SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Een speler is waard wat de gek er voor geeft.quote:
dit met het feit dat ik alleen maar hoor dat koppen en corners OP zijn, snap ik de prijsstijging van benteke welquote:Op woensdag 25 september 2013 09:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een speler is waard wat de gek er voor geeft.
Maar Benteke is veel groter en sterker dan Cisse en ook een stuk sneller.
Cisse heeft weer een betere shooting en passing.
NIet echt dezelfde types dus.
okquote:Op woensdag 25 september 2013 09:32 schreef Djeetje het volgende:
Benteke trouwens 4 tot 6 weken niet inzetbaar![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij Djeetje: 'S avonds in een steegje een vrouw, 's ochtends een man met kontpijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
Savonds een man, sochtends een man!
Onzin. 's avonds het mannetje, daarna lekker tot de middag half brak in je nest blijven liggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
Savonds een man, sochtends een man!
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op. Ik kocht net een CDM Kanu voor 650c. Nu ga ik naar de supermarkt in het dorp verderop fietsen om te kijken of ze daar de nieuwe Doritos Ijsthee hebben.
Hopelijk hebben ze een leuk meisje aan de kassa.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op. Ik kocht net een CDM Kanu voor 650c. Nu ga ik naar de supermarkt in het dorp verderop fietsen om te kijken of ze daar de nieuwe Doritos Ijsthee hebben.
Daar durf ik dan toch niks tegen te zeggen. En dan word ik nerveus en moet ik plassen. Dan moet ik dus extra snel naar huis fietsen. #goedkoopscorenquote:Op woensdag 25 september 2013 09:47 schreef DutchSL het volgende:
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/quote.png
[..]
Hopelijk hebben ze een leuk meisje aan de kassa.
Deze man weetquote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij Djeetje: 'S avonds in een steegje een vrouw, 's ochtends een man met kontpijn.
Hoe zit het met spoilers in deze? Kan ik m een beetje veilig kijken?quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe zit het met spoilers in deze? Kan ik m een beetje veilig kijken?
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
kan het gewoon kijken jaquote:Op woensdag 25 september 2013 10:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe zit het met spoilers in deze? Kan ik m een beetje veilig kijken?
quote:
maar dat is toch makkelijk met lv en lvquote:Op woensdag 25 september 2013 10:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Die josti's voor mij spelen FUT in het Nederlands
Haha ik ook. Alleen veel te makkelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:09 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren fifa 14 gedownload op mijn telefoon. Ziet er best goed uit
Besturing is alleen wennen
zit ook FUT in
Goed dat je me eraan herinnert. Ik moet zo naar de C1000 omdat ze leuke aanbiedingen hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
Ik kon niet scorenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha ik ook. Alleen veel te makkelijk.
ja maar hij heeft 85 snelheid 85 koppen en 80 krachtquote:Op woensdag 25 september 2013 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar dat is toch makkelijk met lv en lv![]()
Vast wel maar ik zou hem gewoon nu verkopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Stond er al een ruime minuut op en er was 150c () op geboden.
Gaat voor zo'n 6k.Zal hij nog stijgen? Zijn stats zijn echt drama.
Precies. Geld nu hebben, zorgt ervoor dat je het ook direct weer kan vermeerderen. Oftewel: geld maakt geldquote:Op woensdag 25 september 2013 10:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel maar ik zou hem gewoon nu verkopen.
mensen maken geld johquote:Op woensdag 25 september 2013 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Geld nu hebben, zorgt ervoor dat je het ook direct weer kan vermeerderen. Oftewel: geld maakt geld
Die theorie is 19e eeuws. Vroeger werd geld gemaakt met arbeidsproductiviteit (Marx), tegenwoordig is kapitaalgrootte bepalend voor het maken van geld (kapitalisme).quote:
heb jij ooit een stapel bankbiljetten een printer zien bedienen dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die theorie is 19e eeuws. Vroeger werd geld gemaakt met arbeidsproductiviteit (Marx), tegenwoordig is kapitaalgrootte bepalend voor het maken van geld (kapitalisme).
Je hebt mequote:Op woensdag 25 september 2013 10:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij ooit een stapel bankbiljetten een printer zien bedienen dan?
Ik hoop het wel. Want ik zit nu met een Bruma waar ik 3.1k voor heb betaald (toen ging hij nog voor 4k ofzo) en 2x een Rekik voor 6.3k.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:42 schreef Djeetje het volgende:
Vorige jaren werden spelers toch nog duurder na de release ?
Vorig jaar mijn favoriete spitsquote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
Snap niet dat Van Persie zo duur is, altijd een waardeloze spits in fifa
Hoorde anders van wat youtubers dat hij deze fifa wel goed is.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
Volgens mij is het nu een beest gezien zijn heading en finesse shotquote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
69 heading 59 jumping en geen finesse traitquote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu een beest gezien zijn heading en finesse shot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, hij heeft maar 69 heading hoor vriendquote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu een beest gezien zijn heading en finesse shot
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij wordt steeds duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik er maar een paar gekocht toen hij 500 coins was ofzo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ik heb mijn laatste er maar op gezet voor 4k BIN. Er staat ook 1 op voor 2.8k BIN maar die van mij van 3k werd gewoon verkocht.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ik er maar een paar gekocht toen hij 500 coins was ofzo
Al fifa's lang mijn favo spits.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
Hazard/William (Hazard zal 9 chem krijgen, William 10) voor LM?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef over_hedge het volgende:
me push doet kut dus dan maar zo:
[ afbeelding ]
Ik moet nog een lm en andere st inplaats van bony. Heb ongeveer 100k. Wat zouden jullie aanraden?
Zelfde vraag hier.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:39 schreef Zhano het volgende:
Ik ben weer overstagWaar kan ik vandaag FIFA pre-order, dat ik er wat packs bij krijg en een beetje cheap.
Jij bent gek. Wat een geweldenaar is dat zeg. Al had ie 60 pace.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
Dit. Order is al ingepakt maar nog niet verzonden.quote:
Hoop wel dat ze hem snel verzenden..quote:Op woensdag 25 september 2013 11:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit. Order is al ingepakt maar nog niet verzonden.Maar PS3 is niet op voorraad zo te zien.
Willian en Eto'o/Suarezquote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef over_hedge het volgende:
me push doet kut dus dan maar zo:
[ afbeelding ]
Ik moet nog een lm en andere st inplaats van bony. Heb ongeveer 100k. Wat zouden jullie aanraden?
Gewoon online bestellen en mailen dat je die code voor 4 packs niet hebt gehadquote:Op woensdag 25 september 2013 11:10 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond nachtopening bij de Saturn en vast nog wel op meer plekken.
Ga er niet heen, maar wil hem wel bij de saturn kopen. Denk alleen niet dat hij weer ¤ 44,- gaat kosten omdat hij nu in het krantje staat voor 49
Rooneyof van persie ga ik nooit halen met 100k (zat net te kijken 120k moet ook wel lukken)quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hazard/William (Hazard zal 9 chem krijgen, William 10) voor LM?
ST, Rooney? Van Persie?
quote:
Op die homepage staat zo'n grote banner "Pre-order FIFA 14". Dan klik je daar op en dan neem ik dus aan bij FIFA 14 aan te komen. Bleek niet het geval...quote:
Ik kan de ps3 versie niet meer bestellen daar. gek genoegquote:Op woensdag 25 september 2013 11:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gewoon online bestellen en mailen dat je die code voor 4 packs niet hebt gehadDadelijk krijg je er weer een aantal per mail gestuurd
Moet je m even uitbreiden naar 80quote:Op woensdag 25 september 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
Oh fuck, mijn TP is vol en niks erin verkoopt
Twee browsers gebruikenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:16 schreef zerokil het volgende:
Is ea bij jullie ook zo vekrekt?
Wil mijn mijn 2de acc inloggen kom ik op mijn main uit..
Hoe?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet je m even uitbreiden naar 80
Niet via de WebApp neem ik aan? Dat moet dan toch via FIFA14 op de console?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:20 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
in de shop kun je uitbreiding kopen met eas dinges
Nee? Bovendien kan ik niet op m'n console, omdat die 100 kilometer verderop staat.quote:
Ah, dan kan het niet. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee? Bovendien kan ik niet op m'n console, omdat die 100 kilometer verderop staat.
Waardeloos?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
woon je in tilburg?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:25 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag even op fifa14 jacht. Ben echt benieuwd naar de retail versie
ben je echt 24+?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:25 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag even op fifa14 jacht. Ben echt benieuwd naar de retail versie
Sinds gister middag is alles weer redelijk aan het dalen jaquote:Op woensdag 25 september 2013 10:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Want ik zit nu met een Bruma waar ik 3.1k voor heb betaald (toen ging hij nog voor 4k ofzo) en 2x een Rekik voor 6.3k.
Bruma gaat nu voor 2.2k en Rekik voor 6k. Dan heb ik nog een Anita in CM voor 5k. Dat is volgens mij wel een betere deal, omdat hij oorspronkelijk CDM is en als CDM is de laagste BIN 5.5k
Ja, ik heb net na de piek gekocht zegmaar.. Dus op dat moment dacht ik goede deals te hebben, maar blijkbaar was net de daling gestart. Dus nu zijn ze nog goedkoperquote:Op woensdag 25 september 2013 11:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sinds gister middag is alles weer redelijk aan het dalen jasiggie gaat nu ook voor rond de 2k terwijl ie eerst minimaal 3k opleverde.
gewoon even bewaren in de club en mee spelenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik heb net na de piek gekocht zegmaar.. Dus op dat moment dacht ik goede deals te hebben, maar blijkbaar was net de daling gestart. Dus nu zijn ze nog goedkoper. Maar ik denk dat het komt, omdat de release eraan komt en mensen nog spelers over hebben die ze kwijt willen om hun teams af te maken.
Trekt wel weer aan hopelijk.
Bij de release:quote:Op woensdag 25 september 2013 11:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik heb net na de piek gekocht zegmaar.. Dus op dat moment dacht ik goede deals te hebben, maar blijkbaar was net de daling gestart. Dus nu zijn ze nog goedkoper. Maar ik denk dat het komt, omdat de release eraan komt en mensen nog spelers over hebben die ze kwijt willen om hun teams af te maken.
Trekt wel weer aan hopelijk.
Dus nu inslaan is een goed plan.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Bij de release:
We zitten nu bij de zwarte pijl.
[ afbeelding ]
Ik bewaar mijn geduldquote:Op woensdag 25 september 2013 11:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon even bewaren in de club en mee spelenals straks de meeste pack openingen geweest zijn kan je ze echt wel weer kwijt voor een redelijk bedrag hoor
![]()
en anders gewoon je verlies pakken en doorgaan
holy shit jij bent slimquote:Op woensdag 25 september 2013 11:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus nu inslaan is een goed plan.
Dat is echt een van de lelijkste gele kits in het spel ik betwijfel of die veel waard gaat worden ook al lijkt hij op die van Braziliëquote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn geduld
Heb namelijk ook nog 15 Estoril kits, die zijn er nu talloze voor 400-500 BIN, omdat een of andere mongool 'm begint te knijpen. Die heeft er een stuk of 20 misschien wel op de markt, al zeker de hele week. Is van 1k per stuk naar 450 per stuk gegaan
Ik heb er nog het volste vertrouwen in. En anders maak ik er nauwelijks verlies op, meeste voor 200 coins ofzo binnen gehaald. Maar we zullen het zien. Even afwachten tot de interlands sowiesoquote:Op woensdag 25 september 2013 11:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is echt een van de lelijkste gele kits in het spel ik betwijfel of die veel waard gaat worden ook al lijkt hij op die van Brazilië
Niet verkeerd inderdaad, publiek is zelfs mooier dan op de console.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:09 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren fifa 14 gedownload op mijn telefoon. Ziet er best goed uit
Besturing is alleen wennen
zit ook FUT in
Liep na 12 potjes ongeveer 1 op 1. Ene wedstrijd onzichtbaar andere weer uitblinker.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:39 schreef over_hedge het volgende:
Iemand al met eto gespeeld? Ga hem misschien maar kopen. Speel nu met Bony en Ba, Ba doet het erg goed bony totaal niet.
mm oke. Naja ik ga hme maar proberen denk ik. Lijkt me wel een goed koppel met ba er naast.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:45 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Liep na 12 potjes ongeveer 1 op 1. Ene wedstrijd onzichtbaar andere weer uitblinker.
Eto'o is beter als solospits.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm oke. Naja ik ga hme maar proberen denk ik. Lijkt me wel een goed koppel met ba er naast.
Omdat?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:47 schreef Maoist het volgende:
[..]
Eto'o is beter als solospits.
Kan je beter Suarez nemen
Legends zijn altijd wat waardquote:Op woensdag 25 september 2013 11:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Niet verwacht dat die nog wat waard was
die komen pas op de xbox one uitquote:
lolquote:Op woensdag 25 september 2013 11:40 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2605996.page
Je kan dus in 1x 12.000 fifa points aanschaffen maar de prijs is een beetje vreemd zoals staat uitgelegd in de topic. Je kan beter 160x 100fifa points kopen
Hey goeie grapquote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die komen pas op de xbox one uit
E: TOTW al gelekt ?
Betere passing en is wat wendbaarder. Verder heeft Suarez een geweldige dribbel.quote:
Weer echt wat voor EAquote:Op woensdag 25 september 2013 11:40 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2605996.page
Je kan dus in 1x 12.000 fifa points aanschaffen maar de prijs is een beetje vreemd zoals staat uitgelegd in de topic. Je kan beter 160x 100fifa points kopen
Ik welquote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weer echt wat voor EADe vraag is alleen of je zin hebt om 160x 100 punten te gaan kopen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
even een gta vraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rijst? Wie is Rijst?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:06 schreef Snorrenbaard het volgende:
sinds wanneer issie weg, en waar is rijst
naar fok.jpquote:Op woensdag 25 september 2013 12:06 schreef Snorrenbaard het volgende:
sinds wanneer issie weg, en waar is rijst
welquote:Op woensdag 25 september 2013 12:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Zo leuk was ie nou ook weer niet.
Over een maand heb je toch 6 miljoen en dan maakt die 5k meer of minder niet uit.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:13 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik baal er van dat ik in de eerste weken niet voor Depay ben gegaan
Hij is nu wel heel duur maar ik verwacht niet echt dat ie gaat dalen
Mwah, zo'n goeie trader ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 25 september 2013 12:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Over een maand heb je toch 6 miljoen en dan maakt die 5k meer of minder niet uit.
Veel mensen hebben die chem style sowieso nog niet door. Vaak genoeg tegen gekomen dat de goedkoopste bin van een speler er 1 met een chem style is. Of dat je 500 coins duurder etc.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb volgens mij ook een Torres te goedkoop verkocht, was vergeten dat ie een chemistry style had. Dat zorgt alsnog voor best wel zoeken naar een juiste prijs.
Ik had een Torres (de 5* skiller) met Hunter als chemistry style en die heb ik nog wel met winst kunnen verkopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb volgens mij ook een Torres te goedkoop verkocht, was vergeten dat ie een chemistry style had. Dat zorgt alsnog voor best wel zoeken naar een juiste prijs.
Ja precies, dat laatste is vooral klote. Komt vanzelf wel tho.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Veel mensen hebben die chem style sowieso nog niet door. Vaak genoeg tegen gekomen dat de goedkoopste bin van een speler er 1 met een chem style is. Of dat je 500 coins duurder etc.
Nadeel is dat ik er wel oplet maar als je je spelers met een chem er duurder opzet koopt niemand ze.
AI nohh de coins lopen binnen, swa.quote:
Rijke tatta dit dat.quote:
Vrienden van me hebben al gekocht hoor ?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:37 schreef byah het volgende:
blijkbaar is het kopen van coins ook nog geblokt tot de EU release?
Net zoals je vrienden gratis GTA hadden?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben al gekocht hoor ?
Het is gewoon een verkapte ik-heb-echt-wel-vrienden post.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Net zoals je vrienden gratis GTA hadden?
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is gewoon een verkapte ik-heb-echt-wel-vrienden post.
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Laagste BIN = 3k.
Is makkelijk te verkopen door al die gekke Amerikanen.
Zelf heb ik er al 4.
Gelukkig heb ik Omar Gonzalez gister voor 800c gekocht, nu is hij al 4k waard.
geen geld. jammer.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Laagste BIN = 3k.
Is makkelijk te verkopen door al die gekke Amerikanen.
Zelf heb ik er al 4.
Gelukkig heb ik Omar Gonzalez gister voor 800c gekocht, nu is hij al 4k waard.
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb zaterdag een feest bij iemand thuis en daarna gaan we uit in Dokkum
Hoeveel kost Johnson op de PS3? (de LB die ik vorig jaar heel vaak goedkoop oppikte)quote:Op woensdag 25 september 2013 13:08 schreef DutchSL het volgende:
Die Amerikaan had ik in het begin een paar keer gekocht voor bijna niks en was onverkoopbaar, steeds met 200 winst ofzo verkopen
1 zak doritos en een kaassouffléquote:Op woensdag 25 september 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel kost Johnson op de PS3? (de LB die ik vorig jaar heel vaak goedkoop oppikte)
Nu het spel in Amerika uit is gaat hij duur worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:08 schreef DutchSL het volgende:
Die Amerikaan had ik in het begin een paar keer gekocht voor bijna niks en was onverkoopbaar, steeds met 200 winst ofzo verkopen
5k.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel kost Johnson op de PS3? (de LB die ik vorig jaar heel vaak goedkoop oppikte)
20k dus?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1 zak doritos en een kaassoufflé
Ik zie er maar 1 op de Xbox markt staan.. voor 5.6k SP 15k BIN.quote:
Shoarma?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:11 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik hoop dat jij morgen door zo'n truck wordt aangereden.
Zit gvd net te eten
w0w man dat was egt een erge filmpjenquote:Op woensdag 25 september 2013 13:11 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik hoop dat jij morgen door zo'n truck wordt aangereden.
Zit gvd net te eten
Die van mij ook.quote:
Die vond ik wel grappig en vooral die GIFjes van hondenquote:Op woensdag 25 september 2013 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Maar een heel topic volspammen met honderden foto's van honden in belachelijke kleren mag weer wel
Eerder met Ronaldoquote:Op woensdag 25 september 2013 13:35 schreef zerokil het volgende:
Zouden ze een keer met Messi moeten doen.
[ afbeelding ]
Volgens airjapes (zelf niet mee gespeeld dus geen idee) is marcelo echt kut als lb.quote:
41212 vind ik wel erg fijn spelen. 352 nog niet geprobeerd deze fifa.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:48 schreef Michaelvanb het volgende:
Heb het nu 30 games volgehouden met 4231(2) maar ik ga toch overstappen.. iemand nog suggesties? 352 of 41212?
Dat was ook best wel random.. en niet leuk. Die topic met al die gifs van chicks was daarentegen wel leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Maar een heel topic volspammen met honderden foto's van honden in belachelijke kleren mag weer wel
Iets met 2 vleugelspelers waarbij je finesse kunt abusen als de moederneuker.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:48 schreef Michaelvanb het volgende:
Heb het nu 30 games volgehouden met 4231(2) maar ik ga toch overstappen.. iemand nog suggesties? 352 of 41212?
Op de Xbox is hij heel bekend door mijn video's.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom is Torres Nilo zo duur op de Xbox? Op de PS3 is ie makkelijk voor <1000 op te pikken.
Ik ookquote:Op woensdag 25 september 2013 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die vond ik wel grappig en vooral die GIFjes van honden
Heel zielig voor een etalage bij de Mediamarkt..quote:Op woensdag 25 september 2013 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oze_imiteerbaas.html
Waar kijkt een dakloze BB?
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heel zielig voor een etalage bij de Mediamarkt..
Neem aan dat hij nog wel wat duurder wordt dan 20kquote:Op woensdag 25 september 2013 14:18 schreef ThadCastle het volgende:
Löw in een pack, gewoon 6k waard
[..]
toe maar tijger
Mijn 1e pakje en ik koop voorlopig niks meer. Daar heb ik wel van geleerd vorig jaarquote:
nr2?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Met mijn zweterige handjes een pack openen met mijn zuurverdiende coins.....
Zo zonde, hard verdiende money in packs steken.quote:
Ik zit al 3 dagen te zoeken en vind niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zit al 3 dagen te zoeken en vind niks
Hij is toch niet bijzonder veel waard? 'Maar' 4* skills en mindere statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn 2e account maar gelukkig.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo zonde, hard verdiende money in packs steken.
8k toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij is toch niet bijzonder veel waard? 'Maar' 4* skills en mindere stats
Nice. Dan kan ik het kopen op me 1en account en naar mijn nieuwe account doen.quote:
Gifter moet toch wel elke keer EAScoins betalen lijkt me?quote:
Pricefixquote:
Ja maar je krijgt 50% korting als je gift. Ik zou er nu misbruik van maken nu het nog kan want zal wel gepatched worden of misschien al gepatched zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 14:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gifter moet toch wel elke keer EAScoins betalen lijkt me?
Wat is daar dan mis mee? Dat is toch geen glitch ofzo?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt 50% korting als je gift. Ik zou er nu misbruik van maken nu het nog kan want zal wel gepatched worden of misschien al gepatched zijn
wel.. normaal kan je die boost maar 1x kopen. Nu kan een vriend hem zovaak voor je kopen als hij wilt. Dus nu kan je gewoon heel vaak kopen en dan de eerst komende 100 wedstrijden 1000 coin boost hebben..quote:Op woensdag 25 september 2013 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is daar dan mis mee? Dat is toch geen glitch ofzo?
Lijkt me dat het niet de bedoeling en dat je het eenmalig kan gebruiken. Anders heb je zo een half mio bij elkaarquote:Op woensdag 25 september 2013 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat is daar dan mis mee? Dat is toch geen glitch ofzo?
19k nu.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
8k toch?
Ik heb al lang niet meer zo'n deal gevonden
19k????quote:
Veel meer wordt hij toch niet waard lijkt me..quote:
Lekker boeiendquote:
Dit dusquote:Op woensdag 25 september 2013 14:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lekker boeiendAls je early acces hebt maakt het toch niet uit.
Undercutter met je 17,5kquote:
Ik verkocht mijn Danilinho ook toen er maar een paar waren, dag erna lag de prijs 13k lager.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:42 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe kan het dat er maar 4 Danilinho's op de markt zijn? Gisteren en de dagen daarvoor stonden er telkens rond de 30 op
Maver woont langs de snelweg net zoals Ozz.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Eat shit. Geluk met packs en geluk met PostNL
haha, das van me vriendin, die werkt daarquote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de thuiszorg? Zijn je billetjes al gewassen vandaag?
En jij maakt haar geld op aan packs ?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha, das van me vriendin, die werkt daar
http://www.werkenbijthuiszorgrotterdam.nl/quote:Op woensdag 25 september 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha, das van me vriendin, die werkt daar
Die chinees aan de rechterkant.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:47 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
http://www.werkenbijthuiszorgrotterdam.nl/
Staat ze ook op de picca?
nee ze staat er niet opquote:Op woensdag 25 september 2013 14:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die chinees aan de rechterkant.
verander je counter eens.quote:
Open je nou met coins of gooi je er weer wat points tegen aan ?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel points heb je gekocht?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pointsquote:Op woensdag 25 september 2013 14:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Open je nou met coins of gooi je er weer wat points tegen aan ?
iets zegt me dat dat jou pander isquote:Op woensdag 25 september 2013 14:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Er staat een Pander op voor 1400c met nog een kwartiertje te gaan, is 4 tot 5k waard. PS3
Wil niet zeggen dat mijn informatie niet kloptquote:Op woensdag 25 september 2013 15:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iets zegt me dat dat jou pander is
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Veel plezier ouwe baas
gr gr Mathijs
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch een 82-rated speler in een 5k pack.
20.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:05 schreef wonton het volgende:
Hoeveel euro kan ik krijgen voor 100k?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |