in de toekomst misschien al bestraft als ze denken dat je een gevaar bent in de toekomst. En dan lekker in een kamp met anderen. Ik zeg hier nee tegen. Dit pikken we niet in al moet ik strijden tot de dood ik zorg er in mijn leven voor dat de illuminti kapot gaat.
Tribalwars, ben jij hetquote:Op woensdag 25 september 2013 20:17 schreef kazerne12345 het volgende:
Propaganda om ervoor te zorgen dat we ons leiden door angst. En zodat we naar een totale politie staat gaan. Door deze dingen wordt al onze privé afgepakt. We worden al contine gecontroleerd. Ja het kan nog erger worden dan dit. Op elke stap die je zet een boa en op elke bericht of site die je bezoekt een overheidsorganisatie. En je wordt in de toekomst misschien al bestraft als ze denken dat je een gevaar bent in de toekomst. En dan lekker in een kamp met anderen. Ik zeg hier nee tegen. Dit pikken we niet in al moet ik strijden tot de dood ik zorg er in mijn leven voor dat de illuminti kapot gaat.
En wat heeft dat te maken met een dreigtweet?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:30 schreef kazerne12345 het volgende:
We winnen elke dag meer man. De overheid en de elite zijn niks zonder onze medewerking dat vergeten mensen wel eens. Als iedereen geen belasting betaalt zijn hypotheek niet betaald en al die dingen . Dan stort als in en we vinden echt wel een alternatieve op dit waardeloos systeem. En iedereen is daarin gelijk.
Zeer interessantquote:Op woensdag 25 september 2013 20:47 schreef kazerne12345 het volgende:
Je moet het topic lezen om dit te begrijpen lees mijn eerdere posts maar.
http://www.ijmuidercouran(...)D-Haarlem?lref=vptopquote:HAARLEM/IJMUIDEN - Een 19-jarige man uit IJmuiden is aangehouden, omdat hij ervan wordt verdacht dreigtweets te hebben verstuurd aan het adres van de V&D in Haarlem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |