SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Een speler is waard wat de gek er voor geeft.quote:
dit met het feit dat ik alleen maar hoor dat koppen en corners OP zijn, snap ik de prijsstijging van benteke welquote:Op woensdag 25 september 2013 09:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een speler is waard wat de gek er voor geeft.
Maar Benteke is veel groter en sterker dan Cisse en ook een stuk sneller.
Cisse heeft weer een betere shooting en passing.
NIet echt dezelfde types dus.
okquote:Op woensdag 25 september 2013 09:32 schreef Djeetje het volgende:
Benteke trouwens 4 tot 6 weken niet inzetbaar![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij Djeetje: 'S avonds in een steegje een vrouw, 's ochtends een man met kontpijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
Savonds een man, sochtends een man!
Onzin. 's avonds het mannetje, daarna lekker tot de middag half brak in je nest blijven liggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef WeCanDoIt het volgende:
Savonds een man, sochtends een man!
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op. Ik kocht net een CDM Kanu voor 650c. Nu ga ik naar de supermarkt in het dorp verderop fietsen om te kijken of ze daar de nieuwe Doritos Ijsthee hebben.
Hopelijk hebben ze een leuk meisje aan de kassa.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op. Ik kocht net een CDM Kanu voor 650c. Nu ga ik naar de supermarkt in het dorp verderop fietsen om te kijken of ze daar de nieuwe Doritos Ijsthee hebben.
Daar durf ik dan toch niks tegen te zeggen. En dan word ik nerveus en moet ik plassen. Dan moet ik dus extra snel naar huis fietsen. #goedkoopscorenquote:Op woensdag 25 september 2013 09:47 schreef DutchSL het volgende:
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/quote.png
[..]
Hopelijk hebben ze een leuk meisje aan de kassa.
Deze man weetquote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het bij Djeetje: 'S avonds in een steegje een vrouw, 's ochtends een man met kontpijn.
Hoe zit het met spoilers in deze? Kan ik m een beetje veilig kijken?quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe zit het met spoilers in deze? Kan ik m een beetje veilig kijken?
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
kan het gewoon kijken jaquote:Op woensdag 25 september 2013 10:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe zit het met spoilers in deze? Kan ik m een beetje veilig kijken?
quote:
maar dat is toch makkelijk met lv en lvquote:Op woensdag 25 september 2013 10:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Die josti's voor mij spelen FUT in het Nederlands
Haha ik ook. Alleen veel te makkelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:09 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren fifa 14 gedownload op mijn telefoon. Ziet er best goed uit
Besturing is alleen wennen
zit ook FUT in
Goed dat je me eraan herinnert. Ik moet zo naar de C1000 omdat ze leuke aanbiedingen hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Zhano het volgende:
Ik kon niet scorenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha ik ook. Alleen veel te makkelijk.
ja maar hij heeft 85 snelheid 85 koppen en 80 krachtquote:Op woensdag 25 september 2013 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar dat is toch makkelijk met lv en lv![]()
Vast wel maar ik zou hem gewoon nu verkopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Stond er al een ruime minuut op en er was 150c () op geboden.
Gaat voor zo'n 6k.Zal hij nog stijgen? Zijn stats zijn echt drama.
Precies. Geld nu hebben, zorgt ervoor dat je het ook direct weer kan vermeerderen. Oftewel: geld maakt geldquote:Op woensdag 25 september 2013 10:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel maar ik zou hem gewoon nu verkopen.
mensen maken geld johquote:Op woensdag 25 september 2013 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Geld nu hebben, zorgt ervoor dat je het ook direct weer kan vermeerderen. Oftewel: geld maakt geld
Die theorie is 19e eeuws. Vroeger werd geld gemaakt met arbeidsproductiviteit (Marx), tegenwoordig is kapitaalgrootte bepalend voor het maken van geld (kapitalisme).quote:
heb jij ooit een stapel bankbiljetten een printer zien bedienen dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die theorie is 19e eeuws. Vroeger werd geld gemaakt met arbeidsproductiviteit (Marx), tegenwoordig is kapitaalgrootte bepalend voor het maken van geld (kapitalisme).
Je hebt mequote:Op woensdag 25 september 2013 10:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij ooit een stapel bankbiljetten een printer zien bedienen dan?
Ik hoop het wel. Want ik zit nu met een Bruma waar ik 3.1k voor heb betaald (toen ging hij nog voor 4k ofzo) en 2x een Rekik voor 6.3k.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:42 schreef Djeetje het volgende:
Vorige jaren werden spelers toch nog duurder na de release ?
Vorig jaar mijn favoriete spitsquote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
Snap niet dat Van Persie zo duur is, altijd een waardeloze spits in fifa
Hoorde anders van wat youtubers dat hij deze fifa wel goed is.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
Volgens mij is het nu een beest gezien zijn heading en finesse shotquote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
69 heading 59 jumping en geen finesse traitquote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu een beest gezien zijn heading en finesse shot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, hij heeft maar 69 heading hoor vriendquote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens mij is het nu een beest gezien zijn heading en finesse shot
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij wordt steeds duurder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik er maar een paar gekocht toen hij 500 coins was ofzo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ik heb mijn laatste er maar op gezet voor 4k BIN. Er staat ook 1 op voor 2.8k BIN maar die van mij van 3k werd gewoon verkocht.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ik er maar een paar gekocht toen hij 500 coins was ofzo
Al fifa's lang mijn favo spits.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
Hazard/William (Hazard zal 9 chem krijgen, William 10) voor LM?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef over_hedge het volgende:
me push doet kut dus dan maar zo:
[ afbeelding ]
Ik moet nog een lm en andere st inplaats van bony. Heb ongeveer 100k. Wat zouden jullie aanraden?
Zelfde vraag hier.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:39 schreef Zhano het volgende:
Ik ben weer overstagWaar kan ik vandaag FIFA pre-order, dat ik er wat packs bij krijg en een beetje cheap.
Jij bent gek. Wat een geweldenaar is dat zeg. Al had ie 60 pace.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Maoist het volgende:
Dit. Order is al ingepakt maar nog niet verzonden.quote:
Hoop wel dat ze hem snel verzenden..quote:Op woensdag 25 september 2013 11:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit. Order is al ingepakt maar nog niet verzonden.Maar PS3 is niet op voorraad zo te zien.
Willian en Eto'o/Suarezquote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef over_hedge het volgende:
me push doet kut dus dan maar zo:
[ afbeelding ]
Ik moet nog een lm en andere st inplaats van bony. Heb ongeveer 100k. Wat zouden jullie aanraden?
Gewoon online bestellen en mailen dat je die code voor 4 packs niet hebt gehadquote:Op woensdag 25 september 2013 11:10 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond nachtopening bij de Saturn en vast nog wel op meer plekken.
Ga er niet heen, maar wil hem wel bij de saturn kopen. Denk alleen niet dat hij weer ¤ 44,- gaat kosten omdat hij nu in het krantje staat voor 49
Rooneyof van persie ga ik nooit halen met 100k (zat net te kijken 120k moet ook wel lukken)quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hazard/William (Hazard zal 9 chem krijgen, William 10) voor LM?
ST, Rooney? Van Persie?
quote:
Op die homepage staat zo'n grote banner "Pre-order FIFA 14". Dan klik je daar op en dan neem ik dus aan bij FIFA 14 aan te komen. Bleek niet het geval...quote:
Ik kan de ps3 versie niet meer bestellen daar. gek genoegquote:Op woensdag 25 september 2013 11:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gewoon online bestellen en mailen dat je die code voor 4 packs niet hebt gehadDadelijk krijg je er weer een aantal per mail gestuurd
Moet je m even uitbreiden naar 80quote:Op woensdag 25 september 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
Oh fuck, mijn TP is vol en niks erin verkoopt
Twee browsers gebruikenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:16 schreef zerokil het volgende:
Is ea bij jullie ook zo vekrekt?
Wil mijn mijn 2de acc inloggen kom ik op mijn main uit..
Hoe?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet je m even uitbreiden naar 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |