Mijn middelbare school (Dalton) staat er ook nog, en die gaat voorlopig niet weg... Had het er zo naar mijn zin, dat ik er 8 jaar heb gezeten. Langer dan op de basisschoolquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:43 schreef WheeleE het volgende:
Kijkduinschool
Heerlijk klein en kneuterig maar absoluut niet meer van de moderne tijd.
Het St. Janscollege/Hofstad Lyceum staat er nog wel, en dat blijft er ok nog wel even. Wel heul modern ineens van binnen, na de brand aan het begin van mijn eindexamenjaar. Volgend jaar april een reunie...15 jaar na dato. Ik voel me oud
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn middelbare school (Dalton) staat er ook nog, en die gaat voorlopig niet weg... Had het er zo naar mijn zin, dat ik er 8 jaar heb gezeten. Langer dan op de basisschool
Nee hoor...een poosje geen reet uitgevoerd en ene meneer Pfeiffer heeft me in mn eerste examenjaar een paar maanden flink toegetakeld. Shit happens!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:43 schreef Crumpette het volgende:
[..]dat is nog langer dan ik! meerdere diploma's behaald oid?
Aangezien je nu je geld verdient met niets uitvoeren, heb je er blijkbaar wel iets van opgestoken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:47 schreef YUR het volgende:
Nehhh....eigenlijk heb ik gewoon nooit wat uitgevoerd daar
Ja, niet slecht toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien je nu je geld verdient met niets uitvoeren, heb je er blijkbaar wel iets van opgestoken.
Zekers!quote:
Wij bikkels hebben gewoon een wedstrijd gespeeld in deze storm!quote:
Of er iemand last heeft van obstipatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of er iemand last heeft van obstipatieThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en er is nog nix aan de hand hier..
F means you're fucked
Je hoogzwangere vriendin is jarig vandaag en jij noemt het 'niks aan de hand'. Wat een hork ben je toch ook af en toe, he?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:02 schreef YUR het volgende:
Thanksen er is nog nix aan de hand hier..
Dat is mijn middlenamequote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoogzwangere vriendin is jarig vandaag en jij noemt het 'niks aan de hand'. Wat een hork ben je toch ook af en toe, he?
Ook met pöntjes?quote:
quote:
Gefeliciteerd kerel!quote:
Iedere avond met een MILF naar bed.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere avond met een MILF naar bed.
Begin een clubjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorlopig slaap ik nog alleen thuisquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |